Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Kyla tepalo lygis


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 58

#41 chilli

chilli
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 77
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 2008 '2021 BlueHDi 1.5

Parašyta 2012 sausio 26 - 18:07

Purtimas nuo vidines granatos.

Hmm. Versija verta demesio. Jeigu vidines granatos trisakio vienas is guoliuoku striges visai galimas dalykas kad davus apkrova pradeda purtytis. Reikes savaitgali nusiardyt ir patikrinti. Aciu.
  • 0

#42 audrisius

audrisius
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 33
  • Automobilis:citroen c6

Parašyta 2012 sausio 26 - 18:09

Audrisius.  Jusu poste yra aprashytas FAP kietuju daleliu filtro veikimo minimalus principas, kai vyksta kietuju daleliu filtro FAP regeneracija, kurios metu papildomai ipurshkiamas EOLYSE skystis ish bakelio esancio netoli kuro bako, i kietuju daleliu filtra FAPa. Tada regeneracijos metu pakyla tame filtre esanti temperatura kuri sudegina visus brudus suodzhisu ir t.t. uzsilikusius tame filtre. Ta technologija ir yra naudojama HDI commonrail sistemoje. Tokia sistema naudojama ne tik PSA grupeje, bet ir  TOYOTA automobiliuose mercedes, bei pas Bulkswagenus irgi jau pradejo ja naudoti.Sunkiojoje technikoje jau seniau tas buvo naudojama. va ir  filmukas:
shitas manau akivaizdhiau parodo kas toks per agregatas yra FAP(DPF) filtras ir kaip veikai jo regeneracija.
Ce kazhkur gal nedaskaitete ar ishverte ne taip uzhtat ir susimakalvote apie dyzelio ipurskima i duslintuva.
  Taip ish tikro daro veikejai kad kai skyscio eolyse nebelieka o jis velnishkai brangus tada i ta bakeli pripila paprasto dyzelio :) ir taip ale apgauna kompiuteri ir regeneracija toliau vyksta. bent jau ju manymu :)
manau apsvieciau pakankamai  ;]

Eolis paduodamas i kuro baka o ne i fap filtra ir ne fapas save pradeda deginti, o kuro ipurskimo programa pradeda regeneracija.

tai kam tada parasei kad kuras paduodamas i duslintuva,juk kuro kiekis truputi didesnis paduodamas i purkstukus,be to kaip supratau kad pas ta zmogu jau ir Fap isoperuotas ir programiskai atjungtas,tokiu atveju jokios jam regeneracijos jau nebevyksta

Bosh specialistai kuria programas, tobulina, bando. o cia savamokslis garazinis pasirodo gudresnis uz juos visus. ispjove katalizatoriu,fap filtra,pastate apgavika ir galvoja kad cia viskas bus gerai.

Šį pranešimą redagavo audrisius: 2012 sausio 26 - 18:22

  • 0

#43 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2012 sausio 26 - 18:56

nezinau kas kaip ten atjungia tuos FAP ,inzinieriai sukure dar ir programa kad varyklis gali but ir su FAP ir be jo,aisku jai apgavikas koks pakabintas tai gal ir viksta tos regeneracijos,bet as asmeniskai atjunges esu programiskai ir net fiskes istraukitos is tu sensoriu kurie priklauso tai sistemai
  • 0

#44 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2012 sausio 26 - 19:01

Dauguma taip mano. Aplankiau nemazai tokiu ale peugeot centru.nevien psa turi tokias problemas,pasiskaitykit bmw,mercedes kitus forumus.

nezinau kaip kas ten kalba ir isradineja,faktas yra tik vienas,ir as isciupinejas bent jau mechaniskai 16 metu isdirbau prie dizeliu motoristu,tai kuro pribegdavo i karteri tik per mizanti purkstuka,o koman raile nematau yrgi per kur jis galetu dar patekti
  • 0

#45 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2012 sausio 26 - 19:04

Na kaip nekeista variklis dirba graziai, tolygiai. Ir trauka lyg ir neblogiau, tik davus apkrovima masina pradeda purtytis i sonus. Nedaug bet jauciasi. Atleidus "gaza" purtymas dingsta. Kuro sanaudos mieste pagal kompo parodymus 9.2, kas labai panasiai ir atitinka. Labai skrupulingai neskaiciavau bet +-0.3 l paklaida.

