
Problemos po purkstuku gumeliu keitimo
#21
Parašyta 2012 lapkričio 29 - 05:29
#22
Parašyta 2012 lapkričio 29 - 08:13
2,9 140kw v6Jo kreive prasideda labai per zemai ....turi but virs 1.. Neblogai ,1.2_arba1,4. . ,tai reiskia reikia mazint purkstuku skyles ..imi lituokli isuki purkstuku antgalius ir uzlituoji.tada pragrezi is naujo ..koks motoras pas tave kiek cilindru?
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#23
Parašyta 2012 lapkričio 29 - 08:19
kas jei as ir toliau vazineciau ., kol prieisiu meta, kada purkstukus reiktu - keist , restauruot? tada susitvarkyciau? ka dabar tai galetu itakoti? duju sanaudas? nepaisant to., variklis dirba lygiai graziaiJo kreive prasideda labai per zemai ....turi but virs 1.. Neblogai ,1.2_arba1,4. . ,tai reiskia reikia mazint purkstuku skyles ..imi lituokli isuki purkstuku antgalius ir uzlituoji.tada pragrezi is naujo ..koks motoras pas tave kiek cilindru?

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#24
Parašyta 2012 lapkričio 29 - 11:13
#25
Parašyta 2012 lapkričio 29 - 11:18
#26
Parašyta 2012 lapkričio 29 - 11:52
O gal tu zinai, kodel mano C5 (2.0 100kw 2002 metu) saltam kai uzkuri, tik ijungi pirma begi ir iskart uzgesina varikli, nereikia net sankabos aitleisti, tiesiog kiek kartu jungsi pirma begi tiek uzgesinstiesiog kai yra per dideles skyles duju kompas bando visa ipurskimo laika sumazint taip nukrenta kreive,bet tai nera gerai,nes tai atsiliepia masinos traukai kadangi masina negauna kuro kiek reikia,,vazinet galima aisku jai paciam tinka,,,
kaip sakiau, reikia uzlituot gali pamegint nieko sunkaus,,
kur uzsimauna duju slangute ant purkstuko atjungi,,jai neklystu 13 raktu atsuki stuceriuka nuo purkstuko, jo pati gala kur mauni slangute uzlituoji,kartais sunku uzlituot skyle ten nemaza,,,,uzlitavus pasiimi tavo atveju galvoju apie 2,0mm 2,1mm grazteli pragrezi svariai,,isuki stuceriuka atgal ir viskas,,,,taip su visais,,na o jai nepatiks gali istirpint cina ir bus kaip buve,kadangi tikroji pragrezta skyle yra kitame stuceriuko gale kury isuki i purkstuka,ten neiseina uzlituot nes ner kur cinai laikytis,,ir tada kai kalibruosi pradzia kreives bus tikrai pakilus,,,pamatuot gali jai turi grazteliu tokiu aisku kokios skyles stuceriukyje isgreztos dabar, itariu bus 2,5mm ar daugiau,paziurek ar kompe parinkti tinkami purkstukai?
plius kai dirba variklis ant duju patikrink ar cilindrai teisingai sujungti,dirbant dujom atjunginek po viena duju purkstuka ir ziurek ar nesipurtys motoras,kur yra surasyti visi purkstukai 12345678 dirbant dujom jie zali,tai paspaudi ant vieno is ju ir pabaltuos reiskia tas cilindras dabar ant benzo like 5 ant duju ,motoras neturi purtytis,taip po viena visus patikrinsi

