
Dreba P607 priekis
#1
Parašyta 2011 gruodžio 23 - 19:49
#2
Parašyta 2011 gruodžio 23 - 20:06
gal pusasiaiTuriu tokia problema, vaziuojant 65 iki 85 pradeda drebeti priekis taip idomiai kaip kad i sonus visa prieki metytu vairas viskas tvarkoje nedreba, dreba tik masinos priekis, padangos ir ratlankiai tvarkoje viska patikrinom bet bedos neradom. Dreba tik duodant gaza ir tik nuo tokio iki tokio greicio, gal kas yra susidures su sia problema, nes nebezinau kur ieskoti bedos.
#3
Parašyta 2011 gruodžio 23 - 20:09
#4
Parašyta 2011 gruodžio 23 - 23:04
na ratu tikrai nieks nevalcuoja,,o tik balansuoja,,na tiesiog man nera taip buve,bet kazkur skaiciau kad buna pusasiai palinkeo kas jiems gali buti? Nes man tik nuo 65 iki 85 taip pameto prieki ir tik duodant gazo ir kuo daugiau duodi tuo labiau dreba, visa vaziuokle pertikrinau ir ratus valcavau vistiek dreba.
#5
Parašyta 2011 gruodžio 23 - 23:18
#6
Parašyta 2011 gruodžio 23 - 23:55
#7
Parašyta 2011 gruodžio 24 - 07:53
#8
Parašyta 2011 gruodžio 24 - 09:28
Gali buti:Galima valcuoti jei yra lieti ratlankiai, buvo pas mane truputi ilinkes vienoje vietoje tai teko valcuoti, bet po valcavimo niekas nepasikeite kaip dreba taip dreba. Buvo pakele ir bande ziuret tu pusasiu darba tik daugiau nei 30 negalima pagazuot nes pradeda jungtis ratu prabuksavimas ir neleidzia ratam suktis tai ir nemate nieko nes drebejimas tik nuo 65 prasideda. Gal reiks tada vidines granatas ziureti gal baigias jau nes daugiau nera ka priekis kapitaliai peringtas daug kas pakeista ir diskus stabdziu pakeitem ir sarnyrus ir dar visokias ivores.
1. Sulinkę pusašiai;
2. Vidiniai guoliai (granatos subyrėjusios);
3. Smagratis;
4. Sankaba.
Aišku normalus meistras pasakys iš karto, ar čia sankabos esme ar ne.
Bet aš visgi būčiau linkęs manyti, jog 99% yra pusašis kuris nors vienas sulinkęs.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#9
Parašyta 2011 gruodžio 24 - 10:24
#10
Parašyta 2011 gruodžio 24 - 12:19
kokiu aplinkybiu reikia pusasiui sulenkti? Ralio trasoj, gal... Gatveje? Reiktu arba smugio tiesiai i pusasi (ir tai gal greiciau granata isplestu nei sulinktu), arba visa masina turejo buti sulupta kaip reikiant, kad variklis arba stebule pasislinktuBet aš visgi būčiau linkęs manyti, jog 99% yra pusašis kuris nors vienas sulinkęs.

#11
Parašyta 2011 gruodžio 24 - 12:46
#12
Parašyta 2011 gruodžio 24 - 15:51
#13
Parašyta 2011 gruodžio 27 - 09:47
#14
Parašyta 2011 gruodžio 27 - 11:42
3,0 benzo ir 2,2 hdi pusasiai visiskai vienodi, automato ir mechaniko tinka tik isorines granatos, vidines skiriasi, jei domina turiu parduot automato pusasiusIssiauskinau priezasti kaip ir daugelis sake cia vidines granatos. Tai dabar turiu klausima ar tinka i mechanine deze automatines pavaru dezes vidines granatos ar ne? Pas mane 3.0 variklis kiek zinau is dyzelinio variklio tai tikrai netinka o kazin kaip su 3,0 variklio?
#15
Parašyta 2011 gruodžio 27 - 12:56

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#16
Parašyta 2011 gruodžio 27 - 16:36
Pas jo kaip supratau 3.0 mechanine3,0 benzo ir 2,2 hdi pusasiai visiskai vienodi, automato ir mechaniko tinka tik isorines granatos, vidines skiriasi, jei domina turiu parduot automato pusasius
![;]](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/mirkt.gif)
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#17
Svečias_605-607_*
Parašyta 2012 sausio 08 - 18:45

#18
Parašyta 2012 vasario 14 - 12:26
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0