Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Alkūninio veleno šlifavimas, varžtų pašalinimas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 14

#1 Tarakonaz

Tarakonaz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 159
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:2x106 Rallye S1; ex 106 Rallye S2

Parašyta 2011 lapkričio 19 - 23:20

Peugeot 106 Rallye S2 1,6 8v.

Penktadienį buvo nuimta dėžė. Ačiū Mantui_lt už pagalbą ardant.

Kaip ir buvo manoma - nulūžę smagračio tvirtinimo varžtai. Visi 6. Smagratį keisiu, apie tai jokių komentarų, klausimų daugiau ir nereikia. Klaustukai sukasi aplink alkūninį veleną. Paviršius, į kurį remiasi smagratis, truputį pažeistas (vietos matosi nuotraukose). Tačiau ten yra ne įdubimai, ne įbrėžimai, o iškilimai!!! Vadinasi, nubrūžinus tuos iškilimus galima išlyginti visą paviršių.

Klausimai:
1. Dėl kokių priežasčių šie varžtai galėjo nulūžti?

2. Ar šiuos alkūninio veleno paviršiaus pažeidimus (iškilimus) galima nušlifuot neištraukus alkūninio veleno? Kiek tas nušlifavimo tikslumas yra svarbus?

3. Kur pašalintų varžtų likučius iš alkūninio veleno (ir tuo pačiu įvertintų alkūninio veleno pažeidimo rimtumą)? Veiksmas Vilniuje ir kuo arčiau Lazdynų mikrorajono (kad mažiau reiktų tampyt tą automobilį).

Foto: http://img59.imagesh...2/alkuninis.jpg

Šį pranešimą redagavo Tarakonaz: 2011 lapkričio 19 - 23:36

  • 0

#2 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Parašyta 2011 lapkričio 20 - 00:02

Prie alkuninio veleno yra "prisivirine" kitos detales metalo, vat ir gaunas ishkilimai. Gali bandyt tas vietas skutinet ir sveist rankytem, uzhsidejes ant normalios, shlifuotos kaladeles smulkiu popieriu. Mane tai labjau "jaudintu" nutrukusiu varzhtu ishsukimas, anie originaliai bun ant sriegio kliju sodinti. Trukimo priezhastis manau buvo perverzhti varzhtai. Bishki nevykes darbas toki reikala tvarkyt kai dar variklis mashinoj. Butu ant stalo uzhverstas - but daug patogiau. Turint laiko ir rankas - niekur tyst nereik tos mashinos :), nes "svetimas" remontas kainuos kaip visas variklis :)

Šį pranešimą redagavo Alba: 2011 lapkričio 20 - 00:07

  • 0

#3 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2011 lapkričio 21 - 16:02

As irgi manau kad greiciausiai buvo perverzti, nes siap jis nestipriai sukamas. Nebent koks svetimkunis galejo itakoti konors uzklynijima ir nuraut viska velniop. Issukti kogero bandyciau virinant, 90% kad pavyks, jei tie varztai ne be proto ten susukti. Nu bet ir bedele jus cia nekasdieniska isitaiset:))
  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#4 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Parašyta 2011 lapkričio 21 - 16:08

Galejo prisuktas but ir su svetimkuniu, t.y. dedant nenuvalyta ir priverzhta su kokia "skiedra". Nuo vibracijos varzhtai truko. Shiaip pradzhiai bandyt naudot grezima ir ishsukima su irankiais, bet ne virint, nu jei jau neis.. tada bandyt. Bet tas kaitinimas alkuniniam nebais gerai, o ir pavirshius apsiks...