P.S. jokiu klaidu automobilis nemeta, diagnostika taip pat nieko nesiskundzia

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2012 lapkričio 29 - 11:53
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#27
Parašyta 2012 lapkričio 29 - 12:40
Reiškias dujininkas žioplys, kažkas negerai sureguliuota, šaltas pradžiai dirba benzu kol pašyla, gal duju kompas kokių klaudų privaro į benzo ecu, kuriu lexia nerodoO gal tu zinai, kodel mano C5 (2.0 100kw 2002 metu) saltam kai uzkuri, tik ijungi pirma begi ir iskart uzgesina varikli, nereikia net sankabos aitleisti, tiesiog kiek kartu jungsi pirma begi tiek uzgesinstiesiog kai yra per dideles skyles duju kompas bando visa ipurskimo laika sumazint taip nukrenta kreive,bet tai nera gerai,nes tai atsiliepia masinos traukai kadangi masina negauna kuro kiek reikia,,vazinet galima aisku jai paciam tinka,,,
kaip sakiau, reikia uzlituot gali pamegint nieko sunkaus,,
kur uzsimauna duju slangute ant purkstuko atjungi,,jai neklystu 13 raktu atsuki stuceriuka nuo purkstuko, jo pati gala kur mauni slangute uzlituoji,kartais sunku uzlituot skyle ten nemaza,,,,uzlitavus pasiimi tavo atveju galvoju apie 2,0mm 2,1mm grazteli pragrezi svariai,,isuki stuceriuka atgal ir viskas,,,,taip su visais,,na o jai nepatiks gali istirpint cina ir bus kaip buve,kadangi tikroji pragrezta skyle yra kitame stuceriuko gale kury isuki i purkstuka,ten neiseina uzlituot nes ner kur cinai laikytis,,ir tada kai kalibruosi pradzia kreives bus tikrai pakilus,,,pamatuot gali jai turi grazteliu tokiu aisku kokios skyles stuceriukyje isgreztos dabar, itariu bus 2,5mm ar daugiau,paziurek ar kompe parinkti tinkami purkstukai?
plius kai dirba variklis ant duju patikrink ar cilindrai teisingai sujungti,dirbant dujom atjunginek po viena duju purkstuka ir ziurek ar nesipurtys motoras,kur yra surasyti visi purkstukai 12345678 dirbant dujom jie zali,tai paspaudi ant vieno is ju ir pabaltuos reiskia tas cilindras dabar ant benzo like 5 ant duju ,motoras neturi purtytis,taip po viena visus patikrinsipalieki kol apsyla kokia minute ar 2 ir tada junk jei nori ta prima... Kuro emuliatorius pastatytas, kuro pusantros padalos... Uzgesina ramiai, be jokiu nusipurtymu, grynai kaip kokia apsauga... Viso to nebuvo kol nebuvo duju, aisku dujininkas varo viska ant pezho reno citroen... kas cia per fintas?
P.S. jokiu klaidu automobilis nemeta, diagnostika taip pat nieko nesiskundzia![]()

#28
Parašyta 2012 lapkričio 29 - 13:28
#29
Parašyta 2012 lapkričio 29 - 14:31
dekui uz issamu paaiskinimatiesiog kai yra per dideles skyles duju kompas bando visa ipurskimo laika sumazint taip nukrenta kreive,bet tai nera gerai,nes tai atsiliepia masinos traukai kadangi masina negauna kuro kiek reikia,,vazinet galima aisku jai paciam tinka,,,
kaip sakiau, reikia uzlituot gali pamegint nieko sunkaus,,
kur uzsimauna duju slangute ant purkstuko atjungi,,jai neklystu 13 raktu atsuki stuceriuka nuo purkstuko, jo pati gala kur mauni slangute uzlituoji,kartais sunku uzlituot skyle ten nemaza,,,,uzlitavus pasiimi tavo atveju galvoju apie 2,0mm 2,1mm grazteli pragrezi svariai,,isuki stuceriuka atgal ir viskas,,,,taip su visais,,na o jai nepatiks gali istirpint cina ir bus kaip buve,kadangi tikroji pragrezta skyle yra kitame stuceriuko gale kury isuki i purkstuka,ten neiseina uzlituot nes ner kur cinai laikytis,,ir tada kai kalibruosi pradzia kreives bus tikrai pakilus,,,pamatuot gali jai turi grazteliu tokiu aisku kokios skyles stuceriukyje isgreztos dabar, itariu bus 2,5mm ar daugiau,paziurek ar kompe parinkti tinkami purkstukai?
plius kai dirba variklis ant duju patikrink ar cilindrai teisingai sujungti,dirbant dujom atjunginek po viena duju purkstuka ir ziurek ar nesipurtys motoras,kur yra surasyti visi purkstukai 12345678 dirbant dujom jie zali,tai paspaudi ant vieno is ju ir pabaltuos reiskia tas cilindras dabar ant benzo like 5 ant duju ,motoras neturi purtytis,taip po viena visus patikrinsi




programa iskarto pasirinko Valtek purkstukus kokie ir yra tik prijungus prie kompo

maciau ., buvau kelis pabandymui atjunges purkstukus ir paleides benzinu dirbti., tai nebuvo jokio susipurtymo berods., dirbo kaip dirbes . tai reiks pabandyt taip per visus pereit vadinas

o gal kartais zinai., kodel kalibruojant vidury proceso variklis labai smarkiai prigesta., vos neuzgesta., ir vel atsigauna ir po to ismeta MAP slegio kazkokia klaida., kad tipo maziau nei 0,40.. ?
bet po tos klaidos ismetimo kalibracija tesiasi

Šį pranešimą redagavo Eddy: 2012 lapkričio 29 - 14:37
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#30
Parašyta 2014 balandžio 08 - 21:59
swx, gal gali detaliau papasakoti apie 3 benzino+1 dujų cilindrų tikrinimo ir remonto procedūrą? dėkuiDuju spaudima sumazink iki1,20 reduktorio viduryje yra sesekampis kuri pasukus I kazkuria puse duju spaudimas keisis,reikia dirbanciu varikliu,,,turetu apsukim padet..o del trukcijimo kaip minejau daryk 3cilindrai ant benzo viena ant duju,ziurek ar trukcios,taip surasi kuris cilindras knisa prota.
#31
Parašyta 2014 balandžio 13 - 19:19
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0