su kuro saedom tai viskas gerai,jai miztu purkstukai tai manu butu didesnes sanaudos,jai antifrizas patektu tai matitum,,bet tik keista klad pas vienus patikrinau purkstukai sako geri,o jau pas kitus sako kad amen,siulicisu dar kur nors pasitikrinti
  • 0

#46 audrisius

audrisius
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 33
  • Automobilis:citroen c6

Parašyta 2012 sausio 26 - 20:59

nezinau kaip kas ten kalba ir isradineja,faktas yra tik vienas,ir as isciupinejas bent jau mechaniskai 16 metu isdirbau prie dizeliu motoristu,tai kuro pribegdavo i karteri tik per mizanti purkstuka,o koman raile nematau yrgi per kur jis galetu dar patekti

Mano atveju 2 litrai per 300 km. buciau ir toliau vazinejas nieko neitardamas bet uzsidege tepalo spaudimo lempute. pamatavau tepalo lygi,ten dviguba norma. pakeitem tepalus ,filtra po 300 km vel tas pats. pakeitem 6 forsunkes,vel tas pats. pakeitem fapa su katalizatorium,idejom isplauta svaru,uzpylem eolio pilna bakeli,vel tas pats. galu gale davem jam tai ko jis norejo-pamatyti tikra regeneracija,apie kuria as pradzioje minejau. priverstine regeneracija stovint vietoje neduoda rezultatu tai pat kelyje vazuojant auksta pavara variklis nekaista o vesta,nes neturi apkrovos.

Šį pranešimą redagavo audrisius: 2012 sausio 26 - 21:00

  • 0

#47 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2012 sausio 26 - 21:38

Mano atveju 2 litrai per 300 km. buciau ir toliau vazinejas nieko neitardamas bet uzsidege tepalo spaudimo lempute. pamatavau tepalo lygi,ten dviguba norma. pakeitem tepalus ,filtra po 300 km vel tas pats. pakeitem 6 forsunkes,vel tas pats. pakeitem fapa su katalizatorium,idejom isplauta svaru,uzpylem eolio pilna bakeli,vel tas pats. galu gale davem jam tai ko jis norejo-pamatyti tikra regeneracija,apie kuria as pradzioje minejau. priverstine regeneracija stovint vietoje neduoda rezultatu tai pat kelyje vazuojant auksta pavara variklis nekaista o vesta,nes neturi apkrovos.

na gerai ,,parodik man per kur tas kuras patenka i karteri http://www.auto-part...9Leb/RxLyGkvePN
  • 0

#48 Gycius

Gycius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 753
  • Vieta:Raseiniai/Kaunas
  • Automobilis:Liutas 607

Parašyta 2012 sausio 26 - 22:10

Mano atveju 2 litrai per 300 km. buciau ir toliau vazinejas nieko neitardamas bet uzsidege tepalo spaudimo lempute. pamatavau tepalo lygi,ten dviguba norma. pakeitem tepalus ,filtra po 300 km vel tas pats. pakeitem 6 forsunkes,vel tas pats. pakeitem fapa su katalizatorium,idejom isplauta svaru,uzpylem eolio pilna bakeli,vel tas pats. galu gale davem jam tai ko jis norejo-pamatyti tikra regeneracija,apie kuria as pradzioje minejau. priverstine regeneracija stovint vietoje neduoda rezultatu tai pat kelyje vazuojant auksta pavara variklis nekaista o vesta,nes neturi apkrovos.

isleides tepala kaip atpazinai kad salerka suvaryta i tepala ?
  • 0

#49 chilli

chilli
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 77
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 2008 '2021 BlueHDi 1.5

Parašyta 2012 sausio 26 - 22:24

isleides tepala kaip atpazinai kad salerka suvaryta i tepala ?

