Peršokti prie turinio


Nuotrauka

P605 2.5TD trūkus galva


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 46

#1 electro

electro
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 22
  • Automobilis:Peugeot 605 2.5TD '96

Parašyta 2012 birželio 10 - 14:16

Sveiki, forume radau ir panašių temų, tačiau nusprendžiau pradėti naują. Visų pirma galbūt pradėsiu nuo to, jog užlipau ant grėblio. Žodžiu, nutariau nusipirkt 605 dyzelį. Radau skelbimuose '96 2.5TD padoria kaina, gero techninio, kosmetinio stovio. Pavyko gerokai nuderėti, na bet čia nesiplėsiu. Šiaip iš pažiūros viskas ok atrodė, variklis dirba puikiai, traukia super, jokio balto, melsvo ar kitokio dūmo. Nebent jau gerai užspaudus šiek tiek suodžių (natūralu). Šlangos minkštos - viskas lyg ir gerai atrodė. Žmogus pasirodė toks labai normalus, papasakojo įtikinamai dėl ko parduoda - nepasakysi, kad išdurt galėtų. Žodžiu paėmiau iš žmogaus tą mašiną, kaip ir patenkintas, viskas ok. Susirašėm pirkimą/pardavimą, kitą dieną persirašiau ir kurį laiką važiavau nieko neįtardamas. Po kelių dienų užsidegė aušinimo skysčio lemputė. Tada pamačiau, kad į aušinimo sistemą vanduo supiltas. Dar dabar netelpa galvoj, kaip to nepažiūrėjau pirkdamas. Paskambinau pardavėjui aiškintis kame replės dėl vandens aušinimo sistemoj (galvoje jau sukosi trūkus galva). Tai numuilino, kad nieko nežino ir vasarą į visas savo mašinas supila vandenį - geriau varikliui (topinė frazė, galvojau įsirėminsiu, pasikabinsiu ant sienos). Buvo pikta, kai pardavėjas pradėjo "muilint". Nesu iš tų, kurie nuvažiuoja su chebra ir duoda į akį už tokius išsipisinėjimus, ar po teismus užtampo. Nors teismuose manau sunku įrodyt būtų. Gaila nepasidariau audio įrašo, kuomet aptarinėjom viską perkant. Daug klausinėjau apie variklį. Na anyways mašina važiuot važiuoja - viskas lyg gerai, tik kad vandens dapilinėt reik. Atkreipiau dėmesį, kad išleidžia per išsiplėtimo bakelio dangtelį. Čia aušinimo sistemą kaltinau, nes variklis kaista 90->100, kuomet daugiau 110 važiuoji. Daugiau 140 ir nemėginau "gręžt", nes bijojau perkaitint. Na bet po kelių šimtų km 1/3 bakelio visviena lieka. Dapilu ir toliau. Nekeičiau vandens į antifrizą, nes galvoju pirma reik tvarkyt aušinimą, o trūkusios galvos idėją (vardan psichologinio palengvėjimo) stūmiau į šoną, nes šlangos nekietos ir blyn daugiau lyg viskas, kaip nekeista, su tuo varikliu tvarkoj. (na ok, prisipažinsiu, kad šaltą užkūrus pirmą sekundę šiek tiek dūmelio išmeta, bet minimaliai - galima bet ką kitą kaltinti dėl to) Šiandien atidžiau pažiūrėjau išsiplėtimo bakelio dangtelį. Pasirodo - jis "kiauras" - jame buvo įdėtas plastiko gabalas paspaust spyruoklei, kuri slėgį reguliuoja. Šitas