Pakalbekim apie alieju
#1
Parašyta 2004 birželio 30 - 16:38
Volvo 940 turboplyta MY1997
#2 Svečias_Violetinis_*
Parašyta 2004 birželio 30 - 16:59
#3
Parašyta 2004 birželio 30 - 17:21
#4
Parašyta 2004 birželio 30 - 17:21
Issamiau galima?siaip naudoju tik alyvuogiu alieju,nes jis yra da best
o jei rimtai siulyciau magnatec,nes kaina nesiskiria,o bent jau charakteristikos tai geresnes
Kodel geriau magnatec?
Kuris magnatekas geriau? pvz tanagra periauja 5w40 ir 10w40 magnatekais...
Volvo 940 turboplyta MY1997
#5
Parašyta 2004 birželio 30 - 17:27
FM (haynes) siulo 10w40 arba 15w50Sakyčiau blaškaisi bais smarkia - daba 5w50 o galvoji apie 5w30
Ką rašo original FM? Pagal ją ir siūlyčiau rinktis antrą indeksą jei labai smarkiai nesportuoji, o jei dažnai būna prie redlaino tada gal ir vertėtų jį 10 padidint.
Na o pirmąjį tai renkies pagal savo akumo gyvibingumą - jei nori žiemą lengvai kurtis , rinkis kuo mažesni (mažiau 0 nebūna dar )
Redlainais nepjaustau, 50 kaip ir nereik..
Kas bus blogiau jei 30?
Butent apie ziema galvojant norisi pilt <10
Volvo 940 turboplyta MY1997
#6
Parašyta 2004 birželio 30 - 17:30
IMHO raiktu atsiversti orginalia pezo knygute, ir paziureti. Kaip kad Mike sake, antro skaiciaus nereiktu zemintiFM (haynes) siulo 10w40 arba 15w50Sakyčiau blaškaisi bais smarkia - daba 5w50 o galvoji apie 5w30
Ką rašo original FM? Pagal ją ir siūlyčiau rinktis antrą indeksą jei labai smarkiai nesportuoji, o jei dažnai būna prie redlaino tada gal ir vertėtų jį 10 padidint.
Na o pirmąjį tai renkies pagal savo akumo gyvibingumą - jei nori žiemą lengvai kurtis , rinkis kuo mažesni (mažiau 0 nebūna dar )
Redlainais nepjaustau, 50 kaip ir nereik..
Kas bus blogiau jei 30?
Butent apie ziema galvojant norisi pilt <10
#7
Parašyta 2004 birželio 30 - 17:33
Tas yra skystesnis tepalas - o ką tai reiškia manau nereik aiškinti - jei redlainų ilgalaikių nebūna manau protingiausia būtų 40Kas bus blogiau jei 30?
o žiemai... 0w pakankamai bungus bus, todėl manyčiau rinkis pagal kišenę 5w40 arba 10w40
#8 Svečias_Violetinis_*
Parašyta 2004 birželio 30 - 17:34
na kaip ir pagal manuala reiketu 10w40Issamiau galima?siaip naudoju tik alyvuogiu alieju,nes jis yra da best
o jei rimtai siulyciau magnatec,nes kaina nesiskiria,o bent jau charakteristikos tai geresnes
Kodel geriau magnatec?
Kuris magnatekas geriau? pvz tanagra periauja 5w40 ir 10w40 magnatekais...
siaip nezinau gal cia tik reklaminiai triukai,bet magnatec'as tipo padengia dwigo sieneles plevele,kuri nenubega ir kai uzvedi masina iskart jau yra tepimas nuo pirmu sekundziu...na bet kaip minejau cia tik reklama,o kaip yra is tiesu nezinau
#9
Parašyta 2004 birželio 30 - 17:37
eGzpertas, mle...na kaip ir pagal manuala reiketu 10w40
Issamiau galima?siaip naudoju tik alyvuogiu alieju,nes jis yra da best
o jei rimtai siulyciau magnatec,nes kaina nesiskiria,o bent jau charakteristikos tai geresnes
Kodel geriau magnatec?
