P605 2.5TD trūkus galva
#1
Parašyta 2012 birželio 10 - 14:16
#2
Parašyta 2012 birželio 10 - 15:23
#3
Parašyta 2012 birželio 10 - 18:13
#4
Parašyta 2012 birželio 10 - 18:49
mažai tikėtinas toks variantas su 2.5.tai gal galva bus dar sveika,tik tarpinei kaput,nesuk kiausu lupk zemen tada matysi,aisku reiks persviest,jai sveika nuslifuos ir tiek tu bedu...
#5
Parašyta 2012 birželio 10 - 20:44
#6
Parašyta 2012 birželio 10 - 23:43
#7
Parašyta 2012 birželio 11 - 00:03
na žinai, jei pirkai už "juokingą" kainą tai papildomai įdėti 1.5k lt turėjo labai nenuskausmint. Dabar ir komplektacija liuks, ir variklis tvarkingas.Na, pats nesenai pirkau 406'a, 2.2hdi. Pirkau is turgaus, kadangi kaina palyginus "juokinga", o komplektacija turbut pilniausia kokia tik gali buti (pusiauoda, autopilotas, klima, pilna elektra, gal tik faru apipurskimo nera), kebulas geras, kazko panasaus ir tikejausi. Parvarius is kauno i vilniu uzsidege skyscio lempute, na ir atsidarius kapota pamaciau "apsitaskiusi" issipletimo bakeli. Slangos aisku irgi kietuteles. Norejosi irgi, kad butu tik tarpine, ale neisdege, reti matyt tokie stebuklai . Maza to, pagazdinimui pasakysiu, kad kreiva/trukusi galva nera blogiausias atvejis. Blogiausias, kai suvarytas variklio blokas Tada jau ieskokis savartyne kito variklio.
Taip pat nepamirsk, kad be galvos nuemimo slifavimo begales kitu laimiu laukia. Pas 2.5D kaip suprantu "paprasti" purkstukai, kurie (turbut ?) issiema lengvai, su hdi sunkiau, reik vos ne su domkratais traukt.
Toliau tokios smulkemos kaip voztuvu gumytes, voztuvu dangtelio tarpines bla bla bla ir kruva kitu laimiu. Taip pat, jei jau imsi lauk visa dziaugsma, tai turbut butu logiska ir dirzelius pasikeist su pompa, ta irgi paskaiciuok. Na, daug tokiu smagumynu. Todel, kaip jau minejai, pirmas zingsnis nuiminet galva ir ziureti, kas ten darosi Tada galva vezt tikrinimui (ar ne skylus), beje, tas irgi ne visad pasimato.
Tiek tu pamastymu. Siaip, susitvarkes vazinesi patenkintas. Tik realiai ziurek i visa ta padeti ir pasiruosk skirti apvalia suma visam reikalui Mano atveju, su visais dziaugsmais, detales ir darbai ~1.5k litu Del 2.5D nieko nepasakysiu. Anyway, sekmes.
2.5 paprasta kuro sistema, o tų smulkmenų tai beabejo daug. Kuomet bus viskas sutvarkyta tai žinoma važinėsiu patenkintas. Žinoma, galutinė kaina jau atsistos ne tokia ir maža.
Kam patikėjai savo 406 remontą?
#8
Parašyta 2012 birželio 11 - 00:12
Na, skirtingai. Dalys is intercarsu su gera nuolaida, geros gimines deka. Variklio perrinkimas pas dyzelista ale "garazini", per pazystamus. Panasiai ir su galvos tikrinimu/slifavimu.na žinai, jei pirkai už "juokingą" kainą tai papildomai įdėti 1.5k lt turėjo labai nenuskausmint. Dabar ir komplektacija liuks, ir variklis tvarkingas.Na, pats nesenai pirkau 406'a, 2.2hdi. Pirkau is turgaus, kadangi kaina palyginus "juokinga", o komplektacija turbut pilniausia kokia tik gali buti (pusiauoda, autopilotas, klima, pilna elektra, gal tik faru apipurskimo nera), kebulas geras, kazko panasaus ir tikejausi. Parvarius is kauno i vilniu uzsidege skyscio lempute, na ir atsidarius kapota pamaciau "apsitaskiusi" issipletimo bakeli. Slangos aisku irgi kietuteles. Norejosi irgi, kad butu tik tarpine, ale neisdege, reti matyt tokie stebuklai . Maza to, pagazdinimui pasakysiu, kad kreiva/trukusi galva nera blogiausias atvejis. Blogiausias, kai suvarytas variklio blokas Tada jau ieskokis savartyne kito variklio.
