TA apziura
#101
Parašyta 2012 kovo 10 - 20:53
#102
Parašyta 2012 kovo 10 - 20:56
o ka sakysit kai islys koks svaistiklis per sona? ar dar kas atsitiks(niekam to nelinkiu),tada kitaip snekesit,
To Audrisius: Kaip kam ta 15-20 metu masina lauzas,o kai kam yra auksas,kuri zmogus taiso,ir saugoja.Ne visi turi pinigu nusipirkti nauja ar apynauja masina.
Pvz mano masinos duomenys:80 kW (109 AG) esant 4300 aps./min; 38.3 kW/l (52.1 AG/l); 250 Nm (25.5 kgm) esant 2000 aps./min, dyz. degalai.tai kam reikia sukti iki redlaino? kai jau jau virs 4300 krenta visi parametrai? ir varikliui manau tai tikrai ne i gera.
arba 607 2.2hdi 98 kW (133 AG) esant 4000 aps./min; 45 kW/l (61.1 AG/l); 317 Nm (32.3 kgm) esant 2000 aps./min, dyz. degalai.
Bendzas tai suprantu,pvz 605 2.0Turbo-108 kW (147 AG) esant 5300 aps./min; 54 kW/l (73.5 AG/l); 235 Nm (24 kgm) esant 2500 aps./min, benzinas 95.
kazkas prades rekt kad cia kaip ir sausi duomenys.
Tu atvaziuodamas i tech apziura,gali dalinai garantuoti,kad nenutruks skirstomasis dirzas,generatoriaus dirzas,neisleks koks guolis,bet negali garantuoti,kad nenulus koks karomyslas,neuzsivels indeklai,ar netruks svaistiklis,gali keisti tepalus reguliariai ar dar dazniau nei nurodo gamintojas,bet neisivaizduojama,koks yra tikras variklio nusidevejimas,ir koki kruvi jis gali atlaikyti,nemanau ,kad cia kiekvienas is esanciu kas kelis metus 100 % perrenka varikli.gal kai kur kazka sakydams ir suklydau,jei suklydau pataisykit. ir nereikia sakyti,kad ilsiks tik jauniausi ir geriausi dyzeliai,jeigu viskas darom su protu... pries 20 metu dyzeliniai varikliai buvo archaijiski ir i dumionguma ziurejo tikrai nuolaidziau,nauji varikliai tobulinami iki ekologijos normu,tad nereikia noreti kad sudas virstu auksu ir atvirksciai...
#103
Parašyta 2012 kovo 10 - 23:36
Masinos buvo gaminamos pagal to laiko saugumo reikalavimus.Pas mane yra saugos pagalves. o jau tamsta pats visada su naujom masinom vazinejai? visose buvo pagalves? as galiu belekaip atsargiai vaziuoti,bet jei atleks koks blacius su masina pilna pagalviu ir lups i mane,tai jau skirtumo nebus. jeigu atleks kaip debilas,tai istaskys ar taip ar taip.Cia nera ka saugoti ar puoseleti. avarijos atveju tu su 20metu lauzu gali zuni o as sesti i kalejima,nes pas tave net nera saugos pagalviu ar kitu siolaikiniu saugos elementu.
8-663-63443.
#104
Parašyta 2012 kovo 11 - 00:03
#105
Parašyta 2012 kovo 11 - 00:25
Tai papasakok smulkiau kaip ten tą variklį birbiną?sveiki, aš savo liūtui dariau TA prieš savaitę, praėjo iš 2 kart dėl galinio rūko žibinto, o taip viskas čiki. Pas mane nėra katalizatoriaus, užglušintas EGR, numirus oro srauto matuoklė ir jokių dujų išmetimo normų neviršijau...svarbu su šiltu varikliu važiuot į TA
sekmės visiem varantiem
#106
Parašyta 2012 kovo 11 - 02:55
nieko ten labai nebirina,bent jau mano, prieš mane tikrinusi pasatą labiau gazavo:) čia gal nuo tikrintojo priklauso..maniški pora kartu gažo davė ir viskas...ai ir dar a4 vare prieš mane tą ir ilgai birbino...čia gal vokiškiem traktoriam taip tikTai papasakok smulkiau kaip ten tą variklį birbiną?sveiki, aš savo liūtui dariau TA prieš savaitę, praėjo iš 2 kart dėl galinio rūko žibinto, o taip viskas čiki. Pas mane nėra katalizatoriaus, užglušintas EGR, numirus oro srauto matuoklė ir jokių dujų išmetimo normų neviršijau...svarbu su šiltu varikliu važiuot į TA
sekmės visiem varantiem
ryt parašysiu info iš tech lapo
Šį pranešimą redagavo Daliokas: 2012 kovo 11 - 02:56
#107
Parašyta 2012 kovo 11 - 07:34
#108
Parašyta 2012 kovo 11 - 10:41
visiskai sutinku..o ka sakysit kai islys koks svaistiklis per sona? ar dar kas atsitiks(niekam to nelinkiu),tada kitaip snekesit,
To Audrisius: Kaip kam ta 15-20 metu masina lauzas,o kai kam yra auksas,kuri zmogus taiso,ir saugoja.Ne visi turi pinigu nusipirkti nauja ar apynauja masina.
