Šį pranešimą redagavo dariusu: 2012 balandžio 28 - 13:55
P607 greiciu deze smugiuoja
#21
Parašyta 2012 balandžio 28 - 13:52
#22
Parašyta 2012 balandžio 28 - 15:03
o keitimo procesa zinaigalvoju as pas save daryt..bet duobes nera..ir kai masina rejkalinga 20val.per para,tai geriau ir grejciau service...nors...kas zin... o pilnas pakejtimas su nuemimo kainuoja nemazai...sake apie 3000lt...service,,o garaze per pus...nors geriau 3 kartus dapilineti
o kas cia tokio..brangi ekspluatascija-taip..bet vistiek neziurent ka ir kur i kam jeskom pigsnius variantus
![]()
#23
Parašyta 2012 gegužės 03 - 13:16
#24
Parašyta 2012 gegužės 03 - 16:48

matuokle
nuleidimo kamstistepalo lygis matuojasi kada skyscio temperatura 60laipsniu. pries tai pavaru svirti pametykite jog prasivaiksciotu atf.
Šį pranešimą redagavo dariusu: 2012 gegužės 03 - 16:54
#25
Parašyta 2012 gegužės 03 - 16:56
#26
Parašyta 2012 gegužės 03 - 19:15
#27
Parašyta 2012 gegužės 03 - 23:44
Šį pranešimą redagavo dariusu: 2012 gegužės 03 - 23:58
#28
Parašyta 2012 gegužės 05 - 17:23
https://picasaweb.go...876711475666514Super, paaiskinot idealiai, ir net su foto, labai aciu, ka gi, teks pasiryzti netolimoj ateiti pasikeisti paciam..
![]()
desiniau su zvaigzdute sukamas
#29
Parašyta 2012 gegužės 10 - 20:31
Dariau,didelis tau ACIU..viskas suprantamai...ir aiskei...pas mane raso, jog viskas atliekama prie 60laipsniu temperaturos. o ATV-SP-2062 tai yra tas pats kroon oil'as. jo spalva yra ruda,nors kiek suprantu tai itakos neturi. originalus skystis pilasi raudonas esso jws 3309,jam identiskas pagal charakteristika mobil atf 3309.
jei bus pageidaujanciu galiu i zmule imesti pezo nemaza manualo folderi berods 4gb uzima
#30
Parašyta 2012 gegužės 11 - 22:26
#31
Parašyta 2012 gegužės 28 - 15:13
#32
Parašyta 2012 gegužės 28 - 15:17
Ne nu kas ci aper pieva, tikrai ne taip daroma, visu pirma yra tam tikra temperatura dezes(ne variklio), tada ant P raides perejus per visada pavaras kai ta temp. reikiama atsukama verzle(tikrinimo), jei per ja tepalas nebega, vadinasi reikes to brangaus tepalo dapilti 0,5 litro, jei dar nebegs, dar 0,5 litro. Bet tik jau ne taip jog iskart NALIVAJ bliacha ir neaisku reikia jo ten ar ne... O BE TO, tas skystis tikrai tiek nekainuoja, yra analogu. Pasiskaityk cia anksciau buvo kalbeta.Sveiki, taigi poryt varysiu pirmiausia tikrinti lygi pavaru dezes vilniuje i pezo centra, irr kaip papasakojo, meistras turbut, idomus tikrinimo budas. Ipila tepalo puse litro, kurio 2 l kaina 430, koks priklauso, taigi 0.5l kurio reiks apie 120 kainuos. Ipils ir jei nebus trukumo tas pats kiekis isbegs per matavimo varzta manau, jei isbegs maziau ar visai nieko, reiskia buvo trukumas, kazi man cia nepudrina, nes nebuvau girdejes tokio budo, vis noris kuo pigiau prasisukt, nesinori keist dar , nes gal beda visai tik tepalo trukume????
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#33
Parašyta 2012 gegužės 28 - 15:43
#34
Parašyta 2012 gegužės 29 - 12:09
Šį pranešimą redagavo dovydas: 2012 gegužės 29 - 12:12
#35
Parašyta 2012 gegužės 29 - 14:46
#36
Parašyta 2012 gegužės 29 - 23:38
#37
Parašyta 2012 gegužės 30 - 11:58
Šį pranešimą redagavo Todeluxxxx: 2012 gegužės 30 - 12:54
#38
Parašyta 2012 birželio 03 - 13:10
#39
Parašyta 2012 birželio 11 - 12:40
#40
Parašyta 2012 liepos 05 - 20:23
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0