Taip pat nepamirsk, kad be galvos nuemimo slifavimo begales kitu laimiu laukia. Pas 2.5D kaip suprantu "paprasti" purkstukai, kurie (turbut ?) issiema lengvai, su hdi sunkiau, reik vos ne su domkratais traukt.
Toliau tokios smulkemos kaip voztuvu gumytes, voztuvu dangtelio tarpines bla bla bla ir kruva kitu laimiu. Taip pat, jei jau imsi lauk visa dziaugsma, tai turbut butu logiska ir dirzelius pasikeist su pompa, ta irgi paskaiciuok. Na, daug tokiu smagumynu. Todel, kaip jau minejai, pirmas zingsnis nuiminet galva ir ziureti, kas ten darosi Tada galva vezt tikrinimui (ar ne skylus), beje, tas irgi ne visad pasimato.
Tiek tu pamastymu. Siaip, susitvarkes vazinesi patenkintas. Tik realiai ziurek i visa ta padeti ir pasiruosk skirti apvalia suma visam reikalui Mano atveju, su visais dziaugsmais, detales ir darbai ~1.5k litu Del 2.5D nieko nepasakysiu. Anyway, sekmes.
2.5 paprasta kuro sistema, o tų smulkmenų tai beabejo daug. Kuomet bus viskas sutvarkyta tai žinoma važinėsiu patenkintas. Žinoma, galutinė kaina jau atsistos ne tokia ir maža.
Kam patikėjai savo 406 remontą?
Aisku, kad masina patenkintas, o kadangi finansu atliekamu buvo, tai nebaisus ir tas galvos remontas Aisku vel gi, kas ieskosi pazystamu, vazineja dalis perka, kazka daro, kas isvis pats gali puse variklio isrinkti, o kas tiesiog nuveza masina, numeta ir sako - man viska sutvarkykit (ir nesvarbu, kad vietoj 1500lt jau 3000 teks palikti).
#9
Parašyta 2012 birželio 11 - 16:40
#10
Parašyta 2012 birželio 12 - 08:13
o pats nebenori krapstytis? tas 2,5 joks ne stebuklas.. toks pats kaip visi varikliai.reikalingi kontaktai žmogaus, galinčio pakeist galvutę šitam DK5ATE. Patirtis - privalumas ;)
vaziuojant pilnam ekipazui 5 zmonems, salono temperatura nustatyta - 15 (zemiausia)., lauko temperatura +22 ir greitis apie 110km/h pas mane taip pat pakyla iki 92., jei kyla daugiau , ijungiu ventiliatorius variklio ir tuoj pat atausina iki 85. vienas kai vaziuoju, temperatura 80.. ziema 75... aisku jau 2 metai kaip nesugebu termostato pasikeisti...
kai pirkau , pas mane taip pat buvo atidarytas issipletimo bakelio voztuvas (ikistas degtukas), kad nelaikytu slegio. ismeciau ji lauk. bet vandens nespjauna lauk, viskas ok. tiesa, pries perkant masina man, mano variklis 2,5 jau buvo bene kapitaliskai perinktas... visi imanomi variklio dalykai suhermetinti. tai buvo matyti is sviezaus hermetiko. aisku faktas, buvo remontuota galva. bet ramina, tai, kad kogero daryta neatmestinai., variklis buves iskeltas lauk., imtas karteris, balansyrai, viskas kas imanoma buvo isrinkta ir sutepta..
tausoju as savo varikliuka, jau beveik 2 metai kaip vaziuoju, dziaugiuosi mazom sanaudom ir variklio dinamiskumu...
kai reikia esu paemes ir 180km/h., aisku temperastura kaip reikalas pakyla tokiam varikliui.
kai pirkau apie tuos 2,5 variklius viska puikiai zinojau., bet apziurinejau gal tik 5 minutes.. masina patiko ir paemiau., mintyse save raminau- kas nerizikuoja negeria sampano.
