O kaip pas patį su FAP ir EGR?p406 2.0hdi 80kw, uzmiesti vaziuojant apie 85kmh vidurkis 4l/100km pagal borto kompo prodymus. Mieste(vilniuje) apie 8l iseina( na kai lauke buvo -20, tai ir 10l iseidavo). O siaip bent kai apie nuli lauke ir silciau tai labai nedideles kuro sanaudos, ramiai vazinejant uzmiestyje iki 5litru visada telpu, o mieste iki 8, siaip prasuku per savaite 300-400km(puse mieste ir puse uzmiestyje) vidurkis dabar iseina 6,5-7litros, vasara maziau puslitriu:)
Užvakar važiavau maršrutu Kaunas-Vilnius-Kaunas, tai, kadangi neskubėjau, greitkelyje eksperimentavau su ekovairavimu. Buvo iššūkis, ar įtilpsiu į 4 l/100 km. Pasirodo, tai įmanoma, net kai lauke +3 Greitis svyravo nuo 90 iki 110 km/h (vidurkis - 95 km/h), dalį kelio specialiai važiavau paskui fūrą jos "oro maiše" Kai kuriose magistralės vietos momentinės sąnaudos svyravo nuo 1.6 iki 3 l/100 km (koja nuo akseleratoriaus nebuvo visai atleista). Kai kuriose nuokalnėse naudojau laisvą pavarą (kompas rodė 0,5-0,6 l) arba riedėjau su pavara, bet nuėmus koją nuo akseleratoriaus (krisdavo iki 0,0 l). Tuo pačiu bandžiau nustatyti, ar nuokalnėse ekonomiškiau naudoti laisvą pavarą, ar važiuoti su pavara, bet numetus koją nuo pedalo. Priėjau išvadą, kad ekonomija panaši, nes su laisva pavara iki staigaus greičio kritimo nuriedi bent trigubai toliau nei su pavara. Automobilis P406 2.0 HDI, 2001 m. universalas.
Edited by evbi, 2014 February 14 - 00:29.