EGR Vožtuvas
#81
Posted 2014 April 23 - 17:45
#82
Posted 2014 April 23 - 23:08
Na come'on...Dileriai nepamatys. Dileriai programiskai ecu negali nuskaityti - tas tiesa. Taciau bet kas daugmaz draugajantis su diagnostika pamatys neveikianti egr'a, aisku to priezastys gali buti tiesiog uzglusintas vamzdelis, nebutinai programiskai atjungtas valdymas. Oro srautas tvarkingai veikianciam varikliui esant laisvom apsukom yra x2 uz defaultini.Specialiai skambinau i Transeksta, labai smagiai ir kaip ne keista, atvirai pasnekejom su vienu ju darbuotoju. Jis sake, kad jie kol kas neikaip negali to pamatyti, nei isprogramuotu egr, nei fap nebuvimo. Nes nesijungia prie diagnoses. Sake, KTU dirbo prie aparato, kuris matuotu temperaturos skirtumus pries katalizatoriu ir uz jo, ir jo nebuvima tas aparatas aptiktu, bet sake bandymu metu tas prietaisas taip nepatikimai veike, kad projekta nutrauke ir sako dabar jie net neisivaizduoja ar kada nors is viso techniskai sugebes nustatineti ar yra filtravimo sistemos ar ne, jei to nesimato vizualiai. Tiesiai sviesiai jis pasake, kad siuo metu jie neturi galimybiu nustatyti ir ko gero ilgai dar netures
O Taurius man sake, kad net dileriai nelabai supras kad pas mane egr ispjauti, nes ten jis visai kitokia modifikuota programa irase, kur dileriui rodys kad su oro srautais ir t.t. viskas ok yra. Zodziu, nezinant tiksliai kur ir ko ieskot, net dileris gali neusprasti, o ka jau kalbeti apie TA....
Beja, FAP man neiskastravo, nes pas mane pagal kompo rodmenis jis labai geros bukles dar, rida visgi tik 111 000 km, tai pagal rida ir jo uzsitersimas sake atitinka labai graziai. Zodziu, prie jo nera ko lyst kol kas. Atjunge tik egr, kol kas pastebejau tik kad variklio darbas greitejant ant salto tapo kiek garsesnis, bet Taurius sako kad tai norma po egr atjungimo. Idomu kodel tik.
Edited by PhanT, 2014 April 23 - 23:11.
#83
Posted 2014 April 23 - 23:10
Tai jo, bet TA tikrai nepamatys, bent jau siuo metu Nei EGR, nei FAP nebuvimo. Tiesa, pas mane FAP dar yra ir veikia puikiai, bet itariu su savo trumpais atstumais ir rezimu "dazniausiai miestas" as ji per ziema pribaigsiu...Na come'on...Dileriai nepamatys. Dileriai programiskai ecu negali nuskaityti - tas tiesa. Taciau bet kas daugmaz draugajantis su diagnostika pamatys neveikianti egr'a, aisku to priezastys gali buti tiesiog uzglusintas vamzdelis, nebutinai programiskai atjungtas valdymas.Specialiai skambinau i Transeksta, labai smagiai ir kaip ne keista, atvirai pasnekejom su vienu ju darbuotoju. Jis sake, kad jie kol kas neikaip negali to pamatyti, nei isprogramuotu egr, nei fap nebuvimo. Nes nesijungia prie diagnoses. Sake, KTU dirbo prie aparato, kuris matuotu temperaturos skirtumus pries katalizatoriu ir uz jo, ir jo nebuvima tas aparatas aptiktu, bet sake bandymu metu tas prietaisas taip nepatikimai veike, kad projekta nutrauke ir sako dabar jie net neisivaizduoja ar kada nors is viso techniskai sugebes nustatineti ar yra filtravimo sistemos ar ne, jei to nesimato vizualiai. Tiesiai sviesiai jis pasake, kad siuo metu jie neturi galimybiu nustatyti ir ko gero ilgai dar netures
O Taurius man sake, kad net dileriai nelabai supras kad pas mane egr ispjauti, nes ten jis visai kitokia modifikuota programa irase, kur dileriui rodys kad su oro srautais ir t.t. viskas ok yra. Zodziu, nezinant tiksliai kur ir ko ieskot, net dileris gali neusprasti, o ka jau kalbeti apie TA....
Beja, FAP man neiskastravo, nes pas mane pagal kompo rodmenis jis labai geros bukles dar, rida visgi tik 111 000 km, tai pagal rida ir jo uzsitersimas sake atitinka labai graziai. Zodziu, prie jo nera ko lyst kol kas. Atjunge tik egr, kol kas pastebejau tik kad variklio darbas greitejant ant salto tapo kiek garsesnis, bet Taurius sako kad tai norma po egr atjungimo. Idomu kodel tik.
