Hmm. Versija verta demesio. Jeigu vidines granatos trisakio vienas is guoliuoku striges visai galimas dalykas kad davus apkrova pradeda purtytis. Reikes savaitgali nusiardyt ir patikrinti. Aciu.Purtimas nuo vidines granatos.

Kyla tepalo lygis
#41
Posted 2012 January 26 - 18:07
#42
Posted 2012 January 26 - 18:09
Bosh specialistai kuria programas, tobulina, bando. o cia savamokslis garazinis pasirodo gudresnis uz juos visus. ispjove katalizatoriu,fap filtra,pastate apgavika ir galvoja kad cia viskas bus gerai.tai kam tada parasei kad kuras paduodamas i duslintuva,juk kuro kiekis truputi didesnis paduodamas i purkstukus,be to kaip supratau kad pas ta zmogu jau ir Fap isoperuotas ir programiskai atjungtas,tokiu atveju jokios jam regeneracijos jau nebevyksta
Eolis paduodamas i kuro baka o ne i fap filtra ir ne fapas save pradeda deginti, o kuro ipurskimo programa pradeda regeneracija.Audrisius. Jusu poste yra aprashytas FAP kietuju daleliu filtro veikimo minimalus principas, kai vyksta kietuju daleliu filtro FAP regeneracija, kurios metu papildomai ipurshkiamas EOLYSE skystis ish bakelio esancio netoli kuro bako, i kietuju daleliu filtra FAPa. Tada regeneracijos metu pakyla tame filtre esanti temperatura kuri sudegina visus brudus suodzhisu ir t.t. uzsilikusius tame filtre. Ta technologija ir yra naudojama HDI commonrail sistemoje. Tokia sistema naudojama ne tik PSA grupeje, bet ir TOYOTA automobiliuose mercedes, bei pas Bulkswagenus irgi jau pradejo ja naudoti.Sunkiojoje technikoje jau seniau tas buvo naudojama. va ir filmukas:
shitas manau akivaizdhiau parodo kas toks per agregatas yra FAP(DPF) filtras ir kaip veikai jo regeneracija.
Ce kazhkur gal nedaskaitete ar ishverte ne taip uzhtat ir susimakalvote apie dyzelio ipurskima i duslintuva.
Taip ish tikro daro veikejai kad kai skyscio eolyse nebelieka o jis velnishkai brangus tada i ta bakeli pripila paprasto dyzelioir taip ale apgauna kompiuteri ir regeneracija toliau vyksta. bent jau ju manymu
manau apsvieciau pakankamai
Edited by audrisius, 2012 January 26 - 18:22.
#43
Posted 2012 January 26 - 18:56
#44
Posted 2012 January 26 - 19:01
nezinau kaip kas ten kalba ir isradineja,faktas yra tik vienas,ir as isciupinejas bent jau mechaniskai 16 metu isdirbau prie dizeliu motoristu,tai kuro pribegdavo i karteri tik per mizanti purkstuka,o koman raile nematau yrgi per kur jis galetu dar patektiDauguma taip mano. Aplankiau nemazai tokiu ale peugeot centru.nevien psa turi tokias problemas,pasiskaitykit bmw,mercedes kitus forumus.
#45
Posted 2012 January 26 - 19:04
su kuro saedom tai viskas gerai,jai miztu purkstukai tai manu butu didesnes sanaudos,jai antifrizas patektu tai matitum,,bet tik keista klad pas vienus patikrinau purkstukai sako geri,o jau pas kitus sako kad amen,siulicisu dar kur nors pasitikrintiNa kaip nekeista variklis dirba graziai, tolygiai. Ir trauka lyg ir neblogiau, tik davus apkrovima masina pradeda purtytis i sonus. Nedaug bet jauciasi. Atleidus "gaza" purtymas dingsta. Kuro sanaudos mieste pagal kompo parodymus 9.2, kas labai panasiai ir atitinka. Labai skrupulingai neskaiciavau bet +-0.3 l paklaida.
#46
Posted 2012 January 26 - 20:59
Mano atveju 2 litrai per 300 km. buciau ir toliau vazinejas nieko neitardamas bet uzsidege tepalo spaudimo lempute. pamatavau tepalo lygi,ten dviguba norma. pakeitem tepalus ,filtra po 300 km vel tas pats. pakeitem 6 forsunkes,vel tas pats. pakeitem fapa su katalizatorium,idejom isplauta svaru,uzpylem eolio pilna bakeli,vel tas pats. galu gale davem jam tai ko jis norejo-pamatyti tikra regeneracija,apie kuria as pradzioje minejau. priverstine regeneracija stovint vietoje neduoda rezultatu tai pat kelyje vazuojant auksta pavara variklis nekaista o vesta,nes neturi apkrovos.nezinau kaip kas ten kalba ir isradineja,faktas yra tik vienas,ir as isciupinejas bent jau mechaniskai 16 metu isdirbau prie dizeliu motoristu,tai kuro pribegdavo i karteri tik per mizanti purkstuka,o koman raile nematau yrgi per kur jis galetu dar patekti
Edited by audrisius, 2012 January 26 - 21:00.
