Peršoko p406 pagr diržas
#1
Posted 2011 November 15 - 11:53
#2
Posted 2011 November 15 - 16:24
#3
Posted 2011 November 15 - 16:27
#4
Posted 2011 November 15 - 16:32
#5
Posted 2011 November 15 - 16:36
Taip Gyciau. Nes man kažkaip neįtikėtinai atrodo, kad vienu metu abu dirželiai sugrybavo.tai škyva tau sulanktė. Nlb susisnekam. nes sitaucija nera aiski kai cia pasakoji tai tau nutruko generatoriaus dirzelis ir tu turi galvos skausma ar perrsoko paskirtymo dirzas ? taip tave suprast ? Nu tai jei taip pasitikrini metkes ir aisku o jei labai daug persoko (per kelis dantis) tai voztuvas remias i stumokli ir tada jau linko ten pas tave voztuvai, teks kelt galva. o ir servize is oro nepasake manau kad persoko. ka jie ten dare tikrindami ?
O į servisą mašiną nuvariau, kad man uždėtų stiprintuvo siurblį, sakė, kad kai pradėjo ardyt vizualiai pamatė, kad yra peršokęs diržas, tai paklausiau remonto kainos ir išsigandau. Bet sakė jis peršokęs yra nedaug.
#6
Posted 2011 November 15 - 16:41
#7
Posted 2011 November 15 - 16:55
#8
Posted 2011 November 15 - 18:15
#9
Posted 2011 November 15 - 18:38
#10
Posted 2011 November 15 - 19:15
#11
Posted 2011 November 15 - 19:22
Kas cia per meistra radaiir man pasake kad per nauja netaisys,
#12
Posted 2011 November 15 - 21:35
Nu tai smagiai pasibegejai kad persoko, ir kam reikejo vargsa dyzeliuka kankinti. kiek zinau ir kiek esu girdejas kad bent tu laiku prancuzu dyzeliukai ypac kantrus varikliukai ir kad daugelis kalba kad jie turetu atlaikyti limona km, kiek cia tos tiesos velnias zino, as su savo 1.9TD dar tik 400 tukst km be 10 tukst jau prasukes tikiuosi gal ir pasieksiu bent jau puse limono siaip dar dirba kaip laikrodukas.Sveiki, tai vat peršoko pagr. diržas ant pasibėgėjimo, spėjau tik antrą pavarą įmušt ir užgęso. Sustojęs pažiūrėjau, kad nepilnai trūko generatoriaus diržas, ir sudrąskė vairo stiprintuvo siurblį. Ar galėjo tuo pat metu peršokt ir pagr.diržas? Ir kokios pasėkmės skaičiuojant litais galėtų siekti?
Ačiū
#13
Posted 2011 November 15 - 21:54
bisky ne i tema bet ka darysi kai pasieksi mazdaug puse limono kaip sakai? atsuksi spidometra ir parduosi ar ka?Nu tai smagiai pasibegejai kad persoko, ir kam reikejo vargsa dyzeliuka kankinti. kiek zinau ir kiek esu girdejas kad bent tu laiku prancuzu dyzeliukai ypac kantrus varikliukai ir kad daugelis kalba kad jie turetu atlaikyti limona km, kiek cia tos tiesos velnias zino, as su savo 1.9TD dar tik 400 tukst km be 10 tukst jau prasukes tikiuosi gal ir pasieksiu bent jau puse limono siaip dar dirba kaip laikrodukas.Sveiki, tai vat peršoko pagr. diržas ant pasibėgėjimo, spėjau tik antrą pavarą įmušt ir užgęso. Sustojęs pažiūrėjau, kad nepilnai trūko generatoriaus diržas, ir sudrąskė vairo stiprintuvo siurblį. Ar galėjo tuo pat metu peršokt ir pagr.diržas? Ir kokios pasėkmės skaičiuojant litais galėtų siekti?
Ačiū
#14
Posted 2011 November 15 - 22:22
jo skubesiu atsukinet kad galeciau parduot ir dar uzdirbt, ir zinoma atsuksiu kad rodytu kazkur 150 tukst kas dabar madoje.cia supranti azartas pasiekti ta puse limono ir pasigirti kad va del tavo technines prieziuros po puses limono jis visdar rieda, zinoma to nesupras tas kuris sako " va bl 3 metus pravazinejau nieko netvarkiau, pradejo gest reik parduot"bisky ne i tema bet ka darysi kai pasieksi mazdaug puse limono kaip sakai? atsuksi spidometra ir parduosi ar ka?
Nu tai smagiai pasibegejai kad persoko, ir kam reikejo vargsa dyzeliuka kankinti. kiek zinau ir kiek esu girdejas kad bent tu laiku prancuzu dyzeliukai ypac kantrus varikliukai ir kad daugelis kalba kad jie turetu atlaikyti limona km, kiek cia tos tiesos velnias zino, as su savo 1.9TD dar tik 400 tukst km be 10 tukst jau prasukes tikiuosi gal ir pasieksiu bent jau puse limono siaip dar dirba kaip laikrodukas.Sveiki, tai vat peršoko pagr. diržas ant pasibėgėjimo, spėjau tik antrą pavarą įmušt ir užgęso. Sustojęs pažiūrėjau, kad nepilnai trūko generatoriaus diržas, ir sudrąskė vairo stiprintuvo siurblį. Ar galėjo tuo pat metu peršokt ir pagr.diržas? Ir kokios pasėkmės skaičiuojant litais galėtų siekti?
Ačiū
#15
Posted 2011 November 26 - 16:58
Na va, išspręstos problemos. Linko pagr.diržo škyvas, vairo stiprintuvo siurblio škyvas, vandens pompa parėjo, tuo pačiu ir visus įtempėjus pasikeitėm. Viską pakeitus, kaina atsistojo su darbu 750lt. Vožtuvų nepalietė. Viskas kitka tvarkoj.mano buvo tokia pati situacija tik kad generatoriaus dirzo skyvas visai net iskrito is savo vietos, to pasekoje kai jis issoko is savo vietos pataike i pagrindinio dirzo skyva ir jy sulankste tai teko keisti abu skyvus ir nieko daugiau, voztuvu nesulankste , bet visa tai sutaisyti kainavo 550 Lt + blogai padare darba kai pakeite pagridinio dirzo skyva per daug itempe tai dabar toks garsas nemalonus is po kapoto eina kai tai supratau jau buvo per velu ir man pasake kad per nauja netaisys, beje kai tau tas generatoriaus dirzas nusoko tai normalu kad dingo ir vairo stiprintuvas nes jis suka ne tik generatoriu kad krautu akoma bet ir su vairo stiprintuvu ten susijes, kai uzsidesi dirza ir nauja skyva aisku vairo stiprintuvas vel veiks
O kaip aiškino meistriukas, trūkdamas generatoriaus diržas, palindo po pagrindiniu, ir jį pakelė šiek tiek, taip, kad nieko labai rimto nebuvo )
#16
Posted 2011 November 26 - 17:34
na va svarbiausia voztuvu neliete,ir kad vel vaziuojaNa va, išspręstos problemos. Linko pagr.diržo škyvas, vairo stiprintuvo siurblio škyvas, vandens pompa parėjo, tuo pačiu ir visus įtempėjus pasikeitėm. Viską pakeitus, kaina atsistojo su darbu 750lt. Vožtuvų nepalietė. Viskas kitka tvarkoj.
O kaip aiškino meistriukas, trūkdamas generatoriaus diržas, palindo po pagrindiniu, ir jį pakelė šiek tiek, taip, kad nieko labai rimto nebuvo )
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users