TA apziura
#81
Posted 2012 March 09 - 17:22
#82
Posted 2012 March 09 - 17:23
Edited by Alba, 2012 March 09 - 17:25.
#83
Posted 2012 March 09 - 18:48
Nu....jus visi pergyvenate del dumingumo, bet ar domejotes pas dyzelistu ar toks tikrinimo budas nekiankia varikliams.
turiu neviena pazystama toki meistra ir visi atsake man, kad turbininiams matorams negalima taip daryti.
juk tam ir yra raudonai pazimeta, ant apsuku, kad neviršitum tos ribos.Pvz man auto reikalinga, kad nuvažiuociau iš taško A i taška B o ne
stovetu kokiam garaže remontui.
Na tarkim, atlaikys patikra, bet ar veliau neprasides bedos ir ka reikes kaltint, save, kad leidau spaust ar ta idijota kuris tai sugalvojo.
Vakar buvau pasižiureti kaip tai atlieka. Buvau pakraupes. Gazuoja penkis kartus iki dugno ir tikrai nemaziau kaip 1sek o kurkas ilgau, daug ilgiau
ir negana dar to užgesina varikli po tokiu apsuku, isivaizuojat. na kas kažkiek nusimano supras mane.
Nusprendžiau jieškoti išeities,rinksiu duomenis iš meistru jei reikes kreipsiuos i žiniasklaida, kad tokia nesamone butu peržiureta
O as va dar galvoju ar nekenkia valytuvu gumelems veikimas greiciausiu rezimu? Siandien isijungiau ant max tai buvau pakraupes kaip trinasi
Salono ventiliatoriaus taip pat stengiuosi ant visos katuskes neleisti nes maza ten kas gali nutikti.
Automobilio variklio darbas - suktis. Dar net pries jo galimybiu riba stovi ribotuvas. Aisku negalima salto variklio smaugti, ar perkaitusio staigiai gesinti, bet sveikam varikliui esant darbines temperaturos pasiekti maksimalias apsukas turetu buti tas darbas kuriam jis sukurtas. Kartais ir kelyje tenka paspausti, tai kodel masinai stovin (be apkrovos) turetu buti blogiau nei vaziuojant?
Tik va klausimas ar neuzsisuks per smarkiai visokie cipuoti varikliai ?
#84
Posted 2012 March 09 - 18:56
Edited by Bivainis, 2012 March 09 - 19:26.
#85
Posted 2012 March 09 - 20:01
del issukimo tai px, gal kazkoki 20'meti dyzeliuka ir uzlenks kokiu 1kkm anksciau, nei pats mirtu. bet jei is tikro po tokiu gazavimu iskart gesina, tai turbai tas neturetu patikt...Nu....
O as va dar galvoju ar nekenkia valytuvu gumelems veikimas greiciausiu rezimu? Siandien isijungiau ant max tai buvau pakraupes kaip trinasi
Salono ventiliatoriaus taip pat stengiuosi ant visos katuskes neleisti nes maza ten kas gali nutikti.
Automobilio variklio darbas - suktis. Dar net pries jo galimybiu riba stovi ribotuvas. Aisku negalima salto variklio smaugti, ar perkaitusio staigiai gesinti, bet sveikam varikliui esant darbines temperaturos pasiekti maksimalias apsukas turetu buti tas darbas kuriam jis sukurtas. Kartais ir kelyje tenka paspausti, tai kodel masinai stovin (be apkrovos) turetu buti blogiau nei vaziuojant?
Tik va klausimas ar neuzsisuks per smarkiai visokie cipuoti varikliai ?
#86
Posted 2012 March 09 - 20:11
Edited by Eddy, 2012 March 09 - 20:13.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#87
Posted 2012 March 09 - 20:17
#88
Posted 2012 March 09 - 20:35
3 tukst normalios darbines apsukos.turbai mirtis po tokiu.apsuku gesinti varikli... cia aisku kaio niekas... jus ant tu max apsuku palaikykit savo varikli 30s.. pazesiu ar neislys koks svaistiklis ar voztuvo nepavis... stop force, pasitikslin.. dyzeliui maksimalus nepavojingos apsukos 3-4 trpm., daugiau jau.ne, nesvarbu ka ant skydelio rodo ir kur tas ribotuvas uzdetas.., cia ekstra arvejams ir tikrai nerekomenduojam pjaut ant tu visu 5-6rpm...
stopforce, gal tikrai pasotikrink valytuvus, gal jau nebegalima vaziuot?
Nezinau is kur ta fobija dyzelius vaikyti ant 1,5 tukst. apsuku, bet nei sveikatos, nei ekonomijos tai nepriduoda.