Edited by Finalfour, 2014 April 23 - 23:12.
#84
Posted 2014 April 23 - 23:11
Tikrai taip.Tai jo, bet TA tikrai nepamatys, bent jau siuo metu Nei EGR, nei FAP nebuvimo.
Na come'on...Dileriai nepamatys. Dileriai programiskai ecu negali nuskaityti - tas tiesa. Taciau bet kas daugmaz draugajantis su diagnostika pamatys neveikianti egr'a, aisku to priezastys gali buti tiesiog uzglusintas vamzdelis, nebutinai programiskai atjungtas valdymas.Specialiai skambinau i Transeksta, labai smagiai ir kaip ne keista, atvirai pasnekejom su vienu ju darbuotoju. Jis sake, kad jie kol kas neikaip negali to pamatyti, nei isprogramuotu egr, nei fap nebuvimo. Nes nesijungia prie diagnoses. Sake, KTU dirbo prie aparato, kuris matuotu temperaturos skirtumus pries katalizatoriu ir uz jo, ir jo nebuvima tas aparatas aptiktu, bet sake bandymu metu tas prietaisas taip nepatikimai veike, kad projekta nutrauke ir sako dabar jie net neisivaizduoja ar kada nors is viso techniskai sugebes nustatineti ar yra filtravimo sistemos ar ne, jei to nesimato vizualiai. Tiesiai sviesiai jis pasake, kad siuo metu jie neturi galimybiu nustatyti ir ko gero ilgai dar netures
O Taurius man sake, kad net dileriai nelabai supras kad pas mane egr ispjauti, nes ten jis visai kitokia modifikuota programa irase, kur dileriui rodys kad su oro srautais ir t.t. viskas ok yra. Zodziu, nezinant tiksliai kur ir ko ieskot, net dileris gali neusprasti, o ka jau kalbeti apie TA....
Beja, FAP man neiskastravo, nes pas mane pagal kompo rodmenis jis labai geros bukles dar, rida visgi tik 111 000 km, tai pagal rida ir jo uzsitersimas sake atitinka labai graziai. Zodziu, prie jo nera ko lyst kol kas. Atjunge tik egr, kol kas pastebejau tik kad variklio darbas greitejant ant salto tapo kiek garsesnis, bet Taurius sako kad tai norma po egr atjungimo. Idomu kodel tik.
#85
Posted 2014 October 12 - 15:27
Sveiki, zodziu atsitiko tokia problema, pasimeciau vakume. Pagal peugeot service box schema nepajungiu vakumo, nes kazkaip man viskas painiojasi. Variklis 2.0 HDi 79kw. Masina netraukia kaip trauke anksciau ir nebegirdziu turbo svilpimo, visa vakuma perkamsiau is naujo ir vis kitaip ir nieko, o dabar nezinau kaip buvo originaliai, gal kas galit numest koki aisku aprasyma su fotkem, butu labai faina
#86
Posted 2014 October 27 - 10:26
Tai jo, bet TA tikrai nepamatys, bent jau siuo metu Nei EGR, nei FAP nebuvimo. Tiesa, pas mane FAP dar yra ir veikia puikiai, bet itariu su savo trumpais atstumais ir rezimu "dazniausiai miestas" as ji per ziema pribaigsiu...
Klausykit daugiau tokiu nusisneketoju. TA ir nereikia matyti kad kazko nera-masina perdaug mes nuodu ne-neutralizuotu-ir nepreis TA, pocui yra ten FAP'as ar nera. O atjungus EGR'a tai ismetimas nuodingas zenkliai isauga. Kai TA paspaus 5000RPM ir garaziukas paskes dumuose - viskas ir bus aisku
Edited by TomasSamot, 2014 October 27 - 10:27.