#47
Posted 2012 January 26 - 21:38
na gerai ,,parodik man per kur tas kuras patenka i karteri http://www.auto-part...9Leb/RxLyGkvePNMano atveju 2 litrai per 300 km. buciau ir toliau vazinejas nieko neitardamas bet uzsidege tepalo spaudimo lempute. pamatavau tepalo lygi,ten dviguba norma. pakeitem tepalus ,filtra po 300 km vel tas pats. pakeitem 6 forsunkes,vel tas pats. pakeitem fapa su katalizatorium,idejom isplauta svaru,uzpylem eolio pilna bakeli,vel tas pats. galu gale davem jam tai ko jis norejo-pamatyti tikra regeneracija,apie kuria as pradzioje minejau. priverstine regeneracija stovint vietoje neduoda rezultatu tai pat kelyje vazuojant auksta pavara variklis nekaista o vesta,nes neturi apkrovos.
#48
Posted 2012 January 26 - 22:10
isleides tepala kaip atpazinai kad salerka suvaryta i tepala ?Mano atveju 2 litrai per 300 km. buciau ir toliau vazinejas nieko neitardamas bet uzsidege tepalo spaudimo lempute. pamatavau tepalo lygi,ten dviguba norma. pakeitem tepalus ,filtra po 300 km vel tas pats. pakeitem 6 forsunkes,vel tas pats. pakeitem fapa su katalizatorium,idejom isplauta svaru,uzpylem eolio pilna bakeli,vel tas pats. galu gale davem jam tai ko jis norejo-pamatyti tikra regeneracija,apie kuria as pradzioje minejau. priverstine regeneracija stovint vietoje neduoda rezultatu tai pat kelyje vazuojant auksta pavara variklis nekaista o vesta,nes neturi apkrovos.
#49
Posted 2012 January 26 - 22:24
Na cia ne CSI ir ir molekuliniu tyrimu nepadarysiisleides tepala kaip atpazinai kad salerka suvaryta i tepala ?

#50
Posted 2012 January 26 - 22:32

#51
Posted 2012 January 26 - 22:41
As tau kitaip atsakysiu. gal esi i benzininio variklio baka ipiles per klaida nedideli kieki dyzelino?isvazinesi baka,o kur bus dyzelinas? Atsakau vaiklio tepale.na gerai ,,parodik man per kur tas kuras patenka i karteri http://www.auto-part...9Leb/RxLyGkvePN
#52
Posted 2012 January 26 - 22:51
Citata paimta is bmw klubo. Norint tenkinti EURO 5 aplinkosaugos standarto reikalavimus daugelis automobilių gamintojų savo gaminamuose dyzeliniuose automobiliuose montuoja kietųjų dalelių filtrą, sumaţinantį suodţių kiekį išmetamosiose dujose. Automobilio eksploatacijos metu filtre prisikaupia kietųjų dalelių ir jis uţsikemša. Išsivalo ši sistema automatiškai – vykstant sa-vaiminei regeneracijai. Daugelio automobilių regeneracijos procesas vyksta tuomet, kai į variklio cilindrus degimo takto pabaigoje įpurškiama papildoma porcija dyzelino. Šis dyze-linas nesudega cilindre, bet patenka į išmetimo sistemą ir kietųjų dalelių filtrą, kuriame jis uţsidega ir pakelia temperatūrą. Tačiau toks naudojamas būdas sukelia nepageidaujamus reiškinius – papildomai purškiamas dyzelinas, kai stūmoklis yra netoli apatinio rimties taš-ko, patenka ant cilindro sienelių ir dalis jo nuteka į variklio karterį, atskiesdamas variklinę alyvą. Dėl to blogėja alyvos eksploatacinės savybės, trumpėja jos keitimo intervalas ir, sa-vaime suprantama, didėja išlaidos automobilio aptarnavimui.na gerai ,,parodik man per kur tas kuras patenka i karteri http://www.auto-part...9Leb/RxLyGkvePN
#53
Posted 2012 January 26 - 23:04
na as gi zinau tos hemarojines sistemos veikima ir zinau kas kaip ten veikia ir turi buti,as juk ir rasau kad kuras gali patekti tik per purkstukus i karteri,,todel kas dar neisioperavot ir programiskai nesutvarket FAP tai paskubekit ,nes as manau tik kol nauja masina dar su fap galima vaziuoti ,o toliau nieko nepribursi,tik pinigus ismesiCitata paimta is bmw klubo. Norint tenkinti EURO 5 aplinkosaugos standarto reikalavimus daugelis automobilių gamintojų savo gaminamuose dyzeliniuose automobiliuose montuoja kietųjų dalelių filtrą, sumaţinantį suodţių kiekį išmetamosiose dujose. Automobilio eksploatacijos metu filtre prisikaupia kietųjų dalelių ir jis uţsikemša. Išsivalo ši sistema automatiškai – vykstant sa-vaiminei regeneracijai. Daugelio automobilių regeneracijos procesas vyksta tuomet, kai į variklio cilindrus degimo takto pabaigoje įpurškiama papildoma porcija dyzelino. Šis dyze-linas nesudega cilindre, bet patenka į išmetimo sistemą ir kietųjų dalelių filtrą, kuriame jis uţsidega ir pakelia temperatūrą. Tačiau toks naudojamas būdas sukelia nepageidaujamus reiškinius – papildomai purškiamas dyzelinas, kai stūmoklis yra netoli apatinio rimties taš-ko, patenka ant cilindro sienelių ir dalis jo nuteka į variklio karterį, atskiesdamas variklinę alyvą. Dėl to blogėja alyvos eksploatacinės savybės, trumpėja jos keitimo intervalas ir, sa-vaime suprantama, didėja išlaidos automobilio aptarnavimui.
