mindasas Audi A8 2006m. 3,0TDI 171kW
#21
Posted 2012 January 11 - 09:51
#22
Posted 2012 January 11 - 10:04
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#23
Posted 2012 January 11 - 12:22
#24
Posted 2012 January 11 - 12:51
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#25
Posted 2012 January 11 - 12:54
nu pats sakei pakaba problema o ir varikliai tie 2,5 tdi jose nlb geri..vo, ir quatrine pasirode.. cia jau apie pravazumus nera ka kalbeti 607 su quatrine, juk taip?
masinike grazi., jau tikrai tokia turint, ir vaziuojant turetu glostyt sirdy.. bet va, kas liecia vaziuokle tai visa A klase su ja nenusisekus, ta sarnyrine ir svirtine vaziuokle.. kaip tepalu keitimas kas 10000km, taip vaziuokles reguliarus remontas .. o dalys oj oj kaineles..
bet siaip liuks..
bet as dabar pats svarstymuose audi a6 quatrine 2,5tdi 132kw., ar 607... labiau linktu prie quatrines a6 vien del pravazumo jos galimo juk 4x4.. ka jus manot?
#26
Posted 2012 January 11 - 13:00
tai, vat kad taip yra.. bet didziausias pliusas + quatro., tai ta vaziuokle tiek ir tegasdina, jei butu tiek tevaziuojama ir nemalama zvirkeliais... o ir varikliai pas juos problematiski tik tais veleneliu dilimais.. bet pagavus tvarkinga su reguliariai keiciamais tepalais problemu nebutu., kiek zinau, ta beda pagydyta iki 2003 metu..nu pats sakei pakaba problema o ir varikliai tie 2,5 tdi jose nlb geri..vo, ir quatrine pasirode.. cia jau apie pravazumus nera ka kalbeti 607 su quatrine, juk taip?
masinike grazi., jau tikrai tokia turint, ir vaziuojant turetu glostyt sirdy.. bet va, kas liecia vaziuokle tai visa A klase su ja nenusisekus, ta sarnyrine ir svirtine vaziuokle.. kaip tepalu keitimas kas 10000km, taip vaziuokles reguliarus remontas .. o dalys oj oj kaineles..
bet siaip liuks..
bet as dabar pats svarstymuose audi a6 quatrine 2,5tdi 132kw., ar 607... labiau linktu prie quatrines a6 vien del pravazumo jos galimo juk 4x4.. ka jus manot?
gal kas ka pagirtu apie ju quatro., ar niekam tikes pravazumas, ar vykusi tikrai? is youtubes ziurint nieko neeina suprast..., kaip kas draskosi ant sniego vos 10 cm..
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#27
Posted 2012 January 11 - 13:13
#28
Posted 2012 January 11 - 13:19
dekui uz apsvietimakolega vazineja su A4 1,9 tdi quattro, jei nat pilvo nesedi, tai vaziuoja,o siaip, kuro sanaudo normalios bent jau ant 1,9 tdi, traukos uztenka, bet byret pradejo db- ne tas zodis (siurblis, generas, pakaba, ir t.t)
draugas turejo A (c4) 2,5 tdi (103kW) quattro- vaziavo ok, kuro sanaudos irgi norma (nu nevusureigis tai )
bendradarbis turi A6 allroad 2,5 tdi (137kW) - nu vel gi, daugiasvyrte ta pakaba, kazka jis ten chimicino, lygtais nuo japono kazka derino, nu zodz (p..pec) nupirkus siurblys parejo ( apvali sumele remontui), parejo amortikas (kito apie gabala kaina), na ir ta pneumatine pakaba irgi nlb kas.o ir kuro sanaudos po miesta pas ji 11-12 /100 km
kitas turi a4 98 18turbo, bet ne quattro- pakaba perrinkineja pastoviai (nors ir nedaug vaziuoja) ir keikia ta audi.
drauges ex A3 paskutiniu momentu pradejo byret irgi..
atkreipk demesi , kad A6 nuo 1997 m nedaug gatvese,zmones atsikando, nebent su 1,9 tdi varikliu, o tie 2,5 tdi turi savo problema (brokas gamyklinis kazkox-lygtais su velenu)
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#29
Posted 2012 January 11 - 13:21
Audi A6 ir dar 4x4 ,bedu maisas,nezinau apie A8,bet manau kad tas pats,uzversti servisai Islandijoja ir zmones nenori ju pirkti,geriau jau 607vo, ir quatrine pasirode.. cia jau apie pravazumus nera ka kalbeti 607 su quatrine, juk taip?
masinike grazi., jau tikrai tokia turint, ir vaziuojant turetu glostyt sirdy.. bet va, kas liecia vaziuokle tai visa A klase su ja nenusisekus, ta sarnyrine ir svirtine vaziuokle.. kaip tepalu keitimas kas 10000km, taip vaziuokles reguliarus remontas .. o dalys oj oj kaineles..
bet siaip liuks..
bet as dabar pats svarstymuose audi a6 quatrine 2,5tdi 132kw., ar 607... labiau linktu prie quatrines a6 vien del pravazumo jos galimo juk 4x4.. ka jus manot?
#30
Posted 2012 January 11 - 13:26
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#31
Posted 2012 January 11 - 13:26
nėr už ką. o kuo naujesnė mašina ir kuo daugiau faršo, tuo daugiau problemų po to.dekui uz apsvietima
Edited by Marcin, 2012 January 11 - 13:26.
#32
Posted 2012 January 11 - 13:30
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#33
Posted 2012 January 11 - 14:10
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#34
Posted 2012 January 11 - 19:44
#35
Posted 2012 January 11 - 19:56
#36
Posted 2012 January 11 - 20:03
#37
Posted 2012 January 11 - 20:55
tai ir neklausik ne vieno,visos jos genda ,priklauso dar ir nuo seimininko,tad vazinek sekmingai ir nekreipk demesio i mus,pats pavazinesi ir matysi kur cia teisybe,,na ir sulyginsi kuri geriau ar 607 buvo ar dabar AudiTa pati prisiklausiau pirkdamas peza 607,genda elektra,vaziuokle ir t.t.
Kol kas labai patenkintas,islis dideles bedos parduosiu
#38
Posted 2012 January 11 - 21:15
#39
Posted 2012 January 11 - 21:51
Edited by pehzas, 2012 January 11 - 21:51.
#40
Posted 2012 January 11 - 21:57
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users