Nemanau kad gali buti diskusiju TOTAL INEO FIRST 0W/30 arba b71 2312 standartas.
Tepalo slegis palaikomas per tepalo slegio reguliatoriu,nesutampant slegiams,gauname degancia variklio lempute.
Turime Stop-Start sistema,kur palengveja variklio uzvedimas
Turime variklio darbine temperatura 98 laipsnius,kai senesnes kartos hdi turejo 86.
Metalinė dalis praktiškai nesiskiria nuo tų pačių variklių, tik kur buvo be AdBlue, t.y. Euro5. O tiems pilnai tinkama ir rekomenduojama INEO ECS.
Tepalo siurblys valdomas buvo pas Prince benziukus jau kokiais 2010tais, kur INEO ECS.
Šaltam užvedimui 0W ar 5W, tikrai tepalo slėgio valdymo sistema nepasimes, kad vieno prie -20C klampa tokia pati, kaip kito prie -10C (čia spekuliuoju, tikrų skaičių netikrinau), o šilto klampa gi vienoda.
Start-Stop sistemą turėjo 2009tų Citroen C3 su 1,4 TU benzinu. Turbūt nereikia pasakoti, kad tada variklis netgi neturėjo starterio (pagal VIN kodą tikrinanat Servicebox'e, rodo starterio angos glušinimo skardelę ir varžtus jai prisukt), o užvedamas visada, net ir šaltas, tik generatoriumi. Tepalą jam galima pilti 5W40. Variklio geležis nuo 2004tų metų to pačio variklio versijos nesiskiria. Šiek tiek skiriasi nuo 1987tais ar 1995tais metais gamintos to pačio variklio versijos, todėl būtent mineralinio arba pusiau sintetinio 10w40 gal jau ir nesiūlyčiau, bet su kokybišku 5W40 tikrai nesugadinsit TU benzino jokios laidos. Bet juk Start-stop ir netgi be starterio.
Start-stop sistemas turėjo ir daug Euro5 modelių, kurių variklio kodas prasideda 9H, o ne BH, o tada irgi INEO ECS.
Prince 1,6benziuko atnaujinto 88kw be turbinos, apie 2010tų metų, darbinė temperatūra 105C, t.y. atsukus bakelio kamštį, arba jeigu sistemoje yra nesandarumas, net minimalus, per kurį netgi nebėga, bet tiesiog nesusidaro slėgis, sistema jau užverda. Tepalas INEO ECS.
Taip kad ta šalto klampa ar temperatūrinėmis sąlygomis neišgąsdinot. Duokit daugiau argumentų.
Aš manau, kad tai turbūt aktualu dėl ekologijos. Gal dar gali būti aktualu, jei panaudojo pigesnes medžiagas variklio gamybai, nei seniau, ir tada reikia naujesnės kartos tepalo.
Ką gamintojas rekomendoja dėl specifikacijos ir konkretaus gaminio žinau ir pats.
Klientams į tuos BHZ, AHW ir panašius variklius pilu tik INEO FIRST, nes neeskperimentuoju svetimais varikliais, jei niekas neprašo, o gamintojo rekomendacija aiški. Tiesiog sakau, kad šitu klausimu tikrai galima diskutuoti ir tikrai manau, kad variklio neužlenksi ir rimtai nepakenksi, jei įpilsi INEO ECS vietoj INEO FIRST.
Čia kaip ir žinau atvejų, kai žmonės mėtų metus pylė į 2,7HDi Total Quartz 9000 5W40 ir variklis nesugedo. Tas tepalas labai geras, bet nėra LOW-ASH, tai gali būti vienintelė probleminė vieta, jei suodžių filtras greičiau užsikemša. O ECS ir FIRST man atrodo abudu LOW-SAPS.
Čia jokiu būdu ne rekomendacija, tiesiog diskusija. Jei kada turėsiu automobilį su tokiu varikliu, būtinai išbandysiu. Man smagu kažką keisto pabandyti ant savų laužų. Į BX14 1,4i TU3 pildavau tik mineralinį 15W40 ir dažnai keisdavau, o kelis kartus netgi pyliau M8V, kur faktas, kad tikrai negerai. Mašina išleista į dausas su pilnai veikiančiu ir važiuojančiu varikliu. O šiuo metu sau į 406 HDi ir damai į 206 benziuką pilu iš bakelio su užrašu MIX, kur supilami iš įvairių prekės ženklų, įvairių linijų ir specifikacijų bei įvairių klampų (0W30, 0W20, 5W30, 5W40, 10W40) nepanaudoti alyvos likučiai. Tam, kad nešvaistyti resursų ir nepilti jo į alyvos atliekų konteinerį. Pilu iš to bakelio į savas senesnes mašinas keitimo metu, arba į klientų remontuojamas mašinas. Tas pačias prasčiausias, kur už tą tepalą niekas nesumokės, o įpili pats dėl savęs, nes taisai traukos trūkumo ar perpūtimo problemas, kur tikrai diagnozuojant pastoviai gazas dugnas, o matuoklė tepalo karteryje nepasiekia.
Edited by tadas1991, 2021 November 13 - 04:15.