Kuris magnatekas geriau? pvz tanagra periauja 5w40 ir 10w40 magnatekais...
siaip nezinau gal cia tik reklaminiai triukai,bet magnatec'as tipo padengia dwigo sieneles plevele,kuri nenubega ir kai uzvedi masina iskart jau yra tepimas nuo pirmu sekundziu...na bet kaip minejau cia tik reklama,o kaip yra is tiesu nezinau
Volvo 940 turboplyta MY1997
#10
Parašyta 2004 birželio 30 - 17:39
radai pas ka pasitixlinti, nle...eGzpertas, mle...
#11 Svečias_Violetinis_*
Parašyta 2004 birželio 30 - 17:51
#12
Parašyta 2004 birželio 30 - 18:03
Eeeee...a ne atvirksciai????Tas yra skystesnis tepalas - o ką tai reiškia manau nereik aiškinti - jei redlainų ilgalaikių nebūna manau protingiausia būtų 40
Kiek mani mokino, tai untras skaicius, papuliariai snekant, reiskia tepalo atsparuma aukstoms temperaturoms, t.y. kuo antras skaicius aukstesnis, tuo tas tepalas yra atsparesnis didesnems temperaturoms/apkrovoms, t.y. ilgiau (temperaturos atzvilgiu) islaiko savo tepamasias savybes.
Bendros rekomendacijos butu tokios:
1) mineralini, p.sint. ar sintetika rinktis pagal tai ka sako manualas
2) pirmas skaicius turetu buti neaukstesnis nei nurodo manualas (kuo mazesnis skaicius, tuo skystesnis tepalas prie zemos temperaturos)
3) antras skaicius turetu buti nemazesnis nei nurodo manualas
#13
Parašyta 2004 birželio 30 - 18:16
http://www.castrol.p...ion=page;osod16
Violetini, tavo teiginiai gerokai prasilenkia su argumentacija (jei tokia isvis yra)... Klausimas tai pakankamai rimtas, o tu ce savo samprotavimus zeri... nekurk priezasties 3.14sdavojimuisi
Volvo 940 turboplyta MY1997
#14
Parašyta 2004 birželio 30 - 18:23
True - kuom jis didesnis tuom mažiau skystėja tepalas didėjant temperatūrai - šiaip jis yra testuojamas prie 100 C berods ir mašesnis indeksas reiškia systesnį o didesnis tirštesni. Gal nesumaišiauKiek mani mokino, tai untras skaicius, papuliariai snekant, reiskia tepalo atsparuma aukstoms temperaturoms, t.y. kuo antras skaicius aukstesnis, tuo tas tepalas yra atsparesnis didesnems temperaturoms/apkrovoms, t.y. ilgiau (temperaturos atzvilgiu) islaiko savo tepamasias savybes.
#15 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2004 birželio 30 - 19:44
#16 Svečias_rally69_*
Parašyta 2004 birželio 30 - 20:28
#17 Svečias_rally69_*
Parašyta 2004 birželio 30 - 23:54
*optimalaus klampumo;
*tureti geras tepamasias savybes;
*nesioksiduoti esant aukstai temperaturai;
*gerai ausinti varikli;
*tureti geras antikorozines savybes neutralizuoti degimo proceso metu susidarati rugstis;
*deemulsine - isskirianti vandeni;
*deaeracine - mazai putojanti
ir t.t.
