
Kyla tepalo lygis
#1
Posted 2012 January 20 - 15:35
#2
Posted 2012 January 20 - 18:56
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#3
Posted 2012 January 20 - 19:43
#4
Posted 2012 January 20 - 19:51
tai kad tau ten gal nelabai daug ir pakilo tas lygis,gal nieko ir neraKuriasi be problemu. Tepalas skystokas, bet nustatyt ar skystesnis uz nauja vizualiai tai sunku. Gal siek tiek. Pasiulymas pradet nuo forsunkiu ir kompresijos? Lupt lauk forsunkes ir vezt visas tikrint ant stendo? Buvau diagnostikoj tai nieko blogo nerado kas liecia forsunkes. Diagnostikoj be keliu smulkiu klaideliu is viso viskas gerai. Blin. Nuvesiu i koki servisa ligos jieskot tai jie man pakeis puse masinos ir nieko napadarys. Pigiau bus kita nusipirkt. Gaila sita pusvelciui paleist - gera masina.
#5
Posted 2012 January 20 - 20:46
#6
Posted 2012 January 20 - 22:30
Edited by spakenas, 2012 January 20 - 22:37.
#7
Posted 2012 January 20 - 22:48





Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#8
Posted 2012 January 21 - 00:04
na tada jau purkstukus plesk lauk ir ziurekEhh as irgi taip tikejaus. Keiciant sena tepala jau buvo kiek auksciau virsutines ribos o pravaziuota ~15 kkm. Turetu tepalas but sumazejes , o cia?? Dabar pripyliau tepalo per viduriuka tarp matuokles zymiu. Daviau nusistoveti, papildomai ant matuokles pasizymejau tikslu tepalo lygi ir dabar turiu rezultata - auksciau mano pazymeto lygio 3 mm. Ant matuokles 3 mm o tai bus geras puslitris kazko papildomo. o pravaziuota tik ~600-700 km. po keitimo. Be to ir kuriant prietaisu skydelyje matosi rodykles kita padetis i didejimo puse. As vistiek surasiu kame bedos, tik noretusi protingu minciu kad padaryt viska kaip galima teisingiau.
#9
Posted 2012 January 21 - 11:56
#10
Posted 2012 January 21 - 16:09


Edited by marco, 2012 January 21 - 16:09.
#11
Posted 2012 January 21 - 16:29
na kazkada teko krapstyti tokius variklius apie koki tu cia parasei,,,bet cia ne ta kuro padavimo sistemaNeardes tokio motoro, bet gal panasiai.
Kokiu keliu ateina saliarka iki purkstuko? Gal per "noze"? Nzn kaip isverst, bet anglu kalboj, ne lengvuju automobiliu matoruose, tokiu kaip vamzdeliu eina per matoro galva, o jie verziasi atitinkamomis jegomis ir kugiu ieina. Jei jau buvo kieno nors krapstyta tai yra galimybe (o gal siaip atsileido), kad blogai suleido ta kugi ir saliarka varo i tepala... cia siaip pamastymui
![]()
Siaip dazniausia bedos atsiranda po kazkieno neprofesonalaus ir neatidaus/neatsakingo darbo. Blogas darbas visa laik duos apie save primint ateityje
#12
Posted 2012 January 21 - 16:40
teko tikrinti dizridoje turi stenda ziuri purkstuko pralaiduma prie tam tikru apkrovu ir lygina su standartais o kaip kitur nznAciu visiems. Manau pradesiu nuo purkstuku ir kompresijos. Tik dabar reik info apie purkstuku tikrinima. Kas Kaune gali tai padaryt gerai?
Dizrida? Aitura? LBM? Dizelvita? TMT? Gal kas turit nuomones apie sias arba kitas rekomenduotinas imones.
#13
Posted 2012 January 21 - 16:54
tokia sistema pas bulkswagenus pumaduze motorai, pas HDI paprasta sistemaNeardes tokio motoro, bet gal panasiai.
Kokiu keliu ateina saliarka iki purkstuko? Gal per "noze"? Nzn kaip isverst, bet anglu kalboj, ne lengvuju automobiliu matoruose, tokiu kaip vamzdeliu eina per matoro galva, o jie verziasi atitinkamomis jegomis ir kugiu ieina. Jei jau buvo kieno nors krapstyta tai yra galimybe (o gal siaip atsileido), kad blogai suleido ta kugi ir saliarka varo i tepala... cia siaip pamastymui
![]()
Siaip dazniausia bedos atsiranda po kazkieno neprofesonalaus ir neatidaus/neatsakingo darbo. Blogas darbas visa laik duos apie save primint ateityje
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#14
Posted 2012 January 21 - 19:54
#15
Posted 2012 January 21 - 21:05
su kitokiais nesusidures tai ir nznNebutinai pombaduziniuose

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#16
Posted 2012 January 23 - 21:14
#17
Posted 2012 January 23 - 23:53
Istorija dar tik prasideda. Pabandysiu laikyt istorijos eigoje. Siuo metu isismti visi purkstukai ir atiduoti tikrinti. Ne taip viskas greitai einasi kaip noretusi. Gerai kad yra kita pakaitine masina tai ir skubet labai nera reikalo. Tiesa su vienu purkstuku teko gerikai pasikankinti. Prikepes mirtinai buvo. Teko kviestis pagalbon draugus. Tik jie biski ne tom masinom uzsiima - specializuojancius ant MB. Purkstukai is esmes tokie pat tik padavimas kuro is sono ir purkstuko istraukejas nevisai tiko. Bet padare nedideliu pakeitimu islupom ji sveika. Kiti issieme lengvai. Gal but cia jame ir yra problema. Matyt ta varine poverzle kuri dedasi po purkstuku nevisai sandariai ji prispausdavo ir saliara patekdavo auksciau kur ji ri prikepino. Kaip sakoma lauksime sekancios serijos.na ir kaip viskas baigesi?
sitoje istorijoje?
#18
Posted 2012 January 25 - 11:33
Edited by audrisius, 2012 January 25 - 11:38.
#19
Posted 2012 January 25 - 11:58
tu ce bishkiuka kazhka labai jau idomiai parashei apie farsunkes kur pila papildoma doze i duslintuvaTurejau tokia problema su 2.7 hdi didejo tepalo lygis. atejus laikui deginti suodzius, forsunkes pila papildoma kuro doze i duslintuva, taip kuras patenka i tepala. o problema buvo per maza temperatura suodziam isdeginti, buvo 350 o minimum reikia 500 laipsniu. issprendziau taip,su diagnostikos kompu i autostrada, istryniau visas klaidas, pajungiau priverstini suodziu isdeginima, 5minutes vaziavimo 160 greiciu. dabar jau nuvaziavau 20000 km be problemu.

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#20
Posted 2012 January 25 - 12:58

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users