Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Problemos su kondicionierium


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 28

#21 dan406

dan406
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 9
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.0 Hdi, 80 kw, 2001

Parašyta 2012 liepos 10 - 16:58

O kur būtų galima tos priemonės įsigyti klaipėdoje ? Ar užtenka kad ir į kokią tanagrą nuvažiuot ir ten turės ?

Aš pirkau eilinėj autodetalių krautuvėlėj. Motip-Dupli produkcija nemažai jų prekiauja. Jei nebus šito, gal turės kokio nors kito gamintojo.
O salono filtrą tikrai vertėtų pasikeisti. Paprastas lenkiškas Filtron be aktyviosios anglies kainavo 18 lt.
  • 0

#22 zalnierius

zalnierius
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 25
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2012 liepos 10 - 22:28

O salono filtrą tikrai vertėtų pasikeisti. Paprastas lenkiškas Filtron be aktyviosios anglies kainavo 18 lt.


Salono filtra kartu su visais auto esančiais filtrais keičiau kai gavau mašiną (prieš metus). Pirkau kaiptik su aktyvinta anglim (gamintojo nepamenu) kainavo apie ~35 lt ir nesigailiu, nes netgi skęstant "fūros" dūmų debesy nesijaučia nei menkiausio kvapelio :) ir tikrai rekomenduočiau kitiems, nes kiek skaičiau tai jie netik dulkes ar kokį kitą brudą sulaiko, bet ir sunkiąsias ir nuodingas daleles, o kaiptik jos debesimis ir eina iš visų "glušytelių" aplink :) Tai kam save nuodyti dėl tų kelių litų, o kas mažus vaikus veža tai tikrai manau yra aktualu :)
  • 0

#23 dan406

dan406
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 9
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.0 Hdi, 80 kw, 2001

Parašyta 2012 liepos 10 - 22:56

Pirkau kaiptik su aktyvinta anglim (gamintojo nepamenu) kainavo apie ~35 lt ir nesigailiu, nes netgi skęstant "fūros" dūmų debesy nesijaučia nei menkiausio kvapelio :) ir tikrai rekomenduočiau kitiems, nes kiek skaičiau tai jie netik dulkes ar kokį kitą brudą sulaiko, bet ir sunkiąsias ir nuodingas daleles, o kaiptik jos debesimis ir eina iš visų "glušytelių" aplink :) Tai kam save nuodyti dėl tų kelių litų, o kas mažus vaikus veža tai tikrai manau yra aktualu :)

Kai užsiterš, keisiu irgi į anglinį.

O dėl drėgmės salone, ypač rudenį ir žiemą, labai pasiteisinęs dalykas - paprasčiausi laikraščiai. Pridedu jų pundus po sėdynėm, kilimėliais, po kilimėliu bagažinėj. Kai sudrėksta - pakeičiu. Nieko nekainuoja, o padeda išvengti labiausiai žiemą erzdinančio dalyko - ryte apšarmojusio iš vidaus priekinio stiklo. Šį būdą kažkada kažkokiam senam automobiliniam žurnale perskaičiau, tai ir reklamuoju visiems. :good:
  • 0

#24 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2012 liepos 11 - 07:30

Vyrai vyrai... kondicionieriaus smarve buna kad ir naujose masinose. Mano nauja skoda (15 000 jau pralekiau per tris menesius) irgi smirda isjungus. Toyota auris irgi naujas vanialina kaip pasiutes... Taigi elementaru, tas radiatorius buna slapias visas, aplimpa dulkemis, priskrenta... Valymas aerozoliu nepades NIEKADA. Ten greiciau kvapukas aitrus keliom dienom, nemetikit pinigu... Geriausia tai issimti radiatoriu, ji isplauti-isdziovinti ir statyti atgal. Kitur imanoma tai padaryti neatjungus nuo sistemos, pacioje masinoje. Bet darbo nemazai. + pagereja saldymas(svarios sieneles) ir aisku mazesne smarve. BET KAIP IR SAKAU, smirda ir visai naujos masinos, nesvarbu ar tai MB ar audi ar peugeu...
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#25 dan406

dan406
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 9
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.0 Hdi, 80 kw, 2001

Parašyta 2012 liepos 11 - 15:18

Valymas aerozoliu nepades NIEKADA. Ten greiciau kvapukas aitrus keliom dienom, nemetikit pinigu... Geriausia tai issimti radiatoriu, ji isplauti-isdziovinti ir statyti atgal. Kitur imanoma tai padaryti neatjungus nuo sistemos, pacioje masinoje. Bet darbo nemazai. + pagereja saldymas(svarios sieneles) ir aisku mazesne smarve.

