Peršokti prie turinio


Nuotrauka

307 Garso aparatūra


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 10

#1 vu77

vu77
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6
  • Vieta:Kėdainiai
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2HDi 98kW

Parašyta 2012 liepos 30 - 18:24

Sveiki. Užsinorėjau šiek tiek geresnio garso savo 307 hečbeke.

Pamąstymai:
Garsiakalbiai liks originaliose vietose, tik juos norėčiau pakeisti į Alpine SPS klasės garsiakalbius.
Galinėse durelėse - Alpine SPS-13C2
Priekinėse durelėse - Alpine SPS-17C2 arba gal net Alpine-171A .

Gal kas esat susidėję tokius garsiakalbius?
Beje, kiek teko skaityti forume, tai priekyje lyg ir dedasi 16cm ar 16,5cm garsiakalbiai. O šitie 17cm taip išeina gali netilpti ar neatitikti skylės?
Ar jausis didelis skirtumas garso kokybėje susidėjus šiuos garsiakalbius?
Beje, norėčiau, kad magnetola liktų originali, o stiprintuvo pirkti kolkas neplanuoju. Tad ar verta išvis tada dėtis tokius garsiakalbius? Nebus pinigai į balą? :)

Dėkui iš anksto už patarimus. :)

Šį pranešimą redagavo vu77: 2012 liepos 30 - 18:26

  • 0

#2 GTI

GTI
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 237
  • Vieta:Jonava
  • Automobilis:Peugeot 406-1,8-16v LPG buvusi - dabar Citroen c8 -2,2-94Kw

Parašyta 2012 liepos 30 - 18:30

Paimi rulete ir pasimatuoji tiks ar netiks - PS...nemanau kad uzdejus formules ratus ant traktoriaus jis vaziuos kaip formule :fool:
  • 0

#3 Aurik

Aurik
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 192
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2012 liepos 30 - 19:01

Panašiu klausimu šiame forume jau domėjausi, tai praktiškai jeigu išgauti geresnę garso kokybę, reikia komponentinių kolonėlių. Bet ar jom nereikia stiprintuvo? Turiu tokį klausimą. :) Aš pirkčiau ne naujas kolonėles, o naudotas. Pinigus siūlyčiau skirti kokybei, tiek garso, tiek instaliacijos. Pradžiai tiek. :)
  • 0

#4 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2012 liepos 30 - 22:09

Pirmu dvieju variantu gali net nebandyt det.......dar klausimelis, kokio garso tikiesi? daugiau zemu,geresnio skambesio ar daugiau garso? bet kokiu atveju norint grazesnio ir kokybiskenio garso reik pradet nuo garso/vibro izoliaciju duryse,aisku mages aukstesnes klases ir manau po siu modu netgi gamykliniai garsiukai tave nustebintu....beje,priekinese durelese dek tik priesbosius,o aukstus paneleje(kiek pamenu ten jie dedasi)....gale gali det ir dvieju juostu garsiukus....
  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#5 evil

evil
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 367
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206 SW

Parašyta 2012 liepos 31 - 02:35

Kaip visad kiek žmonių tiek nuomonių :) Kaip tik baigiau pirmą etapą tobulindamas garsą savo 206-jam, tai pasidalinsiu savo nuomone. Pagal mane pakenčiamam garsui pirmiausiai reikia vibro/garso izoliacijos (ypač tokiems žemos klasės kibirams), tada antru žingsniu gamyklinius garsiakalbius priduodi į EMP ir renkiesi komponentinius garsiakalbius priekiui, o kokius rinktis priklauso nuo daug faktorių: biudžetas, garso kiekio poreikis, stiprintuvo buvimas ar ne, montavimo vietos (standartinė riboja dydį ir galingumą) ir t.t. ALPINE SPS-171A neklausiau, bet pats kai rinkausi biudžetinius komponentus orginaliam magui, iš visos krūvos išsirinkau ALPINE SPE-17CS (nebegaminamos). Jautrumas pas jas prastesnis nei gamyklinių popierinių (groja tyliau), bet garsas žymiai, netgi labai žymiai švaresnis, atsirado ir žemi, bei aukšti, kurių nebuvo originaliuose komponentuose. Kaip alternatyva svarsčiau HERTZ DSK 165, jos biškį jautresnės ir labiau tinka groti nuo mago, bet Alpine labiau patiko grojimas. Prieš perkant BŪTINA PAKLAUSYT PAČIAM! Skoniai ir klausa visų skiriasi. Koaksalinius garsiakalbius iškart atmesčiau dėl montavimo vietos - aukštadažniai turi būti "tiesioginiam matomume" su ausimis arba bent jau atsispindėti nuo kieto pavišiaus, pvz. stiklo. Pas 307 garsiakalbiu vieta duryse nors ir ne tokia tragiška kaip pas 206, bet visvien netinkama aukštadažniams. Gale garsiakalbių nedėčiau, tik muilina sceną, daugiau triukšmo, mažiau kokybės gaunasi. Ir tik po viso šio verta keisti ir grotuvą, jei nejauti jam sentimentų, dėti stiprintuvą, bosavyką ir t.t. Tada jau vėl reiktų brangesnių komponentų nes jie taptų silpniausia vieta ir taip be galo be krašto. Bet biudžetiniam variantui - vibro/garso izoliacija (bent priekinių durų) + nebrangūs/vidutiniai komponentai priekyje prie originalaus mago yra optimalus variantas.
  • 0
Peugeot 206 SW 2.0 HDI Quicksilver Nuotrauka
Citroen Xantia 2.0i VSX
Peugeot 306 1.6 Summertime

