Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Nestabili masina


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 35

#1 halfinger

halfinger
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 40
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:peugeot 206

Parašyta 2012 kovo 02 - 19:49

pezo 206 2.0 HDI masinai vaziuojant ir uzmynus staigiai gaza masina trukteli i viena sona o vairas truputi pasisuka i kita puse. atlaidus gaza irgi tas pats. vaziuokle patikrinta viskas gerai, cia gal vairo koloneles problemos :dntknw:
  • 0

#2 Vytautas6

Vytautas6
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 301
  • Vieta:Šakiai
  • Automobilis:Peugeot 605 sld 1994*10*13

Parašyta 2012 kovo 02 - 20:05

ne vairo o pakabos,dar karta patikrik ar visi gumos gaminiai cieli
  • 0
Negalima pažeminti kito,nepažeminus saves

#3 Peugeot307sw

Peugeot307sw
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 102
  • Automobilis:peugeot 307 sw

Parašyta 2012 kovo 02 - 20:11

Per kokia duobe neperlekiau?gali but asis palinkus ar granata, sita tema buvo tik kitas modelis
  • 0

#4 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2012 kovo 03 - 08:40

pezo 206 2.0 HDI masinai vaziuojant ir uzmynus staigiai gaza masina trukteli i viena sona o vairas truputi pasisuka i kita puse. atlaidus gaza irgi tas pats. vaziuokle patikrinta viskas gerai, cia gal vairo koloneles problemos :dntknw:

Gal važiuoklę ir patampė kas nors su montiruote, bet variklio ir dėžės pagalvių netikrino.
Rankinis tvarkingas? Tuomet daryk eksperimentą: užtrauki rankinį, atsidarai kapotą ,užkuri ir paprašai ko nors, kad įmetus bėgį atsargiai su sankaba imituotų pajudėjimą iš vietos. Tuo tarpu pats apžiūrėk pagalves. Jei kuri gerokai paplyšus, tai išduos variklio persikreipimas nuo apkrovos...
  • 0
... labai piktas diedas...

#5 Tadunce

Tadunce
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 537
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:P 407 HDi

Parašyta 2012 kovo 03 - 09:00

Truputi ne visai gal į temą, pas mane auto pradėjo plaukiot po visą kelią greičiau važiuojant, tikrinausi servise gal 3 kartus - važiuoklė tvarkoj, suvedimas geras, padangos vienodos, amortikai kaip ir gyvi.. Sakė negali prie nieko prikibti, bandyt padangas keisti, nes tipo platokos kaip siaurai auto.. O kokie požymiai būtų, jei vairo kolonėlė pareidinėja? Ir kaip ją patikrint?
  • 0

[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi

[Now] P407 2.0 Hdi


#6 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Parašyta 2012 kovo 03 - 09:21

na jus piliechiai visai pabludot.. tai kuriai mashinai dabar atsakyt? apshikot visa tema. Del 206, su pakaba ir vairu nieks ten netvarkoj (jei neshioja), tame tarpe gali but ir galinis tiltas. Ir tokie pareishkimai, kad "viskas gerai" jau kelia shypsena. Ash jau senas ir stebuklais netikiu :ax:

Šį pranešimą redagavo Alba: 2012 kovo 03 - 09:22

  • 0

#7 halfinger

halfinger
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 40
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:peugeot 206

Parašyta 2012 kovo 03 - 10:15

vasara buvau ilekes i viena duobe kad net ratlankis sulinko. del variklio pagalviu ir man buvo kilus mintis reikes pabandyti patikrinti.
  • 0

#8 Vytautas6

Vytautas6
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 301
  • Vieta:Šakiai
  • Automobilis:Peugeot 605 sld 1994*10*13

Parašyta 2012 kovo 03 - 14:35

gal ir neitema,bet prisiminiau,kai 205 :pug: buvau uždėjes pilno profilio padangas,kad aukštesnė būtu,pradėjo plaukiot vos ant kelio išlaikiau,perdėjau standartines ir daugiau nebeeksperimentavau :shy:
  • 0
Negalima pažeminti kito,nepažeminus saves

#9 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Parašyta 2012 kovo 03 - 15:00

dabar pradekim ish naujo: 1. Pakaboje kas tikrinta, ir kas kokio stovio(kada keista)? 2. Vairo mechanizme kas tikrinta? 3. Kada daryta ratu geometrijos patikra (suvedimas)? 4. Ar amortikai sveiki? P.S. variklio pagalves ir mashinos plaukiojimas po kelia neturi nieko bendro Kai smulkiai parashysi - spresim, kas gali but, visa kita manau kol kas "shakem ant vandens"
  • 0

