tai tam ir yra forumas kad pasidalintumem informacija,patirtim,nes kaip matau su tom realiai dar niekas nesusidure... neskaitant ten kazkas vare,2praejo 1ne...Niekas nieko nerūko. Čia tik įrodymas, kad žmonės labai mėgsta nepasidomėją kelt bangas. Pamato straipsnio pavadinimą ir viskas, eina per visur ir tiesiog skleidžia erezijas.Pries 10 metu reikedavo sukt ir nieko neatsitiko. o del dirzu trukimo, tai spangalai visiski. Tipo benzui sukti 5k yr normalu o dyzeliui ne? Ka jus rukot???
R
Logika čia paprasta. Jei redline'as 5k, tai kodėl turėtų kažkas nutikt, pakėlus apsukas iki 5k? Jei tai būtų nesaugu, redline'as būtų mažesnis. O jei mano logika neteisinga, tada nebežinau nieko jau.
TA apziura
#41
Parašyta 2012 kovo 08 - 08:31
#42
Parašyta 2012 kovo 08 - 08:32
#43
Parašyta 2012 kovo 08 - 08:35
geram draugui uz savikaina pardaviau (nes nuo atvarymo ji jam patiko) plius padangas. tai nepilni 12tLt (su praktiskai apipilniu saliaros baku).Marcin kiek uz Astra gavot?
neveikia vienas sedynes pasildymas, o visa kita liuks, TA praejo iskart, ir suko iki max.
#44
Parašyta 2012 kovo 08 - 10:25
#45
Parašyta 2012 kovo 08 - 10:44
Na su tais plėšymais tai tu čia neteisusAs skaitau,kad nera cia ko vazineti dumijanciom auto, tvarka turi buti.as tai tokiom auto vietoje dokumentus plesiciau.
#46
Parašyta 2012 kovo 08 - 10:51
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#47
Parašyta 2012 kovo 08 - 11:19
#48
Parašyta 2012 kovo 08 - 11:49
Skirtingos išmetamosios dujos. Dyzelinio variklio išmetamosiose dujose yra dalelių kurios yra kancerogenai (sukelia vėžinius susirgimus) ir kitos. Jeigu variklis netvarkingas, dyzelinas blogai sudega, tai visokio brudo su išmetamosiomis dujomis į aplinka patenka sočiai. Miestuose didžiausi teršėjai seni autobusai, todėl troleibusai yra tikras gėris. Teko skaityti, kad Japonijoje į kai kurių miestų centrines dalis iš vis draudžiama įvažiuoti su dyzeliniais automobiliais.Bet aš nesuprantu, nejau dūmija vien tik dyzeliai? O tai kitom mašinom kam tada išmetamasis vamzdis, šventajai dvasiai išlįst?
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2012 kovo 08 - 12:18
#49
Parašyta 2012 kovo 08 - 12:06
#50
Parašyta 2012 kovo 08 - 12:11
#51
Parašyta 2012 kovo 08 - 12:14
#52
Parašyta 2012 kovo 08 - 12:18
Dėkoju už išsamų paaiškinimą, tapo logiškiau ir mažiau pikta, kad griežtinama vien dyzeliniam. Tik gal man geriau kartais truputi pabūt dūmuose, nei važiuot paskui kokį dujinį automobilį ir uostyt tas dujas iki galvos apsisukimo. Vienok lieku prie savo nuomonės, kad jei griežtint tai griežtint visiem, gal pagal skirtingus kriterijus ar kaip nors kitaip, bet neišskiriant vienos klasės, taip sakant lygios teisės...Skirtingos išmetamosios dujos. Dyzelinio variklio išmetamosiose dujose yra dalelių kurios yra kancerogenai (sukelia vėžį) ir kitos. Jeigu variklis netvarkingas, dyzelinas blogai sudega, tai visokio brudo su išmetamosiomis dujomis į aplinka patenka sočiai. Miestuose didžiausias teršėjas seni autobusai, todėl troleibusai yra tikras gėris. Teko skaityti, kad Japonijoje į kai kurių miestų centrines dalis draudžiama įvažiuoti su dyzeliniais automobiliais.
#53
Parašyta 2012 kovo 08 - 12:28
Del duju pritariu nes tikrai ne vienas kuris vazineja su netvarkinga iranga ir atsistojus is galo tenka jausti smarku duju smarve. Taip pat yra tokiu situaciju ir su bendzinais. Tad manau reiketu atsizvelgti ne vien i dyzelinias masinas. Manau tiek dyzeliai tiek bendzinas su dujomis taip pat yra kenksminga zmogui.Dėkoju už išsamų paaiškinimą, tapo logiškiau ir mažiau pikta, kad griežtinama vien dyzeliniam. Tik gal man geriau kartais truputi pabūt dūmuose, nei važiuot paskui kokį dujinį automobilį ir uostyt tas dujas iki galvos apsisukimo. Vienok lieku prie savo nuomonės, kad jei griežtint tai griežtint visiem, gal pagal skirtingus kriterijus ar kaip nors kitaip, bet neišskiriant vienos klasės, taip sakant lygios teisės...
