Peršokti prie turinio


Nuotrauka

2.0 HDi 80kw 2500-3000 nedirba cilindras


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 33

#1 kulchoz

kulchoz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 31
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 407 SW 2.0 HDi/Peugeot 307 SW 1.6 HDi

Parašyta 2012 balandžio 25 - 12:35

Sveiki, Problema su 2.0 HDi 80kw, gamykliškai be fap. BOSCH įpurškimas. Ant laisvo bėgio uždavus apsūkų nuo maždaug 2500 rpm/min pradeda variklis purtytis, kalatotis ir gesti. Važiuojant bet kuriuo bėgiu, maždaug 2500-2800 rpm/min diapazone vyksta taspats, tik tiek, kad ir mašina visą purto ir stoja. Taip pat kuriasi ar šiltas ar šaltas per kokis ~3 apsivertimus variklis, bet tai jau nuo pat pirkimo. Apsilankiau pas Spakeną. Kompas klaidą turėjo tik dėl veleno ir paskirstymo velenėlio asinchronizacijos. Klaida išmeta tik užkūrus mašiną. Įtarė, kad diržas per dantį uždėtas blogai. Dirža keičiau pries ~3 savaites. Keičiant diržą buvo mėtkės iš seno ir plius dar savo ušsižymėjom. Pakeitus diržą niekas nepasikeitė. Kaip kūrėsi taip kurėsi. Tai dėl to permesto danties nelabai ir kalti. Turbūt prieš tai, kas keitė prašove metkes ir kartu dantį vieną. Praplovėm aukšto slėgio reguliatoriu ultragarsinėje vonelėje, įdėjom knecht filtrą. Jokių pagerėjimų. (Buvau isidėjęs ir iš pažįstamo reguliatorių (sakė, kad veikiantis), taip pat nieko. Per lexia pažėjo korekciją purkštukų, 4 ir 2 purkštukus pramuša prie didesnio slėgio. Patarė keist juos. Taigi, gavau 2 gerus purkštukas, juos įdėjus nuo 2500 rpm/min vistiek kalatojasi, gesina, purtosi ir t.t. Pažaidus su gazo pedalu tuo metu dar išeina atsatyti iki laisvų apsūkų. Jei ne tai kalatojasi, kol užgęsta. Kai pradeda kalatuotis motoras arba kai visai užgesta jokiu pranešimų displėjuje ar klaidų kompe nerodo ir neišmeta. Gal atsiras bendraminčių kurie mestels vieną kitą idėją. Iš anksto dėkingas Veiksmas Vilnius-Panevėžys :)
  • 0

#2 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2012 balandžio 25 - 12:54

Tai negi spakenas nesusidorojo su tavo liutu? Cio ta nivieritsa.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#3 kulchoz

kulchoz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 31
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 407 SW 2.0 HDi/Peugeot 307 SW 1.6 HDi

Parašyta 2012 balandžio 25 - 12:58

Tai pas jį buvau pirmadienį popiet. O vakar vakare tik susukau purkštukus kitus. O šiandien anksti ryte į Vilnių reikėjo grįžt. Sakė jis man pirma purkštukus tuos pakeist, jei bus gerai, tai gerai. Bet jei nebus gerai, tai sakė atvažiuot vėl. Bet dabar net nebežinau kada Panevėžy būsių, gal tik po 2 savaičių, ir tai sekmadienį. :dntknw:
  • 0

#4 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2012 balandžio 25 - 14:08

tai vilniuje pas RAMUS nulek. O dirzha keitet kokias metkes matet? Kartais ne kaisciai kishasi? i smagrati? ir t.t.?
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#5 kulchoz

kulchoz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 31
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 407 SW 2.0 HDi/Peugeot 307 SW 1.6 HDi

Parašyta 2012 balandžio 25 - 14:22

Ramus tik kita savaitę bus prieinamas, dabar išvykęs į užsienį. :) Kai keitėm diržą, tai buvo nuo seniau kažkieno ir alkūninis ir velenėlis žymėti. Dar patys susižymėjom ir uždėjom lygiai taip pat kaip ir buvo senasis diržas. O kaiščiuotis pagal visą technologiją turi. Bet ten nesuprasi, ar spec kaiščiai turi būt, ar atviorkės storos užtenka. :wacko: Bet esmė tame, kad po pakeitimo niekas nepasikeitė, kurėsi taip pat (ne iš kart griebia), traukimas irgi toks pat kaip ir prieš keičiant. Tai žodžiu aš tokios nuomonės, kad jei jau blogai uždėtas diržas buvo, tai iš ankščiau, o mes kai keitėm nepastebėjom jokiu nukrypimų nuo senų metkių ir dasižymėje pakeitėm. Galbūt tie 'kažkas' buvo netiksliai užžymėje.
  • 0

#6 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2012 balandžio 25 - 16:54

Ramus tik kita savaitę bus prieinamas, dabar išvykęs į užsienį. :)

Kai keitėm diržą, tai buvo nuo seniau kažkieno ir alkūninis ir velenėlis žymėti. Dar patys susižymėjom ir uždėjom lygiai taip pat kaip ir buvo senasis diržas.
O kaiščiuotis pagal visą technologiją turi. Bet ten nesuprasi, ar spec kaiščiai turi būt, ar atviorkės storos užtenka.

