Auto P406, 98", TD.
Pastebėjau, kad žiema sušilęs iki darbinės temperatūros automobilis gerokai dinamiškiau važiuoja (greičiau apsukos sukyla) lyginant su vasara. Atrodo, kad dažniau girdisi dirbanti turbina (prie mažesnių apsukų). Kodėl taip galėtų būti?
![Photo](https://secure.gravatar.com/avatar/4d66fd1c7f35f4eab65dd3146173a05a?s=100&d=https%3A%2F%2Fpeugeot-klubas.lt%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
Kodel žiema važiuoja dinamiškiau?
Started by wilkas, 2012 Feb 10 21:51
3 replies to this topic
#1
Posted 2012 February 10 - 21:51
#2
Posted 2012 February 10 - 21:55
Turbina prie salto oro geriau pucia del to ir jauti sioki toki didesni dinamiskuma. As jau bent taip manau, nes esu girdejes kazka panasaus, pataisykit jei klystu
P.S. Nesu asmeniskai turejes auto su turbina tai negaliu palyginti
![:ax:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/ax.gif)
![:)](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/smile.png)
Edited by Hitman, 2012 February 10 - 21:55.
#3
Posted 2012 February 10 - 22:44
Oro tankis! Kuo shaltesnis oras tuo jis tankesnis. Jame daugiau deguonies. Tai reiskia, kad galima sudeginti daugiau kuro ir isgauti daugiau energijos.
Turbininiams varykliams dar ir intercooleris geriau ora ataushina. Jo paskirtis irgi sumazinti nuo turbinos spaudimo ikaitusio isiurbiamo oro temperatura - padydinti tanki.
Edited by Maestro, 2012 February 10 - 22:47.
Žmonių veikla šildo klimatą. Todėl aš ir stengiuos nieko neveikt.
© J. Erlickas
© J. Erlickas
#4
Posted 2012 February 10 - 22:51
saltas oras turi daugiau deguonies, t.y tankesnis, ko pasekoje geriau sudega kuras. Vasara oras paduodamas i turbina +20 laipsniu, kai ziema -15. Ko pasekoje mazhiau oras ikaista turbinoje.
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users