Peršokti prie turinio


P806 ir stag4- nesikuria


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 11

#1 Svečias_batrakas_*

Svečias_batrakas_*
  • Svečiai

Parašyta 2012 sausio 29 - 20:13

peugeot 806 2,0l 8v ryte bandymas uzkurti nepavyko valdymo pultelis nedega iranga STAG-4 is vakaro vaziavo kuo puikiausiai. Kokiu minčiu turit?
  • 0

#2 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.178
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Parašyta 2012 sausio 29 - 23:52

peugeot 806 2,0l 8v ryte bandymas uzkurti nepavyko valdymo pultelis nedega iranga STAG-4 is vakaro vaziavo kuo puikiausiai. Kokiu minčiu turit?

Ant benzo turejo uzsikurti, jai ne tai jau cia ne duju yrangos gedimas
  • 0

#3 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2012 sausio 30 - 07:34

Perziurek duju irangos maitinimo laidus.
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#4 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2012 sausio 30 - 08:21

peugeot 806 2,0l 8v ryte bandymas uzkurti nepavyko valdymo pultelis nedega iranga STAG-4 is vakaro vaziavo kuo puikiausiai. Kokiu minčiu turit?

Koks valdymo pultelis nedega? Konkretizuok. Suka normaliai starteris? Man kazko tai cia i duju iranga nepanasu, juk ant benzino tai turi veikti :unsure:
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#5 engage

engage
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 355
  • Vieta:Telšē - Žemaitėjės suostėnė
  • Automobilis:Ford Focus 2.0 TDCi 100kw 2007

Parašyta 2012 sausio 31 - 22:47

prie to pacio. ar eina kaip nors uzkurt ant duju ekstra atveju? kompas irgi stag.
  • 0
Jeigu atsirado noras dirbti - palauk, praeis...

#6 ceburaska

ceburaska
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 218
  • Vieta:england
  • Automobilis:peugeot607 3.0l

Parašyta 2012 vasario 01 - 03:10

jai yra stago kompe nustatyta avariniai uzvedimai tai eina,nuspaudus ir laikant mygtuka suki starteri,cia jai nudvesia kuro siurblys masinai,bet ta nustatyma padaro kas ideda dujas, na o jai tau nebedega duju valdymo skydelis,gali buti laidai kazko nedasijungia,bet visada galima atjungt benzino purkstukus nuo duju jai pas tave stovi bosh kistukai,pas manaji 607 yra,tai atjungus purkstukus,tiesiog uzmauni benzo purkstuko kistuka kur jo tikroji vieta ,ant benzo purkstuko,kadangi stag turi bosh antgalius nereikia karpyt benzino purkstuku tiesiog yra numaunamas benzo purkstukas ir ikisamas i stago bosh antgali,o kitas stag antgalis maunasi ant tavo benzo purkstuko...., ,kuriuos turi dauguma automobiliu iskyrus japoniskus kai kuriuos,ir bandai vesti,masina, lieka tik ant benzo,ir atjunk nuo bako multivoztuvo laideli kad nepaleistu duju, sekmes..
  • 0

#7 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2012 vasario 01 - 08:26

jai yra stago kompe nustatyta avariniai uzvedimai tai eina,nuspaudus ir laikant mygtuka suki starteri,cia jai nudvesia kuro siurblys masinai,bet ta nustatyma padaro kas ideda dujas, na o jai tau nebedega duju valdymo skydelis,gali buti laidai kazko nedasijungia,bet visada galima atjungt benzino purkstukus nuo duju jai pas tave stovi bosh kistukai,pas manaji 607 yra,tai atjungus purkstukus,tiesiog uzmauni benzo purkstuko kistuka kur jo tikroji vieta ,ant benzo purkstuko,kadangi stag turi bosh antgalius nereikia karpyt benzino purkstuku tiesiog yra numaunamas benzo purkstukas ir ikisamas i stago bosh antgali,o kitas stag antgalis maunasi ant tavo benzo purkstuko...., ,kuriuos turi dauguma automobiliu iskyrus japoniskus kai kuriuos,ir bandai vesti,masina, lieka tik ant benzo,ir atjunk nuo bako multivoztuvo laideli kad nepaleistu duju, sekmes..

Respect ciburaska uz toki issamu aprasyma :beer:

Kitas klausimas(dujos pas manes BRC), dujos isijungia tik po kokio 20km, nors reduktorius jau ir po 5 minuciu karstas, temperatura ~90 laipsniu masinos, o dujos neisijungia. Variau pas tuos kur dejo, visu pirma pakeite temperaturinius daviklius, tiek reduktoriuje tiek prie purkstuku kur dedas, nes masinoje rode 90C, ju kompas rodo pagal ju daviklius 70C, pakeitus visvien tas pats. Perrinko reduktoriu, pakeite visus filtrus, visvien tas pats. Dujos persijungia be jokiu trukciojimu ir iskart is raudonos i ZALIA - aisku tik kai pravaziuooji tuos 20km.

Dar vienas niuansas.- Jeigu masina yra isilusi, ja pastatai, palauki kokias 3 valandas, motoras atvesta(dalinai, nes dabar lauke -16), pakurus aisku temp. rodykle nepakyla net, bet dujos isijungia per kokias 6 sekundes... Visas tas neisijungimas pasireiskia tik rytais, kai masina pastovi per nakti saltyje...