punktas realiai irgi turėjo būt vienas pirmųjų, kurį reikėjo patikrint, atvažiavus apžiūrėt auto su 2.5. Na tada jau nebebandžiau savęs įtikinėt niekuom. Viskas buvo aišku. Įsitikinimui sutvarkiau dangtelį, kaip turi būt, uždėjau, užkūriau, pagazavau. Šlangos žinoma kietos ir kaip tik paspaudinėjau tai kai pūtė per tą dangtelį karštą vandenį :) aptaškė, bet laimei ant rūbų. Realiai tikėjaus, kad kažkur pramuš. Dar desertui prieš kelias dienas atsirado bėdų su pakaitinimo žvakėm (dalinai išsprendžiau bėdą), starteris pradėjo streikuot. Atrodo toks bėdų maišelis po kapotu dabar. Na starteriui greičiausiai nepatinka, kad būtent virš jo yra išsiplėtimo bakelis, iš kurio varva vanduo. Prieš pirkdamas svarbiausia šiek tiek domėjausi forumuose, kad 2.5 nepatvarūs, galvos bijo perkaitimo ir pan. Na bet maniau bus ok - nesmaugsiu ir nesutrūks ta galva. Neišdegė. Atrodytų, reiktų spjaut ir parduot maža kaina kaip su"su variklio defektu", bet, turint galvoj jos kosmetinę bei visų kitų agregatų būklę, sumokėti 3000lt neatrodo labai daug ir kokio 1000lt įdėjimas į variklį (čia neskaičiuojant įdėto darbo), sėkmės atvėju, suteiks malonumą toliau mėgautis 2.5. Bus aiškiau, kas po kapotu. Čia gal dar daug lemia noras šiek tiek pasikrapštyt garaže prie auto. Dabar atostogų pradžia nusimato garaže. Šiaip rankos ne kreivos, turiu garažą su šalia dirbančiu pažįstamu geru meistru ir visais įrankiais, kuris galės pridėt ranką kai reiks bei idėjinį draugą. Planuose yra savo jėgom, prieš tai gerai viską išanalizavus, pakeisti šitai "bėdai" galvą, sutvarkyt aušinimą. Mėginsiu ieškoti geros galvos, tikrint, šlifuot ir sodint į vietą. Kažkaip iškart atmetu variantą, kad bus bėda dėl tarpinės. Nors, aišku savaime, kad pirma nukelt galvą ir pamatyt situaciją... Dar gerai neišanršiau forumų (užsienio pvz), šiek tiek skaitinėjau pas citrinas - ten dauguma sako, kad virint nėra geras sprendimas. Kaip suprantu toli gražu ne man pirmam yra pasitaikiusi bėda su trūkusia 2.5 galva. Galbūt turit kas kaip nors aprašę šią procedūrą, ar kokia nors specifine info galbūt galėtumėt pasidalinti. Žinau, kad bus daug siūlančių ieškot kitos mašinos, bet noriu sunkiuoju keliu eit - dar nespėjo man šitas :pug: atsibost. Kuomet prisiversiu pradėt šitą garažinį "tūsą", planuoju darbus aprašyti ir publikuoti forume - manau atsiras, kam tai bus įdomu ir naudinga. Bet, kaip ir minėjau, prieš tai noriu sukaupt kiek įmanoma daugiau informacijos, o jūsų, kolegos, bet kokia informacija, susijusi su 2.5 galvos kėlimu ar keitimu, yra aukso vertės! P.S. aušinimo skysty tepalo neatsiranda ir pačio tepalo lygis stabilus. Taigi, deja, tenka atmest brizo idėją dėl kiauro tepalo aušintuvo.
  • 0

