Peršokti prie turinio


Nuotrauka

407 ausinimo ventiliatorius nedirba


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 6

#1 bigT

bigT
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 66
  • Automobilis:Peugeot 407sw

Parašyta 2012 balandžio 29 - 17:43

Sveiki, Siandien (kai karsta) pastebejau, kad ausinimo ventiliatorius nesisuka. Antifrizo temp pakilo iki raudonos zymes, kondisino kompresorius isijunge (kaip suprantu tas pats ventiliatorius naudojamas ir kondisino radiatoriui ausinti). PP2000 klaidu nerodo, bet kai ziuriu i ausinimo sistemos parametrus, raso kad coolant temp 95, air temp 34, fan relay status inactive, fan unit reference speed 99%. Kaip suprantu temp jau auksta ir turetu jungt ventiliatoriu, reference speed sako kad turetu suktis visu pajegumu, o rele kazkodel off. Kur ieskot slieku? Rele gatava, temp daviklis, ar dar kas? Saugiklis atrodo 40A - geras. Dekui.
  • 0

#2 bigT

bigT
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 66
  • Automobilis:Peugeot 407sw

Parašyta 2012 gegužės 01 - 21:36

Viskas, vertakrylas pakeistas kitu. Viskas sukasi, bet dabar pazere klaidu diagnostika... P0485 coolant temp 45 manifold pressure 1000mbars richness regulation status: open loops P0532 coolant temp 61 manifold pressure 410mbars richness regulation status:closed loop P0480 coolant temp 66 manifold pressure 400mbars richness regulation status:cosed loop Gal kas susidures ?
  • 0

#3 koshmaras

koshmaras
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 5
  • Automobilis:P806 2.0T 108kW 1995

Parašyta 2012 gegužės 02 - 07:32

Labas rytas, kad taip info daugiau apie mašina būtų... Kodų aprašymai: kodas fault location probable cause P0485 Engine coolant blower motor, power/earth - circuit malfunction Wiring, engine coolant blower motor, ECM P0532 AC refrigerant pressure sensor - low input AC refrigerant pressure too low (incorectly charged), wiring, AC refrigerant pressure sensor, ECM P0480 Engine coolant blower motor 1 - circuit malfunction Wiring, engine coolant blower motor, ECM Šiaip pirmu numeriu trini klaidas ir žiūri ar jos vėl išlenda, antra iš kompo pabandai ar valdosi ventiliatorius. Turi pasileidinėt 2 stage. Full speed'as ir palėtintas. Jei pasileidinėja nuo aušinimo skysčio temperatūros daviklio (žalia jungtis) atjungi laidą - įjungus gedimą turi pasileist full speedu. Jei iki čia viskas OK tikrini AC funkcionalumą: užvedus nustatai minimalią temperatūrą ir nustatai valdymą ant "auto". Vetraliotas turi suktis lėtuoju režimu. Jei ne mini pas AC specus, kad sužiūrėtų slėgį, jei slėgis normalus mini pas elektrikus tikrintis laidų. Prisiminiau nulinį numerį, pasižiūrėk kaip masinė jungtis ant kairio lonžerono netori farų ir kaip atrodo vetralioto jungtys kur jungiasi į jį patį. Ir paprastai būna dar vienas sudūrimas kur ventiliatoriaus žgutukas duriasi su kėbuliniu žgutu jis paprastai gyvena radiatoriaus AK kampe. Jis gali būt paslėtas po apsaugine plasmase ir prie jo gali būti komplikuotas priėjimas (tik nuėmus groteles ir/ar bamperį). Tiksliau kaip yra 407-tam nepasakysiu, bet 406 ir 307 tenka truputį prasižert, kad iki jų dasikast. BR, koshmaras
  • 0
R.I.P. P605 sv 3.0 '92- '08 dead by sickness Ascona 1.8 '86-'07 dead by anility P605 sv 3.0 '95- '09 killed by japanese assassin (mazda6) Current P806 2.0T LPG '95 P306 S16 LME #988 '94 Zaz 966B 0.9 (V4) '70 waiting end of crisis Plans P306 + 2.0T >200kW KWF Dream P406 coupe MR (Middle - engine, Rear wheel drive) + 3.0 + T

#4 bigT

bigT
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 66
  • Automobilis:Peugeot 407sw

Parašyta 2012 gegužės 02 - 09:59

Labas rytas,

kad taip info daugiau apie mašina būtų...

Kodų aprašymai:

kodas fault location probable cause
P0485 Engine coolant blower motor, power/earth - circuit malfunction Wiring, engine coolant blower motor, ECM
P0532 AC refrigerant pressure sensor - low input AC refrigerant pressure too low (incorectly charged), wiring, AC refrigerant pressure sensor, ECM
P0480 Engine coolant blower motor 1 - circuit malfunction Wiring, engine coolant blower motor, ECM

Šiaip pirmu numeriu trini klaidas ir žiūri ar jos vėl išlenda, antra iš kompo pabandai ar valdosi ventiliatorius. Turi pasileidinėt 2 stage. Full speed'as ir palėtintas. Jei pasileidinėja nuo aušinimo skysčio temperatūros daviklio (žalia jungtis) atjungi laidą - įjungus gedimą turi pasileist full speedu. Jei iki čia viskas OK tikrini AC funkcionalumą: užvedus nustatai minimalią temperatūrą ir nustatai valdymą ant "auto". Vetraliotas turi suktis lėtuoju režimu. Jei ne mini pas AC specus, kad sužiūrėtų slėgį, jei slėgis normalus mini pas elektrikus tikrintis laidų.

