Glusint nereikes, tik isprogramuoti, nes po atjungimo jie pasilieka uzdaroje padetyje.Vilniuje Taurius si reikala sutvarkytu (isprogramuotu) o usglusint pats turesi. Pazek youtubej po EGR kaip isiurbimo kolikas atrodo, ir nuspresi , tvarkyti ar glusinti.
EGR Vožtuvas
#61
Posted 2014 April 11 - 19:08
#62
Posted 2014 April 11 - 20:14
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#63
Posted 2014 April 11 - 20:35
Tai su Taurium jau sutarta viskas ;) Ir siaip parametrus paziuresim normaliai, man ir trauka lyg mazoka pasirode, nors aisku gal labai kazkokio stebuklo tikejausi is 2.7 hdi, daugiau astrumo kazkaip....Jeigu EGR uzsidare(ju yra 2 pas 2.7HDi), tada nereiks intervenciju daryt. Svarbu, kad butu pagal % ne daugiau nei 5%.
Betkokiu atveju, Vilniuje ir Kaune manau geresnio zmogaus uz Tauriu nerasit sitam reikalui.
Edited by Finalfour, 2014 April 11 - 20:36.
#64
Posted 2014 April 11 - 20:48
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#65
Posted 2014 April 11 - 21:03
Na, siuo atveju kalbam apie si motora ne pas P607, bet pas P407 coupeMasina 607 gi didele, jam 2.7HDi BUTINAS kad padoriai vaziuotu masina, bet tikrai ne tam, kad skristum kaip su formule ;)
#66
Posted 2014 April 12 - 19:20
#67
Posted 2014 April 12 - 21:06
Na, tiketis stebuklu neverta. Masina sveria tikrai nemazai, tad ir isibegejimas jos bus ne maziau turbut negu 8 sekundes iki 100. Bet tai norma tokios mases masinai.Tai su Taurium jau sutarta viskas ;) Ir siaip parametrus paziuresim normaliai, man ir trauka lyg mazoka pasirode, nors aisku gal labai kazkokio stebuklo tikejausi is 2.7 hdi, daugiau astrumo kazkaip....Jeigu EGR uzsidare(ju yra 2 pas 2.7HDi), tada nereiks intervenciju daryt. Svarbu, kad butu pagal % ne daugiau nei 5%.
Betkokiu atveju, Vilniuje ir Kaune manau geresnio zmogaus uz Tauriu nerasit sitam reikalui.
Mane kas nustebino, kad pvz. koks nors CL klases mersas:
http://en.wikipedia....s-Benz_CL-Class
Jis su 306 arkliais ir 460 niutonu isibegeja iki 100 per 6,1 sekundes, o su dvigubai galingesniu varikliu (612 arkliu ir 1000 niutonu) jau tik per 4,5 sekundes.
Beje, tiuninguotas V6 607 sugeba surinkti 100 per 7 sekundes. Ir tai visai geras laikas, palyginus su mersiuku. ;)
#68
Posted 2014 April 15 - 17:51
#69
Posted 2014 April 17 - 07:28
#70
Posted 2014 April 17 - 08:06
Na tai juk kiek praeina zmones, pas PSA gerai kad bakeliai ardomi (kalba apie FAP o ne apie katalizsus), kur virina tai jau matysis... Na bet jei geras ismetimas jie negali prisiknist prie nieko.O vat idomu - kaip bus su tais ispjautais FAPais ir EGRais per TA ? Gi vis gasdino kad nepraleis. Bet kokiu budu galima patikrinti ? Nu kad katalizatorius ispjautas tai vizualiai galima pamatyti jei negraziai padaryta, o kaip del visokiu FAP - DPF - EGR ?