Na cia ne CSI ir ir molekuliniu tyrimu nepadarysi :rolleyes: Logiskai mastant i tepala gali patekti tik antifrizas ir saliarka. Daugiau nera kam. Jei patektu antifrizas tai ant matuokles butu "majonezas" ir po tepalo dangteliu putu rastum. dabar to nera. Vadinasi....
  • 0

#50 Gycius

Gycius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 753
  • Vieta:Raseiniai/Kaunas
  • Automobilis:Liutas 607

Parašyta 2012 sausio 26 - 22:32

bet vistiek tepalo ir salerkos konsistencija tai kitokia, vienas lengvesnis kitas sunkesnis. Nusistovet tai turi :/ :D
  • 0

#51 audrisius

audrisius
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 33
  • Automobilis:citroen c6

Parašyta 2012 sausio 26 - 22:41

na gerai ,,parodik man per kur tas kuras patenka i karteri http://www.auto-part...9Leb/RxLyGkvePN

As tau kitaip atsakysiu. gal esi i benzininio variklio baka ipiles per klaida nedideli kieki dyzelino?isvazinesi baka,o kur bus dyzelinas? Atsakau vaiklio tepale.
  • 0

#52 audrisius

audrisius
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 33
  • Automobilis:citroen c6

Parašyta 2012 sausio 26 - 22:51

na gerai ,,parodik man per kur tas kuras patenka i karteri http://www.auto-part...9Leb/RxLyGkvePN

Citata paimta is bmw klubo. Norint tenkinti EURO 5 aplinkosaugos standarto reikalavimus daugelis automobilių gamintojų savo gaminamuose dyzeliniuose automobiliuose montuoja kietųjų dalelių filtrą, sumaţinantį suodţių kiekį išmetamosiose dujose. Automobilio eksploatacijos metu filtre prisikaupia kietųjų dalelių ir jis uţsikemša. Išsivalo ši sistema automatiškai – vykstant sa-vaiminei regeneracijai. Daugelio automobilių regeneracijos procesas vyksta tuomet, kai į variklio cilindrus degimo takto pabaigoje įpurškiama papildoma porcija dyzelino. Šis dyze-linas nesudega cilindre, bet patenka į išmetimo sistemą ir kietųjų dalelių filtrą, kuriame jis uţsidega ir pakelia temperatūrą. Tačiau toks naudojamas būdas sukelia nepageidaujamus reiškinius – papildomai purškiamas dyzelinas, kai stūmoklis yra netoli apatinio rimties taš-ko, patenka ant cilindro sienelių ir dalis jo nuteka į variklio karterį, atskiesdamas variklinę alyvą. Dėl to blogėja alyvos eksploatacinės savybės, trumpėja jos keitimo intervalas ir, sa-vaime suprantama, didėja išlaidos automobilio aptarnavimui.
  • 0

#53 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2012 sausio 26 - 23:04

Citata paimta is bmw klubo. Norint tenkinti EURO 5 aplinkosaugos standarto reikalavimus daugelis automobilių gamintojų savo gaminamuose dyzeliniuose automobiliuose montuoja kietųjų dalelių filtrą, sumaţinantį suodţių kiekį išmetamosiose dujose. Automobilio eksploatacijos metu filtre prisikaupia kietųjų dalelių ir jis uţsikemša. Išsivalo ši sistema automatiškai – vykstant sa-vaiminei regeneracijai. Daugelio automobilių regeneracijos procesas vyksta tuomet, kai į variklio cilindrus degimo takto pabaigoje įpurškiama papildoma porcija dyzelino. Šis dyze-linas nesudega cilindre, bet patenka į išmetimo sistemą ir kietųjų dalelių filtrą, kuriame jis uţsidega ir pakelia temperatūrą. Tačiau toks naudojamas būdas sukelia nepageidaujamus reiškinius – papildomai purškiamas dyzelinas, kai stūmoklis yra netoli apatinio rimties taš-ko, patenka ant cilindro sienelių ir dalis jo nuteka į variklio karterį, atskiesdamas variklinę alyvą. Dėl to blogėja alyvos eksploatacinės savybės, trumpėja jos keitimo intervalas ir, sa-vaime suprantama, didėja išlaidos automobilio aptarnavimui.

na as gi zinau tos hemarojines sistemos veikima ir zinau kas kaip ten veikia ir turi buti,as juk ir rasau kad kuras gali patekti tik per purkstukus i karteri,,todel kas dar neisioperavot ir programiskai nesutvarket FAP tai paskubekit ,nes as manau tik kol nauja masina dar su fap galima vaziuoti ,o toliau nieko nepribursi,tik pinigus ismesi
  • 0

