Peršokti prie turinio


Nuotrauka

P605 2.5TD trūkus galva


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 46

#41 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2012 lapkričio 22 - 14:19

tikrai pritariu. kuomet sistemoj ten viskas burbuliuoja - bala žino, ar visi paviršiai aušinasi tinkamai. Gali kuri nors vieta nesiaušint, ypač ten, kur praleidžia kompresiją. Po to su perkaitintu metalu problemos. Na aš su savo praeksperimentavau pusę metų, bet pas mane tik truputį tą kompresiją praleidžia. O be to dabar su ta mintim ir visą variklį keisiu. Pas tave kaip nupasakojai tai eina kaip reikiant. Geriau manau nevažinėk, jei gali.

kiek sumokejai uz ta donora? ir kai ieskojai variklio kiek uz varikli cela norejo?
cia kartais ne tas melynas pezas., kur lyg uz 2 klt norejo? pievelei pastatytas stovejo

Šį pranešimą redagavo Eddy: 2012 lapkričio 22 - 14:19

  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#42 electro

electro
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 22
  • Automobilis:Peugeot 605 2.5TD '96

Parašyta 2012 lapkričio 22 - 15:04

ne, ne mėlynas pežas. mėlynas, kur alytuj tai tą skelbimą kone savaitę vėliau įdėjo, nei nupirkau savo. skaičių gal dabar neminėsiu, bet normali kaina. už galvutę nori bent 700lt su tokiais komentarais, kaip "nežinau, ar remontuota", taip pat ir varikliai už už 1000lt apie kuriuos pardavėjai nieko nežino. ar buvo remontuoti, ar kompresiją nepraleidžia. Maždaug taip išimi lauk blogą variklį, kali skelbimą ir įmeti šlangą, kad nežinai, ar geras. Nori pirk nori ne. Nafig tokie pardavėjai...
  • 0

#43 electro

electro
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 22
  • Automobilis:Peugeot 605 2.5TD '96

Parašyta 2012 lapkričio 22 - 15:23

beja, ten dar kažkas buvo minėjęs, kad kaitimo problemą sprendžia A/C mygtuku. Pagooglinęs radau šiek tiek info, apie šito DK5ATE variklio aušinimo sistemą: http://www.peugeot-6...ine/dk5/dk5ate/
Ten lentelėj rašo (pdf'e apie cooling circuit), kad ventiliatoriai įsijungia prie 102*C. Tą ir praktiškai patyriau. Įsijungė jau po to, kai sistema pradėjo kunkuliuot, nes bakelio kamštis nuimtas. Kamštis laiko 1.5bar slėgį, tai prie tokio slėgio virimo temperatūra turėtų būt 112*C. Belieka tik tikėt PSA inžinieriais ir galvot, kad variklio kaitimas iki 102*C nėra blogai.

tfu, pasitaisau. prie 98*C turi įsijungti. na bet visviena temperatūra artima virimo prie normalaus slėgio
  • 0

#44 ciurlionis

ciurlionis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 58
  • Automobilis:406

Parašyta 2012 lapkričio 23 - 09:18

tikrai pritariu. kuomet sistemoj ten viskas burbuliuoja - bala žino, ar visi paviršiai aušinasi tinkamai. Gali kuri nors vieta nesiaušint, ypač ten, kur praleidžia kompresiją. Po to su perkaitintu metalu problemos. Na aš su savo praeksperimentavau pusę metų, bet pas mane tik truputį tą kompresiją praleidžia. O be to dabar su ta mintim ir visą variklį keisiu. Pas tave kaip nupasakojai tai eina kaip reikiant. Geriau manau nevažinėk, jei gali.

Taip ir padarysiu. Tik gaila, kad moterys nevisada supranta, kad jei mašina važiuoja tai ji būna ir sugedus važiuoja :)
  • 0

#45 marco

marco
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 383
  • Vieta:Kaunas, Silainiai/Uzliedziai
  • Automobilis:Peugeot 605 2,5TD. 307 2,0 100kw

Parašyta 2012 gruodžio 02 - 21:58

Gal atliko nereikalingi kuro purkstukai? 2 nupirkciau. 86000trys336
  • 0

#46 electro

electro
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 22
  • Automobilis:Peugeot 605 2.5TD '96

Parašyta 2012 gruodžio 18 - 02:23

Gal atliko nereikalingi kuro purkstukai? 2 nupirkciau.

86000trys336

sorry už delay'ų, bet detalių neskubu pardavinėti. kol važinėsiu su ta mašina noriu pasilaikyti visas dalis. perkant dėvėtas visada nežinai ką nusipirksi, o kai turi išsiėmęs iš savo važiuojančios auto - visada žinai, kad bus OK.
  • 0

#47 electro

electro
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 22
  • Automobilis:Peugeot 605 2.5TD '96

Parašyta 2012 gruodžio 18 - 02:50

taigi, noriu pasidžiaugti kartu su jumis, klubiečiai. po maždaug trijų savaičių "tūso" garaže vėl džiaugiuosi savo 605. netoli savaitės užtruko pasiruošimas ir variklio iškėlimas iš "donoro". Dar dvi savaites užtruko mano liūtuko išardymas, dviejų variklių rinkimas krūvon, valymas, tarpinių, diržų, įtempėjų keitimas, priekinės važiuoklės remontas, dar pusė milijono smulkių darbelių; variklio statymas atgal ir tvarkingas surinkimas atgal neskubant :) rezultatas sakyčiau netgi nustebino. variklis užsikūrė iškart kaip bitutė. reiks dar truputį pareguliuoti mišinį, kai gausiu perėjimą į ODBII ir bus čiki. remonto sąmata gavos netoli 3000lt (neįskaičiuojant prarastų daug valandų, praleistų garaže kainos), bet vėl sėdint mašinoj ir važiuojant tas skaičius nebeatrodo toks milžiniškas. Prie 8 šalčio šįryt užsikūrė iš antro pasukimo :) kažkokia fantastika po senojo variklio. Jei ką reikės pakonsultuoti 2.5 variklio keitimo klausimais galit kreiptis ;)

p.s. tiesą sakant, man labai nemenkai padėjo ir Citroen XM Haynes manual'as, kurį radau torrent portaluose bei info iš: http://www.peugeot-605.ru/
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0