Jump to content


Photo

TA apziura


  • Please log in to reply
447 replies to this topic

#81 marius1976

marius1976
  • Forumo naujokai
  • posts 16
  • Automobilis:peugeot 407

Posted 2012 March 09 - 17:22

jus visi pergyvenate del dumingumo, bet ar domejotes pas dyzelistu ar toks tikrinimo budas nekiankia varikliams. turiu neviena pazystama toki meistra ir visi atsake man, kad turbininiams matorams negalima taip daryti. juk tam ir yra raudonai pazimeta, ant apsuku, kad neviršitum tos ribos.Pvz man auto reikalinga, kad nuvažiuociau iš taško A i taška B o ne stovetu kokiam garaže remontui. Na tarkim, atlaikys patikra, bet ar veliau neprasides bedos ir ka reikes kaltint, save, kad leidau spaust ar ta idijota kuris tai sugalvojo. Vakar buvau pasižiureti kaip tai atlieka. Buvau pakraupes. Gazuoja penkis kartus iki dugno ir tikrai nemaziau kaip 1sek o kurkas ilgau, daug ilgiau ir negana dar to užgesina varikli po tokiu apsuku, isivaizuojat. na kas kažkiek nusimano supras mane. Nusprendžiau jieškoti išeities,rinksiu duomenis iš meistru jei reikes kreipsiuos i žiniasklaida, kad tokia nesamone butu peržiureta
  • 0

#82 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • posts 2,114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Posted 2012 March 09 - 17:23

reik "pasiilgint" :ax:


Posted Image

Edited by Alba, 2012 March 09 - 17:25.

  • 0

#83 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • posts 2,200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Posted 2012 March 09 - 18:48

jus visi pergyvenate del dumingumo, bet ar domejotes pas dyzelistu ar toks tikrinimo budas nekiankia varikliams.
turiu neviena pazystama toki meistra ir visi atsake man, kad turbininiams matorams negalima taip daryti.
juk tam ir yra raudonai pazimeta, ant apsuku, kad neviršitum tos ribos.Pvz man auto reikalinga, kad nuvažiuociau iš taško A i taška B o ne
stovetu kokiam garaže remontui.
Na tarkim, atlaikys patikra, bet ar veliau neprasides bedos ir ka reikes kaltint, save, kad leidau spaust ar ta idijota kuris tai sugalvojo.
Vakar buvau pasižiureti kaip tai atlieka. Buvau pakraupes. Gazuoja penkis kartus iki dugno ir tikrai nemaziau kaip 1sek o kurkas ilgau, daug ilgiau
ir negana dar to užgesina varikli po tokiu apsuku, isivaizuojat. na kas kažkiek nusimano supras mane.
Nusprendžiau jieškoti išeities,rinksiu duomenis iš meistru jei reikes kreipsiuos i žiniasklaida, kad tokia nesamone butu peržiureta

Nu....

O as va dar galvoju ar nekenkia valytuvu gumelems veikimas greiciausiu rezimu? Siandien isijungiau ant max tai buvau pakraupes kaip trinasi :ph34r:
Salono ventiliatoriaus taip pat stengiuosi ant visos katuskes neleisti nes maza ten kas gali nutikti.

Automobilio variklio darbas - suktis. Dar net pries jo galimybiu riba stovi ribotuvas. Aisku negalima salto variklio smaugti, ar perkaitusio staigiai gesinti, bet sveikam varikliui esant darbines temperaturos pasiekti maksimalias apsukas turetu buti tas darbas kuriam jis sukurtas. Kartais ir kelyje tenka paspausti, tai kodel masinai stovin (be apkrovos) turetu buti blogiau nei vaziuojant?
Tik va klausimas ar neuzsisuks per smarkiai visokie cipuoti varikliai ? :hmm:
  • 0
kažkaip.....

#84 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • posts 1,879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Posted 2012 March 09 - 18:56

Va jeigu būtų toks registravimas TA vieningas visoje Europoje, tai mūsų verteivos nebepasukiotų spidometrų. O gal ir Prancūzijoje yra toks puslapis? Mano senutė tai iš ten atvyko. :hmm:

Edited by Bivainis, 2012 March 09 - 19:26.

  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#85 wanux

wanux
  • Senbuviai
  • posts 374
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 605 2.0L SRi 1992 m.

Posted 2012 March 09 - 20:01

Nu....

