Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Aukštas kuro slėgis


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 22

#1 Winston

Winston
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 26
  • Automobilis:Peugeot 407

Parašyta 2012 liepos 27 - 19:59

Sveiki! prašau Jūsų pagalbos. Mašina P407 HDI 2.0. pakeitus diržus, filtrus, tepalus, užkūrus atsirado tokios problemos: 1. Pagazavus užsidegė variklio lemputė, 2. Netolygiai dirba variklis, 3. Pavažiavus kelis km pradeda gesti, 4. pradingus trauka, nedirba turbina. 5. Sunkokai vedasi. Meistriukas padarė diagnostiką ir pasakė, kad per aukštas kuro slėgis. Tad iškilo tokie klausimai: 1. Ar tai gali būti užsikišęs aukšto slėgio reguliatorius ir kur jis 407 randasi? 2. Kas galėtų sukelti kuro slegį ir sukelti aukščiau išvardintus padarinius? 3. Ar įsijungus avariniam variklio rėžimui turbina turi veikti? 4. Kur Vilniuje daro išsamia pežų diagnostiką ir valo reguliatorius? Padėkit viltį praradusiam kolegai.. :unsure:
  • 0

#2 dariusu

dariusu
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 145
  • Automobilis:peugeot 607

Parašyta 2012 liepos 28 - 12:37

1. jis randasi prie auksto slegio siurblio,buna prisuktas keliais varsciukais prie jo(prie reguliatoriaus jungesi el. fiske todel greitai surasi). 2. gal stringa reguliatoriaus adata 3. turbina visada veikia kadangi ja suka ismetamosios dujos. galbut traukos nera nes avariniam rezime vaziavai,turetu buti ribojamos apsukos. 4. Kreipkis i forumieti Ramus,gal jis tau pagelbes. Siulau dar gerai apziureti fiskes,nes gali buti kuri nedamauta ar nepajungta. Pazystamam panasiai buvo.
  • 0

#3 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2012 liepos 28 - 22:58

Yap. Avarinis rezimas visad sudaro turbinos "neveikimo" efekta. Pati turba greciausiai ne prieko.
  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#4 Davidass

Davidass
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 113
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0 hdi

Parašyta 2012 rugpjūčio 01 - 08:31

Visas cia gerai yra. Per viena danti prasautas dirzas todel crankshaft sensorius duoda vienus parametrus o is tikro jie kitokie todel ir prasideda nesamones nes kompas pats bando ankstint velint degimus ir t.t. Vaziuok pas ta meistra ir tegu dirza pakeicia NORMALIAI. Sudarankiai lietuvos
  • 0

#5 Winston

Winston
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 26
  • Automobilis:Peugeot 407

Parašyta 2012 rugpjūčio 02 - 22:13

Diagnostika meta P1198 klaidą, kuri reiškia "Pump rotor control Underfuelling - SID801 - Diesel high pressure monitoring. Flow regulator at stop." Matomai užsikišęs ar sugedęs kuro slėgio reguliatorius, bet 407 HDI siubrlyje, kaip suprantu, yra du reguliatoriai, o pagal schemą rašo, kad reguliatorius yra būtent apatinis, kur sukasi kaip srėgis, o ne tas kur dviem varžteliais prisisuka.. Nors tą viršutinį valiau ultravioletine vonele, bet efekto nebuvo jokio.. Įdomi būtų nuomone, kas turėjo patirties ir žino šiuos SIEMENS siubrlius.. Kurį reguliatorių galima drąsiai keisti? PS.. užsip..... jau su šituo pežu... nepatingėkit pasidalint savo mintim.. ačiū...
  • 0

#6 Bugs

Bugs
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 87
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 307,2.0 HDi 66kW siemens

Parašyta 2012 rugpjūčio 02 - 22:28

Diagnostika meta P1198 klaidą, kuri reiškia "Pump rotor control Underfuelling - SID801 - Diesel high pressure monitoring. Flow regulator at stop."
Matomai užsikišęs ar sugedęs kuro slėgio reguliatorius, bet 407 HDI siubrlyje, kaip suprantu, yra du reguliatoriai, o pagal schemą rašo, kad reguliatorius yra būtent apatinis, kur sukasi kaip srėgis, o ne tas kur dviem varžteliais prisisuka.. Nors tą viršutinį valiau ultravioletine vonele, bet efekto nebuvo jokio.. Įdomi būtų nuomone, kas turėjo patirties ir žino šiuos SIEMENS siubrlius.. Kurį reguliatorių galima drąsiai keisti?

PS.. užsip..... jau su šituo pežu... nepatingėkit pasidalint savo mintim.. ačiū...