Prisiminiau nulinį numerį, pasižiūrėk kaip masinė jungtis ant kairio lonžerono netori farų ir kaip atrodo vetralioto jungtys kur jungiasi į jį patį. Ir paprastai būna dar vienas sudūrimas kur ventiliatoriaus žgutukas duriasi su kėbuliniu žgutu jis paprastai gyvena radiatoriaus AK kampe. Jis gali būt paslėtas po apsaugine plasmase ir prie jo gali būti komplikuotas priėjimas (tik nuėmus groteles ir/ar bamperį). Tiksliau kaip yra 407-tam nepasakysiu, bet 406 ir 307 tenka truputį prasižert, kad iki jų dasikast.

BR,
koshmaras

Laba diena,

na ka ten daugiau pasakyti, 407SW, 2.0i, 2004m, mechanine deze.

Zodziu esme tokia, kai ventiliatorius nedirbo, diagnostika nesake nieko. Nuemiau buferi, atjungiau ventiliatoriu, pasikeike kad open circuit ir dar ten kazka. Uzjungiau sena ventiliatoriu, tipo vel jam viskas ok, nors ventiliatorius nesisuka nei paleidus testa is PP nei uzvedus varikli ir ijungus kondisina.

Pasiemiau kita ventiliatoriu is sroto. Pajungiau. Anas veikia ir nuo testo (keicia greiti) ir uzvedus varikli sukasi 21% viso pajegumo. Bet tada ismete klaida mol kazkas negerai surele. Idejau senojo ventilaitoriaus rele. Nieko nepakito, klaida vistiek mete. Istryniau klaidas. DAr pastestavau, viskas kaip ir veikia. Surinkau buferi. Isvaziavau i kiema, pabirbinau ir gavau anksciau paminetas klaidas. Istryniau. Jos vel islindo. Siaip check engine lempute nedega, jei netureciau diagnostikos neskaudetu galvos kad kazkokia klaida yra, nes jos nematyciau :) Tai galvoju ir dabar ar nekreipt demesio ar kazka dar ieskot kad nebutu paskui dar blogiau.
Siaip del kondiskes slegio tai as jau senai turejau itarima, nes ji prastokai salde.

O jungtis kai junginejau, tai ir prapuciau ir pravaliau, siaip visos svarios ir blizgancios buvo.
  • 0

#5 bigT

bigT
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 66
  • Automobilis:Peugeot 407sw

Parašyta 2012 gegužės 02 - 13:07

Va katik pravaziavau 20km. I viena puses vaziuojant 10km lyg salde pusetinai. Pradejo pust vesu ora pravaziavus 2-3km. Vaziuojant atgal, galima sakyt pute tik kazkiek vesu ora. Uzstaciau min. Masina stovejo ant saules nuo ryto. Bet siaip analogiskai saldydavo ir seniau, tai pucia salta tai vel vos vesu.... Reik ziuret freono kieki ? Jei taip, tai kur rekomenduotumet vaziuot Kaune ?
  • 0

#6 koshmaras

koshmaras
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 5
  • Automobilis:P806 2.0T 108kW 1995

Parašyta 2012 gegužės 03 - 10:32

Del AC kur kreiptis nepatarsiu paciam neteko pildytis tai nzn. Prie progos (kai dabar zinau apie koi auto kalbam) uzmesiu aki i schemas gal ten kazka iziuresiu. BR, koshmaraas
  • 0
R.I.P. P605 sv 3.0 '92- '08 dead by sickness Ascona 1.8 '86-'07 dead by anility P605 sv 3.0 '95- '09 killed by japanese assassin (mazda6) Current P806 2.0T LPG '95 P306 S16 LME #988 '94 Zaz 966B 0.9 (V4) '70 waiting end of crisis Plans P306 + 2.0T >200kW KWF Dream P406 coupe MR (Middle - engine, Rear wheel drive) + 3.0 + T

#7 bigT

bigT
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 66
  • Automobilis:Peugeot 407sw

Parašyta 2012 gegužės 04 - 07:36

Del AC kur kreiptis nepatarsiu paciam neteko pildytis tai nzn. Prie progos (kai dabar zinau apie koi auto kalbam) uzmesiu aki i schemas gal ten kazka iziuresiu.

BR,
koshmaraas

AC buvau patikrinti, viskas su slegiais gerai, nei dapildyt nei nuleist.
Vakar Kaunas-Vilnius-Kaunas, kondiske vedino kaip priklauso, bet vakar nebuvo baisiai karsta...
Buciau dekingas jei ka izvelgtum schemose.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0