Peršokti prie turinio


Nuotrauka

P607 greiciu deze smugiuoja


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 50

#21 dariusu

dariusu
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 145
  • Automobilis:peugeot 607

Parašyta 2012 balandžio 28 - 13:52

paskutini karta be duobes puikiai pasikeiciau kadangi buvo uzimta o norejosi pasibaigti kuo greiciau. reikia tik lygiai auto pasistatyti. turint raktus ir ilgesnes rankas palindus eina atsukti ir isleisti i inda atf. po to uzsukti ir pasipildyti iki reikiamo lygio. aisku priejimas nera lengvas del zemo buferio,bet su kantrybe pasidarysi. paciam pasikeisti skysti kainuos 500lt cia tie trys kartai. skystis mobil 3309 1l-42lt pigesnio varianto nebegali buti paciam pasidarant. ;] jei bijai tai atlikti pasikviesk koki drauga kuris apie technika velka. :beer: darba per pusvalandi ar valandele tikrai atliksi. du kartus keisdamas dar gausi siek tiek pravaziuoti,kad gerai prasivaiksciotu skystimukas,filtras daugiau nuosedu pasalins is saves.

Šį pranešimą redagavo dariusu: 2012 balandžio 28 - 13:55

  • 0

#22 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2012 balandžio 28 - 15:03

galvoju as pas save daryt..bet duobes nera..ir kai masina rejkalinga 20val.per para,tai geriau ir grejciau service...nors...kas zin... o pilnas pakejtimas su nuemimo kainuoja nemazai...sake apie 3000lt...service,,o garaze per pus...nors geriau 3 kartus dapilineti :wacko: o kas cia tokio..brangi ekspluatascija-taip..bet vistiek neziurent ka ir kur i kam jeskom pigsnius variantus :shy: :wh:

o keitimo procesa zinai
  • 0

#23 Todeluxxxx

Todeluxxxx
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 114
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607, 2005 2.7 HDI

Parašyta 2012 gegužės 03 - 13:16

Kiek ardziaus ziurejau isipila per, po filtro korpusu, esanciu varztu, o issileidzia turbut nuemus apatine apsauga variklio bus koks varztas, jauciu po ne daug nubega, kad teks tris kartus leisti. Taigi, tikiu, kad nesudetinga, tik va duobe reik gauti kur tai. o beje, kiek rekomenduotume nusipirkti tepalo is kart, kad uztektu pilnam pakeitimui?
  • 0

#24 dariusu

dariusu
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 145
  • Automobilis:peugeot 607

Parašyta 2012 gegužės 03 - 16:48

dapilymas 4l,pilnas pakeitimas(isarzius dese ir ispylus is pusles) 7l.

Posted Image

Posted Image matuokle

Posted Image nuleidimo kamstis

tepalo lygis matuojasi kada skyscio temperatura 60laipsniu. pries tai pavaru svirti pametykite jog prasivaiksciotu atf.

Šį pranešimą redagavo dariusu: 2012 gegužės 03 - 16:54

  • 0

#25 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2012 gegužės 03 - 16:56

kazkokioj temoja buva aprasyta apie alyvos keitima automatinei greiciu dezei,,bet neberandu tai pakartosiu,,taigi alyvos keitimas varyklis isildomas +80 laipsniu ir uzgesinamas isleidziama alyva ir pripilama naujos alyvos iki normos uzvedamas varyklis ir dirbant tuscia eiga dapilama alyvos kiek truksta uzsukamas lygio varztas,dirbant varykliui tuscia eiga nuspaudi stabdi ir pajungineji riciago padetis po to uzgesini varykli isleidi vel skysti,,na ir vel kartojasi ta procedura kiek kartu dapilsi,,,na as manau kad pilnai pasikeis 3 kartus padarius ta procedura rekomenduojamas skystis yra ATV-SP-2062 jai skysti keiti nuemus deze i ja sutalpinsi 7 l o jai pats keisi telpa apie 4 l tai jai turesi 12 l tai perpilsi 3 kartus
  • 0

#26 Todeluxxxx

Todeluxxxx
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 114
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607, 2005 2.7 HDI

Parašyta 2012 gegužės 03 - 19:15

Super, paaiskinot idealiai, ir net su foto, labai aciu, ka gi, teks pasiryzti netolimoj ateiti pasikeisti paciam.. :good: :good:
  • 0

#27 dariusu

dariusu
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 145
  • Automobilis:peugeot 607

