Peugeot 307 1.6hdi
#1
Parašyta 2012 balandžio 05 - 19:59
Po kiek ilgesniu klajojimu ir vokiskos kokybes tikrinimo ,buvo nuspresta persesti vel prie Peugeot vairo.Reikejo ekonomisko ,paprasto,ilgas keliones galincio iveikti automobilio.Ir kad butinai butu oro kondicionierius .Taigi buvo nupirktas Peugeot 307 2005 metu su 1.6 HDI 66kw sirdele be FAP.Automobilis beges 152 tukst km.Variklis beges tik 48 tukst km.
Nuo rugpjucio menesio pravaziuota 35 tukst kilometru.Kol kas pavede tik viena karta:truko priekine spyruokle.Pakeistas atraminis guolis ir patvaresnes spyruokles, zeminancios 30mm.Su tuo zeminimu man mistika kazkokia,nes neatrodo,kad tiek pasizemino.Dabar liutukas nagais isikibes stovi i asfalta
Siam automobiliui buvo uztamsinti galiniai stiklai.
Cipuotas variklis,nes lenkiant vis pritrukdavo arkliuku.
Ideta signalizacija su turio davikliais
17" challanger laukia nauju padangu
Pravestas pliusas i bagazines skyriu ir patalpintas subas.Kitaip tariant audio sistema progrese,nes tu boom boom girdeti nesinori.
Pakeisti priekiniai diskai su trinkelem,nes nekaip senieji atrode.
Butu galima dar daug ka padaryti,bet masina yra toks dalykas,kuris niekad neatsipirks
Rezumuojant,pilnai esu patenkintas siuo pugu,net nesitikejau,kad taip smagiai riedes,zinoma kaip ekonomines klases automobilis.Vairuotojui vietos i valias,patogi sedyne.Man giliai vienodai,kad gale vietos nelieka po manes.
Viska tvarkausi pats.Buvo nupirkta pp2000.servizuose nesilankau,nes ten gamintojas lieka kalciausias.Svarbiausia,kad savo kreivose rankose kaltes nemato.
#2
Parašyta 2012 rugpjūčio 30 - 21:34
Turiu pripazinti man sekasi...Numusta pora stirnu,kelios kates.Buferio dazai truputi paaizejo.Nuvaziuota is viso 50 tukst km.Kompas tylejo-klaidu neismete.Is mechanines puses,pakeistas galinis amortizatorius,nes triuksmaut pradejo.Keistas du kart priekinis stiklis,nes akmenu prigaudau.
Kai daugiausia uzmiesciais maliausi sanaudos 5.2-5.6 ltr/100km.REALIOS.Nes kompas ~0.8 ltr rode mazesnes
Šį pranešimą redagavo sizus: 2012 rugpjūčio 30 - 21:51
#3
Parašyta 2012 rugsėjo 02 - 10:39
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#4
Parašyta 2012 rugsėjo 02 - 12:41
Nelabai liko pasirinkimo,nes po puse Jylland pasiskirste darbo vietos buvo.tai ir tave ant danisku nr uzspaude
#5
Parašyta 2012 rugsėjo 02 - 15:06
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#6
Parašyta 2013 rugpjūčio 14 - 18:52
#7
Parašyta 2013 rugpjūčio 31 - 14:06
#8
Parašyta 2013 rugpjūčio 31 - 14:44
Šį pranešimą redagavo sizus: 2013 rugpjūčio 31 - 14:46
#9
Parašyta 2013 rugsėjo 02 - 15:24
#10
Parašyta 2013 rugsėjo 02 - 19:42
Kai gerai isiklausai,eina is garso suprasti,kad leidzia per purkstuka dujas tik reikia nusiimti virsutine variklio plastmase .Ypac,kai variklis pasiekia darbine temperatura.Pas mane tai visai tragedija buvo visa kruva dervu isverte i pavirsiu.Bandziau priverzt purkstuka,nepadejo,nes tarpine per daug issidevejusi buvo.man taip pat jautesi kvapas duju salone,kur tik neziurejau visur,kol nedasilo kad gali leist pro tas tarpines purkstuku.Siaip vizualiai dumo nemete is po purkstuku,bet kai as juos sumasciau paverzt...hmm...kad jie ten visai laisvai stovejo!paverziau gerokai,nepastebejau kad variklio darbas pageretu,bet kad dumo kvapas dingo beveik,tai faktas..reiks galvot apie naujas tarpines
Sekantis darbas bus galiniu disku ir kaladeliu keitimas.Diskai tai paprastai nenusims.lygtais ten jie presuojami.Reikia pilnai sutvarkyti ziemai liuta.
#11
Parašyta 2013 spalio 21 - 23:52
Antru variantu - stabdžių diskai parduodami jau su guoliais.Deja jų čiupinėti neteko.Tikriausiai ir magnetinis žiedas kartu bus įdėtas.