:wacko: Bet esmė tame, kad po pakeitimo niekas nepasikeitė, kurėsi taip pat (ne iš kart griebia), traukimas irgi toks pat kaip ir prieš keičiant. Tai žodžiu aš tokios nuomonės, kad jei jau blogai uždėtas diržas buvo, tai iš ankščiau, o mes kai keitėm nepastebėjom jokiu nukrypimų nuo senų metkių ir dasižymėje pakeitėm. Galbūt tie 'kažkas' buvo netiksliai užžymėje.

tai patikrink mietkes.. atstatyk pagal skyles kur turi uzsikaisiot ir tikrink., visai nesunku. ir busi tikras del degimo.
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#7 kulchoz

kulchoz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 31
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 407 SW 2.0 HDi/Peugeot 307 SW 1.6 HDi

Parašyta 2012 balandžio 25 - 23:22

Dėl degimo tai reikės žėt. Bet bėdelė šiandien užaštrėjo, variklis aplamai pradėjo dirbti ant 3 cilindrų, važiavimas, tai geriau ant šakos pasikabint, 20 kw galios ir 100 kubinių metrų baltų dumų per minutę. Turbūt kažkuris purkštukas myža konkrečiai, arba viską į grįžtama varo. :) Tiek naujienu šiandien, ketvirtadienį varau pas meistrus, kaip kas pranešiu, gal kam ateity pravers.
  • 0

#8 Fixy

Fixy
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 103
  • Vieta:Kaunas/Ukmergė
  • Automobilis:Peugeot 307sw

Parašyta 2012 balandžio 26 - 06:41

tarpinei kapec :) antifryza degina tai o ne kura jei tiek daug dumu :) arba galva truko :)
  • 0
telefonas: mobilus, numeris :) lyg ir 868776679 :)

#9 kulchoz

kulchoz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 31
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 407 SW 2.0 HDi/Peugeot 307 SW 1.6 HDi

Parašyta 2012 balandžio 26 - 08:00

Gal dėl dūmų kiekio ir perdėjau truputėlį. Kai pripratęs, kad pas mane to dūmo buna tik juodo, ir labai minimaliai, tai dabar kai ta balta ant apkrovos meta, tai baisu :o Spakenas sakė, kad kai užgazavus pradeda kalatotis ir baltai toki pilkšva dūmelį išmeta, tai purkštukai tikrai tada. *Beje antifryzo nei lašo nedingo. :)

Šį pranešimą redagavo kulchoz: 2012 balandžio 26 - 08:01

  • 0

#10 kulchoz

kulchoz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 31
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 407 SW 2.0 HDi/Peugeot 307 SW 1.6 HDi

Parašyta 2012 balandžio 26 - 14:15

Patikrinti 6 purkštukai, iš jų tikrai geras tik 1. Kitus bandys pareguliuoti ir sudėti. Dėl asinchronizacijos ir netinkamo kurimo gali būti, kad velenėlio špuntas numuštas ir kuriant palaksto degimas. Arba variantas, kad dačikėlis pats durniuoja, bet labiau pasilieka meistras prie pirmesnio varianto. Pranešiu kaip viskas toliau. :)
  • 0

#11 kulchoz

kulchoz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 31
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 407 SW 2.0 HDi/Peugeot 307 SW 1.6 HDi

Parašyta 2012 balandžio 27 - 14:48

Galutinės išvados: motoras daro kirdyk. Bus parduodama su varikliu defektu.
  • 0

#12 kulchoz

kulchoz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 31
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 407 SW 2.0 HDi/Peugeot 307 SW 1.6 HDi

Parašyta 2012 gegužės 06 - 10:09

*Papildymas, vakar nepatingėjau ir nusiėmiau dangteli vožtuvų, ir ką jūs galvojat, karamyslas vienas lūžes. Meistrų 2 kartus prašiau pažiurėt, bet nesugebėjo nusiimt ir pažėt, tvirtino, kad iš klausos aišku, kad motoroas kala. Dabar žėsim, ar koks kompensatorius stringa, ar buvo kažkada diržas trukęs ir ne visus kompensatorius keitė. Nors pažėjom, kad mažoji galvutė pasodinta ant hermetiko, tai turbūt buvo trūkęs.
  • 0

#13 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2012 gegužės 06 - 13:50

*Papildymas, vakar nepatingėjau ir nusiėmiau dangteli vožtuvų, ir ką jūs galvojat, karamyslas vienas lūžes. Meistrų 2 kartus prašiau pažiurėt, bet nesugebėjo nusiimt ir pažėt, tvirtino, kad iš klausos aišku, kad motoroas kala.