Nu ple su 405 ir jo gan trumpa deze prie 110 jis jau ~ 2,8 tukst. rodydavo. Tai jei pjaudavau 140 km/h apsukos 4 tukst. Ir taip simta km. Nei ausinimo nei kitu bedu nuo to neatsirado. Vokietijoje autobanose ne vienas dyzelis vaikomas dar didesniais greiciais. Tai jie ka papildomai 7 pavara susideda? Ne. Vaziuoja 4 ar 5 tukst apsuku ir ne po viena simta tukstanti.
O turbinai pakenklti gesinimas gali kai ji neataususi po dideliu apkrovu. Ir 5 ar 10 sekundziu didelem apsukom ne is tolo neikaitins jos tiek, kiek 20 min kelyje su keliais tukstanciais apsuku. Beje, turbina ausinama tepalu ir dazniausiai ji uzlinksta (ar perkaista) kai tepalai nepakeisti laiku ir tepalas jau prarades savo savybes.
Beje pasikartosiu, kad tai ka rasau galioja tvarkingam varikliui. Jei variklis jau prie pabaigos, tai nieko nepadarysi. Svarbu rasti ka apkaltinti: baltarusiska kura, TA darbuotoja ir t.t.
#89
Posted 2012 March 09 - 20:43
nu gerai,viska sauniai cia isdestei,malacius.bet kad nei svedai,nei norvegai,nei anglai nedaro tokiu dalyku TA centruose.kode mes?3 tukst normalios darbines apsukos.turbai mirtis po tokiu.apsuku gesinti varikli... cia aisku kaio niekas... jus ant tu max apsuku palaikykit savo varikli 30s.. pazesiu ar neislys koks svaistiklis ar voztuvo nepavis... stop force, pasitikslin.. dyzeliui maksimalus nepavojingos apsukos 3-4 trpm., daugiau jau.ne, nesvarbu ka ant skydelio rodo ir kur tas ribotuvas uzdetas.., cia ekstra arvejams ir tikrai nerekomenduojam pjaut ant tu visu 5-6rpm...
stopforce, gal tikrai pasotikrink valytuvus, gal jau nebegalima vaziuot?
Nezinau is kur ta fobija dyzelius vaikyti ant 1,5 tukst. apsuku, bet nei sveikatos, nei ekonomijos tai nepriduoda.
Nu ple su 405 ir jo gan trumpa deze prie 110 jis jau ~ 2,8 tukst. rodydavo. Tai jei pjaudavau 140 km/h apsukos 4 tukst. Ir taip simta km. Nei ausinimo nei kitu bedu nuo to neatsirado. Vokietijoje autobanose ne vienas dyzelis vaikomas dar didesniais greiciais. Tai jie ka papildomai 7 pavara susideda? Ne. Vaziuoja 4 ar 5 tukst apsuku ir ne po viena simta tukstanti.
O turbinai pakenklti gesinimas gali kai ji neataususi po dideliu apkrovu. Ir 5 ar 10 sekundziu didelem apsukom ne is tolo neikaitins jos tiek, kiek 20 min kelyje su keliais tukstanciais apsuku. Beje, turbina ausinama tepalu ir dazniausiai ji uzlinksta (ar perkaista) kai tepalai nepakeisti laiku ir tepalas jau prarades savo savybes.
Beje pasikartosiu, kad tai ka rasau galioja tvarkingam varikliui. Jei variklis jau prie pabaigos, tai nieko nepadarysi. Svarbu rasti ka apkaltinti: baltarusiska kura, TA darbuotoja ir t.t.
#90
Posted 2012 March 09 - 20:48
susisiekimo ministras apie TAnu gerai,viska sauniai cia isdestei,malacius.bet kad nei svedai,nei norvegai,nei anglai nedaro tokiu dalyku TA centruose.kode mes?
Edited by Dolcis, 2012 March 09 - 20:49.
#91
Posted 2012 March 09 - 20:59
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#92
Posted 2012 March 09 - 21:28
taip 3 tuks normalu,ir 4 dar tiek to.. bet, ne tusciam varikliui,o liekiant 150 autobanu prie 4tuk apsuku,kur jis yra pilnai apkrautas itemtas jam tikrai nieko neatsitiks. jau virs 20 metu dirbu su tehnika,tokiu nesamoniu niekas nedaro.sakai tvarkingam varikliui nieko neatsitiks, nepakenks,apibudink savoka" tvarkingas variklis"? 10-15 metu dyzeliukas,turbina tvarkoi,tepalu nedegina,trauka yra,ir tt,bet ar tu garantuotas kad kad po tokiu "isbandymu" nepavilks indeklo? neislys svaistiklis,kas maziau tiketina. nebent tu kas pusmeti imi karteri tikrini? ir dar ,manai kurdami sias pataisas nezinojo galimas tokiu bandymu pasekmes?,apsidraude musu parasu nuo savo atsakomybes..kaip manai STOPforce?3 tukst normalios darbines apsukos.turbai mirtis po tokiu.apsuku gesinti varikli... cia aisku kaio niekas... jus ant tu max apsuku palaikykit savo varikli 30s.. pazesiu ar neislys koks svaistiklis ar voztuvo nepavis... stop force, pasitikslin.. dyzeliui maksimalus nepavojingos apsukos 3-4 trpm., daugiau jau.ne, nesvarbu ka ant skydelio rodo ir kur tas ribotuvas uzdetas.., cia ekstra arvejams ir tikrai nerekomenduojam pjaut ant tu visu 5-6rpm...