Naujų diskų "mėsos" storis 12mm,o leidžiamas mažiausias 8mm.Kaip ir nelabai galima šių diskų tekinti,nes būtų jau per plona.
Darbus atliko autoservizas -100 lietuviškų
#12
Parašyta 2014 sausio 10 - 21:46
#13
Parašyta 2014 sausio 11 - 16:37
#14
Parašyta 2016 spalio 29 - 22:03
Galvojau kaip apsisunkinti savo gyvenima,tai sugalvojau dar viena 307 priglausti 2.0hdi rhy siemens 230k km beges(rida tikra)
Sitas nelaimelis buvo nupirktas is babajaus kaip nevaziuojantis, nes kazkoks gudrutis sugalvojo pavaisinti benzinu ir po to kurdavosi tik ant paneliu valiklio ir slegis kuro sistemoj laikydavosi apie 600 bar. Gal dar butu ne viskas prarasta,bet kuro filtre rastas didelis kiekis metalo drozliu ir labai kietas mechanikas vietoj siemens filtro ikso bosch filtra.Tai as ta filtra is viso ismeciau ir sugebejau dar 1600km nuvaziuoti.Cia zinoma labai pasielgiau neatsakingai ir kvailai. Paskutinius pora simtu kilometru is paskos palikdavau didziuli debesi baltu dumu,o atvykus i vieta ir patikrinus tepalo lygi- jis buvo padvigubejes.
Kadangi pypiec visiskas kuro sistemai, tai teko lupti lauk kuro baka.As ten ji skalavau benzinu ilgai ir nuobodziai.Sekanti karta reikes plauti kercheriu ir chemija.Nes mano tas skalavimas kazkur 90 % efektyvus. Buvo nupirkta kitas devetas kuro siurblys su slegio ir srauto reguliatoriais, paimta 10 purkstuku patikrinimui ir sep ne tep isrinkta 4 gyvesni.Sunkiausia buvo su purkstukais, nes praktiskai gyvus rasti misija neimanoma ir kai dedama devetomis dalimis jokios garantijos. Kazkaip nepastebejau kad tvarkytu siuos purkstukus. Variklio tepalas pakeistas du kartus, nes dyzelinas susimaises su tepalu neuztikrina gero tepimo. Pakeistas pagrindinio dirzo komplektas su vandens pompa.Vis nenutaikiau dirzo itempimo, ateityje reikes spresti sia problema. Dabar pravaziavus 5k km pradejo tampytis 4-5 begiais 1600-2000 apsuku intervale.Kuro sistemoje oro nera, kuro slegis nekrenta nuo uzduoto, egr uzglusintas, tai greiciausiai vel su purkstukais problemos.Turbinos valdymas tvarkingas pucia iki 1 bar ir po to numetineja slegi.
Tai apie varikli jau uzteks rasineti,nes yra ir daugiau ka daryti
Vaziuojant nuo 70km/h ismesdavo esp klaida (signal coherence), buvo kaltas galinio desinio rato daviklis. buvo atkeltas rudziu abs daviklis.Nu cia mazas Peugeot stebuklelis buvo,nes tikrinant su oscilografu isvis jokio signalo negauta. Zinoma dar turi neatsisukti varztas laikantis davikli,tai teko imti lauk visa stupica ir nugrezti is kitos puses.Kitas daviklis buvo nupirktas uz 18 eu ir problema isspresta.
Pezas buvo su zeminanciomis spyruoklemis ir gale dar buvo pakista gumos,tai vaziavosi kaip su vezimu,tai buvo nupirktos keturios gamyklines spyruokles ir pakeista,o 17 coliu ratlankiai pakeisti i 16 coliu ratlankius, kad variklis butu gyvesnis.
Priekyje visi sarnyrai buvo nudauzyti, speju del tu labai kietu spyruokliu, kurios visiskai neisispausdavo. Tai teko pakeisti du priekinius stabilizatorius,viena vairo traukes antgali, pora stebules sarnyru. Padarytas ratu suvedimas,nes vairas kreivai stovejo. Dar pakeista viena granatos apsaugine guma, pakeista greiciu dezes tepalas.
Pastebeta kad neveikia vienos lempos aukscio reguliatorius. Papuole tas variantas, kai reguliatorius stovi lempos viduje ir neissima, tai teko pakeisti priekine lempa.
Pastebeta, kad radija blogai gaudo- buvo nutrukus pacios antenos apvija, buvo pakeista peciaus valdymo lemputes,nes nei viena nedege, dar pakeista vairuotojo puses langu valdymo konsole, nes vienas mygtukas buvo sulauzytas, pakeista bagazines dugno uzdangalas,nes plokste buvo sulauzyta, isvalytos sedynes ir stogo apmusimas.Pakeista rakto korpusas,nes islauzyti mygtukai buvo.