Šitą valei?
Posted Image
  • 0
Gerai gyvena tas, kas gerai slepiasi.

Nuotrauka
раскрутка сайтов

#7 Winston

Winston
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 26
  • Automobilis:Peugeot 407

Parašyta 2012 rugpjūčio 02 - 22:30

Ne, valiau ta kur ant dviejų varžtelių.. Nes su kiek žmonių kalbu, visi skirtingai sako.. O šitas mano manymu ir yra atsakingas už per aukštą slėgį teisingai?
  • 0

#8 Bugs

Bugs
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 87
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 307,2.0 HDi 66kW siemens

Parašyta 2012 rugpjūčio 02 - 22:43

Ne, valiau ta kur ant dviejų varžtelių.. Nes su kiek žmonių kalbu, visi skirtingai sako.. O šitas mano manymu ir yra atsakingas už per aukštą slėgį teisingai?

Posted Image
Šitą valei?

Šį pranešimą redagavo Bugs: 2012 rugpjūčio 02 - 23:00

  • 0
Gerai gyvena tas, kas gerai slepiasi.

Nuotrauka
раскрутка сайтов

#9 Winston

Winston
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 26
  • Automobilis:Peugeot 407

Parašyta 2012 rugpjūčio 02 - 23:05

Jo, šitą išvaliau. Už ką jis atsakingas? reik tą apatinį žiūrėt, kur kaip srėgis sukasi, taip?
  • 0

#10 Bugs

Bugs
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 87
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 307,2.0 HDi 66kW siemens

Parašyta 2012 rugpjūčio 02 - 23:13

Jo, šitą išvaliau. Už ką jis atsakingas? reik tą apatinį žiūrėt, kur kaip srėgis sukasi, taip?

Aš tikrai ne specas, bet manau, jog taip.
Čia ant bosch įpurškimo jis ant dviejų varžtų tvirtinasi
Posted Image
  • 0
Gerai gyvena tas, kas gerai slepiasi.

Nuotrauka
раскрутка сайтов

#11 Winston

Winston
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 26
  • Automobilis:Peugeot 407

Parašyta 2012 rugpjūčio 02 - 23:24

Tai ant Bosh siurblio ir reiktu žiūrėti tą kur su dviem varšteliais sukasi, o ant SIEMENS, manau kad tas kaip sregis atsakingas už kuro slėgį.
  • 0

#12 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2012 rugpjūčio 03 - 12:02

1. Reikai plauti ne ultravioletineje o ultragarsineje voneleje ;) Kur plovei? 2. Galimas variantas kad reguliatorius nusprogo ir plovimas jam kaip mirusiam bezdulys bepades ;) 3. Plauti reikia abudu reguliatorius. 4. Kolega kuriame mieste randates? Kaune galima nutempti mashina i autura, uzh mashinu turgaus. Manau pagelbes. Kainuos tikriau pigiau nei tashkyti pinigu splovimams ir diagnostikoms begalinems.
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#13 Winston

Winston
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 26
  • Automobilis:Peugeot 407

Parašyta 2012 rugpjūčio 03 - 12:37

Esu is Vilniaus ir ploviau Oro Srautas servise. Speju reiks keist nauju tą apatinį.. Bandysiu 1dienį vešt į viena servisą, kuris suteikia vilčių, kad nustatys konkrečią priežąstį ir pasakys - va šitą reik keist. O gal žinot kokią funkciją atlieką tas viršutinis reguliatorius, kur ant dviejų varžtelių?
  • 0

#14 Bugs

Bugs
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 87
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 307,2.0 HDi 66kW siemens

Parašyta 2012 rugpjūčio 03 - 12:51

1. Reikai plauti ne ultravioletineje o ultragarsineje voneleje ;) Kur plovei?
2. Galimas variantas kad reguliatorius nusprogo ir plovimas jam kaip mirusiam bezdulys bepades ;)
3. Plauti reikia abudu reguliatorius.
4. Kolega kuriame mieste randates? Kaune galima nutempti mashina i autura, uzh mashinu turgaus. Manau pagelbes. Kainuos tikriau pigiau nei tashkyti pinigu splovimams ir diagnostikoms begalinems.

Šiaip įdomu.
Turiu dabar ant stalo DW10TD siemens reguliatorių ir jokių sietelių, kaip Bosch atvėju nėra. Ar tikrai reguliatoriaus plovimas gali padėti sistemoms su siemens įpurškimu?
  • 0
Gerai gyvena tas, kas gerai slepiasi.