Pvz mano masinos duomenys:80 kW (109 AG) esant 4300 aps./min; 38.3 kW/l (52.1 AG/l); 250 Nm (25.5 kgm) esant 2000 aps./min, dyz. degalai.tai kam reikia sukti iki redlaino? kai jau jau virs 4300 krenta visi parametrai? ir varikliui manau tai tikrai ne i gera.
arba 607 2.2hdi 98 kW (133 AG) esant 4000 aps./min; 45 kW/l (61.1 AG/l); 317 Nm (32.3 kgm) esant 2000 aps./min, dyz. degalai.
Bendzas tai suprantu,pvz 605 2.0Turbo-108 kW (147 AG) esant 5300 aps./min; 54 kW/l (73.5 AG/l); 235 Nm (24 kgm) esant 2500 aps./min, benzinas 95.
kazkas prades rekt kad cia kaip ir sausi duomenys.
Tu atvaziuodamas i tech apziura,gali dalinai garantuoti,kad nenutruks skirstomasis dirzas,generatoriaus dirzas,neisleks koks guolis,bet negali garantuoti,kad nenulus koks karomyslas,neuzsivels indeklai,ar netruks svaistiklis,gali keisti tepalus reguliariai ar dar dazniau nei nurodo gamintojas,bet neisivaizduojama,koks yra tikras variklio nusidevejimas,ir koki kruvi jis gali atlaikyti,nemanau ,kad cia kiekvienas is esanciu kas kelis metus 100 % perrenka varikli.gal kai kur kazka sakydams ir suklydau,jei suklydau pataisykit. ir nereikia sakyti,kad ilsiks tik jauniausi ir geriausi dyzeliai,jeigu viskas darom su protu... pries 20 metu dyzeliniai varikliai buvo archaijiski ir i dumionguma ziurejo tikrai nuolaidziau,nauji varikliai tobulinami iki ekologijos normu,tad nereikia noreti kad sudas virstu auksu ir atvirksciai...
#109
Parašyta 2012 kovo 12 - 10:38
apie naujas niekas ir nesneka,betgi visi nori kap "ponai" vazinet geriau su senesne bet prabangia auto,nei naujesne kokia 206...jiems ir sanaudos nesvarbios,nes gauna lievo dyzelio,jiems pofik kad dumai verciasi is galo,svarbu kad odinis salonas ir niaukti langai...Gana daznai turi sulaikyt kvepavima nes is prieky vaziuojancio "aukso" tokia smarve eina kad baisu ir kodel,sakykite,as turiu moket tokius pat mokescius uz savo tvarkinga kaip ir tas kurio š..du turiu kvepuot?as kaip ir daugumoj europos valstybiu uz tai,kad kuo senesne auto tuo didesni mokesciai,nes labiau tersia ora..gal tada tiems,kas neturi pinigu ir auto nereikes,arba pirks geriau mazesne bet naujesne auto....PeaceKaip kam ta 15-20 metu masina lauzas,o kai kam yra auksas,kuri zmogus taiso,ir saugoja.Ne visi turi pinigu nusipirkti nauja ar apynauja masina.
Šį pranešimą redagavo Dolcis: 2012 kovo 12 - 10:39
#110
Parašyta 2012 kovo 12 - 10:48
ponas., tu cia ant musu varai?? tai dabar jei pas mane odinis salonas, langai niaukti, lieti ratai.. o dar didelis kibiras 605.. ? bet duju ismetimas nevirsija nei ketvirtadalio normos, o ir kiek esu vaziaves sau is masinos paskos kai kitas vairuoja, jokiu dumu neesu mates ir jokios smarves uzuodes....apie naujas niekas ir nesneka,betgi visi nori kap "ponai" vazinet geriau su senesne bet prabangia auto,nei naujesne kokia 206...jiems ir sanaudos nesvarbios,nes gauna lievo dyzelio,jiems pofik kad dumai verciasi is galo,svarbu kad odinis salonas ir niaukti langai...Gana daznai turi sulaikyt kvepavima nes is prieky vaziuojancio "aukso" tokia smarve eina kad baisu ir kodel,sakykite,as turiu moket tokius pat mokescius uz savo tvarkinga kaip ir tas kurio š..du turiu kvepuot?as kaip ir daugumoj europos valstybiu uz tai,kad kuo senesne auto tuo didesni mokesciai,nes labiau tersia ora..gal tada tiems,kas neturi pinigu ir auto nereikes,arba pirks geriau mazesne bet naujesne auto....Peace
Kaip kam ta 15-20 metu masina lauzas,o kai kam yra auksas,kuri zmogus taiso,ir saugoja.Ne visi turi pinigu nusipirkti nauja ar apynauja masina.
tai dabar vien del to, kad mano tokia masina as turiu mesti lauk ta savo masina su 2,5 varikliu ir keisti i toki lauza kaip tavo kuris vos issteni i kalna iriedet??