Tai sėkmės plaunant ir džiovinant...
O po to purškaliuko panaudojimo, tai jokio aitraus kvapuko, tiesiog iš vis jokio kvapuko neliko. Bent jau kol kas :good:
  • 0

#26 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Parašyta 2012 liepos 11 - 19:08

Vyrai vyrai... kondicionieriaus smarve buna kad ir naujose masinose. Mano nauja skoda (15 000 jau pralekiau per tris menesius) irgi smirda isjungus. Toyota auris irgi naujas vanialina kaip pasiutes... Taigi elementaru, tas radiatorius buna slapias visas, aplimpa dulkemis, priskrenta... Valymas aerozoliu nepades NIEKADA. Ten greiciau kvapukas aitrus keliom dienom, nemetikit pinigu... Geriausia tai issimti radiatoriu, ji isplauti-isdziovinti ir statyti atgal. Kitur imanoma tai padaryti neatjungus nuo sistemos, pacioje masinoje. Bet darbo nemazai. + pagereja saldymas(svarios sieneles) ir aisku mazesne smarve.

BET KAIP IR SAKAU, smirda ir visai naujos masinos, nesvarbu ar tai MB ar audi ar peugeu...

naujoj ar nenaujoj masinoj smarves priezastis ta pati. Mano senoj masinoj aerozolis padejo nepriklausomai nuo mano ar tavo ar kito zmogaus tikejimo apie jo veiksminguma. Yra tokia sena patarle: niekada nesakyk "Niekada" :)
  • 0

#27 dan406

dan406
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 9
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.0 Hdi, 80 kw, 2001

Parašyta 2012 liepos 19 - 12:58

[quote name='ElvisGapo' date='Jul 11 2012, 07:08 PM'] BET KAIP IR SAKAU, smirda ir visai naujos masinos, nesvarbu ar tai MB ar audi ar peugeu... [/QUOTE]
naujoj ar nenaujoj masinoj smarves priezastis ta pati. Mano senoj masinoj aerozolis padejo nepriklausomai nuo mano ar tavo ar kito zmogaus tikejimo apie jo veiksminguma. Yra tokia sena patarle: niekada nesakyk "Niekada" :) [/quote]
Deja, deja... neseniai gyriau aerozolio veiksmingumą, bet po kokių 2 savaičių po aerozolio panaudojimo vėl atsiranda tas kvapas/smarvė iš ventiliacijos (primenantis kvapą iš įjungto dulkių siurblio). Reiks dairytis kažko efektyvesnio. O kas įdomiausia, kai kondicionierius įjungtas, tai pučia gaivų orą, tik išjungi kondicionierių - smarvė...
  • 0

#28 Pugas_605

Pugas_605
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.935
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:5008 1,5, 96 kW GT line, Peugeot 807hdi2.0 100kW + 406 2.0 hdi 80 kW :)~

Parašyta 2012 liepos 19 - 15:10

o kaip drenazas ?
  • 0

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !

GEOCACHING

My Webpage

5008 =1,5 hdi = 96 kW = fuel_icon_2_4602.png

EX 807 =2.0 hdi = 100kW =fuel_icon_2_4309.png

406 =2.0 hdi = 80 kW = fuel_icon_2_3794.png

EX 806 = 2.1 hdi = 80 kW   fuel_icon_2_2100.png


#29 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Parašyta 2012 liepos 19 - 19:51

[quote name='dan406' date='Jul 19 2012, 12:58 PM'] naujoj ar nenaujoj masinoj smarves priezastis ta pati. Mano senoj masinoj aerozolis padejo nepriklausomai nuo mano ar tavo ar kito zmogaus tikejimo apie jo veiksminguma. Yra tokia sena patarle: niekada nesakyk "Niekada" :) [/QUOTE]
Deja, deja... neseniai gyriau aerozolio veiksmingumą, bet po kokių 2 savaičių po aerozolio panaudojimo vėl atsiranda tas kvapas/smarvė iš ventiliacijos (primenantis kvapą iš įjungto dulkių siurblio). Reiks dairytis kažko efektyvesnio. O kas įdomiausia, kai kondicionierius įjungtas, tai pučia gaivų orą, tik išjungi kondicionierių - smarvė... [/quote]
matyt nemazai dulkiu ten prisikaupe ir jos suslape toki kvapa skleidzia. tai to aerozolio ten per mazai reiskias. reiktu normaliai isvalyt garintuva. man jau kokia 2 men jokios smarves nera, bet slapiu dulkiu kvapas buna isjungus kondicionieriu. jis pradejo jaustis po aerozolio panaudojimo kai tik jo kvepalai issigaravo per kokias 2 sav.
idomu ar tos putos nuplauna dulkes nuo garintuvo
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0