#87
Posted 2014 October 27 - 10:39
Zmogau, pasiskatyk kada EGR veikia kada ne... Nenoriu as cia juodinti klubieciu, bet esme tokia, EGR reikalingas esant mazai apkrovai, o vat paspaudus akseleratoriu iki galo ar daugiau jis uzsidaro ir ima ora is oro filtro o ne is "glusitelio". Atliekant programavima to ir siekiama ir padaroma jog EGR visada butu UZARYTAS ir niekada is kamino dumai neitu i isiurbima. Taigi jei uzspaudi "angliu" poveikis EGR yra ar nera 0-linis. Aisku jei EGR stringa tada buna JUODU DUMU nes nespejau paduot reikiamo oro, todel ir daromas isprogramavimas. Dumingumas vos vos vos didesnis ant laisvu, bet tik jau ne duodant gazo... google it sir.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#88
Posted 2014 October 27 - 12:34
musiau TomasSamot jau TA nepraleido del dumingumo kad taip pyksta ant EGR ir FAP
#89
Posted 2014 October 27 - 12:53
Zmogau, pasiskatyk kada EGR veikia kada ne... Nenoriu as cia juodinti klubieciu, bet esme tokia, EGR reikalingas esant mazai apkrovai, o vat paspaudus akseleratoriu iki galo ar daugiau jis uzsidaro ir ima ora is oro filtro o ne is "glusitelio". Atliekant programavima to ir siekiama ir padaroma jog EGR visada butu UZARYTAS ir niekada is kamino dumai neitu i isiurbima. Taigi jei uzspaudi "angliu" poveikis EGR yra ar nera 0-linis. Aisku jei EGR stringa tada buna JUODU DUMU nes nespejau paduot reikiamo oro, todel ir daromas isprogramavimas. Dumingumas vos vos vos didesnis ant laisvu, bet tik jau ne duodant gazo... google it sir.
O dėl nekokybiško išprogramavimo taip pat gali padidėti dūmingumas?
#90
Posted 2014 October 27 - 16:49
s.vilius, taip gali..
tomassamot, pries taip ziauriai nusikalbedamas pirma pasidomek tema apie kuria rasai, nes si karta praleidai puikia proga protingai patyleti. yra ir siame forume daug ir teisingos info lietuviu kalba, pasiskaityk, apsisviesk, tada jau galesi gal ir mus pamokyt ka su tu egr daryti.
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#91
Posted 2014 October 27 - 21:43
O gal galit kas nors numest paveiksliuku su EGR veikimu kai yra pajungta PP2000, kai EGR veikia blogai ir kai gerai? Ar cia atimsim is kazkieno alga jei paviesinsim?
#92
Posted 2014 October 28 - 08:35
As pasidalinsiu info, negaila. vien zo, jei egr veikia normos ribose, tai srauto matuokle jam atsidarius turetu rodyti nuo 200 iki 300(nepamenu ten matavimo vienetu.), o esant uzdarytam apie 500..tik uzkurus egr iskarto neatsidaro, todel turi rodyti apie 500..pagazavus ir vel susinormalizavus laisviem sukiam egr sudirba ir srautas rodo apie 250-280 is pradziu paplaukoioja, paskui stabilizuojas ir plaukiojimas tik minimalus +-10..
ar veikia egr galima pamatyti ir is jo uzvaldymo parametro..normalus egr atsidarymas 40-70proc, jei parametras labai mazas, gali buti kad sraiuto matuokle grybauja, arba kazur kiauras oro paemimas, jei parametras arteja i 100(cia jau kai turetu buti stabilus) reiskia arba egr neatsidaro, arba uzkistas - zagluske ar suodziais, arba velgi srauto matuokle pjauna gryba - jie vienas su kitu stipriai susije ir gali isprovokuoti vienas kito klaidas, arba parametro pokycius..
elektriniam egr voztuvam reikia dar stebeti ne tik egr position parametra bet ir egr position copy, jie turi sutapti, esant nesutapimui arba position copy plaukiojimui, galima itarti mirusi egr, kartais egr darbo sutrikimus itakoja ir uzsikises FAP, taigi vertetu uzmesti aki i diferencini slegi fap'e, jei jis pagazavus kyla virs 100mb galit drasiai ruostis fap operacijai.
jauciu kad tampu pedagogu. cia jau idomus gyvenimo posukis..
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#93
Posted 2014 October 28 - 19:54
O geras. Neblogas aprasymas, man pades. Tiesiog idomu kaip viskas vyksta. Gal pasirodys kvailai ir galvosit, kad meluoju, bet komercijos is tokiu info nesiruosiu daryt, viskas tik man asmeniskai. Pats issidauziau FAP ir isiprogramavau, turiu PP2000, ECU Flasher, mokausi su WINOLS, tiesiog viskas idomu kas su tuo susija Aciu dar karta uz info
#94
Posted 2014 October 29 - 13:09
Klausykit daugiau tokiu nusisneketoju. TA ir nereikia matyti kad kazko nera-masina perdaug mes nuodu ne-neutralizuotu-ir nepreis TA, pocui yra ten FAP'as ar nera. O atjungus EGR'a tai ismetimas nuodingas zenkliai isauga. Kai TA paspaus 5000RPM ir garaziukas paskes dumuose - viskas ir bus aisku
Pries izeidinedamas forumiecius, paziurek i veidrodi ir pamatysi kaip kraupiai pats nusisneki. Statau deze alaus, kad pas mane su isprogramuotu EGR gali gazuot kad ir puse valandos, nepamatysi nei vieno juodo dumelio, niekada jokais budais, tik saldu kvapa. Pas mane FAP veikia puikiai.