O as va dar galvoju ar nekenkia valytuvu gumelems veikimas greiciausiu rezimu? Siandien isijungiau ant max tai buvau pakraupes kaip trinasi :ph34r:
Salono ventiliatoriaus taip pat stengiuosi ant visos katuskes neleisti nes maza ten kas gali nutikti.

Automobilio variklio darbas - suktis. Dar net pries jo galimybiu riba stovi ribotuvas. Aisku negalima salto variklio smaugti, ar perkaitusio staigiai gesinti, bet sveikam varikliui esant darbines temperaturos pasiekti maksimalias apsukas turetu buti tas darbas kuriam jis sukurtas. Kartais ir kelyje tenka paspausti, tai kodel masinai stovin (be apkrovos) turetu buti blogiau nei vaziuojant?
Tik va klausimas ar neuzsisuks per smarkiai visokie cipuoti varikliai ? :hmm:

del issukimo tai px, gal kazkoki 20'meti dyzeliuka ir uzlenks kokiu 1kkm anksciau, nei pats mirtu. bet jei is tikro po tokiu gazavimu iskart gesina, tai turbai tas neturetu patikt...
  • 0

#86 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • posts 4,754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Posted 2012 March 09 - 20:11

turbai mirtis po tokiu.apsuku gesinti varikli... cia aisku kaio niekas... jus ant tu max apsuku palaikykit savo varikli 30s.. pazesiu ar neislys koks svaistiklis ar voztuvo nepavis... stop force, pasitikslin.. dyzeliui maksimalus nepavojingos apsukos 3-4 trpm., daugiau jau.ne, nesvarbu ka ant skydelio rodo ir kur tas ribotuvas uzdetas.., cia ekstra arvejams ir tikrai nerekomenduojam pjaut ant tu visu 5-6rpm... stopforce, gal tikrai pasotikrink valytuvus, gal jau nebegalima vaziuot?

Edited by Eddy, 2012 March 09 - 20:13.

  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#87 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • posts 1,087
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Posted 2012 March 09 - 20:17

sitokio TA budu vyks naturali atranka :clap: isliks tik jauniausi ir sveikiausi dyzeliukai :clap: visi dumijantys "seneliai" gali ir nebeisvaziuot is TA centro :wh: Tik va jauciu diskriminacija,a ko cia taip benzinam nuolaidos? :blink:
  • 0
<p>308sw 1.6ehdi 2013

#88 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • posts 2,200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Posted 2012 March 09 - 20:35

turbai mirtis po tokiu.apsuku gesinti varikli... cia aisku kaio niekas... jus ant tu max apsuku palaikykit savo varikli 30s.. pazesiu ar neislys koks svaistiklis ar voztuvo nepavis... stop force, pasitikslin.. dyzeliui maksimalus nepavojingos apsukos 3-4 trpm., daugiau jau.ne, nesvarbu ka ant skydelio rodo ir kur tas ribotuvas uzdetas.., cia ekstra arvejams ir tikrai nerekomenduojam pjaut ant tu visu 5-6rpm...
stopforce, gal tikrai pasotikrink valytuvus, gal jau nebegalima vaziuot?

3 tukst normalios darbines apsukos.
Nezinau is kur ta fobija dyzelius vaikyti ant 1,5 tukst. apsuku, bet nei sveikatos, nei ekonomijos tai nepriduoda.
Nu ple su 405 ir jo gan trumpa deze prie 110 jis jau ~ 2,8 tukst. rodydavo. Tai jei pjaudavau 140 km/h apsukos 4 tukst. Ir taip simta km. Nei ausinimo nei kitu bedu nuo to neatsirado. Vokietijoje autobanose ne vienas dyzelis vaikomas dar didesniais greiciais. Tai jie ka papildomai 7 pavara susideda? Ne. Vaziuoja 4 ar 5 tukst apsuku ir ne po viena simta tukstanti.

O turbinai pakenklti gesinimas gali kai ji neataususi po dideliu apkrovu. Ir 5 ar 10 sekundziu didelem apsukom ne is tolo neikaitins jos tiek, kiek 20 min kelyje su keliais tukstanciais apsuku. Beje, turbina ausinama tepalu ir dazniausiai ji uzlinksta (ar perkaista) kai tepalai nepakeisti laiku ir tepalas jau prarades savo savybes.

Beje pasikartosiu, kad tai ka rasau galioja tvarkingam varikliui. Jei variklis jau prie pabaigos, tai nieko nepadarysi. Svarbu rasti ka apkaltinti: baltarusiska kura, TA darbuotoja ir t.t.
  • 0
kažkaip.....

