

P406 turbinos slegio sukelimas
#1
Parašyta 2012 kovo 04 - 09:44

#2
Parašyta 2012 kovo 04 - 10:08
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#3
Parašyta 2012 kovo 04 - 10:12
#4
Parašyta 2012 kovo 04 - 10:17
Šį pranešimą redagavo Vyciuz: 2012 kovo 04 - 10:20
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#5
Parašyta 2012 kovo 04 - 10:26
#6
Parašyta 2012 kovo 04 - 10:28
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#7
Parašyta 2012 kovo 04 - 12:35

#8
Parašyta 2012 kovo 06 - 18:14
Šį pranešimą redagavo rslevin7: 2012 kovo 06 - 18:15
#9
Parašyta 2012 kovo 09 - 11:53

#10
Parašyta 2012 kovo 10 - 01:41
Net nepajausi,kad pacioj Vimotoj padarys copy-paste.Kiek pastebejau 1.4 -1.6 dyzeliu necipuoja.Mano atveju dv6 variklis.Vienbalsiai tik vimota
![]()
Tokie pasisakymai kaip: pakeitimai daromi pagal Lietuvos ir užsienio tiuningo specialistų pavyzdžius.
tai darbas tolygus copy-paste...
#11
Parašyta 2012 kovo 10 - 09:00
1.6 dv6 hdi variklis čipuojasi ir viskas ten su juo normaliai. Tiesiog 66kW ir 80kW naudoja tokias pačias sankabas, todėl 80kW negalima daug galingumo kelti (variklis laiko, bet sankaba pradeda buksuoti). O 66kW tai atviros galimybėsNet nepajausi,kad pacioj Vimotoj padarys copy-paste.Kiek pastebejau 1.4 -1.6 dyzeliu necipuoja.Mano atveju dv6 variklis.Vienbalsiai tik vimota
![]()
Tokie pasisakymai kaip: pakeitimai daromi pagal Lietuvos ir užsienio tiuningo specialistų pavyzdžius.
tai darbas tolygus copy-paste...

Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0