vyrgaz Peugeot 406 1,8 16v 99'
#1
Parašyta 2012 kovo 26 - 15:37
By vyrgaz at 2012-03-26
By vyrgaz at 2012-03-26
By vyrgaz at 2012-03-26
Po kapotu pasislėpęs benzininis 1,8, 16v, 81 kw varikliukas,idiegta dujų įranga..Kaip ir dauguma prancūziukų, taip ir šitas turi kelis elektros sistemos kaprizus.. Vasarinis apavas R17 225/45..
#2
Parašyta 2012 balandžio 19 - 10:12
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#3
Parašyta 2012 balandžio 19 - 11:37
#4
Parašyta 2012 balandžio 19 - 11:44
gerai cia sumastei, patrumpinus duslintuvo galiuka, sulyginus su bamperiu vaizdelis manau pageretu tikrai, del lempu tai taip, as sau kai pirkaus lempa kaire iskarto ir pasiemiau desine., nes jau zinojau, kad isblukimas gali skirtisNu jo, dusliurkas tai įdomus pas mane- aš trečias Pežuko sąvininkas..Pirmas, parduodamas antrąjam išpjovė katalizatorių, ko pasekoje antrasis turėjo daug problęmų su vamzdžio lužinėjimu buvusio katalyzo vietoje..Dabar ten įmontuotas rezonatorius o gale neaiškios kilmės cilindro formos bakelis..Ko pasekoje, ypač prie aukštesnių sūkių, liūtas chuliganiškai riaumoja.. Rezgu mintį įdėti vidurinį bakelį, o galinį bakelį paliekant, patrumpinti vamzdį tiek, kad dusliurko galas būtų lygiai su buferiu..
Dėl priekio: po smūgio buferis visas suskilinėjo, matomas didžiausias plyšys susidarė dėl, tikriausiai balkio įlinkimo, vasarą, atradus laisvą pusdienį, reikės pasikrapštyti..Suskilo kairės pusės žibinto laikikliai ir korpusas- turiu nusipirkęs naują ir Signedos, ale tas naujas toks šviesus, kad siekiant tobulumo reikia ir dešinį žibintą keisti..
Tokie tai reikalai..
Bet, nepaisant dabartinės jo estetinės būklės, važiuoju ir džiaugiuosi..Ir nė kiek nesigailiu, po "senos" bulkos pasirinkęs pežuką..
patikek, nuo peugeot ir as niekur nebenoriu eit geresnes klases automobilio uz peugeot dar neciupinejau
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#5
Parašyta 2012 balandžio 19 - 12:13
#6
Parašyta 2012 balandžio 19 - 12:44
sakyciau kad atvirksciai, vizginti uodega turetu, kai minksta guma.. kai kieta ji turetu stoveti standziai... gal suvedimo traukutes i pabaiga, nekeitei?Tuo metu kai pirkau žibintą, "kabėjo" dar vienas didelis darbas- žvakių keitimas, todėl pabijojau plačiau atverti piniginę..Toks, iš pažiūros lengvas darbas buvo pasunkintas tuo, kad du babinų bloką laikantys varžteliai buvo išgraužtom galvutėm..Vienam servisiuke išgasdino, tipo neįmanoma atsukti- kalti negalima, nes suskilinės dangteliai, o virinant išsilydys plastmasės..Tai po tokios "prognozės" buvau jau pasiruošęs babinų bloką kitą pirkti..Bet, kitam rimtesniam servise, ir pakalė ir pavirino ir viską atsuko ir žvakes pakeitė..
Bendrai paėmus, problemų su juo neturėjau-kol kas- buvo sublūdijęs BSI'nas- kaskart įjungus degimą vieną kartą suvaikšto valytuvai, ir užėję buvo- ateini ryte- ijungi degimą, skydelis pradeda mirksėti, pypsėti, valytuvai be perstojo dirba- po remonto nebeveikia kritulių daviklis, ir kokią savaitę manes rytais nesveikindavo valytuvai..ir taip pat meistriukas pasakė, kad tas BSI'nas yra ale chimyčintas ir nepataisomas, reikia keisti kitu..Taigi kenčiu.. domėjausi- Autominutėj- bsi'nas+kompas+ užvedimo spynelė= 400lt..Daug..
Buvau pametęs vieną, iš dviejų buvusių pirkimo metu, kulisos traukučių..Tik vėliau bandymų spėjimų metodu išsiaiškinau, kad ten jos turi būti trys..
Kitą dieną po įsigijimo, kamštyje nutrūko sankabos trosas..Smagu buvo be jo iki namu parvažiuoti..
Ir, jau pas buvusį savininką, važiuojant tiesiu keliu, ant pavienių nelygumų, sumėtydavo mašinos galą.. Norėdamas sužinoti tikslią diagnozę nuvažiavau į tech. apžiūrų centrą. papurtė, ir atrado kad gatavi priekinių šakių galiniai sailenblokai ir visiškai mirusios galinės padangos..
Po sailenblokų pakeitimo "vinguriavimas" šiek tiek sumažėjo, uždėjus žiemines padangas visai prapuolė..Dabar, su vasarinėm padangom anas vėl vizgina uodegą..Negi vėl galinės padangos kaltos..Tiesa, jos irgi ne kokios, likę tik apie 2 mm protektoriaus.. negi jos taip "laiko" ant kelio?
pas uosvi 406 traukutes buvo tos pasibaigusios, tai baugu buvo ir vaziuoti 100km/h.. dabar pasikeite, padangos irgi pabaigines, bet galas daug maz nesisvaido..
