minciu,bei sprendimu yra,bet deja,tai paslaptis,nepyk,pats privargau kol dasikasiau iki tiesos( po 2 kartus reikejo perinkineti...)Karamysla pakeitem. Dabar dirba visais cilindrais. Bet ankstesnes problemos nesibaige. Gazuojant pramusa kazkuri cilindra. 'Ta prasme pramusa' tai nuo didesniu apsuku/apkrovos pradeda kompensatoriai strigt ir ciut kazkuri/kazkuriuos voztuvus palieka pradare ir i paemimo kolektoriu musa viska. Pakeitem visus naujus kompensatorius. Problemos dingo... vienai dienai.. kita diena sugalvojom pravaziuot - vel tas pats ant apsuku. Tai dabar lupsim zemen tepalo siurbli ir ieskosim ten slieku. Gal kazkokiu mistiniu budu per dideli slegi sukelia tepalo ir kompensatorius isverze auksciausiam taske. Klaidu jokiu kompas nemete, apart tos asinchronizacijos uzkuriant.
2.0 HDi 80kw 2500-3000 nedirba cilindras
#21
Parašyta 2012 gegužės 17 - 17:21
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#22
Parašyta 2012 gegužės 17 - 17:40
#23
Parašyta 2012 gegužės 17 - 19:41
nu tai tau reik imt galva ir susitvarkyti su voztuvais nes jie tikriausia palankstyti ir strigineja,,tikrai ne tepalo siurblys kaltas,,ir ne kompensatoriai,,tik nulankstyti voztuvaiKaramysla pakeitem. Dabar dirba visais cilindrais. Bet ankstesnes problemos nesibaige. Gazuojant pramusa kazkuri cilindra. 'Ta prasme pramusa' tai nuo didesniu apsuku/apkrovos pradeda kompensatoriai strigt ir ciut kazkuri/kazkuriuos voztuvus palieka pradare ir i paemimo kolektoriu musa viska. Pakeitem visus naujus kompensatorius. Problemos dingo... vienai dienai.. kita diena sugalvojom pravaziuot - vel tas pats ant apsuku. Tai dabar lupsim zemen tepalo siurbli ir ieskosim ten slieku. Gal kazkokiu mistiniu budu per dideli slegi sukelia tepalo ir kompensatorius isverze auksciausiam taske. Klaidu jokiu kompas nemete, apart tos asinchronizacijos uzkuriant.
#24
Parašyta 2012 gegužės 17 - 19:55
#25
Parašyta 2012 gegužės 17 - 21:46
na as tik irgi pamastau as gi nezinau tavo varyklio situacijos,,o gal koks voztuvas pradeges,,ar nesandarus,,o siurblys,,,nezinau,,paimk pamatuok tepalo spaudima ant apsuku ir tuscia eiga,,ka as zinau sirbli ardyti tai ten tiek isrinkineti,,ir manau jis ne prie koNieks per galva neduos jei pazesim tepalo siurbli, gal koks redukcinis voztuvas stringa, jei toks yra hdi Nu siaip jei jau voztuvas palinkes, tai palinkes konkreciai turetu but ir ant laisvu negraziai dirbtu (cia tik mano pagalvojimai). Ir kaip jis galejo palinkt, jei viskas buvo gerai ir is oro prasidejo tos nesamones ant apkrovos varikliui. Vaziuojant 120 pasivijo stumoklis voztuva? Apsvieskit mane.
#26
Parašyta 2012 gegužės 17 - 21:52
#27
Parašyta 2012 gegužės 17 - 22:47
as gi sakau spaudima galima mechaniskai patikrinti,,ar jis prie apsuku keiciasi ar neTai pirma norisi apeiti visus variantus kurie neliecia galvos lupimo. jei jau nieka, tai tada telieka lupt ir zet situacija.
#28 Svečias_vaidotoz_*
Parašyta 2012 gegužės 18 - 15:07
#29
Parašyta 2015 balandžio 05 - 10:13
#30
Parašyta 2015 balandžio 06 - 17:49
nu kur jis galejo pasideti,zinoma kad apacioje -"padone",o va luzta jie nuo hidrokonpensatoriu.Nuemus veleneli apziureti reikia,galima keisti ir tik viena,visus 8 brangiais gausis 10 eur uz vnt.O va hidrokonpensatorius vertetu paziureti......bei tepalo spaudima
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#31
Parašyta 2015 balandžio 07 - 17:34
#32
Parašyta 2015 balandžio 07 - 17:44
O kaip paziuret ar jis geras? Gal ir jy reiketu nupirkt nauja
Jis ne vienas, o 8
#33
Parašyta 2015 balandžio 07 - 21:09
#34
Parašyta 2015 balandžio 08 - 13:14
Vožtuvas:
https://www.google.l...d%3D681;350;350
Hidrokompensatorius:
https://www.google.l...eitimas;300;225
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0