#54
Posted 2012 January 26 - 23:22
Tada klausimas kitas. Jeigu FAP isoperuotas, kompas apgautas ir pvz darant diagnostika rodo kad FAP'as gero stovio tai ar nera kad kompas prie kazkokios ribos (na gal km, gal dar ko nors) vistiek atlieka regeneracija? Vat jam uzduota kad daleiskim pirma regeneracija prie 120.000 km ridos, antra prie 200.000 (jeigu tokia yra nes girdejau kad 180.000 FAP turi but keiciamas nauju) ir t.t.na as gi zinau tos hemarojines sistemos veikima ir zinau kas kaip ten veikia ir turi buti,as juk ir rasau kad kuras gali patekti tik per purkstukus i karteri,,todel kas dar neisioperavot ir programiskai nesutvarket FAP tai paskubekit ,nes as manau tik kol nauja masina dar su fap galima vaziuoti ,o toliau nieko nepribursi,tik pinigus ismesi

#55
Posted 2012 January 27 - 09:41
#56
Posted 2012 January 27 - 14:54
tokiu kaip apgaviku statimo,,as nepasitikeciau geriau programiskai kompui nuspausti 0 fapTada klausimas kitas. Jeigu FAP isoperuotas, kompas apgautas ir pvz darant diagnostika rodo kad FAP'as gero stovio tai ar nera kad kompas prie kazkokios ribos (na gal km, gal dar ko nors) vistiek atlieka regeneracija? Vat jam uzduota kad daleiskim pirma regeneracija prie 120.000 km ridos, antra prie 200.000 (jeigu tokia yra nes girdejau kad 180.000 FAP turi but keiciamas nauju) ir t.t.
#57
Posted 2012 January 27 - 14:59
pirmais zodziais del apgaviko tu visiskai teisus ,,,bet kur parasei kad ipuciama netikanti,tai vel neteisus,programa ira imama is to pacio auto ir tiesiog fap nuspauziamas,, 0,,ir visa programa lieka kokia busi tik be fap,,na aisku ziurint kas ta programa perdarineja koks programuotojas,as jau 2 metai vazineju ir jokie kurai nebega pro sali,nors buvo ir aklinai uzsikises nebego kuras i karteriKompas apgautas tik is dalies,imituojami slegiai.Kitas atvejis,kai i kompa ipuciama jam netinkanti programa kuri skirta automobiliui be fap filtro.palyginimui i mob. telefoma ipusk kito panasaus telefono programa.
#58
Posted 2012 January 27 - 17:55
su fap ir be jo automobiliai visiskai skirtingi. skiriasi-duslintuva,turbinos,lieka keli davikliai kyboti ore,skiriasi ju galia.pirmais zodziais del apgaviko tu visiskai teisus ,,,bet kur parasei kad ipuciama netikanti,tai vel neteisus,programa ira imama is to pacio auto ir tiesiog fap nuspauziamas,, 0,,ir visa programa lieka kokia busi tik be fap,,na aisku ziurint kas ta programa perdarineja koks programuotojas,as jau 2 metai vazineju ir jokie kurai nebega pro sali,nors buvo ir aklinai uzsikises nebego kuras i karteri
#59
Posted 2012 January 28 - 00:55
nukripai nuo temos kazkur,,ir nezadu cia besiginciti su tavim,,dar tau reiktu gerai apie tai apsiskaityri,nes matau kazka cia moksliskai filosofuojisu fap ir be jo automobiliai visiskai skirtingi. skiriasi-duslintuva,turbinos,lieka keli davikliai kyboti ore,skiriasi ju galia.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users