Galvoju laikas atejo patikrinti savo darba ir nuvaryti i techniki centra techninei apziurai.Purte peza per visus galus ,net pasikele galine asi suko ratus ir t.t Rezultatas labai apsurdiskas mano pezas nepraeina technines apziuros del neryskiai geltonai sparnuose sviecianciu posukiu lempuciu ir apsitepalavusio variklio.Sako gali atvaryti pakartotinei apziurai. Tingejau su juo ten gincytis,nes man technines apziuros nereikia,nes dar metus galioja senoji.
Nuvarau nusiperku geltonas lemputes issimu senasias irziuriu jos lygiai to pacio geltonumo .O pasikeitus tepalus, varikli apiploviau su brake cleaner.Gal ten kur koki lasa uzmate koki laseli tepalo.
Liko dar susitvarkyti lempu apiplovima,nes varikliukas pastriges,nes nenorejau jau imti lauk,nes pilna bakeli buvau prisipyles langu skyscio.
Pastrigus vairuotojo duru spynele.Raktininkai neiveikia,o srotuose nepavyko rasti.
Ant galinio dangcio stovi didele rudis.
Galiausiai susitvarkyti ta trukciojima variklio.
#15
Parašyta 2016 spalio 30 - 09:42
Čia kiek suprantu pasiėmei šitą vargšą, nes mėgsti krapštytis prie automobilių? [:
#16
Parašyta 2016 spalio 31 - 15:49
Stebiuosi, is kur tiek laisvo laiko pas žmones...
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#17
Parašyta 2016 spalio 31 - 21:42
Jei pats neturi laiko savo mėgstamom veiklom užsiimt, tai tikrai yra ko stebėtis, kad kiti atranda
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#18
Parašyta 2016 lapkričio 01 - 02:37
Greiciausiai pezas 307 - tai prancuziskas golfas.Atstatinejant technini stovi galima salyginai nebrangiai issisukti. Bet vis tiek neapsimoka laiko ir pinigu prasme atkelineti.Nu bet ir yra zmoniu kur meskere perka uz 1500 eu...
Kalbant apie eksploatacija, tai buvo supilta be trupucio 59 ltr dyzelio, tai sanaudos gavosi ~7,3 litro .Didzioji kelio dalis buvo nustatyta ant autopiloto 140 km/h.
#19
Parašyta 2016 lapkričio 01 - 15:14
Autobahn?
Pamatuosiu po poros savaičių BX break 1.9D sąnaudas. Aišku ne tokiais greičiais, nes tam atmosferiniam varikliukui nėra malonu drėksti tokiais greičiais, nors jis tai ir sugeba, bet šimto greičiu turėtume tilpt į kokius 4,5-5L/100.
Pravarau tik kaip nors tam lavonėliui TA, šiek tiek apeinu baisiausius mazgus, kad atlaikytų kokių 5000km kelionytę, ir lekiam su mergaite pasižmonėt.
Tiesiog, tiem, neturintiems laiko... Ne viską už pinigus nupirksit, kiek beturėtumėt
Kitą vasarą į Maroką, irgi su lavonėliu. Mergaitė žada jau teises išsilaikyti, kad nereikėtų man po 2kkm be poilsio drėksti. Turėtų būti smagu, yra daug ką aplankyti pakeliui.
Šiaip aš visai suprantu tave, sizus. Turiu irgi tokį keistą pomėgį. Kai yra su kuo važinėti ir taip. Paimi kokį nabagėlį, ir žaidi pamažu. Tiek, kad pas mane dažniausiai būna bišk kitokie modeliai, ir imami ne dėl gero techninio stovio, o dėl dar pakenčiamos kėbulo būklės tokiems metams. Tuomet susilipdai savo asmeninį bolidą ir suki su juo tuos kilometrus. Visai kitas jausmas, negu paėmus ledinį iščiustytą, nors aišku su tuo lediniu gautųsi ir pigiau, ir greičiau, ir mažiau vargo. Bet, kaip sako Francis, juk laiko pas mus begalės, ką? Naktimis miegam, dieną nedirbam ir nieko neveikiam, draugų ir meilių neturim, gyvenam iš pašalpų, o pašalpos geros, tai išeina pigių dalių prancūzams pripirkti ir net po Garmin'ą (proud Nuvi 2340 owner) nusipirkti...
Sėkmės. Su Boschu jau seniausiai būtum susitvarkęs. O Siemens, tai kaip lipimas ant grėblio. Kaip perkant seną P605, specialiai imt su 2.5TD
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 lapkričio 01 - 15:16
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#20
Parašyta 2016 lapkričio 01 - 15:56
Sveikintinas dalykas laisvą laiką naudingai praleist tavrkant ar remontuojant kažką negu pasimt kažkokį kotą už daug eurų ir tupėt pusdienį į nendres sulindus ar čiauškėt kokiam alūbarį su barzdotom draugėm apie drauges su papais
Čia aišku kaip kam. Kam kokia veikla stresą nuima ir padeda užsimiršt apie paimtos paskolos dydį
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0