Šį pranešimą redagavo Profanas: 2012 liepos 28 - 01:47

Problemos po purkstuku gumeliu keitimo
#1
Parašyta 2012 liepos 28 - 01:43
#2
Parašyta 2012 liepos 28 - 07:52
#3
Parašyta 2012 liepos 28 - 10:51
Šį pranešimą redagavo Profanas: 2012 liepos 28 - 10:52
#4
Parašyta 2012 rugpjūčio 02 - 21:59
#5
Parašyta 2012 rugpjūčio 03 - 10:30
Galima dar pabandyti atsinaujinti STAG softą. Naujas softas turi autoadaptacijos funkcionalumą - pats kompas pritraukia dujų parametrus prie benzo parametrų, kad kreivės gražiai sugultų viena prie kitos. Žinoma, kaip ceburashka minejo, senus visus parametrus reikėtų panaikinti ir leisti sistemai susidėlioti viską per naują.tai ta galiu padaryti, programa tai pat nera sudetinga.. bet reikia zinoti ka keisti.. konkreciau kuriuos parametrus
auto sukalibravau bet nieko perdaug nepasikeite.
#6
Parašyta 2012 rugpjūčio 16 - 19:55
Šį pranešimą redagavo Profanas: 2012 rugpjūčio 16 - 19:56
#7
Parašyta 2012 rugpjūčio 17 - 00:05
#8
Parašyta 2012 rugpjūčio 18 - 23:46
o ar visa sia procedura (atjunginejimo) galima padaryti prisijungus tik duju programa?na naujinti nebutina,,,ypac jai viskas gerai su masinike,ner ko ten ir lyst,,,o kreives tiesiog viena ant kitos turi but jai gerai susikalibravo,,,dar vienas geras budas tikrinimo,,,palieki 3 cilindrus ant benzo viena ant duju ir varai,ziuret trukcioja netrukcioja,,eini prie kito taip visus po viena patikrini vaziuojant daznai lengvai galima surast beda
#9
Parašyta 2012 rugpjūčio 19 - 14:07
Taigi vel prijungus kreives buvo ~per viena langeli - skirtumu.po sukalibravimo pirma paziurek,kai dirbs ant duju kokie benzo purkstuku parodymai daleiskim benzas 2,5ms dujos 3,7ms,ir isjunk dujas paziurek ar benzinas liks toks pats 2,5ms sekundes, paziurek koks reduktoriaus spudimas 1,2-1,3bar turetu buti,jai ,pradziai ta patikrink.
ijejas i gas controler settings lange yra gas injectors setings,paspausk tenais ismes langa su gas injector corections, paziurek kad visur butu 0,nes kartais jai dujininkas kazka keiteliojo tame lange viskas isisaugoja,ir kalibruojant turi buti palikti 0,kadangi jai yra kazkoks skaicius tai iskart pati kalibracija nevykus bus ,nes cia prideda ar nuima duju kiekio padavima,,
ijungus map langa dvi kreives turi buti viena salia kitos,arba viena ant kitos cia duju ir benzo kreives kad abu kurai vienas kita atitinka, kairei pusei kur prasideda kreiveji turi but tarpe nuo vieno iki1,6,jai daugiau ar maziau negerai,,tame paciame lange mapo desinei pusei ira opcija deflection ismes kita langa kreive turi baigtis tarp 0 iki 10,,,jai daugiau tai negerai,,pradziai tiek,,paziurek sunku aprasyt viska
perkalibravus ir vel siektiek pavaziavus, - kreives daug maz identiskos.
Visur padaryta 0. spaudimas lygtais 1.56 (duju) - benzo ~0.80..
atjungus dujas - MS benzo lieka daug maz taspats.
benzo kaip ir minejai ~2.4-2.5 / duju ~~~3.7 (laisvu)
pradedant ant laisvu siubuoti apsukomis, - purkstuku ms kilnojasi (duju) 3.6-3.9 (bet cia turbut nieko nesako..)
reikia padaryti kad ant laisvu su dujom tolygiau apsukos laikytusi, nes dabar pradeda siubuoti nuo 700 iki 1000rpm
pamenu man idejo dujas, - labai panasi problema buvo, nuvariau atgal ir kazka prikimicino - sutaise.. idomu ka jie ten dare... nes manau cia ta pati problema.
tai pat turbut rasiau kad laikant tolygiai gaza (pvz 70km/h - 2k rpm, ) pradeda tampyti masina, speju cia susija.
Šį pranešimą redagavo Profanas: 2012 rugpjūčio 19 - 14:10
#10
Parašyta 2012 rugpjūčio 30 - 21:47
#11
Parašyta 2012 rugsėjo 06 - 11:22