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#7
Parašyta 2012 balandžio 19 - 12:56
#8
Parašyta 2012 balandžio 19 - 13:00
kai per furu vezias normalu kad pameto ir dar su pilnu ekipazu.Tai aš ir galvoju kad tos traukutės į pabaigą bus..Ant dienų alyvą reikės keisti, tai galvoju prie to pačio ir jas pasikeisčiau..O tiesa, ar tech. apžiurų centre ant stendo papurčius matytų kad stabilizatorius traukutės kleba? Vis tik norisi įsitikinti, kad nebūtų keitimas tik dėl keitimo..mano mašina kely ir lyg ir stabiliai stovi, va tik tie nelygumai, pvz. tiltų šarnyrai, arba magistralėj pirmoj juostoj fūrų išpjautos vėžės "sutaso"..Dargi jautėsi "nešiojimas", kai gale 3,5 žmogaus sėdėjo, t.y 2 suaugę ir du vaikai..
mano su 18 245/45 pastoviai kaip karve ant ledo, bet jau ismokau ta "karve" sutramdyt ir suvaldyt. bet kai kelias labai geras be provezu be nieko, masina super stabili ir malonu vaziuot.
Per TA kai kurie praleidzia su pasibaigusiom traukem, kai kurie ir tikrina.. savo masinai ejau TA tai stabilniku nieko nesake, nors ir bildejima skleide siek tiek.. zmonos masinai ejau TA tai prisikniso del traukiu.
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2012 balandžio 19 - 13:02
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#9
Parašyta 2012 balandžio 23 - 21:16
#10
Parašyta 2012 balandžio 24 - 06:42
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#11
Parašyta 2012 balandžio 24 - 07:46
#12
Parašyta 2012 spalio 27 - 21:41
#13
Parašyta 2012 gruodžio 24 - 14:42
#14
Parašyta 2012 gruodžio 24 - 17:34
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#15
Parašyta 2013 sausio 24 - 17:53
Ilgai svarsčiau ką daryt su priešrūkiniais žibintais, tiksliau jų lemputėm- ar važiuot servisiukan ir mokėt 10 lt kad pakeistų, ar mėgint pačiam..Nu po ilgų apmastymų prisiverčiau pasikeisti pats...Su sąlyga, kad kažkada seniau mašinėlė buvo mušta į dešinį kampą, tai tos pusės buferio dangtelis/apsauga pakankamai išskilus, kad galima ranką užkišti ir pasiekti priešrūkinio žibinto lemputės kontaktus..Keitimas ilgai neužtruko, viens du ir rezultatas (lemputės Osram night breaker ):
(foto: kairės pusės lemputė dar nepakeista) Su kairiu kampu reikėjo šiek tiek pavargt..Bet tikslas pasiektas, žibintai šviečia pagal paskirtį, o ne dėl grožio, kaip kad buvo palikta ankstesnio šeimininko..
Kaži neužklius TA apžiūros metu tai, kad vienas priešrūkinis šiek tiek parasojęs iš vidaus?
Šį pranešimą redagavo vyrgaz: 2013 sausio 24 - 17:55
#16
Parašyta 2013 vasario 21 - 18:35
#17
Parašyta 2013 vasario 21 - 18:42
kazin ka sakytu po kovo 1 dienos ? bent jau del buferio..?Pravijo šiandie mane iš TA.. suskilęs pr. buferis (kelia pavojų kitiems eismo dalyviams)..perdirbta išmetimo sistema (bakelis "ale sportinis" per garsiai mat dirba)..ir žibintas vienas mat per aukštai švieč.. :? O prieš du metus anas šeimininkas su tokiu pat dusliurku, su xsenonais ir popieriuje benzinine mašina praėjo "be trūkumų"..
Savaitgaliui atsirado reikalų..
nes po kovo tie vizualiniai reikalavimai supaprastes, nieko baisaus nesakys jei bus pakeltos rudys ar kur bampiore iskilimas
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#18
Parašyta 2013 vasario 21 - 18:55
Šį pranešimą redagavo vyrgaz: 2013 vasario 21 - 18:56
#19
Parašyta 2013 vasario 21 - 20:15
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#20
Parašyta 2013 vasario 21 - 20:27
Del zibintu padeties jis teisus ir ne svolacius kaip rasai, po to atstates y 0 padety blizginsi kitiems y akis, o pries du metus buves seimininkas praejo nes susimokejo uz tai ir psio.Prikibo nes (foto matosi skilimas) atskilus smaila detalė..nu aštriais kampais..Sako palituok pašpakliuok..ir bus gerai..Dusliurkas..taip ir galvojau kad prikibs..per garsiai dirbo..O šviesos..Mėginau apgauti..bet va..buvo sureguliuotos ant 2 padėties žibintų kėliklio..Ans kaip įsėdo pavažiuot ant 0 pastatė..svoločius nekitaip.. Kairės pusės žibintas skleidžia per skystą spindulį (galbūt lemputė kreivais įstatyta) o dešinės per aukštai švietė..Keisdamas žibintus pastebėjau kad buvęs muštas dešinys kampas..tai galbūt kiek nežymiai sukelta panelė..Vienžo, d.p. žibintą reikia gana daug paverst į priekį..Paprasčiausias kelias didinti viršutinės tvirtinimo "kilpos" skylę..
P.s. ką sakytų po kovo 1 neradę katalizatoriaus..
Vartotojų skaito šią temą: 4
narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0