#10 isdeekelis

isdeekelis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 166
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206SW 2.0HDI '03

Parašyta 2012 kovo 03 - 16:53

maniskis 206 2.0hdi SW irgi traukia i sona smarkiau pagazavus, bet tik ant slidzios kelio dangos. Visiskai nesijaudinu ir sieju tai su diferencialo veikimo principu. Ar visgi reiketu pradet ieskot slieku?
  • 0

#11 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2012 kovo 03 - 17:15

Priekiniais ratais varomai masinai sveiko proto ribose jauciasi tas efektas. Sveiko proto ribose. :rolleyes:
  • 0
kažkaip.....

#12 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Parašyta 2012 kovo 03 - 18:04

Priekiniais ratais varomai masinai sveiko proto ribose jauciasi tas efektas. Sveiko proto ribose. :rolleyes:

Visishkas briedas
  • 0

#13 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2012 kovo 03 - 18:20

Visishkas briedas

:dntknw:

Albos pasaulyje fizikos desniai kitokie? :lol:



Torque steer is a condition in which the vehicle pulls to one side or the other under acceleration.

Technically, torque steer is a result of a mechanical condition, typically an inequality between the left and right drive mechanism, wheels or tires. Automotive engineers have all but eradicated inherent torque steer in new front-drive vehicles by employing equal-length drive axles, or “half-shafts,” on each side, and other measures. Right or wrong, nowadays the term torque steer is used to describe virtually any disturbance — such as straying from straight-line progress or tugging in the steering wheel — resulting from the front pair of wheels being asked both to power and steer the vehicle. Typically this is caused by a loss of traction by either front wheel, whether it’s due to slippery conditions or an overenthusiastic accelerator foot.

True, mechanically induced torque steer may have been minimized, but the simple loss of traction in powered front wheels seems inevitable. If the car has any torque to speak of, it will cause the tires to lose their grip under heavy acceleration or turns, especially in low-traction situations. This is precisely why few front-wheel-drive vehicles are considered true sports cars. Front-wheel drive is often lauded for its improved traction, but that is more about clawing through snow or wet roads at low speed. Here, having the engine’s weight over the drive wheels is advantageous. When a vehicle accelerates hard, however, much of its weight shifts to the back over the rear wheels. This benefits rear-wheel-drive cars and disadvantages those with front-wheel drive. It’s a paradox: The more power an engine has to lurch forward, the more it’s lifting weight off the front wheels.

Information for this was taken from Cars.com’s glossary, written by Joe Wiesenfelder.

  • 0
kažkaip.....

#14 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Parašyta 2012 kovo 03 - 18:26

dabar ivertinkit koki pasiprieshinima turi kelt diferencialas, kad mestu mashina? net su uzhkirstom stabdzhiu kaladem gali nepajaust. Man nesuprantama, ka reishkia sveikos proto ribos. Jei suvedimas geras, pakaba tvarkinga - galiu pradet vazhiuot nesilaikydamas uzh vairo, ir nebus jokiu sumetymu i shonus. Netikit? Varykit tada suvedimo darytis.. expertai :doh: Slidus, apsnigtas kelias - ne tema diskusijai apie pakabos defektus

Šį pranešimą redagavo Alba: 2012 kovo 03 - 18:28

  • 0

#15 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2012 kovo 03 - 18:34

O prie ko cia diferencialo pasipriesinimas? Nesigilinsiu i techninius niuansus, bet egzistuaja tas efektas. Automobiliu gamintojai stengiasi ji mazinti, bet teoriskai jis neisnyksta. Vaziuojant idealiomis salygomis galima teigti, kad efektas nulinis. Realiomis salygomis staigiai akseleruojant jis gali pasijausti. Sveiko proto ribos - kai kasdieniame vairavime jis netrugdo. Beje efektas stipreja esant didesniai galiai. Del to daznai teigiama, kad priekiniais ratais varomu automobiliu galios riba yra ~ 300 AG. Nors ir yra galingesniu fwd masinu, bet joms vairavimo tikslumui jau kenkia galia.
  • 0
kažkaip.....

