TA apziura
#21
Parašyta 2012 kovo 02 - 12:51
#22
Parašyta 2012 kovo 02 - 13:19
Ir kad uzbaigti visus sampratavimus apie procedura: TA centro dokumentas
#23
Parašyta 2012 kovo 02 - 14:19
#24
Parašyta 2012 kovo 02 - 23:23
O tai ko jis turetu trukt? Del max apsusuku? Ka visada vazinejat ant 2000rpm?nu man vistiek smalsu.. jai dirzas keistas pries pora metu,pravaziuota 50t per patikra nutruks.. gamintojas rekomendoja keist kas 80,servisas pakeites dizus garantija duoda tik keletai menesiu, vadinas pasirasau pas juos suzaist loterijoi... arba pries apziura viska keist dizus,itempejus,skyva,turba ir tt.. tada 100% garantuotas, bet sumele bus tai apvali...
Sugalvoja "PAVOJU" ir tada svaigsta. Ir visur taip. Kas be ivyktu.
© J. Erlickas
#25
Parašyta 2012 kovo 03 - 06:20
#26
Parašyta 2012 kovo 03 - 10:21
tai va... tai ir bandau pasakyt.... ce kaip, duok savo bokala,mesiu i siena paziuresim ar nesudus... bet tu pasirasyk kad jis tikrai nesudus....cia kazkokios nesamoniu nasamones, automobilio naudotojas gaus prieš patikrą pasirašyti, kad variklis yra tvarkingas, o tame tarpe ir diržas keičiamas laiku. Taip apžiūrą atliekantys specialistai nusiima atsakomybę jeigu apžiūros metu nutrūktų diržas.O jeigu as ne technikos zmogus ir nieko nesigaudau apie ja tai kaip as jiem pasakysiu ka nors apie varikli.Tai kaip spresti problema.
#27
Parašyta 2012 kovo 03 - 10:31
#28
Parašyta 2012 kovo 03 - 11:34
Na... asmeniskai as bijau ne del dirzo, o del pacio variklio, kuri turbut kiekvienas zino, kad sukti BE APKROVOS iki ribotuvo tai tas pats, vaikscioti skustuvo asmenimis.O tai ka ten su tuo dirzu darys, kad jis turetu trukti? Sukelti apsukas? Mano nuomone, dirzui gerokai didesne apkrova tenka kai prie salciu bandoma uzvesti buksiruojant, kai masina uzgesta del per mazu apsuku ar net staigiai susizeminus is kokio 4 i 2
O jei neramu, tai siai dienai nueini ir sukeli apsukas iki redlinu. Jei kazkas ir nutiks, tai susitaupys bent jau tie keliasdesimt lt ant ta.
#29
Parašyta 2012 kovo 03 - 12:21
Šaltą sukti iki redlino tai taip, gal ir ašmenimis. Bet šiltą vieną ar du kartus sukt iki redline - nieko nematau blogo tame.Na... asmeniskai as bijau ne del dirzo, o del pacio variklio, kuri turbut kiekvienas zino, kad sukti BE APKROVOS iki ribotuvo tai tas pats, vaikscioti skustuvo asmenimis.O tai ka ten su tuo dirzu darys, kad jis turetu trukti? Sukelti apsukas? Mano nuomone, dirzui gerokai didesne apkrova tenka kai prie salciu bandoma uzvesti buksiruojant, kai masina uzgesta del per mazu apsuku ar net staigiai susizeminus is kokio 4 i 2
O jei neramu, tai siai dienai nueini ir sukeli apsukas iki redlinu. Jei kazkas ir nutiks, tai susitaupys bent jau tie keliasdesimt lt ant ta.
Kuriu internetines svetaines pagal pageidavimus. Viską darau pats, nenaudodamas jokių turinio valdymo sistemų. Kainos nesikandžioja ir dažniausiai būna sutartinės. Susidomėję galite rašyt į PM.
#30
Parašyta 2012 kovo 03 - 13:26
#31
Parašyta 2012 kovo 03 - 13:54
Kiekvienas zino? Matomai kazka praleides busiuNa... asmeniskai as bijau ne del dirzo, o del pacio variklio, kuri turbut kiekvienas zino, kad sukti BE APKROVOS iki ribotuvo tai tas pats, vaikscioti skustuvo asmenimis.
Ir kas tam varikliui gali nutikti?
#32
Parašyta 2012 kovo 03 - 13:57
#33
Parašyta 2012 kovo 03 - 14:22
Šį pranešimą redagavo brizas: 2012 kovo 03 - 14:23
#34
Parašyta 2012 kovo 03 - 14:26
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#35
Parašyta 2012 kovo 03 - 17:08
#36
Parašyta 2012 kovo 03 - 18:04
Niekas nieko nerūko. Čia tik įrodymas, kad žmonės labai mėgsta nepasidomėją kelt bangas. Pamato straipsnio pavadinimą ir viskas, eina per visur ir tiesiog skleidžia erezijas.Pries 10 metu reikedavo sukt ir nieko neatsitiko. o del dirzu trukimo, tai spangalai visiski. Tipo benzui sukti 5k yr normalu o dyzeliui ne? Ka jus rukot???
R
Logika čia paprasta. Jei redline'as 5k, tai kodėl turėtų kažkas nutikt, pakėlus apsukas iki 5k? Jei tai būtų nesaugu, redline'as būtų mažesnis. O jei mano logika neteisinga, tada nebežinau nieko jau.
Kuriu internetines svetaines pagal pageidavimus. Viską darau pats, nenaudodamas jokių turinio valdymo sistemų. Kainos nesikandžioja ir dažniausiai būna sutartinės. Susidomėję galite rašyt į PM.
#37
Parašyta 2012 kovo 03 - 19:00
Šį pranešimą redagavo andrius222: 2012 kovo 03 - 19:30
#38
Parašyta 2012 kovo 07 - 21:56
#39
Parašyta 2012 kovo 07 - 23:15
per teisma tures padengti patirtus nuostolius uz supjauta varikli,gal tada i prota sugrys protingi kurmiaipaskutiniomis žiniomis(ne pletkai) latvijos tech. apžiura turi jau nupirkusi 6 auto(oficialiai) iš privačiu asmenų.pirkimo priežastys:išlinde švaistikliai,sulankstyti vožtuvai ir t.t. tech.apžiuros darbuotojai laikė gaza iki dugno.idomu ,kaip lietuvoj seksis?
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#40
Parašyta 2012 kovo 08 - 08:17
Vartotojų skaito šią temą: 9
narių: 0, svečių: 9, slaptų narių: 0