sveiki, pas mane peugeot 407sw 2hdi ismete engine foult klaidele del EGR. Ir meistrelis uzsiprase uz isprogramavima 100euru. tai ,man pasirode gana branu, noreciau suzinoti jusu nuomones, kituose miestose kokios kainos.
meistrelis buvo is Šilalės.
Parašyta 2015 vasario 23 - 09:32
sveiki, pas mane peugeot 407sw 2hdi ismete engine foult klaidele del EGR. Ir meistrelis uzsiprase uz isprogramavima 100euru. tai ,man pasirode gana branu, noreciau suzinoti jusu nuomones, kituose miestose kokios kainos.
meistrelis buvo is Šilalės.
Parašyta 2015 vasario 23 - 09:35
sveiki, pas mane peugeot 407sw 2hdi ismete engine foult klaidele del EGR. Ir meistrelis uzsiprase uz isprogramavima 100euru. tai ,man pasirode gana branu, noreciau suzinoti jusu nuomones, kituose miestose kokios kainos.
meistrelis buvo is Šilalės.
Na jei isprogramuos tvarkingai,normali kaina,o jei netinka kaina 900lt naujas kainuoja egr siam modeliui.
Sekmes ieskant uz 10 euru
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
Parašyta 2015 vasario 23 - 12:06
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2015 vasario 24 - 20:35
sveiki, pas mane peugeot 407sw 2hdi ismete engine foult klaidele del EGR. Ir meistrelis uzsiprase uz isprogramavima 100euru. tai ,man pasirode gana branu, noreciau suzinoti jusu nuomones, kituose miestose kokios kainos.
meistrelis buvo is Šilalės.
Susirandi nerzaveikos gabala pagal egr iejimo ir isejimo angas pasidarai zagluskes. Glusini pries ir uz egr. Jei uz jo glusinsi tai anksciau ar veliau vel pastriks nuo sodziu. Glusinamas veikiantis nestringantis egr voztuvas. Klaida sedes variklio kompe del per daug pridaryto voztuvo. Chekas nedegs skydelyje.
Parašyta 2015 vasario 24 - 21:01
Susirandi nerzaveikos gabala pagal egr iejimo ir isejimo angas pasidarai zagluskes. Glusini pries ir uz egr. Jei uz jo glusinsi tai anksciau ar veliau vel pastriks nuo sodziu. Glusinamas veikiantis nestringantis egr voztuvas. Klaida sedes variklio kompe del per daug pridaryto voztuvo. Chekas nedegs skydelyje.
o tu tuo tikras?Site egr yra 4 ar 5 kontaktu,o tai reiskia kad jis ne tik valdomas 2 kontaktais kaip elektrovariklis,o ir turi poteciometra/reostata,kuris ir sukelia daugiausiai bedu,butent jis,nuo nusidevejimo,o ne suodziai.Ir dar uzglusinus oro srauto matuokles klaida garantuota nuo per didelio srauto ir neatitikimo su egr
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
Parašyta 2015 vasario 24 - 21:39
Parašyta 2015 vasario 24 - 22:38
Arthurwest, nemaisyk dvieju dalyku, tai kai voztuvas neveikiantis elektriskai ir kai jis tik mechaniskai uzsikises. Jei elektriskai jam chajuk, nepades ir 15 ploksteliu...
O be to, oro srautai ne tokie kokie turi buti (jau kolega pries tai poste ta pati minejo), bet apie tai daug aiskinti. O cia kaip pavyzdys siandieninis: "Galima" ir abs davikli nuo kitos masinos uzdet, padedi saiba, kad nesitrintu ir ok... Istato akis kiaules, sako nieko nzn nieko nedariau, padaryk diagnostika, lyg ir viskas ok klaidu nera, vaziuojant irgi liuks, padidini greiti - pasakai kad neatitinka daviklio parodymai prie didesnio greicio, liepi pasikeisti davikli arba issivalyt zieda, o tada islenda "juk as keiciau". Ka paziurim, ogi stebuklas ant pezho daviklis nuo ford focuso, biski pasmirgeliuotas, laidas sujungtas su lipnia juosta, nes matai naujas 110lt kainavo o senas is sroto 20lt masina vaziuoja, bet vat klausimas kaip ir kiek
Taigi, pas tave ne senukas 2.0hdi 79kw kur dar isdega(jeigu taip galima pavadint) tas reikalas, o naujos kartos pilnai elektrine sistema. Neisizeisk, tiesiog jei jau daryt, tai daryt iki galo, o ne barbariskai
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2015 vasario 25 - 06:40
79kw jei neveikia egr 100% klaida antipolution fault kaip aksioma,tai jau patikrintas dalykas,as arba atjungiu egr ir sustyguoju programiskai matuokle arba atstatineju vakuminius valdymus kaip priklauso originaliai.
sid803 kaip ir Laimonas minejo taip plokstele galima naudoti,pas siemena tas praeina,pas bosch ne!Bet su salyga jei elektrine dalis(bent potenciometro) tvarkinga,ir visa tai tai laikinas dalykas,be to jau 100kartu minejau cia atjungti vien tik egr(kad nemestu klaidu) nera geris,geris tuo atveju jei atjungus sustyguosi oro srauta kaip priklauso gamykliskai veikianciu egr
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
Parašyta 2015 vasario 25 - 06:55
Parašyta 2015 vasario 25 - 07:21
Aha o Taurius sake uztenka tik isprogimt ir nereikia nieko glusint, jis pats uzsidaro.