#2 electro

electro
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 22
  • Automobilis:Peugeot 605 2.5TD '96

Parašyta 2012 birželio 10 - 15:23

beja, būtų naudingi kontaktai ir meistrų ar servisų, nedirbančių atbulom rankom ir turėjusių patirties su 2.5 tvarkymu. Miestas realiai nesvarbu, pageidautina Kaunas. Noriu pasverti, ar pačiam apsimoka imtis šio darbelio.
  • 0

#3 justis

justis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 199
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot 406 hdi

Parašyta 2012 birželio 10 - 18:13

tai gal galva bus dar sveika,tik tarpinei kaput,nesuk kiausu lupk zemen tada matysi,aisku reiks persviest,jai sveika nuslifuos ir tiek tu bedu...
  • 0

#4 electro

electro
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 22
  • Automobilis:Peugeot 605 2.5TD '96

Parašyta 2012 birželio 10 - 18:49

tai gal galva bus dar sveika,tik tarpinei kaput,nesuk kiausu lupk zemen tada matysi,aisku reiks persviest,jai sveika nuslifuos ir tiek tu bedu...

mažai tikėtinas toks variantas su 2.5.
  • 0

#5 justis

justis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 199
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot 406 hdi

Parašyta 2012 birželio 10 - 20:44

nu tai galvos pats ir netvarkysi, nuvesi pas meistrus,patars ka su ja daryt...ar dar verta tvarkyt,ar kitos ieskot..
  • 0

#6 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2012 birželio 10 - 23:43

Na, pats nesenai pirkau 406'a, 2.2hdi. Pirkau is turgaus, kadangi kaina palyginus "juokinga", o komplektacija turbut pilniausia kokia tik gali buti (pusiauoda, autopilotas, klima, pilna elektra, gal tik faru apipurskimo nera), kebulas geras, kazko panasaus ir tikejausi. Parvarius is kauno i vilniu uzsidege skyscio lempute, na ir atsidarius kapota pamaciau "apsitaskiusi" issipletimo bakeli. Slangos aisku irgi kietuteles. Norejosi irgi, kad butu tik tarpine, ale neisdege, reti matyt tokie stebuklai :D. Maza to, pagazdinimui pasakysiu, kad kreiva/trukusi galva nera blogiausias atvejis. Blogiausias, kai suvarytas variklio blokas :) Tada jau ieskokis savartyne kito variklio. Taip pat nepamirsk, kad be galvos nuemimo slifavimo begales kitu laimiu laukia. Pas 2.5D kaip suprantu "paprasti" purkstukai, kurie (turbut ?) issiema lengvai, su hdi sunkiau, reik vos ne su domkratais traukt. Toliau tokios smulkemos kaip voztuvu gumytes, voztuvu dangtelio tarpines bla bla bla ir kruva kitu laimiu. Taip pat, jei jau imsi lauk visa dziaugsma, tai turbut butu logiska ir dirzelius pasikeist su pompa, ta irgi paskaiciuok. Na, daug tokiu smagumynu. Todel, kaip jau minejai, pirmas zingsnis nuiminet galva ir ziureti, kas ten darosi :) Tada galva vezt tikrinimui (ar ne skylus), beje, tas irgi ne visad pasimato. Tiek tu pamastymu. Siaip, susitvarkes vazinesi patenkintas. Tik realiai ziurek i visa ta padeti ir pasiruosk skirti apvalia suma visam reikalui :) Mano atveju, su visais dziaugsmais, detales ir darbai ~1.5k litu :) Del 2.5D nieko nepasakysiu. Anyway, sekmes.
  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#7 electro

electro
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 22
  • Automobilis:Peugeot 605 2.5TD '96

Parašyta 2012 birželio 11 - 00:03

Na, pats nesenai pirkau 406'a, 2.2hdi. Pirkau is turgaus, kadangi kaina palyginus "juokinga", o komplektacija turbut pilniausia kokia tik gali buti (pusiauoda, autopilotas, klima, pilna elektra, gal tik faru apipurskimo nera), kebulas geras, kazko panasaus ir tikejausi. Parvarius is kauno i vilniu uzsidege skyscio lempute, na ir atsidarius kapota pamaciau "apsitaskiusi" issipletimo bakeli. Slangos aisku irgi kietuteles. Norejosi irgi, kad butu tik tarpine, ale neisdege, reti matyt tokie stebuklai :D. Maza to, pagazdinimui pasakysiu, kad kreiva/trukusi galva nera blogiausias atvejis. Blogiausias, kai suvarytas variklio blokas :) Tada jau ieskokis savartyne kito variklio.

Taip pat nepamirsk, kad be galvos nuemimo slifavimo begales kitu laimiu laukia. Pas 2.5D kaip suprantu "paprasti" purkstukai, kurie (turbut ?) issiema lengvai, su hdi sunkiau, reik vos ne su domkratais traukt.
Toliau tokios smulkemos kaip voztuvu gumytes, voztuvu dangtelio tarpines bla bla bla ir kruva kitu laimiu. Taip pat, jei jau imsi lauk visa dziaugsma, tai turbut butu logiska ir dirzelius pasikeist su pompa, ta irgi paskaiciuok. Na, daug tokiu smagumynu. Todel, kaip jau minejai, pirmas zingsnis nuiminet galva ir ziureti, kas ten darosi :) Tada galva vezt tikrinimui (ar ne skylus), beje, tas irgi ne visad pasimato.