#89 minde1979

minde1979
  • Senbuviai
  • posts 58
  • Vieta:tls
  • Automobilis:citramon xsara picasso

Posted 2012 March 09 - 20:43

turbai mirtis po tokiu.apsuku gesinti varikli... cia aisku kaio niekas... jus ant tu max apsuku palaikykit savo varikli 30s.. pazesiu ar neislys koks svaistiklis ar voztuvo nepavis... stop force, pasitikslin.. dyzeliui maksimalus nepavojingos apsukos 3-4 trpm., daugiau jau.ne, nesvarbu ka ant skydelio rodo ir kur tas ribotuvas uzdetas.., cia ekstra arvejams ir tikrai nerekomenduojam pjaut ant tu visu 5-6rpm...
stopforce, gal tikrai pasotikrink valytuvus, gal jau nebegalima vaziuot?

3 tukst normalios darbines apsukos.
Nezinau is kur ta fobija dyzelius vaikyti ant 1,5 tukst. apsuku, bet nei sveikatos, nei ekonomijos tai nepriduoda.
Nu ple su 405 ir jo gan trumpa deze prie 110 jis jau ~ 2,8 tukst. rodydavo. Tai jei pjaudavau 140 km/h apsukos 4 tukst. Ir taip simta km. Nei ausinimo nei kitu bedu nuo to neatsirado. Vokietijoje autobanose ne vienas dyzelis vaikomas dar didesniais greiciais. Tai jie ka papildomai 7 pavara susideda? Ne. Vaziuoja 4 ar 5 tukst apsuku ir ne po viena simta tukstanti.

O turbinai pakenklti gesinimas gali kai ji neataususi po dideliu apkrovu. Ir 5 ar 10 sekundziu didelem apsukom ne is tolo neikaitins jos tiek, kiek 20 min kelyje su keliais tukstanciais apsuku. Beje, turbina ausinama tepalu ir dazniausiai ji uzlinksta (ar perkaista) kai tepalai nepakeisti laiku ir tepalas jau prarades savo savybes.

Beje pasikartosiu, kad tai ka rasau galioja tvarkingam varikliui. Jei variklis jau prie pabaigos, tai nieko nepadarysi. Svarbu rasti ka apkaltinti: baltarusiska kura, TA darbuotoja ir t.t.

nu gerai,viska sauniai cia isdestei,malacius.bet kad nei svedai,nei norvegai,nei anglai nedaro tokiu dalyku TA centruose.kode mes?
  • 0
Just because we used to cheat, doesn't mean we are not smart

#90 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • posts 1,087
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Posted 2012 March 09 - 20:48

nu gerai,viska sauniai cia isdestei,malacius.bet kad nei svedai,nei norvegai,nei anglai nedaro tokiu dalyku TA centruose.kode mes?

susisiekimo ministras apie TA

Edited by Dolcis, 2012 March 09 - 20:49.

  • 0
<p>308sw 1.6ehdi 2013

#91 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • posts 4,754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Posted 2012 March 09 - 20:59

nu ir pyzdu, paziuresiu kiek daug islos tie sunys....
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#92 justis

justis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 199
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot 406 hdi

Posted 2012 March 09 - 21:28

turbai mirtis po tokiu.apsuku gesinti varikli... cia aisku kaio niekas... jus ant tu max apsuku palaikykit savo varikli 30s.. pazesiu ar neislys koks svaistiklis ar voztuvo nepavis... stop force, pasitikslin.. dyzeliui maksimalus nepavojingos apsukos 3-4 trpm., daugiau jau.ne, nesvarbu ka ant skydelio rodo ir kur tas ribotuvas uzdetas.., cia ekstra arvejams ir tikrai nerekomenduojam pjaut ant tu visu 5-6rpm...
stopforce, gal tikrai pasotikrink valytuvus, gal jau nebegalima vaziuot?

3 tukst normalios darbines apsukos.
Nezinau is kur ta fobija dyzelius vaikyti ant 1,5 tukst. apsuku, bet nei sveikatos, nei ekonomijos tai nepriduoda.
Nu ple su 405 ir jo gan trumpa deze prie 110 jis jau ~ 2,8 tukst. rodydavo. Tai jei pjaudavau 140 km/h apsukos 4 tukst. Ir taip simta km. Nei ausinimo nei kitu bedu nuo to neatsirado. Vokietijoje autobanose ne vienas dyzelis vaikomas dar didesniais greiciais. Tai jie ka papildomai 7 pavara susideda? Ne. Vaziuoja 4 ar 5 tukst apsuku ir ne po viena simta tukstanti.