stopforce, gal tikrai pasotikrink valytuvus, gal jau nebegalima vaziuot?
Nezinau is kur ta fobija dyzelius vaikyti ant 1,5 tukst. apsuku, bet nei sveikatos, nei ekonomijos tai nepriduoda.
Nu ple su 405 ir jo gan trumpa deze prie 110 jis jau ~ 2,8 tukst. rodydavo. Tai jei pjaudavau 140 km/h apsukos 4 tukst. Ir taip simta km. Nei ausinimo nei kitu bedu nuo to neatsirado. Vokietijoje autobanose ne vienas dyzelis vaikomas dar didesniais greiciais. Tai jie ka papildomai 7 pavara susideda? Ne. Vaziuoja 4 ar 5 tukst apsuku ir ne po viena simta tukstanti.
O turbinai pakenklti gesinimas gali kai ji neataususi po dideliu apkrovu. Ir 5 ar 10 sekundziu didelem apsukom ne is tolo neikaitins jos tiek, kiek 20 min kelyje su keliais tukstanciais apsuku. Beje, turbina ausinama tepalu ir dazniausiai ji uzlinksta (ar perkaista) kai tepalai nepakeisti laiku ir tepalas jau prarades savo savybes.
Beje pasikartosiu, kad tai ka rasau galioja tvarkingam varikliui. Jei variklis jau prie pabaigos, tai nieko nepadarysi. Svarbu rasti ka apkaltinti: baltarusiska kura, TA darbuotoja ir t.t.
Edited by justis, 2012 March 09 - 21:30.
#93
Posted 2012 March 09 - 22:36
#94
Posted 2012 March 10 - 14:02
Lenkiant kita automobili kartais iki dugno nenumini?Kokias cia pievas rasinejat?Sutinku kad automobilis sukurtas kad vaziuotu ir yra nustatyti ribotuvai, galbut naujoms masinoms ir nieko neatsitiks kadangi jie nebus tiek pramyne, bet kada automobilis senas ir jo variklis yra daug pravaziaves galbut jam uzteks tik gerai uzminti gaza ir jam jau misios. Variklis juk nera amzinas jis devisi ir juk gamintojas nenustato kad jis gyvens amzinai kazkoks limitas yra iki kada jis privalo tarnauti, o poto jau priklauso kaip priziuresi.
#95
Posted 2012 March 10 - 14:10
lenkiant kita auto iki dugno spausti nereikia o jei matai kad neaplenksi tai isvis nelenkiLenkiant kita automobili kartais iki dugno nenumini?Kokias cia pievas rasinejat?
#96
Posted 2012 March 10 - 14:14
tu pats pievas rashinejiLenkiant kita automobili kartais iki dugno nenumini?Kokias cia pievas rasinejat?
1. lenkiant gal ir numini, bet variklis isibegeja su geroka apkrova, ir laipsnishkai(numinus iki dugno dar neaishku ar pasieksi max apsukas).
2. Jei ir pasieksi max apsukas, variklis bus stabdomas laipsnishkai (nieks jo apsuku nenumushineja iki "laisvu")
3. varikliui dirbant buna pasiekta nominali darbine temperatura.
Jei jusu kompetencija ribota, prashom nesigilint i tema, ir nesiulyt savo nuomones.
#97
Posted 2012 March 10 - 15:46
#98
Posted 2012 March 10 - 20:03
#99
Posted 2012 March 10 - 20:17
Latvijoje tokių apžiūrų metu užsilenkė keli varikliai ir visiškai nepriklausomai nuo mašinos amžiaus, tad ir Tavo C6 gali užsilenkti, tada gatvėje vienu grūdu bus mažiau.Staigiai stabdyti irgi galima sakyti nesveika. jei variklis uzsilenks tai vadinasi vienu sudu maziau gatveje vazines.
Edited by Bivainis, 2012 March 10 - 20:30.
#100
Posted 2012 March 10 - 20:27
8-663-63443.
5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users