Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Kyla tepalo lygis


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 58

#1 chilli

chilli
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 77
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 2008 '2021 BlueHDi 1.5

Parašyta 2012 sausio 20 - 15:35

Sveiki. Jau buvo panasi beda forume su 407 bet taip viskas ir pasibaige klaustuku. Taigi biski pasikartosiu. Pries kuri laika atkreipiau demesi i daviklio parodymus skydelyje kad tepalo lygis kaip ir didesnis. Kadangi reikalas ejo prie tepalo keitimo tai per daug nesukau galvos. Pasikeitus tepalus ant matuokles papildomai pasizymejau tepalo lygi. Po ~600 km tepalo lygis pakilo ~3 mm. Matuota tokiom paciom salygom - auto pastovejus 12 val toje pacioje stovejimo vietoje. Automobilis vaziuoja taip pat: kuro ryja tiek pat, trauka irgi nesumazejo, taciau prie tam tikro variklio apkrovimo (greitejant 70-:- 90 km/h, arba kylant i kalna) masina pradeda nezymiai purtytis. Atleidus gaza nustoja ir toliau vaziuoja lygiai. Is duslintuvo pasiluisiai masinai jauciasi sioks toks degalu kvapas. Taigi nuo ko predet ieskot ligos kol pacientas neuzlinko ir dar negresia varikio ir turbinos mirtimi? a. Kuras patenka i karteri? 1. Purkstukai? Purkstukam amba? Bet kuriasi normaliai ir traukia kaip seniau? Tikrint purkstukus ir kompresija? 2. Kuro siurblys? Gal zinot kaip patikrinti? b. Antifizas patenka i karteri? Nesu tikras del jo lygio, nes neatkreipiau demesio. Gal ir mazesnis. Antifrizas puikiai skiedziasi su tepalu - isdandziau. Bet tokiu atveju tepale turetu atsirasi baltos putos? Cia tik galbut - pakomentuokit. 1. Tarpine trukus? 2. Galva trukus? c. Daugiau ideju nera. Laukiu patarimo kaip susideliot normalu gydimo algoritma. Protingas meistrelis Kaune irgi nepamaisytu, bet kol kas tokio neradau. (Isskyrus Spakena, bet jis Panevezyj ir daugiau su elektroninem ligom uzsiima)
  • 0

#2 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2012 sausio 20 - 18:56

MAn atrodo kad tau per farsunkes jau saliarka i tepala patenka, to pasekoje kyla tepalo lygis. Kaip su uzhvedimu nera problemu? Siulau pasitikrinti ir kompresija. O tepalas kai ishtrauki matuokle nera skystokas?Saltas pvz? Siulau dar tikrinti antifrizo lygi, bet jei tas dinginetu tai matytusi ir taip jei ant matuoles majonezas butu. Jei ir toliau taip situacija negeres, kuo toliua tuo sunkiau bus uzhvesti motora.
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#3 chilli

chilli
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 77
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 2008 '2021 BlueHDi 1.5

Parašyta 2012 sausio 20 - 19:43

Kuriasi be problemu. Tepalas skystokas, bet nustatyt ar skystesnis uz nauja vizualiai tai sunku. Gal siek tiek. Pasiulymas pradet nuo forsunkiu ir kompresijos? Lupt lauk forsunkes ir vezt visas tikrint ant stendo? Buvau diagnostikoj tai nieko blogo nerado kas liecia forsunkes. Diagnostikoj be keliu smulkiu klaideliu is viso viskas gerai. Blin. Nuvesiu i koki servisa ligos jieskot tai jie man pakeis puse masinos ir nieko napadarys. Pigiau bus kita nusipirkt. Gaila sita pusvelciui paleist - gera masina.
  • 0

