El. langai
#1
Posted 2012 March 15 - 18:35
#2
Posted 2012 March 15 - 22:59
#3
Posted 2012 March 15 - 23:48
Edited by Bivainis, 2012 March 15 - 23:50.
#4
Posted 2012 March 16 - 01:31
Edited by EsTr3ToR, 2012 March 16 - 01:32.
#5
Posted 2012 March 16 - 09:28
kai turėjau 406 gan dažnai būdavo tokia bėda, bet toks nuresetinimas (gal sukalibravimas labiau) padėdavo visuomet, tik reikia tiek viršų, tiek apačią taip padaryt, t.y. pakeli iki viršaus ir nors langas pakeltas vis dar laikai paspaudęs mygtuką, lyg sucaksi relikė. Tada nuleidi iki apačios, vėl laikai mygtuką, vėl cakt. Ir vualiaNa man nuo situ nesamoniu padedavo toks triukas - pakeli besiknisdamas ta langa iki galo ir tada kelias sec palaikai up knopke. Paskui pradedavo uzsidarineti normaliai. Tarsi persiprogramuoja langas, kur jo "virsus".
#6
Posted 2012 March 16 - 09:58
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#7
Posted 2012 March 16 - 11:28
Tikrai taip, langai kvailioti pradėdavo kai akumuliatorius būdavo atjungtas - prijungtas esant praviriems langams.Problema istikdavo atjungus akuma, kai langai praviri buvo. Lyg "pamirsdavo" savo ribas.
#8
Posted 2012 March 16 - 11:46
Jap, būtent šituo būdu ir aš naudojausi, tik jokių cakt pas mane nesigirdi, tai ne visada pavyksta susitvarkyt iš pirmo karto ir su pravertu langu, kad išsireguliuotų ta rėlė akumą atjungtą palaikau apie 20 min Tik ligišiol galvojau, kad šita nesamonė padaryta tik su Coupe, nes tik jų durelės neturi arkų ir po akumo atjungimo su atidarytu langu mechanizmas nesusigaudo kur tas viršus, nes kiekvieną kart atidarant dureles langas pavažiuoja žemyn kokius 5 mm. Ava ištrauka iš Peugeot repair manualo originalo kalba:kai turėjau 406 gan dažnai būdavo tokia bėda, bet toks nuresetinimas (gal sukalibravimas labiau) padėdavo visuomet, tik reikia tiek viršų, tiek apačią taip padaryt, t.y. pakeli iki viršaus ir nors langas pakeltas vis dar laikai paspaudęs mygtuką, lyg sucaksi relikė. Tada nuleidi iki apačios, vėl laikai mygtuką, vėl cakt. Ir vualia
"If the battery has been disconnected with a window open, the window will need to be re-programmed once the battery is re-connected. To do this, turn on the ignition switch and fully lower the window to its stop. Hold the switch until the relay clicks then, within 2 seconds, fully raise the window (it will rise in short steps). Once the window is fully closed, keep the switch depressed for a few seconds; this will initialise the ECU so that it learns the fully closed position. Release the switch and check the window operates normally. Repeat the procedure as necessary."
#9
Posted 2012 March 17 - 09:15
pas mane taspats buvo vairuotojo lange, tik atvirksciai, norint atidaryt, jis uzsidarinedavo. Problema issprendziau gal ir netinkamai, bet man gerai:D zodziu, paciame mygtuke yra po dvi knopkes, jos iskart po dvi nusispaudzia keliant, ar uzdarant. Tai zodziu atidarinejimo puses (kur neklausydavo) viena ta daly uzlipdziau, kad nekontaktuotu spaudinejant. Tai dabar normaliai atsidarineja ir uzsidarinejaKelissyk bandžiau nurodyti savo pežiaus problemą panašiai skambančiose temose, bet konkretaus atsakymo taip ir negavau...
Gal dabar pasitaikys susigaudančių.
Aštunti metai nepagaunu savo el. langų "navaroto" : leidžiu mygtuku žemyn, nuvažiuoja - ok. Keliu aukštyn. Pakelia per kelis cm ir tik PYST - vėl leidžiasi žemyn...
Visus tuos metus taip ir vargsu. Arba turiu pakelinėt trumpučiais spustelėjimais viršun, arba - leidi/keli/leidi/keli, kol per fuksą ima ir užkelia. Taip elgiasi visi langai...
Forumo skaitiniuose užtikau apie galimą to bajerio kaltininką - langų mechanizmo rėlę. Mano atveju (ikirestailo) ana tūno vairuotojo durelėse, ant pačio lango varikliuko. Radau skelbimuose ardomą, nupirkau. Apturėjau sekso, kol pakeičiau. Rezultate - DYYYYDELĖ VARPA, t.y. - nieko naujo...
Kiba anys kažkaip programuojasi? Žinau apie stipresnį paspaudimą nusileidus (pasigirsta "klik") ir pakėlus (taip pat). Nu bet blė, kame šaknys???...
#10
Posted 2012 March 17 - 10:08
#11
Posted 2012 March 17 - 13:50
aisku buna ivariu situaciju, bet isgooglinau kad pagrindine problema B27 oranzinis laidas (+) ir jis megsta nusilankstyti... kol kas saviskiam dar nieko nedariau, bet kai atsils reikes susitvarkyti.
pasiskaitymui cia:
http://www.406oc.co....hp?f=10&t=14278
http://www.406oc.co....php?f=3&t=14184
#12
Posted 2012 March 18 - 20:59
#13
Posted 2012 March 19 - 17:28
Toks remontas - tik iš nevilties......Problema issprendziau gal ir netinkamai, bet man gerai:D zodziu, paciame mygtuke yra po dvi knopkes, jos iskart po dvi nusispaudzia keliant, ar uzdarant. Tai zodziu atidarinejimo puses (kur neklausydavo) viena ta daly uzlipdziau, kad nekontaktuotu spaudinejant. Tai dabar normaliai atsidarineja ir uzsidarineja
Chebryte, gal kas naudojatės autodata ir galit schemą atkast, mažu ten dar kokia šūdrėlė stovi, tipo - apsauginė nuo apkrovos, ar pan.?
Nu neturi taip būti, kad VISI langai pūliuoja maigant mygtukus tiek iš vairuotojo vietos, tiek - iš kiekvieno keleivio vietos. Blin, jau net plaukai ištino nuo galvojimo...
#14
Posted 2012 March 19 - 17:46
Pasveria 94.5mb, galiu pahostint kurnors
#15
Posted 2012 March 19 - 18:05
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#17
Posted 2012 April 10 - 18:22
Daviau šitą schemą (nuprinteriavęs) panagrinėt elektronikui. Ilgai studijavo. Verdiktas - kalta gali būti rėlė Nr 16 (su saugikliu).schema
Kad labai plaukai netintu
Tik va tokis klausimas: kuriame mašinos užkampy jos ieškot? Ta rėlė, kurią pakeičiau durelėse - ne šita...
#18
Posted 2012 April 10 - 19:26
#19
Posted 2012 April 10 - 19:56
#20
Posted 2012 April 10 - 21:22
Apie kokia programele kalbi?Kaip supratau tos programeles niekas niekam nesiunte.Jei kam reikia tai turiu tokia,geras dalykas,viskas aprasyta yra ir schemos,galiu persiust kam,kad ir per koki skype.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users