Bet ateis kazkada (dar negreit manau) tokia diena, jog ant kelio stabdys uz duminguma (kaip danijoj) ir tada iskart moki bauda + atima technikini iki kol servisas nepatvirtina jog gedimai pasalinti... Ana savaite zmogus Danijoj nupirko Opel vivaro 1.9DCi, dumija... tai bijo i gatve isvaziuot, nes ten BAUDOS nesveikai dideles. As tik uz svaria aplinka, bet visu pirma variklio darbas turi veikt gerai, tada ir dumo nebus. Tvarkingas GOLFAS 1990 metu be dumo vaziuoja, svarbu variklio ir ipusrskimo sistemos stovis, FAP'as tik maskuoja trukumus, bet neilgam.
P.S. daug kas traktuoja FAP uzsikisima kaip "GEDIMAS". Nieko panasaus, kuro filtras kai uzsinesa tai ne gedimas, tiesiog NEPRIEZIURA. Ji reikia laiku keisti. Tas pats galioja ir FAP. Taciau kadangi lietuviam toli atlyginimu klausimu iki tu danu, tai bent jau stenkimes nevazinet su garveziais.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#71
Posted 2014 April 17 - 09:52
Specialiai skambinau i Transeksta, labai smagiai ir kaip ne keista, atvirai pasnekejom su vienu ju darbuotoju. Jis sake, kad jie kol kas neikaip negali to pamatyti, nei isprogramuotu egr, nei fap nebuvimo. Nes nesijungia prie diagnoses. Sake, KTU dirbo prie aparato, kuris matuotu temperaturos skirtumus pries katalizatoriu ir uz jo, ir jo nebuvima tas aparatas aptiktu, bet sake bandymu metu tas prietaisas taip nepatikimai veike, kad projekta nutrauke ir sako dabar jie net neisivaizduoja ar kada nors is viso techniskai sugebes nustatineti ar yra filtravimo sistemos ar ne, jei to nesimato vizualiai. Tiesiai sviesiai jis pasake, kad siuo metu jie neturi galimybiu nustatyti ir ko gero ilgai dar neturesO vat idomu - kaip bus su tais ispjautais FAPais ir EGRais per TA ? Gi vis gasdino kad nepraleis. Bet kokiu budu galima patikrinti ? Nu kad katalizatorius ispjautas tai vizualiai galima pamatyti jei negraziai padaryta, o kaip del visokiu FAP - DPF - EGR ?
O Taurius man sake, kad net dileriai nelabai supras kad pas mane egr ispjauti, nes ten jis visai kitokia modifikuota programa irase, kur dileriui rodys kad su oro srautais ir t.t. viskas ok yra. Zodziu, nezinant tiksliai kur ir ko ieskot, net dileris gali neusprasti, o ka jau kalbeti apie TA....
Beja, FAP man neiskastravo, nes pas mane pagal kompo rodmenis jis labai geros bukles dar, rida visgi tik 111 000 km, tai pagal rida ir jo uzsitersimas sake atitinka labai graziai. Zodziu, prie jo nera ko lyst kol kas. Atjunge tik egr, kol kas pastebejau tik kad variklio darbas greitejant ant salto tapo kiek garsesnis, bet Taurius sako kad tai norma po egr atjungimo. Idomu kodel tik.