#4 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2012 sausio 20 - 19:51

Kuriasi be problemu. Tepalas skystokas, bet nustatyt ar skystesnis uz nauja vizualiai tai sunku. Gal siek tiek. Pasiulymas pradet nuo forsunkiu ir kompresijos? Lupt lauk forsunkes ir vezt visas tikrint ant stendo? Buvau diagnostikoj tai nieko blogo nerado kas liecia forsunkes. Diagnostikoj be keliu smulkiu klaideliu is viso viskas gerai. Blin. Nuvesiu i koki servisa ligos jieskot tai jie man pakeis puse masinos ir nieko napadarys. Pigiau bus kita nusipirkt. Gaila sita pusvelciui paleist - gera masina.

tai kad tau ten gal nelabai daug ir pakilo tas lygis,gal nieko ir nera
  • 0

#5 chilli

chilli
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 77
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 2008 '2021 BlueHDi 1.5

Parašyta 2012 sausio 20 - 20:46

Ehh as irgi taip tikejaus. Keiciant sena tepala jau buvo kiek auksciau virsutines ribos o pravaziuota ~15 kkm. Turetu tepalas but sumazejes , o cia?? Dabar pripyliau tepalo per viduriuka tarp matuokles zymiu. Daviau nusistoveti, papildomai ant matuokles pasizymejau tikslu tepalo lygi ir dabar turiu rezultata - auksciau mano pazymeto lygio 3 mm. Ant matuokles 3 mm o tai bus geras puslitris kazko papildomo. o pravaziuota tik ~600-700 km. po keitimo. Be to ir kuriant prietaisu skydelyje matosi rodykles kita padetis i didejimo puse. As vistiek surasiu kame bedos, tik noretusi protingu minciu kad padaryt viska kaip galima teisingiau.
  • 0

#6 spakenas

spakenas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 702
  • Vieta:panevezys
  • Automobilis:C5 ,807

Parašyta 2012 sausio 20 - 22:30

Taip ,kuo toliau,tuo greiciau kyla tepalo lygis.Patenka "saliarka" i tepalus. Del suradimo(kiek suprantu patys prie mechanikos,bet be patirties su motorais),tai teks ilgai paieskoti. Del teisingo sprendimo-kreipkis i meistrus,ir laiko sutaupysi is "ant" keiciamu daliu.

Šį pranešimą redagavo spakenas: 2012 sausio 20 - 22:37

  • 0
spakenas@gmail .com

#7 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2012 sausio 20 - 22:48

man passatui B5 taip buvo, PD variklis. Tai ir buvo velniava, pradejo sunkiau kurtis, tepalo vis daugeti, galiakas buvo kad kurdavau su eteriu :) tada ishleidau tepalus uzhpyliau tirshtesnio. savaite padejo :) po savaites ta pati velniava, datraukiau dar savaite kol mashinos nebereikejo ir lupau viska lauk, ziedus keiciau, 4 kompensatoriai kiauri buvo, su skylem :) susirinkau viska atgal. Su degimu pazhaidzhiau kol pagavau :) paskui vualia, chiki piki kaip laikrodukas, ir dirbo atrodo kad po kapotu ne dyzeliukas o benzinukas :)
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#8 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2012 sausio 21 - 00:04

Ehh as irgi taip tikejaus. Keiciant sena tepala jau buvo kiek auksciau virsutines ribos o pravaziuota ~15 kkm. Turetu tepalas but sumazejes , o cia?? Dabar pripyliau tepalo per viduriuka tarp matuokles zymiu. Daviau nusistoveti, papildomai ant matuokles pasizymejau tikslu tepalo lygi ir dabar turiu rezultata - auksciau mano pazymeto lygio 3 mm. Ant matuokles 3 mm o tai bus geras puslitris kazko papildomo. o pravaziuota tik ~600-700 km. po keitimo. Be to ir kuriant prietaisu skydelyje matosi rodykles kita padetis i didejimo puse. As vistiek surasiu kame bedos, tik noretusi protingu minciu kad padaryt viska kaip galima teisingiau.