EGR isprogramavimo TA gyvenieme nesupras, kol nesijungs prie diagnostikos. O kad pas tave senas kibiras dumais apsipyles, tai ten jau niekas nepades. Ne visos auto tokios. Ir dar - rasaiu jau kelis postus auskciau, skambinau i Transeksta, jie patvirtino kad FAP nebuvimo jie aptikti negali ir netikrina siuo metu, jau nekalbant apie EGR. Taip kad ramiai, ir skaitom bent jau foruma pries pradedant nusisnekineti.
#95
Posted 2014 October 31 - 21:11
Klausykit daugiau tokiu nusisneketoju. TA ir nereikia matyti kad kazko nera-masina perdaug mes nuodu ne-neutralizuotu-ir nepreis TA, pocui yra ten FAP'as ar nera. O atjungus EGR'a tai ismetimas nuodingas zenkliai isauga. Kai TA paspaus 5000RPM ir garaziukas paskes dumuose - viskas ir bus aisku
Eini mokytis "basic" dyzelio mazgu veikimo principu. Egr'o, fap'o, ipurskimo sistemos ir pan. Tada sugrisi ir papasakosi, kaip ten nuo uzglusinto egr'o ir kas skenda dumuose )) Taip pat deretu suzinot kam skirtas egr, kokias dujas jis neutralizuoja, ka tikrina TA ir kada is tikro veikia.
O dėl nekokybiško išprogramavimo taip pat gali padidėti dūmingumas?
Jis ir del kokybisko gali padideti jei kranai pakankamai atsukti, tam kad pvz turbina greiciau uzsipustu reikia riebint misini ir rezultate gauni duminguma. Tai nereiskia, kad programavimas buvo nekokybiskas.
Edited by PhanT, 2014 October 31 - 21:15.
#96
Posted 2014 October 31 - 22:39
ka reiskia riebint misini?
#97
Posted 2014 November 01 - 14:30
riebint misini - pripilt dagiau kuro, pdidint kuro norma aksceleracijos metu.
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#98
Posted 2014 November 02 - 15:18
O dėl nekokybiško išprogramavimo taip pat gali padidėti dūmingumas?
Jau antra karta isitikinu, kad tam gali tureti itakos senai keistas oro filtras. Beje, tas senai, tai ne 10 000 ar daugiau km. O pvz. 5000 Brolio drauges dyzelinis 1.6hdi citramonas nepraejo TA del dumingumo. 3.7 pripute. Jau galvojo kazkas su masina negerai. Bet pakeite oro filrta ir dumingaumas pasidare 2.1 O filtra keistas buvo tik pries 5000 km. Tas pats buvo su berlingo darbiniu, tokio pacio variklio. TA nepraejo del dumingumo, o pakeitus filtra (tuo paciu isplove servise EGR), dumingumas nukrito iki 1.xx Dabar supratau kodel ir mano dumingumas buvo 2.75 ir per TA zmogelis sake, kad daugiau nelabai iseina sumazinti gazuojant. Mano filtras TA metu buvo keistas pries 7000 km.
Zodziu, pries TA, jeigu filtra keistas daugiau negu pries 5000 km, galite drasiai keisti ir dumingumas zenkliai sumazes.
#99
Posted 2014 November 04 - 14:30
Toks klausimukas, pas mane 406 HDi 80kW, kažkuriuo metu taip dingo trauka nuo žemesnių sūkių. kaip išsireiškus, jei lėtai gazuoju, ir esu ant greitėjimo, tai davus gazas dugnas viskas OK, ji kabliuoja kaip priklauso, bet jei važiuoju tolygiai negreitėjant ir duodu gazas dugnas, ji praktiškai negreitėja kol nepasiekia 3000rpm, tada jau rauna. Pamėginau atjungti EGR šlangą, deja niekas nepakito. Gal kas kokių minčių? Ar tai ne EGR kaltė? Tiesa EGR visas apsitepalavęs, nors jį keičiau keli mėn atgal..
#100
Posted 2014 November 12 - 10:18
Niekur nerandu, kas cia per slangutė tokia užglušinta tokiu būdu ir nepasiekiu, negaliu pamatyti iš kur ji ateina, šalia dešiniau šlangutė eina iš EGR vožtuvo, o šita tokia truputį kietesne, taip ir tabaluojasi, pačiupinėjus lyg ir į vakuminė panašu, bet kad jokiose schemose aš jos nerandu, kas čia per šlangutė?
Peugeot 406 2.1 TD 80 KW
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users