#72
Posted 2014 April 17 - 09:57
Edited by Laimonas, 2014 April 17 - 09:59.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#73
Posted 2014 April 17 - 17:00
Na, fapas pas mane liko, kam ji pjaut jei viskas su juo kol kas gerai? O egr nors ir atjunge, bet lagas vis tiek yra. Bet kiek skaiciau uzsienio forumus, tai visi P407 coupe savininkai verkia del to lago. Na, paspaudi gaza, masina pradeda svelniai vazuoti ir tada staiga rauna i prieki kai raketa, nes tu gaza buni ispaudes jau nemazai laukdamas kad kuo greiciau ji ilektu i zieda tarkime. Nervina biski tas lagas. Na nera tokio astrumo, kad tik spustelni stipriau gaza ir ji sautu iskarto i prieki, ne pamasto kazkiek dar.Matai, egr tai elektroniniai varikliukai, kurie turi savo "LAGA" + kai strigineja del suodziu tai ir masina pasidaro vangi, prasideda pulsavimas salto, tampymasi trasoje ir pan. Pas mane irgi dabar atrodo lyg cipuota, kai nebera EGR + FAP'o Is tikro masina zymiai gyvesne ir traukia geriau. paprasta fizika - ORAS PAIMAMAS TIK SVIEZAS, o pasisalinti jam (ismetimo dujom) nemaiso FAP'as, kas leidzia turbinoms lengviau ir greiciau isisukt
#74
Posted 2014 April 17 - 20:42
Viskas ok, jei tik 100k nulekus tai bedos del FAP ir nera. Jei nori atsikratyti to lago, yra chipavimas, pasiteirauk Tauriaus. Tik nzn ar verta tai daryt, bet tau cia jau paciam spresti.Na, fapas pas mane liko, kam ji pjaut jei viskas su juo kol kas gerai? O egr nors ir atjunge, bet lagas vis tiek yra. Bet kiek skaiciau uzsienio forumus, tai visi P407 coupe savininkai verkia del to lago. Na, paspaudi gaza, masina pradeda svelniai vazuoti ir tada staiga rauna i prieki kai raketa, nes tu gaza buni ispaudes jau nemazai laukdamas kad kuo greiciau ji ilektu i zieda tarkime. Nervina biski tas lagas. Na nera tokio astrumo, kad tik spustelni stipriau gaza ir ji sautu iskarto i prieki, ne pamasto kazkiek dar.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#75
Posted 2014 April 17 - 22:11
Ne, cipuoti nenoriu, nes ir taip sitie 2.7 hdi ne kazka, o dar ji bombint, kam dar rizika didinti, jei jos ir taip pakanka? ;)Viskas ok, jei tik 100k nulekus tai bedos del FAP ir nera. Jei nori atsikratyti to lago, yra chipavimas, pasiteirauk Tauriaus. Tik nzn ar verta tai daryt, bet tau cia jau paciam spresti.
#76
Posted 2014 April 18 - 14:34
Tai apie ta pati ir as kalbuNe, cipuoti nenoriu, nes ir taip sitie 2.7 hdi ne kazka, o dar ji bombint, kam dar rizika didinti, jei jos ir taip pakanka? ;)
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#77
Posted 2014 April 18 - 14:46
Laimonai, ar gali buti del blogu pakaitinimo zvakiu, kad siandien ryte (buvo +4) kai uzkuriau, kokia 10 sekundziu variklis dirbo taip nelabai graziai lyg pasipurtydamas?Tai apie ta pati ir as kalbu
#78
Posted 2014 April 18 - 15:27
#79
Posted 2014 April 18 - 16:17
Priprasi, beveik visi 2.7HDi taip daro (aisku tas pasipurtymas turi buti labai mazas, tikrai nera taip, kad jau tragedija ten kazkokia). Ir tik pirmas 5 sekundes. Dar toks ''trak trak trak'' turi pasigirst tik uzkurus . Bet cia taip jau yra, nesvarbu ar apynaujis Range rover ar 607 7-niu metuLaimonai, ar gali buti del blogu pakaitinimo zvakiu, kad siandien ryte (buvo +4) kai uzkuriau, kokia 10 sekundziu variklis dirbo taip nelabai graziai lyg pasipurtydamas?
Aisku, jei pakaitinimo zvakes simbolis uzsidega, vadinasi jos kaitina, jei kaitina, vadinasi reikia kad kaitintu, jei reikia kad kaitintu, tada reikia kad jos gerai veiktu, jei reikia kad jos gerai veitu, reikia lupt lauk ir tikrint
Tai tiek
P.S. 2.7HDi lepus zvakems, su senom, nors gyvom dar, bet silpnom, prie -10 jau taip draskes viskas...jas pasikeitus prie -18(daugiau sia ziema neitrauke salcio) vedesi kaip laikrodis.
Edited by Laimonas, 2014 April 18 - 16:17.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#80
Posted 2014 April 18 - 16:41
5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users