O turbinai pakenklti gesinimas gali kai ji neataususi po dideliu apkrovu. Ir 5 ar 10 sekundziu didelem apsukom ne is tolo neikaitins jos tiek, kiek 20 min kelyje su keliais tukstanciais apsuku. Beje, turbina ausinama tepalu ir dazniausiai ji uzlinksta (ar perkaista) kai tepalai nepakeisti laiku ir tepalas jau prarades savo savybes.

Beje pasikartosiu, kad tai ka rasau galioja tvarkingam varikliui. Jei variklis jau prie pabaigos, tai nieko nepadarysi. Svarbu rasti ka apkaltinti: baltarusiska kura, TA darbuotoja ir t.t.

taip 3 tuks normalu,ir 4 dar tiek to.. bet, ne tusciam varikliui,o liekiant 150 autobanu prie 4tuk apsuku,kur jis yra pilnai apkrautas itemtas jam tikrai nieko neatsitiks. jau virs 20 metu dirbu su tehnika,tokiu nesamoniu niekas nedaro.sakai tvarkingam varikliui nieko neatsitiks, nepakenks,apibudink savoka" tvarkingas variklis"? 10-15 metu dyzeliukas,turbina tvarkoi,tepalu nedegina,trauka yra,ir tt,bet ar tu garantuotas kad kad po tokiu "isbandymu" nepavilks indeklo? neislys svaistiklis,kas maziau tiketina. nebent tu kas pusmeti imi karteri tikrini? ir dar ,manai kurdami sias pataisas nezinojo galimas tokiu bandymu pasekmes?,apsidraude musu parasu nuo savo atsakomybes..kaip manai STOPforce?

Edited by justis, 2012 March 09 - 21:30.

  • 0

#93 peugeot 406

peugeot 406
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 223
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 406 2.1td

Posted 2012 March 09 - 22:36

Sutinku kad automobilis sukurtas kad vaziuotu ir yra nustatyti ribotuvai, galbut naujoms masinoms ir nieko neatsitiks kadangi jie nebus tiek pramyne, bet kada automobilis senas ir jo variklis yra daug pravaziaves galbut jam uzteks tik gerai uzminti gaza ir jam jau misios. Variklis juk nera amzinas jis devisi ir juk gamintojas nenustato kad jis gyvens amzinai kazkoks limitas yra iki kada jis privalo tarnauti, o poto jau priklauso kaip priziuresi.
  • 0

#94 audrisius

audrisius
  • Forumo naujokai
  • posts 33
  • Automobilis:citroen c6

Posted 2012 March 10 - 14:02

Sutinku kad automobilis sukurtas kad vaziuotu ir yra nustatyti ribotuvai, galbut naujoms masinoms ir nieko neatsitiks kadangi jie nebus tiek pramyne, bet kada automobilis senas ir jo variklis yra daug pravaziaves galbut jam uzteks tik gerai uzminti gaza ir jam jau misios. Variklis juk nera amzinas jis devisi ir juk gamintojas nenustato kad jis gyvens amzinai kazkoks limitas yra iki kada jis privalo tarnauti, o poto jau priklauso kaip priziuresi.

Lenkiant kita automobili kartais iki dugno nenumini?Kokias cia pievas rasinejat?
  • 0

#95 peugeot 406

peugeot 406
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 223
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 406 2.1td

Posted 2012 March 10 - 14:10

Lenkiant kita automobili kartais iki dugno nenumini?Kokias cia pievas rasinejat?

lenkiant kita auto iki dugno spausti nereikia :) o jei matai kad neaplenksi tai isvis nelenki :)
  • 0

#96 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • posts 2,114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Posted 2012 March 10 - 14:14

Lenkiant kita automobili kartais iki dugno nenumini?Kokias cia pievas rasinejat?

tu pats pievas rashineji :fool:
1. lenkiant gal ir numini, bet variklis isibegeja su geroka apkrova, ir laipsnishkai(numinus iki dugno dar neaishku ar pasieksi max apsukas).
2. Jei ir pasieksi max apsukas, variklis bus stabdomas laipsnishkai (nieks jo apsuku nenumushineja iki "laisvu")
3. varikliui dirbant buna pasiekta nominali darbine temperatura.