Visu alyvu savybes priklauso nuo sudedamuju daliu, t.y. bazines alyvos ir priedu
Bazines alyvos pagal pagaminimo buda klasifikuojamos i mineralines (m), pusiau sintetines (ps), sintetines (s) ir taurintas hidrokrekingo budu (ms)
Bazines alyvos, nepriklausomai nuo ju sudeties, skirstomos pagal klampuma;
Norint gauti tinkamos kokybes alyva i bazine alyva pridedama speceliuju cheminiu junginiu - priedu, kurie pagal savo funkcine paskirti skirstomi:
*gerinantys alyvos tepimasias savybes;
*klampieji priedai - didinantys alyvos klampuma bei mazinantys jos regavima i temperatura;
*depresiniai - zeminantys alyvos stingimo temperatura;
*antioksidaciniai - didinatys alyvos atsparuma oksidacijai, ilginantys alyvos naudojimo laika;
*gerinantys alyvos valanciasias savybes, neleidziantys variklio tersalams kauptis ant jo detaliu;
*antikoroziniai - neutralizuojantys alyvoje esancias susidarancias rugstis;
*neleidziantys alyvai putoti;
*konservuojantys priedai
Visose alyvose priedai gali sudaryti iki 30%
...tad siu priedu paketu ruosimas (ypac santykis) ir reklamavimas sudaro skirtingas kompaniju kainas ...
Alyvos klampuma klasifikuoja SAE (Society Automotive Engineers) bei kokybes rodikliai API (American Petroleum Institute), ACEA pakeitusi CCMC(Commitee of Common Market Automobile Constructors)
SAE (aprase aroone) pasikartosiu: skirstoma i dvi grupes
Ziemos, t.y. klampumas nurodomas zemu temperaturu diapozone: skaitmuo esantis pries W, zymi zemiausia temperatura, kuria esant sutirstejusi alyva leidzia lengvai prasukti alkuniniam velenui, kad garantuotu variklio uzvedima, bei ivertinant akumuliatoriaus galios kritima:
0W - -30*C
5W - -25*C
10W - -15*C
20W - -10*C
25W - -5*C
Antrasis skaitmuo, esantis po W, zymi alyvos charakteristikas esant 100 *C. Tai vasaros sezono alyvu charakteristikos nuoroda. Kuo aukstesnis antrasis skaitmuo , tuo tirstesne alyva. Mineta temperatura - 100*C - yra artima variklio darbo temperaturai, nors kai kurios detales ikaista iki dauk aukstesnes temperaturos...
Kokybes standartai:
API (amerikietiskas) skirsto i 2 grupes: dizeliniams - C ir benziniams - S
+ antroji kokybes raide ( p.v.z. SG; SH (su turbo priputimu); SJ ) kuo tolesne abeceles raide, tuo aukstesne kokybe
ACEA (europinis) skirsto A - benziniai lengvuju auto varikliams; B - dizeliniams lengv auto varikliams ; E - dyzeliniams kroviniu auto varikliams
+ skaicius ( p.v.z. A1-96; A3-96) kuo aukstesnis skaicius, tuo aukstesne kokybe. -96 standartiz. metai. Beje, sioje sistemoje labai svarbus ekologinis vaidmuo
#18 Svečias_Kypsius_*
Parašyta 2004 liepos 01 - 00:53
#19
Parašyta 2004 liepos 01 - 10:17
O man irgi idomu, kuo turetu toks tepalas buti idomesnis nei rekomenduotinas!? Siaip pagal viska, kaip dega dujos atsiranda daugiau sakykim vandens nei su benzinu, tada toks tepalas turi tureti daugiau antikoroziniu priedu, o daugiau kolkas nesugalvojau, gal yra dar minciu? O siaip, vazinejant dujomis ir keiciant tepala, jis visuomet yra skaidresnis nei vazinejant benzinu!klausykit o alyva skirta dujininkams.Kas ten ismislas?
Vilnius
#20
Parašyta 2004 liepos 01 - 13:05
Reklaminis triukas sumažinant savikainą (kainą) mažesnio antioksidacinių ir plovimo priedų kiekio sąskaita - dujos mažiau teršia tepalą ;)klausykit o alyva skirta dujininkams.Kas ten ismislas?
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0