#54 chilli

chilli
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 77
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 2008 '2021 BlueHDi 1.5

Parašyta 2012 sausio 26 - 23:22

na as gi zinau tos hemarojines sistemos veikima ir zinau kas kaip ten veikia ir turi buti,as juk ir rasau kad kuras gali patekti tik per purkstukus i karteri,,todel kas dar neisioperavot ir programiskai nesutvarket FAP tai paskubekit ,nes as manau tik kol nauja masina dar su fap galima vaziuoti ,o toliau nieko nepribursi,tik pinigus ismesi

Tada klausimas kitas. Jeigu FAP isoperuotas, kompas apgautas ir pvz darant diagnostika rodo kad FAP'as gero stovio tai ar nera kad kompas prie kazkokios ribos (na gal km, gal dar ko nors) vistiek atlieka regeneracija? Vat jam uzduota kad daleiskim pirma regeneracija prie 120.000 km ridos, antra prie 200.000 (jeigu tokia yra nes girdejau kad 180.000 FAP turi but keiciamas nauju) ir t.t. :hmm:
  • 0

#55 audrisius

audrisius
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 33
  • Automobilis:citroen c6

Parašyta 2012 sausio 27 - 09:41

Kompas apgautas tik is dalies,imituojami slegiai.Kitas atvejis,kai i kompa ipuciama jam netinkanti programa kuri skirta automobiliui be fap filtro.palyginimui i mob. telefoma ipusk kito panasaus telefono programa.
  • 0

#56 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2012 sausio 27 - 14:54

Tada klausimas kitas. Jeigu FAP isoperuotas, kompas apgautas ir pvz darant diagnostika rodo kad FAP'as gero stovio tai ar nera kad kompas prie kazkokios ribos (na gal km, gal dar ko nors) vistiek atlieka regeneracija? Vat jam uzduota kad daleiskim pirma regeneracija prie 120.000 km ridos, antra prie 200.000 (jeigu tokia yra nes girdejau kad 180.000 FAP turi but keiciamas nauju) ir t.t. :hmm:

tokiu kaip apgaviku statimo,,as nepasitikeciau geriau programiskai kompui nuspausti 0 fap
  • 0

#57 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2012 sausio 27 - 14:59

Kompas apgautas tik is dalies,imituojami slegiai.Kitas atvejis,kai i kompa ipuciama jam netinkanti programa kuri skirta automobiliui be fap filtro.palyginimui i mob. telefoma ipusk kito panasaus telefono programa.

pirmais zodziais del apgaviko tu visiskai teisus ,,,bet kur parasei kad ipuciama netikanti,tai vel neteisus,programa ira imama is to pacio auto ir tiesiog fap nuspauziamas,, 0,,ir visa programa lieka kokia busi tik be fap,,na aisku ziurint kas ta programa perdarineja koks programuotojas,as jau 2 metai vazineju ir jokie kurai nebega pro sali,nors buvo ir aklinai uzsikises nebego kuras i karteri
  • 0

#58 audrisius

audrisius
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 33
  • Automobilis:citroen c6

Parašyta 2012 sausio 27 - 17:55

pirmais zodziais del apgaviko tu visiskai teisus ,,,bet kur parasei kad ipuciama netikanti,tai vel neteisus,programa ira imama is to pacio auto ir tiesiog fap nuspauziamas,, 0,,ir visa programa lieka kokia busi tik be fap,,na aisku ziurint kas ta programa perdarineja koks programuotojas,as jau 2 metai vazineju ir jokie kurai nebega pro sali,nors buvo ir aklinai uzsikises nebego kuras i karteri

su fap ir be jo automobiliai visiskai skirtingi. skiriasi-duslintuva,turbinos,lieka keli davikliai kyboti ore,skiriasi ju galia.
  • 0

#59 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2012 sausio 28 - 00:55

su fap ir be jo automobiliai visiskai skirtingi. skiriasi-duslintuva,turbinos,lieka keli davikliai kyboti ore,skiriasi ju galia.

nukripai nuo temos kazkur,,ir nezadu cia besiginciti su tavim,,dar tau reiktu gerai apie tai apsiskaityri,nes matau kazka cia moksliskai filosofuoji
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0