Tiek tu pamastymu. Siaip, susitvarkes vazinesi patenkintas. Tik realiai ziurek i visa ta padeti ir pasiruosk skirti apvalia suma visam reikalui :) Mano atveju, su visais dziaugsmais, detales ir darbai ~1.5k litu :) Del 2.5D nieko nepasakysiu. Anyway, sekmes.

na žinai, jei pirkai už "juokingą" kainą tai papildomai įdėti 1.5k lt turėjo labai nenuskausmint. Dabar ir komplektacija liuks, ir variklis tvarkingas.
2.5 paprasta kuro sistema, o tų smulkmenų tai beabejo daug. Kuomet bus viskas sutvarkyta tai žinoma važinėsiu patenkintas. Žinoma, galutinė kaina jau atsistos ne tokia ir maža.
Kam patikėjai savo 406 remontą?
  • 0

#8 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2012 birželio 11 - 00:12

Na, pats nesenai pirkau 406'a, 2.2hdi. Pirkau is turgaus, kadangi kaina palyginus "juokinga", o komplektacija turbut pilniausia kokia tik gali buti (pusiauoda, autopilotas, klima, pilna elektra, gal tik faru apipurskimo nera), kebulas geras, kazko panasaus ir tikejausi. Parvarius is kauno i vilniu uzsidege skyscio lempute, na ir atsidarius kapota pamaciau "apsitaskiusi" issipletimo bakeli. Slangos aisku irgi kietuteles. Norejosi irgi, kad butu tik tarpine, ale neisdege, reti matyt tokie stebuklai :D. Maza to, pagazdinimui pasakysiu, kad kreiva/trukusi galva nera blogiausias atvejis. Blogiausias, kai suvarytas variklio blokas :) Tada jau ieskokis savartyne kito variklio.

Taip pat nepamirsk, kad be galvos nuemimo slifavimo begales kitu laimiu laukia. Pas 2.5D kaip suprantu "paprasti" purkstukai, kurie (turbut ?) issiema lengvai, su hdi sunkiau, reik vos ne su domkratais traukt.
Toliau tokios smulkemos kaip voztuvu gumytes, voztuvu dangtelio tarpines bla bla bla ir kruva kitu laimiu. Taip pat, jei jau imsi lauk visa dziaugsma, tai turbut butu logiska ir dirzelius pasikeist su pompa, ta irgi paskaiciuok. Na, daug tokiu smagumynu. Todel, kaip jau minejai, pirmas zingsnis nuiminet galva ir ziureti, kas ten darosi :) Tada galva vezt tikrinimui (ar ne skylus), beje, tas irgi ne visad pasimato.

Tiek tu pamastymu. Siaip, susitvarkes vazinesi patenkintas. Tik realiai ziurek i visa ta padeti ir pasiruosk skirti apvalia suma visam reikalui :) Mano atveju, su visais dziaugsmais, detales ir darbai ~1.5k litu :) Del 2.5D nieko nepasakysiu. Anyway, sekmes.

na žinai, jei pirkai už "juokingą" kainą tai papildomai įdėti 1.5k lt turėjo labai nenuskausmint. Dabar ir komplektacija liuks, ir variklis tvarkingas.
2.5 paprasta kuro sistema, o tų smulkmenų tai beabejo daug. Kuomet bus viskas sutvarkyta tai žinoma važinėsiu patenkintas. Žinoma, galutinė kaina jau atsistos ne tokia ir maža.
Kam patikėjai savo 406 remontą?

Na, skirtingai. Dalys is intercarsu su gera nuolaida, geros gimines deka. Variklio perrinkimas pas dyzelista ale "garazini", per pazystamus. Panasiai ir su galvos tikrinimu/slifavimu.
Aisku, kad masina patenkintas, o kadangi finansu atliekamu buvo, tai nebaisus ir tas galvos remontas :) Aisku vel gi, kas ieskosi pazystamu, vazineja dalis perka, kazka daro, kas isvis pats gali puse variklio isrinkti, o kas tiesiog nuveza masina, numeta ir sako - man viska sutvarkykit (ir nesvarbu, kad vietoj 1500lt jau 3000 teks palikti).
  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#9 electro

electro
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 22
  • Automobilis:Peugeot 605 2.5TD '96

Parašyta 2012 birželio 11 - 16:40

reikalingi kontaktai žmogaus, galinčio pakeist galvutę šitam DK5ATE. Patirtis - privalumas ;)
  • 0

