Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Nedirba cilindras ant duju


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 11

#1 Simas306

Simas306
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 297
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:BMW e36/5 323Ti

Parašyta 2012 vasario 26 - 11:47

Važinėjant ant dujų 2 cilindras po truputi atsisakinėja kol galiausiai išilus varikliui visiškai atsisako ir visas mataras kalatojasi ,net viduje per saloną jaučiasi, bet tik ant žemų apsukų (iki 2k gal) ,perjungus ant benzo pradeda truputi gerėt,bet vistiek lyg ir nedirba,tačiau užkuriant ir važiuojant ant benzo visi cilindrai dirba ,jokių bėdų nėra. Dujininkai nieko nerado (brc 4kartos dujos) ,babinas tikrinau,purkšukus tikrinau,kompresija visuose vienoda,pro tarpinė neprapučia. Gal kas turit kokių variantų kas gali būt?
  • 0

1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project

2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily

 

Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6 474095.png


When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!


#2 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2012 vasario 26 - 14:20

O zvakes? Jei ant benzo geriau - turek raumeny kad duju iranga jautresne variklio el. dalies defektams.
  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#3 Simas306

Simas306
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 297
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:BMW e36/5 323Ti

Parašyta 2012 vasario 26 - 15:09

Paskutinį kart nebandžiau apkeist vietom kai babinas žiurėjau ,bet seniau kiek žiurėjau lyg ir normalu viskas,bet vistiek reiks dar kart patikrint. O be žvakių dar kokių variantų yra?
  • 0

1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project

2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily

 

Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6 474095.png


When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!


#4 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2012 vasario 26 - 15:25

Susisuk naujas, jei nezinai kada keistos. Zvakes zvakems nelygu, bet ant duju jas kartais tenka keist ir kas 10 000km. Jei visgi pirksi, nesivaikyk jokiu superplussparkplatinium, dek paprastas tik isitikink kad pagal kataloga butu butent tokios kokias gamintojas rekomenduoja. Nezinau kokia ten babina, bet jei liaudiskai vadinama "kasete" tai idemiai apziurek visas gumas kur ant zvakiu maunas, ar nera niekur bent minimaliu itrukimu.
  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#5 Simas306

Simas306
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 297
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:BMW e36/5 323Ti

Parašyta 2012 vasario 26 - 16:18

Pas mane sudėtos ngk dujinės (Buves šeimininkas sakė ,kad keite kai dujas dėjo ,tai žvakėm dabar max 7000km) ,o babinos 4 pas mane :)
  • 0

1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project

2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily

 

Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6 474095.png


When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!


#6 Deimkr

Deimkr
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 53
  • Vieta:Varniai
  • Automobilis:Peugeot 306 xs Break 2,0 HDI 2000

Parašyta 2012 vasario 26 - 17:58

toks įspudis kad vožtuvus reikėtu reguliuoti
  • 0
peugeot 306 xs 2HDI break 2000

#7 Simas306

Simas306
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 297
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:BMW e36/5 323Ti

Parašyta 2012 vasario 26 - 18:15

Hidrauliniai kompensatoriai pas mane :) Va kaip tik iš garažo katik, sukeičiau 4 ir 2 cilindro žvakes ir tas pats efektas
  • 0

1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project

2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily

 

Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6 474095.png


When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!


#8 Deimkr

Deimkr
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 53
  • Vieta:Varniai
  • Automobilis:Peugeot 306 xs Break 2,0 HDI 2000

Parašyta 2012 vasario 26 - 19:39

Hidrauliniai kompensatoriai pas mane :) Va kaip tik iš garažo katik, sukeičiau 4 ir 2 cilindro žvakes ir tas pats efektas

Tai gal pastriges jis. Man buvo duju kompas nusproges tai irgi nedirbo vienas cilindras ant duju, nevaldė vieno purkštuko, bet pas tave tas pats ant duju ir benzo
  • 0
peugeot 306 xs 2HDI break 2000

#9 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2012 vasario 26 - 20:29

Važinėjant ant dujų 2 cilindras po truputi atsisakinėja kol galiausiai išilus varikliui visiškai atsisako ir visas mataras kalatojasi ,net viduje per saloną jaučiasi, bet tik ant žemų apsukų (iki 2k gal) ,perjungus ant benzo pradeda truputi gerėt,bet vistiek lyg ir nedirba,tačiau užkuriant ir važiuojant ant benzo visi cilindrai dirba ,jokių bėdų nėra. Dujininkai nieko nerado (brc 4kartos dujos) ,babinas tikrinau,purkšukus tikrinau,kompresija visuose vienoda,pro tarpinė neprapučia. Gal kas turit kokių variantų kas gali būt?

Labai panašu į purkštuko bėdą. Pas mane buvo pradžioj Keihin'ai, kurių vienas užstrigo ir sudegino kompe vieną takelį (2 tranzai).
Klausimas: pas kokius dujininkus buvai? Čia reik būti visišku pridurku, kad pajungus kompą, nepamatyt priežasties. Kažkada man Propane nustatė holo daviklio problemą, nors jis visai neįeina į jų kompetenciją...
  • 0
... labai piktas diedas...

#10 Simas306

Simas306
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 297
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:BMW e36/5 323Ti

Parašyta 2012 vasario 26 - 22:43

Labai panašu į purkštuko bėdą. Pas mane buvo pradžioj Keihin'ai, kurių vienas užstrigo ir sudegino kompe vieną takelį (2 tranzai).
Klausimas: pas kokius dujininkus buvai? Čia reik būti visišku pridurku, kad pajungus kompą, nepamatyt priežasties. Kažkada man Propane nustatė holo daviklio problemą, nors jis visai neįeina į jų kompetenciją...

Propane šančiuose :D jie man aiškino koks visiškas debilas meistras kuris man tvarkė varikli. Prie kompo prijunge nieko nematė apart to,kad lievai dega mišinys,perašė programa ir sako su dujom viskas gerai

P.S garantiniam prie purkštukų M.T.M gamintojas parašytas

Šį pranešimą redagavo Simas306: 2012 vasario 26 - 22:45

  • 0

1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project

2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily

 

Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6 474095.png


When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!


#11 Senas

Senas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 443
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 807

Parašyta 2012 kovo 01 - 15:47

Tai ar susitvarkei, radai bėdą?
  • 0

Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
 


#12 devil

devil
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 530
  • Vieta:Marijampole
  • Automobilis:C8 2.2HDI 94KW + bvm6 + navi + el doors + .......

Parašyta 2012 kovo 04 - 20:27

Sukeisk to antro cilindro duju slangute ir fyske su kokiu 1 ar 3 cilindru ir paziurek ar vis tiek nedirba 2 cilindras? jei dirba vadinasi beda duju purkstuke! Yra primityvus budas truputi pravalyti duju purkstukus : atjungi duju slanga kuri eina i purkstukus is duju filtro ir priputi i ja kokio WD, Karbiuratoriu valiklio ar panasaus aerozolinio purskalo... viska sutveri ir uzkuri masina kai isijungs dujos palik dirbti ant laisvu. variklis kelias akimirkas dirbs netolygiai gali ir uzgesti is duslintuvo eis dumai nes degs tas purskalas... buna kad purkstukam padeda...
  • 0
Citroen C8 2,2HDI




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0