Nu ir ka,isprogramavo,klaidos nera as ir taip sugebu,o tu man ant 800rpm parodyk koks tavo oro stautas maf sensoriaus (mg/impulse)su isprogramuotu!?O ka tai duoda,kenkia,geris...klausimas 10
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
Parašyta 2015 vasario 25 - 09:25
Nu ir ka,isprogramavo,klaidos nera as ir taip sugebu,o tu man ant 800rpm parodyk koks tavo oro stautas maf sensoriaus (mg/impulse)su isprogramuotu!?O ka tai duoda,kenkia,geris...klausimas 10
Tai nori pasakyt, kad Taurius netiesą pasakė?
Parašyta 2015 vasario 25 - 13:09
Išprogramavus egr'a, oro srautas ant laisvu bus jau apie 500 (nepamenu kokiu ten vienetu)? Ar visvien apie 250, tarsi su veikianciu egru, taciau tik kad niekas niekuo nesiskus ir klaidu nebus?
Parašyta 2015 vasario 25 - 17:28
Išprogramavus egr'a, oro srautas ant laisvu bus jau apie 500 (nepamenu kokiu ten vienetu)? Ar visvien apie 250, tarsi su veikianciu egru, taciau tik kad niekas niekuo nesiskus ir klaidu nebus?
Nu va nuo to ir pradekim,kiek turi rodyti su veikianciu egr matuokle!?,o dabar gaunasi dvigubai 500.Visa sita mada egr atjungimu nuo Wagenu atejo,pas juos adaptacija galima atlikti,net uzglusinus,ar isprogramavus,ir problemu ner,o va pas kitas ne
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
Parašyta 2015 vasario 25 - 18:08
klausimas kitaip: pries isprogramavima kompas oro srauta ant laisvu mato 250 (nes egr'as dirba), tai klausimas, koki oro srauta matys po isprogramavimo? ar ta pati 250 ir tiesiog nesuks sau smegenu del to, ar matys jau 500, kaip su nedirbanciu egr'u ir vistiek nesuks sau smegenu?
Parašyta 2015 kovo 05 - 02:59
Man Taurius irgi kai isprogramavo EGR'us ant mano 2.7 HDI sake kad pats EGR uzsidarys ir jokiu bedu del per didelio oro srauto nebus. Is tiesu, jau metai praejo, viskas veikia ciki ir nepastebejau jokiu blogybiu del to. O kaip yra is tiesu, kas apsvies?
Parašyta 2015 kovo 05 - 06:12
Parašyta 2015 kovo 05 - 08:27
tiesa pastebesit kai prasides purkstuku uzsikoksavusiu bedos,nu sekmes ,jei siemensas tai 100% draskys/ardys kompa.ir gusinimas ir nepadeda anyway
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
Parašyta 2015 kovo 05 - 09:42
Man Taurius irgi kai isprogramavo EGR'us ant mano 2.7 HDI sake kad pats EGR uzsidarys ir jokiu bedu del per didelio oro srauto nebus. Is tiesu, jau metai praejo, viskas veikia ciki ir nepastebejau jokiu blogybiu del to. O kaip yra is tiesu, kas apsvies?
Tau abu EGR'ai užsidarę ir fiškės atjungtos, todėl niekada ir nebebus atsidarę, visada jie uždari. Oro srautai ir turi būti pakite, variklio darbo turis nepakito, oro srautas taip pat reikalingas tas pats, tik kadangi dabar tau paduodamas visada tik šviežias oras iš oro filtro o ne is "kamino", tai per oro srauto matuokles praeina daugiau oro, todėl ir turi būt didesni parodymai. Kitas klausimas ant kiek didesni(turėkime omenyje, jog šviežias oras turi kurkas daugiau deguonies nei iš po degimo proceso), čia jau kiekvieno asmeninė patirtis kuria nesidalinama viešai...
Taipogi, su uždaru EGR, visada bus šiek tiek didesnis CO2, tačiau ne tiek, kad nepraeitų TA. Kartojau ir kartosiu, dūmingumas priklauso nuo visko iš eilės, pačio variklio nusidėvėjimo, ipurškimo sistemos darbo, oro sistemų ir pan...
O šitiem siemensam kaip ir minėjo Ramus, gali glušint neglušinęs mechaniškai, tai nepadės
"Mokyklinis" piešinukas:
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2015 kovo 05 - 09:48
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2015 kovo 05 - 10:02
Trys žmonės darot tą patį darbą ir visi skirtingai šneka.
F*** this, I`m out.
Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2015 kovo 05 - 10:03
Parašyta 2015 kovo 05 - 10:17
Trys žmonės darot tą patį darbą ir visi skirtingai šneka.
F*** this, I`m out.
Viliau, pas tave nereikia atjungineti fiskiu (nebent kazkas jau trumpina konkreciai), uztenka tik isprogramuoti As rasiau FinalFour, pas jo fiskes reikia atjungti nes ten 2.7HDi.
P.S. kur matai skirtumus musu kalboje? Ar as aklas Neturiu laiko ir nenoriu cia perdaug issiplesti, visada man gali pasiskambinti ir paaiskinsiu placiau
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2015 kovo 05 - 10:21
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0