#10 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2012 birželio 12 - 08:13

reikalingi kontaktai žmogaus, galinčio pakeist galvutę šitam DK5ATE. Patirtis - privalumas ;)

o pats nebenori krapstytis? tas 2,5 joks ne stebuklas.. toks pats kaip visi varikliai.
vaziuojant pilnam ekipazui 5 zmonems, salono temperatura nustatyta - 15 (zemiausia)., lauko temperatura +22 ir greitis apie 110km/h pas mane taip pat pakyla iki 92., jei kyla daugiau , ijungiu ventiliatorius variklio ir tuoj pat atausina iki 85. vienas kai vaziuoju, temperatura 80.. ziema 75... aisku jau 2 metai kaip nesugebu termostato pasikeisti...
kai pirkau , pas mane taip pat buvo atidarytas issipletimo bakelio voztuvas (ikistas degtukas), kad nelaikytu slegio. ismeciau ji lauk. bet vandens nespjauna lauk, viskas ok. tiesa, pries perkant masina man, mano variklis 2,5 jau buvo bene kapitaliskai perinktas... visi imanomi variklio dalykai suhermetinti. tai buvo matyti is sviezaus hermetiko. aisku faktas, buvo remontuota galva. bet ramina, tai, kad kogero daryta neatmestinai., variklis buves iskeltas lauk., imtas karteris, balansyrai, viskas kas imanoma buvo isrinkta ir sutepta.. :hmm:
tausoju as savo varikliuka, jau beveik 2 metai kaip vaziuoju, dziaugiuosi mazom sanaudom ir variklio dinamiskumu...
kai reikia esu paemes ir 180km/h., aisku temperastura kaip reikalas pakyla tokiam varikliui.
kai pirkau apie tuos 2,5 variklius viska puikiai zinojau., bet apziurinejau gal tik 5 minutes.. masina patiko ir paemiau., mintyse save raminau- kas nerizikuoja negeria sampano.

Šį pranešimą redagavo Eddy: 2012 birželio 12 - 08:15

  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#11 electro

electro
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 22
  • Automobilis:Peugeot 605 2.5TD '96

Parašyta 2012 birželio 12 - 22:39

o pats nebenori krapstytis? tas 2,5 joks ne stebuklas.. toks pats kaip visi varikliai.
vaziuojant pilnam ekipazui 5 zmonems, salono temperatura nustatyta - 15 (zemiausia)., lauko temperatura +22 ir greitis apie 110km/h pas mane taip pat pakyla iki 92., jei kyla daugiau , ijungiu ventiliatorius variklio ir tuoj pat atausina iki 85. vienas kai vaziuoju, temperatura 80.. ziema 75... aisku jau 2 metai kaip nesugebu termostato pasikeisti...
kai pirkau , pas mane taip pat buvo atidarytas issipletimo bakelio voztuvas (ikistas degtukas), kad nelaikytu slegio. ismeciau ji lauk. bet vandens nespjauna lauk, viskas ok. tiesa, pries perkant masina man, mano variklis 2,5 jau buvo bene kapitaliskai perinktas... visi imanomi variklio dalykai suhermetinti. tai buvo matyti is sviezaus hermetiko. aisku faktas, buvo remontuota galva. bet ramina, tai, kad kogero daryta neatmestinai., variklis buves iskeltas lauk., imtas karteris, balansyrai, viskas kas imanoma buvo isrinkta ir sutepta.. :hmm:
tausoju as savo varikliuka, jau beveik 2 metai kaip vaziuoju, dziaugiuosi mazom sanaudom ir variklio dinamiskumu...
kai reikia esu paemes ir 180km/h., aisku temperastura kaip reikalas pakyla tokiam varikliui.
kai pirkau apie tuos 2,5 variklius viska puikiai zinojau., bet apziurinejau gal tik 5 minutes.. masina patiko ir paemiau., mintyse save raminau- kas nerizikuoja negeria sampano.

ačiū už atsakymą, Eddy. dabar man jau čia apskritai mixed feelings apie tą 605. Dabar kiek ieškau skelbimuose tai visi pardavę savo 2.5 galvutes. Tiesa, radau vieną - nori 700lt :doh: Skaičiuotis reiks, ar verta - šiaip ar taip, važiuoja kolkas puikiai...
Dėl temperatūrų tai kaip ir pats sakai - laikas keist termostatą :) Tik va nesupratau, kokiu būdu tu važiuodamas 110km/h įjungi ventiliatorius ir kokia iš jų nauda, važiuojant 110.
  • 0

