sveiki,
turiu bėdą su 2,0 turbo RGY (104kW, 1994, diagnostikai fiškė 2 pin, po kapotu).
tiek ant benzino, tiek ant dujų (trūkčioja labiau), ypač paspaudus gaziuką (nebūtina iki dugno), motoras tarsi išsijungia kuriam laikui (<0,5s), atrodo kaip ne vieno cilindro "pravalas"
zvakes, zvakiu laidai ir babina, taip pat komutatorius laikui bėgant (ne visi kartu, apytikriai 1m bėgyje) keisti naujais, bet rezultato nedavė.
keistas ir holas (į dėvetą - skirtumas nulinis). dar buvo mires detonacijos jutiklis - įdėtas irgi kitas
check engine nedega (lempute veikia, kaip priklauso)
dujos - įpurškimas (Elpigaz + valtek purkstukai)
atrodo, kad silpnėja kibirkštis. anksčiau situacija ženkliai pagerėdavo, sumažinus žvakių tarpelį. tačiau dabar jau 0,45mm... kiek suprantu, seniai per mažas...
gazuojant vietoje, irgi trūkčioja, kartais daugiau, kartais mažiau... kartais atrodo, kad nedirba ne visi cilindrai.
padarius žvakių tarpą 0,7 ... 0,9 , praktiškai neįmanoma važiuoti...
gal galėtumėt patart, kur žiūrėt ir ką turėčiau matyt?
Dėkui.
605 2.0 rgy trūkčioja
Sukūrė k750, 2012 Geg 31 21:37
Temoje atsakymų: 6
#1
Parašyta 2012 gegužės 31 - 21:37
#2
Parašyta 2012 birželio 13 - 21:04
pakeičiau į naujus: laidus (intermotor) ir žvakes (champion).
po savaites - tas pat
padėjo žvakių keitimas į NGK trijų kontaktų
tarpas - 0,7. antra savaite eina - kol kas OK
jei ką domina, nurodysiu tiksliau
#3
Parašyta 2012 birželio 14 - 08:28
del visa ko dar pasitikrink temperaturini davikli ir liamda, itariu, kad gali biski perpilinet degalu pas tave..aisku jei beda buvo tik zvakes tai dziugu..
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#4
Parašyta 2012 birželio 15 - 23:29
lambda - siaip klaidu nera, duju kompe matosi, kad veikia. siai juk reiktu osciloskopu ziuret...?
temp. daviklis - skambint varza su laidais (kompo fiskeje) ar issukt (nebaisiai geras priejimas...) kurie pin'ai?
#5
Parašyta 2012 birželio 16 - 09:24
Masė gerai pajungta į variklį?
#6
Parašyta 2012 birželio 16 - 09:51
geras klausimas. reiks paziuret. siaip suka starteriu "linksmai", laidai nekaista.
ka matuot? Siaip galima sukant starteriu pamatuot itampos kritima ant mases laido. bet koks jis turi buti?
#7
Parašyta 2012 birželio 16 - 10:25
mase i starteri yra viena..bet turetu buti mases laidas i galvute, atskiras...liamda galima ir su testeriu pamatuot...ant dirbancio motoro matuoji liamdos signalo laidu voltaza..turi buti kintantis 0-1v ribose...kisti gazuojant..del temp daviklio nepasakysiu kurie pinai, nes schemos dabar neturiu, bet esme kad kuo siltesnis, tuo varza mazesne jo turi buti..buna net tokiu atveju, kai temp daviklis nedirba tik tam tikram temperaturu intervale ir tame intervale variklis prastai dirba, o pasiekus tam tikra temp. viskas ok buna...
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0