Termostatas dirba kaip laikrodis, skyscio netruksta, kaip ir minejau reduktorius karstas jau po keliu minuciu... Sitas visas reikalas pradejo reikstis kai temperatura nukrito zemiau -10C.

Gal cia kox kondensatas bake uzsala? bet tada turetu pypseti ir degti geltona lempute...

Jungtukas pas manes toks. Duju laikau pastoviai pilna baka.

Posted Image
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#8 ceburaska

ceburaska
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 218
  • Vieta:england
  • Automobilis:peugeot607 3.0l

Parašyta 2012 vasario 02 - 02:45

na simptomai idomus,pas mane yra micra 2003 metu 1.0l su dujom tai ,reduktorius pats silpniausias idetas,tomasetto ,iki 90 arkliu jai neklystu,tai jo harekteristikoi parasyta net prie -10 jis praktiskai neveiks, kas iskart man irgi pasireiske,nors cia vos -1,bet ryte tenka nuvaziuot kokius 5km kol dujos isijungia,kazko matyt nesugeba ikaitint reduktorius to sensoriaus nors variklis jau apsiles,plius vaziuojant pucia saltas vejas ir nera variklio apsaugos tai itariu atvesina ta sensoriu,o jai pastoviu 5 min uzvestu motoru tik pradedu vaziuot iskart isijungia,tiesa vaziuoja sunkiai kokius 5km jaucias kad netinka motorui ,per saltos dujos eina,bet tavo atveju geriausia yra ziuret vaziuojant pasijungus kompa kada visi parametrai matosi kaip ant delno,kas kiek uzkaites ir panasiai...tame yra beda kad lt daug kur niekas nedaro testu kelyje kas daznai buna kad be tokio testo sunku surast liga,kas jau man pasitaike keleta kartu,plius gali paprasyt kad sumazintu temperaturinio sensoriaus parodyma ,pvz jai dabar i dujas turetu ijungt prie40 laipsniu ,tegu padaro 10,matysi ar ijungs greiciau,aisku tik nepatartina vazinet prie tokios temperaturos nes greit purkstukus suvarys,bet galima pamegint ir suzinot ar kas pasikeis, jai isijungs prie nustatyto 10, o tavo variklis jau uzkaites bedos kaip ir nera,jai ne tai slieku ieskot giliau teks,
  • 0

#9 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2012 vasario 02 - 08:21

Nu jo, siaip jie man sake, jog jei atvarysiu pas ju masina ir paliksiu per nakti, tai paziures tiksliau, jie pasijungia kompa ir daro testus vaziuodami, ta tai tikrai zinau, jie tikrai geri meistrai. O bet taciau, cia mano darbine masina ir as niekaip negaliu jos darbo metu nuvaryt, o savaitgaliais jie nedirba :/ Dabar padarytas duju perjungimo temperatura prie 30C, buvo 35, sake maziau nenori daryt, nes gali pakenkti, kaip ir tu kad sakai. Vakar vakare isivariau i garaza, si ryta lauke -20, garaze -10(nesildomas), isijunge dujos uz kokiu 3 minuciu net nepradejus vaziuot(graziai be jokiu trikiu) :unsure: Tai belieka tik vienas variantas, kazkas kazkur uzsala :ph34r: gal koks kondensatas ar kos velnias bake neatidaro kokios sklendes :) Jei kondensatas tai dabr ilgai ir nuobodziai teks vazinet kol jis pasisalins... Vakar, 12:00 pastaciau prie ofiso masina, uzkuriau pries 17:00, pravaziavau gal pora km ir isijunge, nors motoras buvo VISISKAI PILNAI ATSALES, kadangi lauke -10 buvo. P.S. praeita ziema jokiu probelmu nebuvo visiskai, tai arba cia sutapimas kad uzsipyliau duju kokiu PARASHINIU(nes kiek pamenu pries savaitepilnat labai drebejo pylimo slanga), arba nzn kas :ph34r:
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#10 Horas

Horas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 53
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:ex Peugeot 405 benz. ex.2vnt. peugeot 406 1998 1,8 benz-dujos.peugeot 406 2001 disel

Parašyta 2012 vasario 02 - 09:15

Vakar -10??? Kokiam cia mieste? Pas mani Vilniuje visa diena auksciausia temperatura -15.
  • 0

#11 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2012 vasario 02 - 09:26

Vakar -10??? Kokiam cia mieste? Pas mani Vilniuje visa diena auksciausia temperatura -15.

KLAIPEDA, buvo vienu metu ir -8 vakar :)
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#12 devil

devil
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 530
  • Vieta:Marijampole
  • Automobilis:C8 2.2HDI 94KW + bvm6 + navi + el doors + .......

Parašyta 2012 kovo 04 - 21:31

Duju koybe persijungimo laikui itakos neturi! Persijungimo laika lemia temperaturos daviklis kuris yra ant reduktoriaus ir dar gali lemti duju temperaturos daviklis kuris yra ar tai prie purkstuku ar ant slangos... Paziurek ar maitinima gera turi duju kompiuteris, buve kazkas panasaus kai truko minuso.....
  • 0
Citroen C8 2,2HDI




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0