dumingumas
#1
Parašyta 2012 kovo 30 - 20:42
#2
Parašyta 2012 kovo 30 - 21:02
na turbut kazkas sugede bus,,,,,o jai rimtai tai kazkas su kuro sistema negerai,,neparasai kaip vedasi kaip trauka koks dumasdel ko dumija 406 2.0l hdi
#3
Parašyta 2012 kovo 30 - 21:25
ko gero buvo kaltas egr voztuvas supurskiau ji wd40 ir dumu lyg ir neberana turbut kazkas sugede bus,,,,,o jai rimtai tai kazkas su kuro sistema negerai,,neparasai kaip vedasi kaip trauka koks dumas
#4
Parašyta 2012 balandžio 01 - 21:07
O tau nemete antipollution fault? Prie didesniu apsuku?ko gero buvo kaltas egr voztuvas supurskiau ji wd40 ir dumu lyg ir nebera
#5
Parašyta 2012 balandžio 02 - 15:49
I kuria vieta tu ten purskei to WD40?ko gero buvo kaltas egr voztuvas supurskiau ji wd40 ir dumu lyg ir nebera
#6
Parašyta 2012 balandžio 03 - 08:43
kas apsurdiskiausia,406 hdi praktiskai be fapu,ir skalpuoja kaip naujas masinas,406 new tik katalizatoriu turi,kuris dumingumo nenutralizuojadel ko dumija 406 2.0l hdi
vienas pastebejimas,66kw varikliai 2.0hdi daugiau dumina nei 80kw ar 79kw(307,406new)
1.4hdi bei 1.6hdi be fapiniai ir megsta paduminti...
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#7
Parašyta 2015 vasario 11 - 11:54
Kodel masina nepraeina technikines, tipo 3k virsyja dumingumas,nors traukia gerai,klaidu nemeto viskas ok, dumu juodu nera. Ar diagnostika gali pasakyti kame saknys ?
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#8
Parašyta 2015 vasario 11 - 14:56
Kodel masina nepraeina technikines, tipo 3k virsyja dumingumas,nors traukia gerai,klaidu nemeto viskas ok, dumu juodu nera. Ar diagnostika gali pasakyti kame saknys ?
paprasciausias variantas išimti oro filtra ir praeis t.a.
#9
Parašyta 2015 vasario 11 - 18:10
paprasciausias variantas išimti oro filtra ir praeis t.a.
Dar paprastesnis sprendimas-susitvarkyti auto. Pasikeisk oro filtrą,kuro filtrą,pilk dyzelį iš degalinės,pasidaryk diagnontiką .
#10
Parašyta 2015 vasario 12 - 00:59
Dar paprastesnis sprendimas-susitvarkyti auto. Pasikeisk oro filtrą,kuro filtrą,pilk dyzelį iš degalinės,pasidaryk diagnontiką .
o vat 100% garantija norint praeiti ta yra ideti mirusia oro matuokle,t.y.,, tokia matuokle kuri klaidu nemeta,bet neisvysto savo pajegumo,tai jau patikrintas metodas ant pirmu hdi-nu,o naujesniuose yra dar kiti metodai....kadangi matuokles ju jau praktiskai nemirtingos.Zinoma,galima visa tai ir programiskai laikinai padaryti,ir po ta irasyti vel ar originala ar cipuota failiuka
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#11
Parašyta 2015 vasario 12 - 22:30
Idesiu video rusu kalba su teorija butent dyzelinio vdv ekspluotacijos,be kuro taip vadinamo "is sono" http://www.youtube.c...h?v=rA7U-fDkaII
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2015 vasario 12 - 22:31
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#12
Parašyta 2015 vasario 14 - 19:24
Gal tiesiog užtektų didelėmis apsukomis pravažiuoti kokį 10km ir tiek. Prapūstų visus suodžius ir t.t. Čia būtų paprasčiausias variantas jeigu viskas tvarkinga.
#13
Parašyta 2015 vasario 15 - 00:06
Gal tiesiog užtektų didelėmis apsukomis pravažiuoti kokį 10km ir tiek. Prapūstų visus suodžius ir t.t. Čia būtų paprasčiausias variantas jeigu viskas tvarkinga.
Sutinku,taip ir butina daryti ir ne vien pries ta,o ir reguliariai,profilaktikai,bet jei su kuro aparatura problema,variklis leisgyvis....tvarkyti pinigu gaila...
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2015 vasario 15 - 00:08
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0