#16 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Parašyta 2012 kovo 03 - 18:47

kadangi tema nukrypo nuo uzhduoto klausimo, prashych nebesiplest i lankas
  • 0

#17 halfinger

halfinger
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 40
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:peugeot 206

Parašyta 2012 kovo 03 - 21:50

dabar pradekim ish naujo:
1. Pakaboje kas tikrinta, ir kas kokio stovio(kada keista)?
2. Vairo mechanizme kas tikrinta?
3. Kada daryta ratu geometrijos patikra (suvedimas)?
4. Ar amortikai sveiki?

P.S. variklio pagalves ir mashinos plaukiojimas po kelia neturi nieko bendro

Kai smulkiai parashysi - spresim, kas gali but, visa kita manau kol kas "shakem ant vandens"

1. pakaba tikrinta penktadieni kovo 2d, eolte. su pakaba viskas tvarkoje
2. Vairo mechanizme, niekas netikrinta
3. suvedimas darytas rudeni
4. amortikai sveiki.

artimiausiu metu bus keiciami stabdziu diskai, gal reiktu pabandyti ir pusasi pakeisti ?
  • 0

#18 Vytautas6

Vytautas6
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 301
  • Vieta:Šakiai
  • Automobilis:Peugeot 605 sld 1994*10*13

Parašyta 2012 kovo 03 - 21:56

dabar pradekim ish naujo:
1. Pakaboje kas tikrinta, ir kas kokio stovio(kada keista)?
2. Vairo mechanizme kas tikrinta?
3. Kada daryta ratu geometrijos patikra (suvedimas)?
4. Ar amortikai sveiki?

P.S. variklio pagalves ir mashinos plaukiojimas po kelia neturi nieko bendro

Kai smulkiai parashysi - spresim, kas gali but, visa kita manau kol kas "shakem ant vandens"

1. pakaba tikrinta penktadieni kovo 2d, eolte. su pakaba viskas tvarkoje
2. Vairo mechanizme, niekas netikrinta
3. suvedimas darytas rudeni
4. amortikai sveiki.

artimiausiu metu bus keiciami stabdziu diskai, gal reiktu pabandyti ir pusasi pakeisti ?

jeigu vibruaja,ir pasaliniai garsai girdet....
  • 0
Negalima pažeminti kito,nepažeminus saves

#19 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Parašyta 2012 kovo 03 - 22:16

dabar pradekim ish naujo:
1. Pakaboje kas tikrinta, ir kas kokio stovio(kada keista)?
2. Vairo mechanizme kas tikrinta?
3. Kada daryta ratu geometrijos patikra (suvedimas)?
4. Ar amortikai sveiki?

P.S. variklio pagalves ir mashinos plaukiojimas po kelia neturi nieko bendro

Kai smulkiai parashysi - spresim, kas gali but, visa kita manau kol kas "shakem ant vandens"

1. pakaba tikrinta penktadieni kovo 2d, eolte. su pakaba viskas tvarkoje
2. Vairo mechanizme, niekas netikrinta
3. suvedimas darytas rudeni
4. amortikai sveiki.

artimiausiu metu bus keiciami stabdziu diskai, gal reiktu pabandyti ir pusasi pakeisti ?

o kas su tuo pusashiu negerai? dreba vazhiuojant?
Shiaip itarchiau svirties sailent bloka (kuris stovi per viduri "bumerango"), jei sharnyras geras, nes (galbut) svirtis igauna per dideli laisvuma ir susikreipia esant apkrovai. na ir vairo traukes (abu galai).
Daugiau priezhaschiu metymo nematyt. Tiesa, jei sumastysi keist sailent blokus svirty, keisk abieju pusiu. Nes bus nevienodo kietumo ir mashina "zylios" pvz : pigesnis, arba rimtesnis
Na prie to pachio suvedima visgi vertet pasitikrint :)

Šį pranešimą redagavo Alba: 2012 kovo 03 - 22:25

  • 0

#20 halfinger

halfinger
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 40
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:peugeot 206

Parašyta 2012 kovo 04 - 10:26

Per kokia duobe neperlekiau?gali but asis palinkus ar granata, sita tema buvo tik kitas modelis

kadangi kaip anksciau minejau, kad buvau i duobe ilekes ir dar buvo toks ivykis kai su motoroleriu man tiesiai i priekini vairuotojo puses rata atsitrenke ,tai ir galvoju del pusasio. :hmm:

svirties sailent blokus reikes bandyti pakeisti i rimtesnius, nes paskutini karta rudeni kai tvarkiau buvo sudeti patys pigiausi :)
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0