Šį pranešimą redagavo Alba: 2011 lapkričio 21 - 16:10

  • 0

#5 Tarakonaz

Tarakonaz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 159
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:2x106 Rallye S1; ex 106 Rallye S2

Parašyta 2011 lapkričio 21 - 17:36

Dėkui už patarimus. ^_^ Kol kas bandysiu vežt automobilį tam servisiukui, pas kuriuos keičiau variklį (kadangi viskas įvyko vos po 800 km po variklio keitimo) ir sakysiu, kad tvarkytų viską, ką pridirbo. Svarbiausia man buvo išgirsti ar tikrai tai galėjo nutikti dėl servisiuko kaltės. :rolleyes:
  • 0

#6 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2011 lapkričio 21 - 18:40

Paklausk kiek Nm priveržę buvo ir pažiurėk kiek reikėjo :wh:
  • 0
kažkaip.....

#7 Tarakonaz

Tarakonaz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 159
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:2x106 Rallye S1; ex 106 Rallye S2

Parašyta 2011 lapkričio 21 - 18:45

Jap, tai jau įtraukta į "kalbą". :ax:
  • 0

#8 devil

devil
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 530
  • Vieta:Marijampole
  • Automobilis:C8 2.2HDI 94KW + bvm6 + navi + el doors + .......

Parašyta 2011 lapkričio 22 - 07:54

taip jau ims ir pasakyks kokia jega jie priverze tuos varztus!!! Kaip jums atrodo viskas paprasta,prisiskaite literaturos kaip turi buti ir galvojate kad jau taip visi ir daro. keiciant tavo ta varikli meistras dinamometro i rankas paemes nebuvo taip kaip ir daugelis butu nepaemes ..... dinamometru galva priverzineja o kartais tai ir tai is rankos pavaro nes pagal tuos visus uzrasus buna neimanoma taip padaryti. O kad koki smagrati su dinamometru priverzinetu tai taip buna tik 1 is 10000....... PS. as nesigincinu kad nereikia masinos nuvaryti i servisa ir pasakyti kad taip pasidare, bet sakau kad netaip buna servisuose kaip jus cia kad tikites...

Šį pranešimą redagavo devil: 2011 lapkričio 22 - 07:59

  • 0
Citroen C8 2,2HDI

#9 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2011 lapkričio 22 - 09:51

bet dar pries vaziuodamas pamastyk, ar kitas motoras nebuvo jau su smagraciu ir ar tikrai keite smagrati, plius, jei motoras, kuri tau instaliavo buvo jau su smagraciu, tai gal tas smagratis jau buvo kazkur kitur perverztas, nepriverztas....ir siaip, kad sitaip nutiktu, varztai jau turejo leisgyviai but pries uzdedant...nors teoriskai, tai varztus turetum keisti, jei smagrati keiti...kad kazkas buvo ne taip padaryta tai tikrai, nes, kad nuplesti smagrati nuo normaliu varztu cia reik neisivazduojamos jegos, kitas reikalas, aisku, jei varztai jau buvo pazeisti, arba neteisingai prisukti...o siaip smagracius dauguma isvis su smuginiu uzverzia ir is rankos patikrina ir dar nei karto nemaciau,kad taip nutiktu...ir siaip turejo geri garsai pasigirst kai taip nutitko.
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#10 Mantas_lt

Mantas_lt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 202
  • Vieta:Utena - Vilnius
  • Automobilis:Mazda miata

Parašyta 2011 lapkričio 22 - 10:30

Devil, labai jau liūdnai tu pieši servisų darbą.. Abejoju kad visi tokie atsipūtę ten dirba. Pauliusj, variklis buvo keistas ir prisuktas rallye smagratis ant naujojo, o dėl varžtų leisgyvumo, kaip juos patikrinti? Nuo kada matosi, kad varžtas leisgyvis, o kada - dar ne? Na rimtai čia nekasdieninę problemėlę aptikom viską išardę :D Dabar belieka tikėtis, kad visą šitą sutaisys ir bus galima vėl važinėtis :ax:
  • 0
PUG 106 1.1 - Ex
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Nuotrauka

Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Nuotrauka
Mazda Miata - for fun.

