Nestabili masina
#1
Parašyta 2012 kovo 02 - 19:49
#2
Parašyta 2012 kovo 02 - 20:05
#3
Parašyta 2012 kovo 02 - 20:11
#4
Parašyta 2012 kovo 03 - 08:40
Gal važiuoklę ir patampė kas nors su montiruote, bet variklio ir dėžės pagalvių netikrino.pezo 206 2.0 HDI masinai vaziuojant ir uzmynus staigiai gaza masina trukteli i viena sona o vairas truputi pasisuka i kita puse. atlaidus gaza irgi tas pats. vaziuokle patikrinta viskas gerai, cia gal vairo koloneles problemos
Rankinis tvarkingas? Tuomet daryk eksperimentą: užtrauki rankinį, atsidarai kapotą ,užkuri ir paprašai ko nors, kad įmetus bėgį atsargiai su sankaba imituotų pajudėjimą iš vietos. Tuo tarpu pats apžiūrėk pagalves. Jei kuri gerokai paplyšus, tai išduos variklio persikreipimas nuo apkrovos...
#5
Parašyta 2012 kovo 03 - 09:00
[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi
[Now] P407 2.0 Hdi
#6
Parašyta 2012 kovo 03 - 09:21
Šį pranešimą redagavo Alba: 2012 kovo 03 - 09:22
#7
Parašyta 2012 kovo 03 - 10:15
#8
Parašyta 2012 kovo 03 - 14:35
#9
Parašyta 2012 kovo 03 - 15:00
#10
Parašyta 2012 kovo 03 - 16:53
#11
Parašyta 2012 kovo 03 - 17:15
#12
Parašyta 2012 kovo 03 - 18:04
Visishkas briedasPriekiniais ratais varomai masinai sveiko proto ribose jauciasi tas efektas. Sveiko proto ribose.
#13
Parašyta 2012 kovo 03 - 18:20
Visishkas briedas
Albos pasaulyje fizikos desniai kitokie?
Torque steer is a condition in which the vehicle pulls to one side or the other under acceleration.
Technically, torque steer is a result of a mechanical condition, typically an inequality between the left and right drive mechanism, wheels or tires. Automotive engineers have all but eradicated inherent torque steer in new front-drive vehicles by employing equal-length drive axles, or “half-shafts,” on each side, and other measures. Right or wrong, nowadays the term torque steer is used to describe virtually any disturbance — such as straying from straight-line progress or tugging in the steering wheel — resulting from the front pair of wheels being asked both to power and steer the vehicle. Typically this is caused by a loss of traction by either front wheel, whether it’s due to slippery conditions or an overenthusiastic accelerator foot.
True, mechanically induced torque steer may have been minimized, but the simple loss of traction in powered front wheels seems inevitable. If the car has any torque to speak of, it will cause the tires to lose their grip under heavy acceleration or turns, especially in low-traction situations. This is precisely why few front-wheel-drive vehicles are considered true sports cars. Front-wheel drive is often lauded for its improved traction, but that is more about clawing through snow or wet roads at low speed. Here, having the engine’s weight over the drive wheels is advantageous. When a vehicle accelerates hard, however, much of its weight shifts to the back over the rear wheels. This benefits rear-wheel-drive cars and disadvantages those with front-wheel drive. It’s a paradox: The more power an engine has to lurch forward, the more it’s lifting weight off the front wheels.
Information for this was taken from Cars.com’s glossary, written by Joe Wiesenfelder.
#14
Parašyta 2012 kovo 03 - 18:26
Šį pranešimą redagavo Alba: 2012 kovo 03 - 18:28
#15
Parašyta 2012 kovo 03 - 18:34
#16
Parašyta 2012 kovo 03 - 18:47
#17
Parašyta 2012 kovo 03 - 21:50
1. pakaba tikrinta penktadieni kovo 2d, eolte. su pakaba viskas tvarkojedabar pradekim ish naujo:
1. Pakaboje kas tikrinta, ir kas kokio stovio(kada keista)?
2. Vairo mechanizme kas tikrinta?
3. Kada daryta ratu geometrijos patikra (suvedimas)?
4. Ar amortikai sveiki?
P.S. variklio pagalves ir mashinos plaukiojimas po kelia neturi nieko bendro
Kai smulkiai parashysi - spresim, kas gali but, visa kita manau kol kas "shakem ant vandens"
2. Vairo mechanizme, niekas netikrinta
3. suvedimas darytas rudeni
4. amortikai sveiki.
artimiausiu metu bus keiciami stabdziu diskai, gal reiktu pabandyti ir pusasi pakeisti ?
#18
Parašyta 2012 kovo 03 - 21:56
jeigu vibruaja,ir pasaliniai garsai girdet....1. pakaba tikrinta penktadieni kovo 2d, eolte. su pakaba viskas tvarkojedabar pradekim ish naujo:
1. Pakaboje kas tikrinta, ir kas kokio stovio(kada keista)?
2. Vairo mechanizme kas tikrinta?
3. Kada daryta ratu geometrijos patikra (suvedimas)?
4. Ar amortikai sveiki?
P.S. variklio pagalves ir mashinos plaukiojimas po kelia neturi nieko bendro
Kai smulkiai parashysi - spresim, kas gali but, visa kita manau kol kas "shakem ant vandens"
2. Vairo mechanizme, niekas netikrinta
3. suvedimas darytas rudeni
4. amortikai sveiki.
artimiausiu metu bus keiciami stabdziu diskai, gal reiktu pabandyti ir pusasi pakeisti ?
#19
Parašyta 2012 kovo 03 - 22:16
o kas su tuo pusashiu negerai? dreba vazhiuojant?1. pakaba tikrinta penktadieni kovo 2d, eolte. su pakaba viskas tvarkojedabar pradekim ish naujo:
1. Pakaboje kas tikrinta, ir kas kokio stovio(kada keista)?
2. Vairo mechanizme kas tikrinta?
3. Kada daryta ratu geometrijos patikra (suvedimas)?
4. Ar amortikai sveiki?
P.S. variklio pagalves ir mashinos plaukiojimas po kelia neturi nieko bendro
Kai smulkiai parashysi - spresim, kas gali but, visa kita manau kol kas "shakem ant vandens"
2. Vairo mechanizme, niekas netikrinta
3. suvedimas darytas rudeni
4. amortikai sveiki.
artimiausiu metu bus keiciami stabdziu diskai, gal reiktu pabandyti ir pusasi pakeisti ?
Shiaip itarchiau svirties sailent bloka (kuris stovi per viduri "bumerango"), jei sharnyras geras, nes (galbut) svirtis igauna per dideli laisvuma ir susikreipia esant apkrovai. na ir vairo traukes (abu galai).
Daugiau priezhaschiu metymo nematyt. Tiesa, jei sumastysi keist sailent blokus svirty, keisk abieju pusiu. Nes bus nevienodo kietumo ir mashina "zylios" pvz : pigesnis, arba rimtesnis
Na prie to pachio suvedima visgi vertet pasitikrint
Šį pranešimą redagavo Alba: 2012 kovo 03 - 22:25
#20
Parašyta 2012 kovo 04 - 10:26
kadangi kaip anksciau minejau, kad buvau i duobe ilekes ir dar buvo toks ivykis kai su motoroleriu man tiesiai i priekini vairuotojo puses rata atsitrenke ,tai ir galvoju del pusasio.Per kokia duobe neperlekiau?gali but asis palinkus ar granata, sita tema buvo tik kitas modelis
svirties sailent blokus reikes bandyti pakeisti i rimtesnius, nes paskutini karta rudeni kai tvarkiau buvo sudeti patys pigiausi
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0