dumingumas
#1
Posted 2012 March 30 - 20:42
#2
Posted 2012 March 30 - 21:02
na turbut kazkas sugede bus,,,,,o jai rimtai tai kazkas su kuro sistema negerai,,neparasai kaip vedasi kaip trauka koks dumasdel ko dumija 406 2.0l hdi
#3
Posted 2012 March 30 - 21:25
ko gero buvo kaltas egr voztuvas supurskiau ji wd40 ir dumu lyg ir neberana turbut kazkas sugede bus,,,,,o jai rimtai tai kazkas su kuro sistema negerai,,neparasai kaip vedasi kaip trauka koks dumas
#4
Posted 2012 April 01 - 21:07
O tau nemete antipollution fault? Prie didesniu apsuku?ko gero buvo kaltas egr voztuvas supurskiau ji wd40 ir dumu lyg ir nebera
#5
Posted 2012 April 02 - 15:49
I kuria vieta tu ten purskei to WD40?ko gero buvo kaltas egr voztuvas supurskiau ji wd40 ir dumu lyg ir nebera
#6
Posted 2012 April 03 - 08:43
kas apsurdiskiausia,406 hdi praktiskai be fapu,ir skalpuoja kaip naujas masinas,406 new tik katalizatoriu turi,kuris dumingumo nenutralizuojadel ko dumija 406 2.0l hdi
vienas pastebejimas,66kw varikliai 2.0hdi daugiau dumina nei 80kw ar 79kw(307,406new)
1.4hdi bei 1.6hdi be fapiniai ir megsta paduminti...
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#7
Posted 2015 February 11 - 11:54
Kodel masina nepraeina technikines, tipo 3k virsyja dumingumas,nors traukia gerai,klaidu nemeto viskas ok, dumu juodu nera. Ar diagnostika gali pasakyti kame saknys ?
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#8
Posted 2015 February 11 - 14:56
Kodel masina nepraeina technikines, tipo 3k virsyja dumingumas,nors traukia gerai,klaidu nemeto viskas ok, dumu juodu nera. Ar diagnostika gali pasakyti kame saknys ?
paprasciausias variantas išimti oro filtra ir praeis t.a.
#9
Posted 2015 February 11 - 18:10
paprasciausias variantas išimti oro filtra ir praeis t.a.
Dar paprastesnis sprendimas-susitvarkyti auto. Pasikeisk oro filtrą,kuro filtrą,pilk dyzelį iš degalinės,pasidaryk diagnontiką .
#10
Posted 2015 February 12 - 00:59
Dar paprastesnis sprendimas-susitvarkyti auto. Pasikeisk oro filtrą,kuro filtrą,pilk dyzelį iš degalinės,pasidaryk diagnontiką .
o vat 100% garantija norint praeiti ta yra ideti mirusia oro matuokle,t.y.,, tokia matuokle kuri klaidu nemeta,bet neisvysto savo pajegumo,tai jau patikrintas metodas ant pirmu hdi-nu,o naujesniuose yra dar kiti metodai....kadangi matuokles ju jau praktiskai nemirtingos.Zinoma,galima visa tai ir programiskai laikinai padaryti,ir po ta irasyti vel ar originala ar cipuota failiuka
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#11
Posted 2015 February 12 - 22:30
Idesiu video rusu kalba su teorija butent dyzelinio vdv ekspluotacijos,be kuro taip vadinamo "is sono" http://www.youtube.c...h?v=rA7U-fDkaII
Edited by Ramus, 2015 February 12 - 22:31.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#12
Posted 2015 February 14 - 19:24
Gal tiesiog užtektų didelėmis apsukomis pravažiuoti kokį 10km ir tiek. Prapūstų visus suodžius ir t.t. Čia būtų paprasčiausias variantas jeigu viskas tvarkinga.
#13
Posted 2015 February 15 - 00:06
Gal tiesiog užtektų didelėmis apsukomis pravažiuoti kokį 10km ir tiek. Prapūstų visus suodžius ir t.t. Čia būtų paprasčiausias variantas jeigu viskas tvarkinga.
Sutinku,taip ir butina daryti ir ne vien pries ta,o ir reguliariai,profilaktikai,bet jei su kuro aparatura problema,variklis leisgyvis....tvarkyti pinigu gaila...
Edited by Ramus, 2015 February 15 - 00:08.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users