Aukštas kuro slėgis
#1
Parašyta 2012 liepos 27 - 19:59
#2
Parašyta 2012 liepos 28 - 12:37
#3
Parašyta 2012 liepos 28 - 22:58
#4
Parašyta 2012 rugpjūčio 01 - 08:31
#5
Parašyta 2012 rugpjūčio 02 - 22:13
#6
Parašyta 2012 rugpjūčio 02 - 22:28
Šitą valei?Diagnostika meta P1198 klaidą, kuri reiškia "Pump rotor control Underfuelling - SID801 - Diesel high pressure monitoring. Flow regulator at stop."
Matomai užsikišęs ar sugedęs kuro slėgio reguliatorius, bet 407 HDI siubrlyje, kaip suprantu, yra du reguliatoriai, o pagal schemą rašo, kad reguliatorius yra būtent apatinis, kur sukasi kaip srėgis, o ne tas kur dviem varžteliais prisisuka.. Nors tą viršutinį valiau ultravioletine vonele, bet efekto nebuvo jokio.. Įdomi būtų nuomone, kas turėjo patirties ir žino šiuos SIEMENS siubrlius.. Kurį reguliatorių galima drąsiai keisti?
PS.. užsip..... jau su šituo pežu... nepatingėkit pasidalint savo mintim.. ačiū...
#7
Parašyta 2012 rugpjūčio 02 - 22:30
#8
Parašyta 2012 rugpjūčio 02 - 22:43
Ne, valiau ta kur ant dviejų varžtelių.. Nes su kiek žmonių kalbu, visi skirtingai sako.. O šitas mano manymu ir yra atsakingas už per aukštą slėgį teisingai?
Šitą valei?
Šį pranešimą redagavo Bugs: 2012 rugpjūčio 02 - 23:00
#9
Parašyta 2012 rugpjūčio 02 - 23:05
#10
Parašyta 2012 rugpjūčio 02 - 23:13
Aš tikrai ne specas, bet manau, jog taip.Jo, šitą išvaliau. Už ką jis atsakingas? reik tą apatinį žiūrėt, kur kaip srėgis sukasi, taip?
Čia ant bosch įpurškimo jis ant dviejų varžtų tvirtinasi
#11
Parašyta 2012 rugpjūčio 02 - 23:24
#12
Parašyta 2012 rugpjūčio 03 - 12:02
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#13
Parašyta 2012 rugpjūčio 03 - 12:37
#14
Parašyta 2012 rugpjūčio 03 - 12:51
Šiaip įdomu.1. Reikai plauti ne ultravioletineje o ultragarsineje voneleje ;) Kur plovei?
2. Galimas variantas kad reguliatorius nusprogo ir plovimas jam kaip mirusiam bezdulys bepades ;)
3. Plauti reikia abudu reguliatorius.
4. Kolega kuriame mieste randates? Kaune galima nutempti mashina i autura, uzh mashinu turgaus. Manau pagelbes. Kainuos tikriau pigiau nei tashkyti pinigu splovimams ir diagnostikoms begalinems.
Turiu dabar ant stalo DW10TD siemens reguliatorių ir jokių sietelių, kaip Bosch atvėju nėra. Ar tikrai reguliatoriaus plovimas gali padėti sistemoms su siemens įpurškimu?
#15
Parašyta 2012 rugpjūčio 03 - 15:37
#16
Parašyta 2012 rugpjūčio 03 - 16:03
Cia irgi ne i tema.Kodel?Pas turiu ne dyzeli,ir taip negalvoju.Problemu su benzinu yra ne maziau.Taip ir as maciau siemens slegio reguliatoriu.Jis buvo be sietelio.Ar jis buvo nuimtas ar nulauztas nezinau, bet jo tikrai nebuvo.Cia ne i tema, bet skaitau ir vis labiau atsizegnoju dyzeliu...
#17
Parašyta 2012 rugpjūčio 03 - 16:35
#18
Parašyta 2012 rugpjūčio 03 - 22:05
#19
Parašyta 2012 rugpjūčio 03 - 23:36
#20
Parašyta 2012 rugpjūčio 04 - 00:20
1. isidejus dujas automobilio kaina pasidaro tokia pati.1. dyzelines masinos brangesnes,2. dazniausiai labiau "nuvaziuotos" buna,3. dyzeliai "lepesni", 4. problemos ziema, 5. daugiau neaiskiu problemu negu benzinams, 6. Sriubliu, turbinu, kuro sedimo problemos islenda vos ne kas antram dyzeliuj (cia bent mano nuomone), 6. brangesnis remontas...
dar karta soriuks kad ne tema
2. dyzelis vazhiuoja 1000000 kilometru ko nepasakysi apie benzinukus.
3.Nepilk shudo i baka ir vazhiuosi ir vargo nematysi.
4.Nemates problemu zhiema nes tvarkingas automobilis yra.
Ziema ir dujininkai turi problemu, uzhhala reduktorius arba vazhineja i darba ir atgal vien ant benzo bo dujos nepersijungia.
5.Problemos ne automobilyje o shudarankiuose meistruose kai keicia filtra neishplaudami korpuso+musu tautieciu taupumas keisti tik kasete o ne keichiant viska kartu(korpusa)
6. Siurbliai, turbinos genda tiek benzui tiek dyzeliui. Del kuro sedimo - sesta kas 30 automobiliui ar dar reciau.(praktine puse)
7.Nematau kur brangesnis remontas kai lygini tu paciu metu ir klasiu automobilius.
8. Normalios dujines zvakes kuriu resursas 3x trumpesnis nei dyzeliu zvakiu kainuoja tiek pt kiek dyzelio pakaitinimo zvakes.
9. Nera aukstos itampos laidu, zvakiu, babinu ir kitu sh vienam ish kuriu sugedus ar perdegus prasideda problemos kuriu nzn nuo ko pradeti.
10. Nu kodel ash norint vazhiuoti pigiau turiu mazhinti vieta bagazhineje isidejes duju baliona? Dedantiems baliona vietoja atsarginio rato paklausiu o kur rata deti?
P.S. Dyzelis VS Benzas-dujos- tai amzhina diskusiju tema kas geriau, pigiau, patogiau, ir t.t. Niekada i tai nebus atsakyta dedant pliusa dyzeliukui ar dujinukui. Turi pliusu ir minus tiek vieni tiek kiti.
Kada prie galesime padiskutuoti ;)
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0