Jei jusu kompetencija ribota, prashom nesigilint i tema, ir nesiulyt savo nuomones.
  • 0

#97 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • posts 567
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Posted 2012 March 10 - 15:46

Turbina be variklio apkrovos nepasiekia max sukiu.Tas pats galioja common rail slegiui sistemoje.Sukti dyzeli virs 4000 apsuku nera prasmes.Krenta variklio visi parametrai,purkstukai nesugeba laiku purksti...Dideja tikimybe mechaniniui variklio pazeidimui. Danijoje variau savo puga technikine.Gazuoja ir cia pilnai.Varikliui nieko nenutiko.Bet automobilio seimininko akiai nekoks vaizdelis :)
  • 0

#98 audrisius

audrisius
  • Forumo naujokai
  • posts 33
  • Automobilis:citroen c6

Posted 2012 March 10 - 20:03

Staigiai stabdyti irgi galima sakyti nesveika. jei variklis uzsilenks tai vadinasi vienu sudu maziau gatveje vazines.
  • 0

#99 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • posts 1,879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Posted 2012 March 10 - 20:17

Staigiai stabdyti irgi galima sakyti nesveika. jei variklis uzsilenks tai vadinasi vienu sudu maziau gatveje vazines.

Latvijoje tokių apžiūrų metu užsilenkė keli varikliai ir visiškai nepriklausomai nuo mašinos amžiaus, tad ir Tavo C6 gali užsilenkti, tada gatvėje vienu grūdu bus mažiau.

Edited by Bivainis, 2012 March 10 - 20:30.

  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#100 Pago

Pago
  • Senbuviai
  • posts 1,398
  • Vieta:Kaunas-Matlaukys
  • Automobilis:Peugeot 607 FL 2.2Hdi Ex.Peugeot 6O5 2.1 td &quot;97

Posted 2012 March 10 - 20:27

o ka sakysit kai islys koks svaistiklis per sona? ar dar kas atsitiks(niekam to nelinkiu),tada kitaip snekesit, To Audrisius: Kaip kam ta 15-20 metu masina lauzas,o kai kam yra auksas,kuri zmogus taiso,ir saugoja.Ne visi turi pinigu nusipirkti nauja ar apynauja masina. Pvz mano masinos duomenys:80 kW (109 AG) esant 4300 aps./min; 38.3 kW/l (52.1 AG/l); 250 Nm (25.5 kgm) esant 2000 aps./min, dyz. degalai.tai kam reikia sukti iki redlaino? kai jau jau virs 4300 krenta visi parametrai? ir varikliui manau tai tikrai ne i gera. arba 607 2.2hdi 98 kW (133 AG) esant 4000 aps./min; 45 kW/l (61.1 AG/l); 317 Nm (32.3 kgm) esant 2000 aps./min, dyz. degalai. Bendzas tai suprantu,pvz 605 2.0Turbo-108 kW (147 AG) esant 5300 aps./min; 54 kW/l (73.5 AG/l); 235 Nm (24 kgm) esant 2500 aps./min, benzinas 95. kazkas prades rekt kad cia kaip ir sausi duomenys. Tu atvaziuodamas i tech apziura,gali dalinai garantuoti,kad nenutruks skirstomasis dirzas,generatoriaus dirzas,neisleks koks guolis,bet negali garantuoti,kad nenulus koks karomyslas,neuzsivels indeklai,ar netruks svaistiklis,gali keisti tepalus reguliariai ar dar dazniau nei nurodo gamintojas,bet neisivaizduojama,koks yra tikras variklio nusidevejimas,ir koki kruvi jis gali atlaikyti,nemanau ,kad cia kiekvienas is esanciu kas kelis metus 100 % perrenka varikli.gal kai kur kazka sakydams ir suklydau,jei suklydau pataisykit. ir nereikia sakyti,kad ilsiks tik jauniausi ir geriausi dyzeliai,jeigu viskas darom su protu... pries 20 metu dyzeliniai varikliai buvo archaijiski ir i dumionguma ziurejo tikrai nuolaidziau,nauji varikliai tobulinami iki ekologijos normu,tad nereikia noreti kad sudas virstu auksu ir atvirksciai... :beer:
  • 0
Montuoju,aptarnauju stacionarius kondicionierius.Galiu pakonsultuoti
8-663-63443.




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users