Nuotrauka
раскрутка сайтов

#15 Vytikas406

Vytikas406
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 35
  • Vieta:Telsiai
  • Automobilis:Peugeot406

Parašyta 2012 rugpjūčio 03 - 15:37

Cia ne i tema, bet skaitau ir vis labiau atsizegnoju dyzeliu...
  • 0

#16 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2012 rugpjūčio 03 - 16:03

Cia ne i tema, bet skaitau ir vis labiau atsizegnoju dyzeliu...

Cia irgi ne i tema.Kodel?Pas turiu ne dyzeli,ir taip negalvoju.Problemu su benzinu yra ne maziau.Taip ir as maciau siemens slegio reguliatoriu.Jis buvo be sietelio.Ar jis buvo nuimtas ar nulauztas nezinau, bet jo tikrai nebuvo.
  • 0

#17 Vytikas406

Vytikas406
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 35
  • Vieta:Telsiai
  • Automobilis:Peugeot406

Parašyta 2012 rugpjūčio 03 - 16:35

1. dyzelines masinos brangesnes,2. dazniausiai labiau "nuvaziuotos" buna,3. dyzeliai "lepesni", 4. problemos ziema, 5. daugiau neaiskiu problemu negu benzinams, 6. Sriubliu, turbinu, kuro sedimo problemos islenda vos ne kas antram dyzeliuj (cia bent mano nuomone), 6. brangesnis remontas... dar karta soriuks kad ne tema :blush:
  • 0

#18 Winston

Winston
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 26
  • Automobilis:Peugeot 407

Parašyta 2012 rugpjūčio 03 - 22:05

Bugs, aš ir manau, kad plovimas reguliatoriams be sietelio nelabai ką ir padės.. Nes nesimato nei nuosedų, nieko ant jo, tik skylutės kelios, o pati adata, kažkur viduj. Tik keičiant, jau norisi būt tikram kuris sufailino.. Vytikas406 sutinku.. sekanti mašina mano bus benzas su tiesiog. dujom.. nusibodo jau gamintojų "inovatyvūs sprendimai" dyzelių kuro sistemoje.
  • 0

#19 Bugs

Bugs
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 87
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 307,2.0 HDi 66kW siemens

Parašyta 2012 rugpjūčio 03 - 23:36

Permetus akimis tavo bėdas, atrodo, jog nupirkai labai daug bėgusią auto...
  • 0
Gerai gyvena tas, kas gerai slepiasi.

Nuotrauka
раскрутка сайтов

#20 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2012 rugpjūčio 04 - 00:20

1. dyzelines masinos brangesnes,2. dazniausiai labiau "nuvaziuotos" buna,3. dyzeliai "lepesni", 4. problemos ziema, 5. daugiau neaiskiu problemu negu benzinams, 6. Sriubliu, turbinu, kuro sedimo problemos islenda vos ne kas antram dyzeliuj (cia bent mano nuomone), 6. brangesnis remontas...

dar karta soriuks kad ne tema :blush:

1. isidejus dujas automobilio kaina pasidaro tokia pati.
2. dyzelis vazhiuoja 1000000 kilometru ko nepasakysi apie benzinukus.
3.Nepilk shudo i baka ir vazhiuosi ir vargo nematysi.
4.Nemates problemu zhiema nes tvarkingas automobilis yra.
Ziema ir dujininkai turi problemu, uzhhala reduktorius arba vazhineja i darba ir atgal vien ant benzo bo dujos nepersijungia.
5.Problemos ne automobilyje o shudarankiuose meistruose kai keicia filtra neishplaudami korpuso+musu tautieciu taupumas keisti tik kasete o ne keichiant viska kartu(korpusa)
6. Siurbliai, turbinos genda tiek benzui tiek dyzeliui. Del kuro sedimo - sesta kas 30 automobiliui ar dar reciau.(praktine puse)
7.Nematau kur brangesnis remontas kai lygini tu paciu metu ir klasiu automobilius.
8. Normalios dujines zvakes kuriu resursas 3x trumpesnis nei dyzeliu zvakiu kainuoja tiek pt kiek dyzelio pakaitinimo zvakes.
9. Nera aukstos itampos laidu, zvakiu, babinu ir kitu sh vienam ish kuriu sugedus ar perdegus prasideda problemos kuriu nzn nuo ko pradeti.
10. Nu kodel ash norint vazhiuoti pigiau turiu mazhinti vieta bagazhineje isidejes duju baliona? Dedantiems baliona vietoja atsarginio rato paklausiu o kur rata deti?
P.S. Dyzelis VS Benzas-dujos- tai amzhina diskusiju tema kas geriau, pigiau, patogiau, ir t.t. Niekada i tai nebus atsakyta dedant pliusa dyzeliukui ar dujinukui. Turi pliusu ir minus tiek vieni tiek kiti.
Kada prie :beer: galesime padiskutuoti ;)
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0