Šį pranešimą redagavo Eddy: 2012 rugsėjo 06 - 11:49
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#12
Parašyta 2012 rugsėjo 07 - 01:11
#13
Parašyta 2012 rugsėjo 07 - 06:22
Vaziuok pas dujininkus kad isplautu purkstukus, pakeistu gumas ir sukalibruotu. Del kalenimo viskas ten gerai. Jie ir turi kalent.kiek kainuoja tas purkstuku gumeliu keitimas? ar paciam jas keisti imanoma?
o gal pacius purkstukus reiktu keisti geriau?
keli purkstukai yra nusibaige turiu jausma... nuo 2008 metu kai istate dujas, tai tik 3 is ju purkstuku buvo pakeisti, likusieji ne.. tai dabar mano ausim, variklis netolygiai dirba, smirda dujom is gluso kazkiek. ir persijungus ant benzo kai uzkaista iki 50 laipsniu ir jungiasi ant duju, masina kazkiek dar nenori ant duju traukti kol labiau neuzsyla.
dar paminesiu, kad ziauriai kalena tie duju purkstukai.
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#14
Parašyta 2012 rugsėjo 07 - 07:42

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#15
Parašyta 2012 rugsėjo 09 - 22:38
#16
Parašyta 2012 rugsėjo 10 - 14:10
siulo pakeisti purkstukus meistras, visus 6 uz 370lt.Na geriau jau naujus sidet nei ten dar 50_60lt moket,jai nauji kokie 120_150lt,as kazkaip ties omvl dream apsistojau neblogi ir greitesni uz valtekus,kaina nedidele,,aisku viskas atsiremia I pinigine
kadangi mano nerestauruojami, juos reikia keisti i naujus.

kaip manot, gera kaina?
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#17
Parašyta 2012 rugsėjo 11 - 08:22
#18
Parašyta 2012 rugsėjo 11 - 09:44
iranga STag 300 - 6. purkstukus idejo Valtek'us naujus. sukalibravo. variklis pradejo dirbti labai graziai , gal net uz benza graziau.O kokios firmos purkstukai? ir kokia yranga masinoi?

uz tai sumokejau 370lt
ai., purkstuku darbo praktiskai nesigirdi

Šį pranešimą redagavo Eddy: 2012 rugsėjo 11 - 09:47
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#19
Parašyta 2012 lapkričio 25 - 14:15



kreives kaip ir viena salia kitos., cia dar po pravaziavimo.
su reduktoriaus slegiu ok., ant gas setings ant injectors visur yra 0.
kas nors gal galetumet pakomentuot del to map klaidos ir tu purkstuku skyliu per dideliu?

ir kaip man atrodo., kreives kiek zemiau 1

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#20
Parašyta 2012 lapkričio 25 - 23:42
3.1. Auto‐calibration
Prior to starting the auto‐calibration, start the engine and wait until the lambda probe begins to work.
During the auto‐calibration the engine should work at idle run; do not increase rpm, switch off airconditioning
and lights and do not turn the steering wheel as this may cause errors during the autocalibration.
During the auto‐calibration, watch carefully petrol and LPG injection times. If LPG injection
times are shorter than petrol injection times, the injector nozzles may be too large and should be
replaced with smaller diameter ones. When the auto‐calibration is complete, 2 extreme yellow points
and 4 additional points in between will show up on the multiplier map. The second left point is the
point of engine operation at idle run i.e. the point of operation during auto‐calibration. The
multiplier’s value for this point should be between 1.1 and 1.6; if the value is greater than 1.6, longer
times of petrol injection i.e. greater load and high rpm, may cause overlapping of injection times i.e.
one LPG injection will begin before the previous one ends (looped injections). In such a case, the
controller will display the „Too long injection time” error message. However, in such a case, check the
operation of the lambda probe; if it is in the “rich” mode and the vehicle drives without problems,
the error can be ignored.
Daugiklis turi būti tarp 1.1 ir 1.6 pats rašai kad kreives žemiau 1. Šeip siūlau pasiskaityti manualą EN linkas RU linkas
Šį pranešimą redagavo Mindaz: 2012 lapkričio 25 - 23:43
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0