na tada jau purkstukus plesk lauk ir ziurek
  • 0

#9 chilli

chilli
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 77
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 2008 '2021 BlueHDi 1.5

Parašyta 2012 sausio 21 - 11:56

Aciu visiems. Manau pradesiu nuo purkstuku ir kompresijos. Tik dabar reik info apie purkstuku tikrinima. Kas Kaune gali tai padaryt gerai? Dizrida? Aitura? LBM? Dizelvita? TMT? Gal kas turit nuomones apie sias arba kitas rekomenduotinas imones.
  • 0

#10 marco

marco
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 383
  • Vieta:Kaunas, Silainiai/Uzliedziai
  • Automobilis:Peugeot 605 2,5TD. 307 2,0 100kw

Parašyta 2012 sausio 21 - 16:09

Neardes tokio motoro, bet gal panasiai. Kokiu keliu ateina saliarka iki purkstuko? Gal per "noze"? Nzn kaip isverst, bet anglu kalboj, ne lengvuju automobiliu matoruose, tokiu kaip vamzdeliu eina per matoro galva, o jie verziasi atitinkamomis jegomis ir kugiu ieina. Jei jau buvo kieno nors krapstyta tai yra galimybe (o gal siaip atsileido :rolleyes: ), kad blogai suleido ta kugi ir saliarka varo i tepala... cia siaip pamastymui :ph34r: Siaip dazniausia bedos atsiranda po kazkieno neprofesonalaus ir neatidaus/neatsakingo darbo. Blogas darbas visa laik duos apie save primint ateityje

Šį pranešimą redagavo marco: 2012 sausio 21 - 16:09

  • 0

#11 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2012 sausio 21 - 16:29

Neardes tokio motoro, bet gal panasiai.

Kokiu keliu ateina saliarka iki purkstuko? Gal per "noze"? Nzn kaip isverst, bet anglu kalboj, ne lengvuju automobiliu matoruose, tokiu kaip vamzdeliu eina per matoro galva, o jie verziasi atitinkamomis jegomis ir kugiu ieina. Jei jau buvo kieno nors krapstyta tai yra galimybe (o gal siaip atsileido :rolleyes: ), kad blogai suleido ta kugi ir saliarka varo i tepala... cia siaip pamastymui :ph34r:

Siaip dazniausia bedos atsiranda po kazkieno neprofesonalaus ir neatidaus/neatsakingo darbo. Blogas darbas visa laik duos apie save primint ateityje

na kazkada teko krapstyti tokius variklius apie koki tu cia parasei,,,bet cia ne ta kuro padavimo sistema
  • 0

#12 Tiomis

Tiomis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 82
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2012 sausio 21 - 16:40

Aciu visiems. Manau pradesiu nuo purkstuku ir kompresijos. Tik dabar reik info apie purkstuku tikrinima. Kas Kaune gali tai padaryt gerai?
Dizrida? Aitura? LBM? Dizelvita? TMT? Gal kas turit nuomones apie sias arba kitas rekomenduotinas imones.

teko tikrinti dizridoje turi stenda ziuri purkstuko pralaiduma prie tam tikru apkrovu ir lygina su standartais o kaip kitur nzn
  • 0

#13 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2012 sausio 21 - 16:54

Neardes tokio motoro, bet gal panasiai.

Kokiu keliu ateina saliarka iki purkstuko? Gal per "noze"? Nzn kaip isverst, bet anglu kalboj, ne lengvuju automobiliu matoruose, tokiu kaip vamzdeliu eina per matoro galva, o jie verziasi atitinkamomis jegomis ir kugiu ieina. Jei jau buvo kieno nors krapstyta tai yra galimybe (o gal siaip atsileido :rolleyes: ), kad blogai suleido ta kugi ir saliarka varo i tepala... cia siaip pamastymui :ph34r:

Siaip dazniausia bedos atsiranda po kazkieno neprofesonalaus ir neatidaus/neatsakingo darbo. Blogas darbas visa laik duos apie save primint ateityje

tokia sistema pas bulkswagenus pumaduze motorai, pas HDI paprasta sistema
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#14 marco

marco
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 383
  • Vieta:Kaunas, Silainiai/Uzliedziai
  • Automobilis:Peugeot 605 2,5TD. 307 2,0 100kw

Parašyta 2012 sausio 21 - 19:54

Nebutinai pombaduziniuose
  • 0

#15 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2012 sausio 21 - 21:05

Nebutinai pombaduziniuose

su kitokiais nesusidures tai ir nzn :dntknw:
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#16 bravo30

bravo30
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 36
  • Automobilis:Peugot 607 2.2 HDI (A)

Parašyta 2012 sausio 23 - 21:14

na ir kaip viskas baigesi? sitoje istorijoje?
  • 0

#17 chilli

chilli
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 77
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 2008 '2021 BlueHDi 1.5

Parašyta 2012 sausio 23 - 23:53

na ir kaip viskas baigesi?
sitoje istorijoje?

Istorija dar tik prasideda. Pabandysiu laikyt istorijos eigoje. Siuo metu isismti visi purkstukai ir atiduoti tikrinti. Ne taip viskas greitai einasi kaip noretusi. Gerai kad yra kita pakaitine masina tai ir skubet labai nera reikalo. Tiesa su vienu purkstuku teko gerikai pasikankinti. Prikepes mirtinai buvo. Teko kviestis pagalbon draugus. Tik jie biski ne tom masinom uzsiima - specializuojancius ant MB. Purkstukai is esmes tokie pat tik padavimas kuro is sono ir purkstuko istraukejas nevisai tiko. Bet padare nedideliu pakeitimu islupom ji sveika. Kiti issieme lengvai. Gal but cia jame ir yra problema. Matyt ta varine poverzle kuri dedasi po purkstuku nevisai sandariai ji prispausdavo ir saliara patekdavo auksciau kur ji ri prikepino. Kaip sakoma lauksime sekancios serijos.
  • 0

#18 audrisius

audrisius
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 33
  • Automobilis:citroen c6

Parašyta 2012 sausio 25 - 11:33

Turejau tokia problema su 2.7 hdi didejo tepalo lygis. atejus laikui deginti suodzius, forsunkes pila papildoma kuro doze i duslintuva, taip kuras patenka i tepala. o problema buvo per maza temperatura suodziam isdeginti, buvo 350 o minimum reikia 500 laipsniu. issprendziau taip,su diagnostikos kompu i autostrada, istryniau visas klaidas, pajungiau priverstini suodziu isdeginima, 5minutes vaziavimo 160 greiciu. dabar jau nuvaziavau 20000 km be problemu.

Šį pranešimą redagavo audrisius: 2012 sausio 25 - 11:38

  • 0

#19 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2012 sausio 25 - 11:58

Turejau tokia problema su 2.7 hdi didejo tepalo lygis. atejus laikui deginti suodzius, forsunkes pila papildoma kuro doze i duslintuva, taip kuras patenka i tepala. o problema buvo per maza temperatura suodziam isdeginti, buvo 350 o minimum reikia 500 laipsniu. issprendziau taip,su diagnostikos kompu i autostrada, istryniau visas klaidas, pajungiau priverstini suodziu isdeginima, 5minutes vaziavimo 160 greiciu. dabar jau nuvaziavau 20000 km be problemu.

tu ce bishkiuka kazhka labai jau idomiai parashei apie farsunkes kur pila papildoma doze i duslintuva :blink: farsunkes ne i duslintuva kura purshkia o i degimo kamera. Ir plius jei kura varytu i duslintuva tai prie ko ce tepalo lygis padidetu?
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#20 Gycius

Gycius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 753
  • Vieta:Raseiniai/Kaunas
  • Automobilis:Liutas 607

Parašyta 2012 sausio 25 - 12:58

idomiai idomiai jis cia issireiske :D
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0