Parašyta 2012 gegužės 03 - 23:44

pas mane raso, jog viskas atliekama prie 60laipsniu temperaturos. o ATV-SP-2062 tai yra tas pats kroon oil'as. jo spalva yra ruda,nors kiek suprantu tai itakos neturi. originalus skystis pilasi raudonas esso jws 3309,jam identiskas pagal charakteristika mobil atf 3309. jei bus pageidaujanciu galiu i zmule imesti pezo nemaza manualo folderi berods 4gb uzima :beer:

Šį pranešimą redagavo dariusu: 2012 gegužės 03 - 23:58

  • 0

#28 dovydas

dovydas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 68
  • Vieta:Vokietija
  • Automobilis:Peugeot 407sw HDI 2007

Parašyta 2012 gegužės 05 - 17:23

Super, paaiskinot idealiai, ir net su foto, labai aciu, ka gi, teks pasiryzti netolimoj ateiti pasikeisti paciam.. :good: :good:

https://picasaweb.go...876711475666514
desiniau su zvaigzdute sukamas
  • 0

#29 Casper607

Casper607
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 41
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 HDI 2.7

Parašyta 2012 gegužės 10 - 20:31

pas mane raso, jog viskas atliekama prie 60laipsniu temperaturos. o ATV-SP-2062 tai yra tas pats kroon oil'as. jo spalva yra ruda,nors kiek suprantu tai itakos neturi. originalus skystis pilasi raudonas esso jws 3309,jam identiskas pagal charakteristika mobil atf 3309.

jei bus pageidaujanciu galiu i zmule imesti pezo nemaza manualo folderi berods 4gb uzima
:beer:

Dariau,didelis tau ACIU..viskas suprantamai...ir aiskei... :beer: :beer:
  • 0
klaipedos vaiduoklis :)

#30 LiSt

LiSt
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 16
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2 HDI 2004 automatic

Parašyta 2012 gegužės 11 - 22:26

Butinai pranesk ar padejo :)
  • 0

#31 Todeluxxxx

Todeluxxxx
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 114
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607, 2005 2.7 HDI

Parašyta 2012 gegužės 28 - 15:13

Sveiki, taigi poryt varysiu pirmiausia tikrinti lygi pavaru dezes vilniuje i pezo centra, irr kaip papasakojo, meistras turbut, idomus tikrinimo budas. Ipila tepalo puse litro, kurio 2 l kaina 430, koks priklauso, taigi 0.5l kurio reiks apie 120 kainuos. Ipils ir jei nebus trukumo tas pats kiekis isbegs per matavimo varzta manau, jei isbegs maziau ar visai nieko, reiskia buvo trukumas, kazi man cia nepudrina, nes nebuvau girdejes tokio budo, vis noris kuo pigiau prasisukt, nesinori keist dar , nes gal beda visai tik tepalo trukume????
  • 0

#32 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2012 gegužės 28 - 15:17

Sveiki, taigi poryt varysiu pirmiausia tikrinti lygi pavaru dezes vilniuje i pezo centra, irr kaip papasakojo, meistras turbut, idomus tikrinimo budas. Ipila tepalo puse litro, kurio 2 l kaina 430, koks priklauso, taigi 0.5l kurio reiks apie 120 kainuos. Ipils ir jei nebus trukumo tas pats kiekis isbegs per matavimo varzta manau, jei isbegs maziau ar visai nieko, reiskia buvo trukumas, kazi man cia nepudrina, nes nebuvau girdejes tokio budo, vis noris kuo pigiau prasisukt, nesinori keist dar , nes gal beda visai tik tepalo trukume????

Ne nu kas ci aper pieva, tikrai ne taip daroma, visu pirma yra tam tikra temperatura dezes(ne variklio), tada ant P raides perejus per visada pavaras kai ta temp. reikiama atsukama verzle(tikrinimo), jei per ja tepalas nebega, vadinasi reikes to brangaus tepalo dapilti 0,5 litro, jei dar nebegs, dar 0,5 litro. Bet tik jau ne taip jog iskart NALIVAJ bliacha ir neaisku reikia jo ten ar ne... O BE TO, tas skystis tikrai tiek nekainuoja, yra analogu. Pasiskaityk cia anksciau buvo kalbeta.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#33 Todeluxxxx

Todeluxxxx
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 114
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607, 2005 2.7 HDI

Parašyta 2012 gegužės 28 - 15:43

O tu tiksliai zinai , kad senesniu ir naujesniu deziu tikrinimo procesas vienodas? Mane nervina, kai nesusisidures, jie plauna piniga taip is nepatyrusiu. Zinau, kad yra analogu, bet oficialiam servise jie pila pagal kataloga, kas priklauso, ta suprantu, man irgi keista, kad ipils brangaus tepalo, visas isbegs atgal, ir sakys nu ka 200 lt krapstyk,o smugiavimas neisnyks, ir liks taip....gerai, kad nors nepastoviai uzeina... :wacko:
  • 0

