Peršokti prie turinio


Tiesioginių dujų montavimo kaina 2012


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 3

#1 Svečias_Sappiens_*

Svečias_Sappiens_*
  • Svečiai

Parašyta 2012 sausio 26 - 20:24

Sveiki, noriu pasiteirauti, kiek dabar kainuotų susimontuoti tiesioginių dujų įrangą savo Pugui? 1.8, 2.0 ir 3.0 variantai vidutiniškai :)
  • 0

#2 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2012 sausio 27 - 08:16

Sveiki, noriu pasiteirauti, kiek dabar kainuotų susimontuoti tiesioginių dujų įrangą savo Pugui? 1.8, 2.0 ir 3.0 variantai vidutiniškai :)

1,8 ir 2,0ltr varikliams kaina bus ta pati.. mazdaug imant 2000-2500 gera iranga.., 3,0 varikliui -3000lt su gera iranga..
internete daug informacijos.. as kai domejausi ieskojau internete ir skambinau ..
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#3 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2012 sausio 27 - 13:24

Kaip jau Eddy sake 1,8 ir 2.0 (16v) iranga bus ta pati. Nebent butu 2.0 turbo, tada iranga brangsta del siek tiek brangesniu purkstuku. 16v motoram iranga kainuoja nuo 1,7klt. Apie trilitrius jau visai kita kalba. Jei imant senaji 3.0 12v motora tai ji galima pamaitint ir su maisytuvine iranga (ekonominiu variantu) arba galima ir tiesioginio ipurskimo sistema. Kainos jau virs 2klt. Jei kalbama apie 3.0 24v tada kainos jau zenkliai didesnes o ir meistru galinciu tvarkingai padaryt iskart sumazeja. Nes kaip zinia sis motoras yr truputi lepesnis.
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#4 ceburaska

ceburaska
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 218
  • Vieta:england
  • Automobilis:peugeot607 3.0l

Parašyta 2012 sausio 27 - 19:06

stag 300 jau 5metai kai ideta,ne karto nepavede ,pravaziuota virs 100stuku,buvau isardes purkstukus,vien del idomumo gumeles nesusidevejusios,tiesa gal del svaresniu duju angluos,o siaip jai kazkas blogiau ideta ar nustatyta,tai ir brangi brc ar kita yranga vaziuos blogai, cia angluos visi tik i prins ziuri, dabar as ir pats esu pradejas dujas det angluos,tai kiek idejau stago,kme,romano, jai viskas gearai is kart tai nera jokiu problemu,o kartais pasitaiko kad tos pacios masinos pavz,,opel vectra populiariausi cia angluos,turejau pora meta engine check nors tu ka,ne vaziuojant o jai isjungi rankiniu budu is duju i benza,net gamintojam skambinau peciais traukia ,,,o visos likusios ,masinytes rieda puikiai, ..... apmokymus baigiau tiesiogiai fabrike lenkijoj, stag ir kme, NA kai desi dujas butinai pasidomek del reduktoriaus,dek kuo galingesni jai pezas 211bhp, reduktoriu iki250bhp,geriau isgarins dujas,kadangi lt meistrai gali idet pigesni reduktoriu kuris tik tik gali dirbt su 211bhp,kas daznai pasitaiko,nes kai buvau lenkijoj apmokymuose rode savo testus reduktoriu,jai sako gamintojas kad sis reduktorius gali dirbt su motoru nuo 80iki 140bhp,tai jai ji idedi i auto kuris turi 140bhp tai jis jau isgarint duju nelabai besugeba,tai prasideda bedos ,blogai dirba variklis ,gali pulsuot variklis,ir gerai isibegejus sukelus aukstas apsukas, ijungus laisva gali gest motoras,del pasikeitusio duju srauto kiekio is max i minimuma... na sekmes su tavo liutuku ....................... na jai kas noretu isidet angluos cia mano web d&bautogas www.devonautogas.co.uk/
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0