
nesuvaldau masinos
#21
Posted 2012 January 19 - 16:09
#22
Posted 2012 January 19 - 17:57
Kai nupirkau, jis jau stovejo kreivai, zmogelis buvo apleideis jau auto. Tada nuvaziavau dariau kompiuterini ratu suvedima, na ir paprasiau, kad vaira patiesintu, tai viska ir sutvarke, isvaziavus ir uzsiziebe ESP/ASR faulty, nuo tada ir prasidejo si nesamone. Vaziavau su reikalais i Panevezi, prie to pacio uzsukau pas Sauliu Spakena, taigi jis pasijunge Pc, isstaise klaidas, turbut sukalibravo ir stai, po savaites vel ismete, tada vel nuvaziavau pas kitus, Klaipedoje, gerus tikrai autoelektrikus, taigi man vel pasijunge, poslinki nunulino ir pasake, jog reiks keist davikli ant vairo, jeigu dar taip bus, bet, kad tas daviklis jau buvo pries perkant man keistas, tai kame reikalas cia. Reikes vezt ir ziuret, nes jau nervus ganetinai tampo rimtai.Tiesa, o vairas pas taves tiesiai per centra stovi? Gal buvo nueminetas ir ne tiesiai pastatytas? Man tai mesdavo senajam 607 ta kampa bloga ir ESP neveikdavo, tai visu pirma pasidariau IDEALIAI suvedima, tada susikalibravau posukio kampa

#23
Posted 2012 January 19 - 18:01
nelygink tu auto, nes ju bazes skirtingos visai, kuo ilgesne baze, tuo slidziau ja daugiau meto, todel tas 406 ir plikas elektronikos atzvelgiuJei neveikia esp/asr, ima mėtyt? Tai kodėl maniškio 406 nemėto, kuriame visai šitų navarotų nėra?
Ar 607-as sukurtas kaip bombonešis B-2 ( http://www.airforce-...cts/b2/b21.html ), kuris be kompiuterio pagalbos būtų nesuvaldomas?..![]()
Pirmai pradžiai nors jau ratlankius pačiupinėčiau ar nekaista (kaladėlių užstrigimo požymis).

#24
Posted 2012 January 19 - 19:36
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#25
Posted 2012 January 19 - 19:43
Namų užduotis: autobuso bazė žymiai ilgesnė už 607-to. Kad sumestų autobusą, reikia jį ekstremaliai išprievartauti (vairo susukimas stabdant). Šį teiginį galima patikrinti pakalbėjus su jų vairuotojais. O jie gali patvirtinti, kad net senas Ikarusas be visų tų stabilumo kontrolių nei iš šio, nei iš to NEPLAUKIOJA...nelygink tu auto, nes ju bazes skirtingos visai, kuo ilgesne baze, tuo slidziau ja daugiau meto, todel tas 406 ir plikas elektronikos atzvelgiuJei neveikia esp/asr, ima mėtyt? Tai kodėl maniškio 406 nemėto, kuriame visai šitų navarotų nėra?
Ar 607-as sukurtas kaip bombonešis B-2 ( http://www.airforce-...cts/b2/b21.html ), kuris be kompiuterio pagalbos būtų nesuvaldomas?..![]()
Pirmai pradžiai nors jau ratlankius pačiupinėčiau ar nekaista (kaladėlių užstrigimo požymis).![]()
Klausimas: kuris iš mudviejų durnas?...

P.S. dabar esp/asr ir kitus navarotus kiša ir į trumpabazius modelius, o pagal ES direktyvas jie turės būti pas visas naujai gaminamas mašinas (nuo kažkelintų metų, patikslinkit). Vėl gi stojasi klausimas - o nafig? Juk tuos kelių vabalus (Yaris, Mini, A2 ir kt.) tamstos teigimu mėto mažiausiai...
P.P.S. Kada ėmė gaminti 406-us? Kai stabilumo kontrolę montuodavo tik į aukštesnės klasės auto. O kada išleido 607-us? Kai ji tapo įprasta daugumai...
P.P.P.S... neduok Dievuliau dar tuos esp/asr į 406-tą. Ir esama elektronika su savo kaprizais užknisa...
#26
Posted 2012 January 19 - 20:30
2012 m. grynai visuose automobiliuose privalomai bus ESP sistema idiegta.Namų užduotis: autobuso bazė žymiai ilgesnė už 607-to. Kad sumestų autobusą, reikia jį ekstremaliai išprievartauti (vairo susukimas stabdant). Šį teiginį galima patikrinti pakalbėjus su jų vairuotojais. O jie gali patvirtinti, kad net senas Ikarusas be visų tų stabilumo kontrolių nei iš šio, nei iš to NEPLAUKIOJA...
nelygink tu auto, nes ju bazes skirtingos visai, kuo ilgesne baze, tuo slidziau ja daugiau meto, todel tas 406 ir plikas elektronikos atzvelgiuJei neveikia esp/asr, ima mėtyt? Tai kodėl maniškio 406 nemėto, kuriame visai šitų navarotų nėra?
Ar 607-as sukurtas kaip bombonešis B-2 ( http://www.airforce-...cts/b2/b21.html ), kuris be kompiuterio pagalbos būtų nesuvaldomas?..![]()
Pirmai pradžiai nors jau ratlankius pačiupinėčiau ar nekaista (kaladėlių užstrigimo požymis).![]()
Klausimas: kuris iš mudviejų durnas?...![]()
P.S. dabar esp/asr ir kitus navarotus kiša ir į trumpabazius modelius, o pagal ES direktyvas jie turės būti pas visas naujai gaminamas mašinas (nuo kažkelintų metų, patikslinkit). Vėl gi stojasi klausimas - o nafig? Juk tuos kelių vabalus (Yaris, Mini, A2 ir kt.) tamstos teigimu mėto mažiausiai...
P.P.S. Kada ėmė gaminti 406-us? Kai stabilumo kontrolę montuodavo tik į aukštesnės klasės auto. O kada išleido 607-us? Kai ji tapo įprasta daugumai...
P.P.P.S... neduok Dievuliau dar tuos esp/asr į 406-tą. Ir esama elektronika su savo kaprizais užknisa...
#27
Posted 2012 January 22 - 23:28
vasarines 225 tai per kelio nelygumus jauciasi tas plaukiojimas siektiek nors taip ir turi buti kai placios padangosNu sorry, bet 205 ant 607 pezho tai jau pornografija... PAGALEJAI PINIGU BENT JAU 215 ar 225 aukscio? IR NESAUGU, na aisku jei vazineji iki 100 ir ne dideliais posukiais tada gal. 100% sutinku kad per pusnis geriau su siauresnem padangom.


#28
Posted 2012 January 22 - 23:58
pas mane su 245 nera jokio plaukiojimovasarines 225 tai per kelio nelygumus jauciasi tas plaukiojimas siektiek nors taip ir turi buti kai placios padangos
#29
Posted 2012 January 23 - 10:08
#30
Posted 2012 January 23 - 16:55

#31
Posted 2012 January 23 - 17:30
nu tu cia ir pavareimano 607 plaukioja tik tada kai ivaziuoju i upe ar ezera iki puses
,,,va tik irklu nera komplekte

Edited by ARMONDS, 2012 January 23 - 17:32.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users