#34 dovydas

dovydas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 68
  • Vieta:Vokietija
  • Automobilis:Peugeot 407sw HDI 2007

Parašyta 2012 gegužės 29 - 12:09

jie nepila analogu todel kad jai tau po dienos ar 2 visai ta deze uzlinks,tai tada ju kalte bus,jie nesitepa ranku pela kas priklauso!! man kai keite 407 tai pasijunge kompa,ir kompe rodo kokia tepalo temp. dezeje tada atsuko apatini ta varzciuka ir isleido,uzsuko ir viskas

Šį pranešimą redagavo dovydas: 2012 gegužės 29 - 12:12

  • 0

#35 Todeluxxxx

Todeluxxxx
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 114
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607, 2005 2.7 HDI

Parašyta 2012 gegužės 29 - 14:46

Na taip, suzinojau ir as, tokia yra procedura vis del to, ir tas tepalas sintetinis, jei neisbega niekur tai jo ir nereik keist, svarbu kad butu, ilgaamzis. Man pasiule atnaujinti variklio ir pavaru dezes softus, jei po to isejo atnaujinimai, tai idiegus gali ir dingti problema, taigi ryt matysiu, gavau geru patarimu siandien, taigi bus matyt....
  • 0

#36 dovydas

dovydas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 68
  • Vieta:Vokietija
  • Automobilis:Peugeot 407sw HDI 2007

Parašyta 2012 gegužės 29 - 23:38

parasyk kaip baigesi pas tave ta beda :good:
  • 0

#37 Todeluxxxx

Todeluxxxx
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 114
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607, 2005 2.7 HDI

Parašyta 2012 gegužės 30 - 11:58

Ka gi, grizau snd is pezo centro, tepalu netikrinau, atliko diagnostika ir atnaujino softa pavaru dezes, nes buvo pasenus, o variklio nebuvo atnaujinimo. Matysiu ar padejo, kol kas smugiavimu nebuvo griztant, reiks pavazinet daugiau, jei nepades, tex tikrinti tepalus, jei tada nepades nieko nedarysiu jau :wacko:

Šį pranešimą redagavo Todeluxxxx: 2012 gegužės 30 - 12:54

  • 0

#38 dovydas

dovydas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 68
  • Vieta:Vokietija
  • Automobilis:Peugeot 407sw HDI 2007

Parašyta 2012 birželio 03 - 13:10

na kaip pas tave ta beda tebera,ar baiges visos bedos?????
  • 0

#39 Todeluxxxx

Todeluxxxx
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 114
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607, 2005 2.7 HDI

Parašyta 2012 birželio 11 - 12:40

Siaip snd pirma kart atsirado vel smugiavimas nors daug ir nevazinejau, bet galvojau, kad tikrai isnyko ta beda, taigi db sekantis veiksmas gal lygi tepalu tikrinti, matysiu...
  • 0

#40 martynnas

martynnas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 142
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 205 1.9GTI

Parašyta 2012 liepos 05 - 20:23

Jeigu 2.7 dėžė sušilusi smūgiuoja permetant begius (ypatingai iš pirmo į antrą), o esant šaltai viskas veikia normaliai, tai beveik 100%, kad hidrobloko problema. Papildomi simptomai - trūkčioja kartais sustojus vietoje, stipriai, bet nevisada smūgiuoja perjungiant bėgį į atbulinį (sušilus dėžei). Kuo didesnė išorės temperatūra, tuo stipriau visi simptomai jaučiasi (net pora laipsnių išorės temperatūra turi labai didelę įtaką simptomų pasireiškimui). 2009 (tik nežinau ar pradžioje ar pabaigoje) šios dėžės hidroblokas dėl šios problemos ir buvo atnaujintas, ir naujesniuose 607 pežuose prabėgusiuose ir po 300000 šios problemos nebėra. Naujo hidrobloko kaina apie 3000-3500 žiūrint iš kur gauni ir kaip (jeigu kas žino pigiau, labai laukiu pasidalinant info). O jeigu pirkti dėvėtą, tai patarčiau ieškoti nuo 2009-2010 pežo, nors ir atnaujintas, bet tinka ir senesniems. Beje, perkantiems 607 2.7 patarimas - nepagailėkite laiko (arba ir užpilti patys kelis litrus dyzelio, jeigu pardavėjas labai spiriojasi), kad pasimalti po miestą bent dvidešimt minučių vasarą (geriausia per kamščius) įsitikinant,kad dėžė gerai dirba - per 20-30 minučių miesto režimu dažniausiai ši problema jau pilnai išlenda
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0