#54
Parašyta 2012 kovo 08 - 12:29
Čia juk ne valstybei kažkoks mokestis mokamas. Dvylika litų mokama brangiau už papildomą patikrinimą, o tai sugaištas darbuotojo laikas, panaudota įranga ir kt. Sumoki jiems už atliekamą darbą, nes Tau reikia, kad patikrintų automobilį. Benzininiams varikliams užtenka ir iki šiol atliekamos patikros. Beje, pas ką įrengta dujinė įranga į apžiūrą turi atsivežti pažymą apie atliktą įrangos patikrinimą, o kas kažkiek metų apie baliono patikrinimą. Įmonėms turinčioms teisę atlikti tokią patikrą už tokį patikrinimą tenka sumokėti kur kas daugiau negu 12 Lt. Tad lygiavos čia negali būti.Vienok lieku prie savo nuomonės, kad jei griežtint tai griežtint visiem, gal pagal skirtingus kriterijus ar kaip nors kitaip, bet neišskiriant vienos klasės, taip sakant lygios teisės...
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2012 kovo 08 - 12:40
#55
Parašyta 2012 kovo 08 - 12:34
#56
Parašyta 2012 kovo 08 - 12:36
#57
Parašyta 2012 kovo 08 - 12:37
Montuoti dujinę įrangą gali tik tam leidimus turinčios įmonės. Nežinau kaip dabar, bet kai kažkada aš turėjau dujomis varomą mašiną, TA prašydavo dokumento apie tai kur buvo sumontuota įranga.na taip juk dujos yra pavojingesnes nei dyzelines masinos. Juolap kad daug kas dedasi patys duju iranga kurie neismano tokiu dalyku (kalba apie senesniu markiu auto), is savo puses pazystu pora tokiu.
#58
Parašyta 2012 kovo 08 - 12:41
#59
Parašyta 2012 kovo 08 - 12:48
Aš tikrai nesu prieš, kad griežtinama, vis tik Lietuvos automobilių parkas nėra naujas, tai visiškai normalu, kad automobilių apžiūra turi būti griežtinama ir visada naujinama. O ir už kainos pakilimą nieko prieš neturiu, kaip sakei žmogaus sugaištas darbo laikas ir kitos sąnaudos padidėja, tai atitinkamai padidėja kaina- logiška. Vienintelis mano neigiamas požiūris į tai, kad tvarka griežtinama tik dyzeliniams. Na netikiu, kad benzininiams neverta griežtinti, nejau kokia 90' metų Audi 80, turi tokį patį variklį kaip 2010 A6? Niekas šioje srityje nesikeičia ir nėra patobulėję? Ir išmeta jos vienodai išmetamųjų dujų. Čia man jau atrodo nelogiška. Jei dyzeliniams automobiliams yra tobulinama įranga, kuri vėliau tampa kaip privaloma techninės apžiūros dalis, tai reiškia tokia pati situacija turi būti sudaroma ir benzininiams. Dėl dujinių, jei pas juos taip griežtai kontroliuojama, tai kodėl iš kas antro senesnio automobilio sklinda dujų kvapas? Mano nuomone tai pernelyg neatsakingas dujinių automobilių patikrinimas, kas vėl vestų į griežtesnę patikrą. Nesakau, kad tokių automobilių savininkai turėtų mokėti daugiau už patikrą, jei kaip minėjai jie išties moką didesnes sumas.Čia juk ne valstybei kažkoks mokestis mokamas. Dvylika litų mokama brangiau už papildomą patikrinimą, o tai sugaištas darbuotojo laikas, panaudota įranga ir kt. Sumoki jiems už atliekama darbą, nes Tau reikia, kad patikrintų automobilį. Benzininiams varikliams užtenka ir iki šiol atliekamos patikros. Beje, pas ką įrengta dujinė įranga į apžiūrą turi atsivežti pažymą apie atliktą įrangos patikrinimą, o kas kažkiek metų apie baliono patikrinimą. Įmonėms turinčioms teisę atlikti tokią patikrą už tokį patikrinimą tenka sumokėti kur kas daugiau negu 12 Lt. Tad lygiavos čia negali būti.
#60
Parašyta 2012 kovo 08 - 12:49
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0