#12 brizas

brizas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 777
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot605 2.1 td 1997m

Parašyta 2012 birželio 13 - 08:19

zinau siauliuose bent du garazinius kurie tikriausiai apsiimtu tvarkyt :pug: 2.5 td, bet pigiai tai nesigautu, nes jiems yra zinomi to variklio ,,ypatumai,,.
  • 0
joks materialus kunas ,turintis rimties mase, negali virsyti sviesos greicio

#13 kenis222

kenis222
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.985
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CLS AMG

Parašyta 2012 birželio 13 - 14:14

laikas keist termostatą :)

šiaip tai pas 2.5 du termostatai stovi.
  • 0
YOU KILLED KENNY! YOU BASTARDS

#14 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2012 birželio 13 - 20:19

pas mane automatiskai ventiliatoriai neisijungia. Kai matau kad temperatura kyla, tai jungiu kondicionieriu ir nuo ju veikiantis ventiliatoriai atausina kiek reikia. Jei tas nemacija tai atidares kapota numaunu fiske nuo daviklio ir ventiliatoriai praded a suktis max pajegumu.. Dabar kai karsta tai temperatura mieste ir pilnam ekipazui vaziuojant ant akiu kaista ir iki 100 tai pastoviai ijungtas kondisas pas mane.
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#15 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2012 birželio 14 - 07:21

Ale, nejaugi cia "normalu" skaitosi su tais kaitimais taip ? Sakyciau vistiek, kad kazkas negerai ir greiciausiai oras ausinimo sistemoj. Koks tas variklis bebutu, turetu "padoriai" ausintis, o karsciu tokiu dar kaip ir nebuvo...Keista.
  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#16 electro

electro
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 22
  • Automobilis:Peugeot 605 2.5TD '96

Parašyta 2012 birželio 14 - 14:03

pas mane automatiskai ventiliatoriai neisijungia. Kai matau kad temperatura kyla, tai jungiu kondicionieriu ir nuo ju veikiantis ventiliatoriai atausina kiek reikia. Jei tas nemacija tai atidares kapota numaunu fiske nuo daviklio ir ventiliatoriai praded a suktis max pajegumu.. Dabar kai karsta tai temperatura mieste ir pilnam ekipazui vaziuojant ant akiu kaista ir iki 100 tai pastoviai ijungtas kondisas pas mane.

įdomiai sprendi problemą :) o nebandei tiesiog pakeist temperatūrinio daviklio?
  • 0

#17 electro

electro
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 22
  • Automobilis:Peugeot 605 2.5TD '96

Parašyta 2012 birželio 14 - 14:05

šiaip tai pas 2.5 du termostatai stovi.

taip, vienas varikliui, o kitas atskirai intercooler'iui, nes intercooleris tuo pačiu aušinimo skysčiu aušinasi.
  • 0

#18 justis

justis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 199
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot 406 hdi

Parašyta 2012 birželio 15 - 14:05

taip, vienas varikliui, o kitas atskirai intercooler'iui, nes intercooleris tuo pačiu aušinimo skysčiu aušinasi.

antifrizas interkulerije...? kam ji ausint,jai jis atlieka visai kita funkcija.. jis ausina ora... kazka tu ce suveliai...
  • 0

#19 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2012 birželio 15 - 18:00

antifrizas interkulerije...? kam ji ausint,jai jis atlieka visai kita funkcija.. jis ausina ora... kazka tu ce suveliai...

yra intercooleriu, kurie turbinos suslegta ora ausina oru, o yra tokiu, kurie ausinimo skysciu..
  • 0

#20 justis

justis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 199
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot 406 hdi

Parašyta 2012 birželio 15 - 21:54

yra intercooleriu, kurie turbinos suslegta ora ausina oru, o yra tokiu, kurie ausinimo skysciu..

tai kad neisikertu, antifrizo temp 90c tai tada kokia oro buna..? 20 metu mechaniku dirbu,pirma kart tai girdziu.. technika tobuleja,o as tikriausiai pasenau... :blush:
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0