#11 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Parašyta 2011 lapkričio 22 - 11:27

O tai nepriklauso surinkinejant susukt nauju varzhtu?
  • 0

#12 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2011 lapkričio 22 - 11:31

varztus patikrinti galima matuojant ju ilgi ir zinant kokio tiksliai ilgio turi buti, cia patikrinimas del issitempimo, bet cia svarbu zinoti tikslu ilgi koks turetu but...del to, kad anksciau minetas testas nera labai patikimas, o patikimam testui reikalingas bandymu stendas, kuri turi tik tech. univeru laboratorijos, geriausia yra susukti naujus(is parduotuves ne is sroto) varztus, tada jau tikrai ramu bus, kad taip neatsitiks....nors asmeniskai as, kiek pakeites sankabu, nei kart varztu smagraciui keisti neteko, kiek rekomendavau keisti, visi sakydavo "ai suk kurie buvo", bet dar niekam nenutiko tokio sposo....siaip si atvevji laikyciau 1 is 100 kaip minimum....as tai tai duociau mazdaug 70-80 proc. zmogiskajam faktoriui(meistriuko/-u klaida) ir 20-30 proc. kad blogi varztai ar kazkokie kiti pasaliniai veiksniai...beje, kadangi smagratis buvo pakeistas, o ant kliju varztu, greiciausiai nieks nestate, tai turetu lengvai issisukt, nes neteke itempimo jie kone su pirstais turi suktis....kilo mintis, kad keiciant smagrati, kokiu nors budu galejo buti panaudoti per ilgi varztai, tiketina mazai, bet viena is teoriju..na sekmes aiskinantis del ko taip nutiko, jei issiaiskinsit bent apytiksle priezasti, paviesinkit, manau, ne man vienam ziauriai idomu kus sukele si gedima..
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#13 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2011 lapkričio 22 - 11:32

Ne visiem butina varztus keisti, dazniausiai tik tiem kurie sukami kazkoki kieki Nm+laipsniu kazkiek, o jei tik Nm nurodyti dazniausiai nebuna parasyta kad reik nauju varztu. Check autodata. O siaip man dar mintis kilo kad jie galejo buti isvis nepriverzti, t.y. tik susukti. Kazkur skaiciau apie kazkieno tokius nuotykius, kai buvo pamirsta priverzt.
  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#14 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2011 lapkričio 24 - 13:37

Ne visiem butina varztus keisti, dazniausiai tik tiem kurie sukami kazkoki kieki Nm+laipsniu kazkiek, o jei tik Nm nurodyti dazniausiai nebuna parasyta kad reik nauju varztu. Check autodata. O siaip man dar mintis kilo kad jie galejo buti isvis nepriverzti, t.y. tik susukti. Kazkur skaiciau apie kazkieno tokius nuotykius, kai buvo pamirsta priverzt.

teisingai, jei varztai nepriverzti, juos tiesiog nudauzo- nuskaldo..
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#15 Tarakonaz

Tarakonaz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 159
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:2x106 Rallye S1; ex 106 Rallye S2

Parašyta 2011 lapkričio 24 - 19:46

Be jokių problemų servisiukas prisiėmė atsakomybę, nes patys patvirtino, kad nuraut tuos varžtus sunku ir tikriausiai jie padarė klaidą juos sukdami. Atidžiau apžiūrėję padarė išvadą, kad perveržė. Tai va mašina pas juos dabar. Bet negana to, kol kelias dienas mašina stovėjo Vilniaus pakrašty prie metalinių garažų, kažkokie bomžai nupjaustė akumuliatoriaus klėmus ir signalizaciją... :angry: Tai pridarė man papildomų problemų. O tokių klėmų naudotų niekur neradau, nes pliusas iš trijų laidų (į starterį, į vieną saugiklių dėžutę, į kitą saugiklių dėžutę). Kol kas atradau, kad tinka tik nuo 106 (naujesnių - S2) ir nuo Saxo (visus skelbimus Vilniuje apskambinau). Tai bandysiu vežt elektrikui, kad padarytų tuos laidus iš 106 S1 laidų - minusas tinka be modifikacijų, o pliusas pas juos turi 2 laidus, tai gal trečią laidą prijungs kaip nors...
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0