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2012 birželio 12 - 08:15
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#11
Parašyta 2012 birželio 12 - 22:39
ačiū už atsakymą, Eddy. dabar man jau čia apskritai mixed feelings apie tą 605. Dabar kiek ieškau skelbimuose tai visi pardavę savo 2.5 galvutes. Tiesa, radau vieną - nori 700lt Skaičiuotis reiks, ar verta - šiaip ar taip, važiuoja kolkas puikiai...o pats nebenori krapstytis? tas 2,5 joks ne stebuklas.. toks pats kaip visi varikliai.
vaziuojant pilnam ekipazui 5 zmonems, salono temperatura nustatyta - 15 (zemiausia)., lauko temperatura +22 ir greitis apie 110km/h pas mane taip pat pakyla iki 92., jei kyla daugiau , ijungiu ventiliatorius variklio ir tuoj pat atausina iki 85. vienas kai vaziuoju, temperatura 80.. ziema 75... aisku jau 2 metai kaip nesugebu termostato pasikeisti...
kai pirkau , pas mane taip pat buvo atidarytas issipletimo bakelio voztuvas (ikistas degtukas), kad nelaikytu slegio. ismeciau ji lauk. bet vandens nespjauna lauk, viskas ok. tiesa, pries perkant masina man, mano variklis 2,5 jau buvo bene kapitaliskai perinktas... visi imanomi variklio dalykai suhermetinti. tai buvo matyti is sviezaus hermetiko. aisku faktas, buvo remontuota galva. bet ramina, tai, kad kogero daryta neatmestinai., variklis buves iskeltas lauk., imtas karteris, balansyrai, viskas kas imanoma buvo isrinkta ir sutepta..
tausoju as savo varikliuka, jau beveik 2 metai kaip vaziuoju, dziaugiuosi mazom sanaudom ir variklio dinamiskumu...
kai reikia esu paemes ir 180km/h., aisku temperastura kaip reikalas pakyla tokiam varikliui.
kai pirkau apie tuos 2,5 variklius viska puikiai zinojau., bet apziurinejau gal tik 5 minutes.. masina patiko ir paemiau., mintyse save raminau- kas nerizikuoja negeria sampano.
Dėl temperatūrų tai kaip ir pats sakai - laikas keist termostatą Tik va nesupratau, kokiu būdu tu važiuodamas 110km/h įjungi ventiliatorius ir kokia iš jų nauda, važiuojant 110.
#12
Parašyta 2012 birželio 13 - 08:19
#13
Parašyta 2012 birželio 13 - 14:14
šiaip tai pas 2.5 du termostatai stovi.laikas keist termostatą
#14
Parašyta 2012 birželio 13 - 20:19
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#15
Parašyta 2012 birželio 14 - 07:21
#16
Parašyta 2012 birželio 14 - 14:03
įdomiai sprendi problemą o nebandei tiesiog pakeist temperatūrinio daviklio?pas mane automatiskai ventiliatoriai neisijungia. Kai matau kad temperatura kyla, tai jungiu kondicionieriu ir nuo ju veikiantis ventiliatoriai atausina kiek reikia. Jei tas nemacija tai atidares kapota numaunu fiske nuo daviklio ir ventiliatoriai praded a suktis max pajegumu.. Dabar kai karsta tai temperatura mieste ir pilnam ekipazui vaziuojant ant akiu kaista ir iki 100 tai pastoviai ijungtas kondisas pas mane.
#17
Parašyta 2012 birželio 14 - 14:05
taip, vienas varikliui, o kitas atskirai intercooler'iui, nes intercooleris tuo pačiu aušinimo skysčiu aušinasi.šiaip tai pas 2.5 du termostatai stovi.
#18
Parašyta 2012 birželio 15 - 14:05
antifrizas interkulerije...? kam ji ausint,jai jis atlieka visai kita funkcija.. jis ausina ora... kazka tu ce suveliai...taip, vienas varikliui, o kitas atskirai intercooler'iui, nes intercooleris tuo pačiu aušinimo skysčiu aušinasi.
#19
Parašyta 2012 birželio 15 - 18:00
yra intercooleriu, kurie turbinos suslegta ora ausina oru, o yra tokiu, kurie ausinimo skysciu..antifrizas interkulerije...? kam ji ausint,jai jis atlieka visai kita funkcija.. jis ausina ora... kazka tu ce suveliai...
#20
Parašyta 2012 birželio 15 - 21:54
tai kad neisikertu, antifrizo temp 90c tai tada kokia oro buna..? 20 metu mechaniku dirbu,pirma kart tai girdziu.. technika tobuleja,o as tikriausiai pasenau...yra intercooleriu, kurie turbinos suslegta ora ausina oru, o yra tokiu, kurie ausinimo skysciu..
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0