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#111
Parašyta 2012 kovo 12 - 10:51
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#112
Parašyta 2012 kovo 12 - 10:59
labai jau izeidus esi...bet kai ateis tokios normos kaip pvz Germanijoj tu busi laimingas pakeites savo auto i toki "lauza" kaip manoponas., tu cia ant musu varai?? tai dabar jei pas mane odinis salonas, langai niaukti, lieti ratai.. o dar didelis kibiras 605.. ? bet duju ismetimas nevirsija nei ketvirtadalio normos, o ir kiek esu vaziaves sau is masinos paskos kai kitas vairuoja, jokiu dumu neesu mates ir jokios smarves uzuodes....
tai dabar vien del to, kad mano tokia masina as turiu mesti lauk ta savo masina su 2,5 varikliu ir keisti i toki lauza kaip tavo kuris vos issteni i kalna iriedet??
siaip gal perlenkiau biski lazda del odiniu salonu ir prabangumo,labiau turejau omeny senas bulkas,silkes,golfus 2,na visas senesnes nei mazdaug 92metu
#113
Parašyta 2012 kovo 12 - 11:03
#114
Parašyta 2012 kovo 12 - 11:12
taip,bet kadangi LT nera dar tokiu normu grieztu kaip kitose valstybese normaliose tai nieks ir neskuba atsikratinet senu masinu,taip ,formaliai tu praejai TA,bet tavo bulka vistiek tersia ora LABIAU uz naujesnes auto,jei pries mane vaziuotu 3 tokios kad ir tvarkingos audi,tikrai jaustusi kvapelis geras pajudant nuo sviesoforo tarkim....Taip,yra ir naujesniu auto su ispjautais katalyzais pvz,bet cia jau ne auto kaltao kas del bulkos ? turiu tvarkinga bulka 93 m, TA is pirmo karto praejo be patepimu. Ne masinos amziuje esme,o jos uzdroztumo lygyje.
#115
Parašyta 2012 kovo 12 - 11:18
Butent kolega, pritariu visom 5 ... zinai Dolci.., jau kai ateis tokie istatymai kaip germanijoj (Vokietijoje- turejai turbut omeny) persirinksiu varikli- pakeisiu ziedus, pritrinsiu voztuvus, atrestauruosiu siurbli , purkstukus turbina ir toliau vazinesiu laimingas su savo "SENA PONISKA MASINA".. bet i toki kaip tavo mazalitrazi tikrai nekeisiu ir i kalna kilant tikrai lauk nelipsiu pradet stumt...o kas del bulkos ? turiu tvarkinga bulka 93 m, TA is pirmo karto praejo be patepimu. Ne masinos amziuje esme,o jos uzdroztumo lygyje.
Dolci, tu garantuotas, kad pas tave ten viskas tvarkoje?
Pakartosiu, viskas priklauso nuo masinos uzdroztumo., o ne nuo jos senumo ir juo lab markes... ar tai ale poniska masina ar ne..... dauguma zmoniu ., pacanu - senoliu., vazineja su masinom ., kaip su paprastom transporto priemonem, jas galutinai sudrozia o paskiau keicia o tokias pat puslavonias dar ciut vaziuojancias... tai Dolci nelygink cia musu visu su senom masinom i tokius asmensius kuriuos cia paminejau...
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#116
Parašyta 2012 kovo 12 - 11:24
#117
Parašyta 2012 kovo 12 - 11:32
Šį pranešimą redagavo Dolcis: 2012 kovo 12 - 11:33
#118
Parašyta 2012 kovo 12 - 11:42
pataisysiu,mano yra 307, 206 yra zmonostavo 206
Pritariu Marcin,galima gincytis iki begalybes,kiek zmoniu tiek nuomoniu
Šį pranešimą redagavo Dolcis: 2012 kovo 12 - 11:44
#119
Parašyta 2012 kovo 12 - 12:26
#120
Parašyta 2012 kovo 12 - 12:55
as neizeidus. ir butent sau as to izeidimo nepriemiau i sirdi, nepritaikiau sau kaip sakant.. bet va susinervinau vien del to., kad pagalvojus apie kitus zmones kurie turi verstis is paskutiniuju kad uzdirbti lita., ir dar nori atimti ta pacia "sena" masina kaip susisiekimo priemone. del to man tas tavo pasakymas ir uzkliuvo del senu masinu kaip sakai..Dar kart pasikartosiu,tu izeidus labai,Eddy Issakiau savo nuomone kuria aciu kai kam dar galima issakyt,ir nenoriu pletotis vien del to kad kazkas nepatiko ka pasakiau,nors tai,ka pasakiau,anksciau ar veliau ateis ir i LT...kad 307 pavadinai mazalitraziu cia nonsensas aisku,bet savo buvusia Omega i 307 ismainiau del vaziavimo malonumo kaip taip gali but sakote?pasirodo gali..Dydis dar nereiskia laimes,Eddy...
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0