Dabar žėsim, ar koks kompensatorius stringa, ar buvo kažkada diržas trukęs ir ne visus kompensatorius keitė. Nors pažėjom, kad mažoji galvutė pasodinta ant hermetiko, tai turbūt buvo trūkęs.

prie ko cia kompensatorius,,trukus dirzui luzta tik karomislai
  • 0

#14 kulchoz

kulchoz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 31
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 407 SW 2.0 HDi/Peugeot 307 SW 1.6 HDi

Parašyta 2012 gegužės 06 - 19:18

Apie viena galvojau, apie kita rasiau, ten antra kart kur parasiau kompensatorius-turejo omeny karamyslus. :)
  • 0

#15 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2012 gegužės 06 - 20:11

Apie viena galvojau, apie kita rasiau, ten antra kart kur parasiau kompensatorius-turejo omeny karamyslus. :)

na tai ka pasikeisk ta karomisla ir i trasa,,bet va kodel jis suluzo ,,gal dirzas truputi negerai uzdetas ,bet va ten stovi sinhroniniai daviklai,,tada neuzsivestum manau,,,hmmmm
  • 0

#16 kulchoz

kulchoz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 31
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 407 SW 2.0 HDi/Peugeot 307 SW 1.6 HDi

Parašyta 2012 gegužės 06 - 20:40

As galvoju, kad buvo trukes kazkada dirzas ir pakeite tik nuluzusius karamyslus. Gal buvo likes vienas nedaug palenktas arba su mikro itrukimu. Tai dasibaige. Susitvarkysiu ir zesiu kaip bus su kurimusi ir kitom ankstesnem problemom. :)
  • 0

#17 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2012 gegužės 06 - 22:35

As galvoju, kad buvo trukes kazkada dirzas ir pakeite tik nuluzusius karamyslus. Gal buvo likes vienas nedaug palenktas arba su mikro itrukimu. Tai dasibaige. Susitvarkysiu ir zesiu kaip bus su kurimusi ir kitom ankstesnem problemom. :)

tai ko gero taip buvo,,kai sutvarkysi nepamirsk cia parasyti rezultatus
  • 0

#18 kulchoz

kulchoz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 31
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 407 SW 2.0 HDi/Peugeot 307 SW 1.6 HDi

Parašyta 2012 gegužės 07 - 08:43

tai ko gero taip buvo,,kai sutvarkysi nepamirsk cia parasyti rezultatus

Butinai :)
  • 0

#19 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2012 gegužės 16 - 21:06

As galvoju, kad buvo trukes kazkada dirzas ir pakeite tik nuluzusius karamyslus. Gal buvo likes vienas nedaug palenktas arba su mikro itrukimu. Tai dasibaige. Susitvarkysiu ir zesiu kaip bus su kurimusi ir kitom ankstesnem problemom. :)

zinok karomyslai ir del kitu priezasciu luzta,nors dirzas savo vietoje(paslapties neatskleisiu)!Jau ne vienam taip nutike buvo,teko gvildenti riesuteli :P
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#20 kulchoz

kulchoz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 31
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 407 SW 2.0 HDi/Peugeot 307 SW 1.6 HDi

Parašyta 2012 gegužės 17 - 17:02

Karamysla pakeitem. Dabar dirba visais cilindrais. :) Bet ankstesnes problemos nesibaige. Gazuojant pramusa kazkuri cilindra. 'Ta prasme pramusa' tai nuo didesniu apsuku/apkrovos pradeda kompensatoriai strigt ir ciut kazkuri/kazkuriuos voztuvus palieka pradare ir i paemimo kolektoriu musa viska. Pakeitem visus naujus kompensatorius. Problemos dingo... vienai dienai.. kita diena sugalvojom pravaziuot - vel tas pats ant apsuku. Tai dabar lupsim zemen tepalo siurbli ir ieskosim ten slieku. Gal kazkokiu mistiniu budu per dideli slegi sukelia tepalo ir kompensatorius isverze auksciausiam taske. Klaidu jokiu kompas nemete, apart tos asinchronizacijos uzkuriant.

Šį pranešimą redagavo kulchoz: 2012 gegužės 17 - 17:03

  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0