#6 vu77

vu77
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6
  • Vieta:Kėdainiai
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2HDi 98kW

Parašyta 2012 rugpjūčio 01 - 13:33

Dėkui visiems už patarimus, ypač evil! Tikiuosi iš garso aparatūros pirmiausiai kokybės, tada gal šiek tiek papildomo garso, o žemų mažiausiai reikia, nes noriu girdėti muziką, o ne plastmasių bildėjimus. :) Na Alpine SPS serijos garsiakalbius todėl ir pasirinkau, nes jie aukštos klasės ir gan jautrūs (92dB), todėl galvojau, gal išeitų apsieiti ir be stiprintuvo. :) Taigi, planai šiek tiek keičiasi. Paklausysiu Jūsų patarimų ir pradėsiu nuo garso/vibro izoliacijos. Tik čia vėl keletas klausimų kyla - kokias medžiagas patartumėte pirkti? Kur galima jų įsigyti? Kaip teisingai atlikti visus izoliavimo darbus? Beje, nuėmęs apšyvkes (bent jau galinėse duryse) radau kažkokią baltą minkštą medžiagą, panašią į paraloną. Tai lupti ją lauk ar palikti? :)
  • 0

#7 evil

evil
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 367
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206 SW

Parašyta 2012 rugpjūčio 02 - 01:15

Medžiagas kurias aš naudojau pirkau iš http://www.geroskainos.lt/ Ir dar iš http://www.helvina.lt/ ir http://www.zakona.lt/

Vibro izoliacija dengiau bagažinę, po galine sėdyne, galinių durų išorinę skarda, priekinių durų išorinę ir vidinę skardas. Tam sunaudojau 4m2 2mm storio bitumo su folija ir 1m2 2mm bitumo be folijos. Galiniam dangčiui neužteko - reiks kada prie progos dasipirkt ir padaryt. Iki pilnos laimės reiktų dar stogą ir dugną priekyje, padengt. Na bet man kol kas ir tiek užteks.

Garso izoliacijai naudojau 5mm pūstą/guma su lipniu paviršiumi (apie 2m2) ant išorinių durelių skardų (storesnei nebuvo vietos), bei 6mm be lipnaus paviršiaus ant vidinių skardų, bagažinės šonuose, bagažinės dangčio (~3m2). Būtų gerai ir variklio skyriaus pertvarą (firewall) papildomai izoliuoti, bet ten priėjimas žiaurus ir vietos nėra.

Čia tokių kiekių prireikė 206 SW, 307 reikės kiek daugiau, plius jei dėsi gale garsiakalbius, reikės papildomai vidines skardas bitumu dengt ir reikės dar daugiau. Galima naudoti ir storesnį bitumą, kuo daugiau tuo geriau, bet brangiau. Bitumo bent jau ant išorinių skardų nėra būtina dėti ištisai - būtina dėti ant vibruojančių dalių, didelių skardos plotų ir pan. Ant standžių vietu (kurios nebarška ir nevibruoja) jo klijuot nėra būtina, bet nekenkia. Tuo tarpu garso izoliacija reikia stengtis padengti absoliučiai visas vietas, kur tik įmanoma.

Tada lieka išgaudyti visokius girgždėjimus ir bildėjimus, pakišant porolono ar pan. medžiagos po triukšmaujančiom plastmasėm ir jei reikia papildomai sutvirtinti varžtais. Beje darant šituos pakeitimus, palikau ir visas originalias medžiagas. Kai sugebėsiu išsitraukt nuotraukas iš telefono - galėsiu įmesti čionais.
  • 0
Peugeot 206 SW 2.0 HDI Quicksilver Nuotrauka
Citroen Xantia 2.0i VSX
Peugeot 306 1.6 Summertime

#8 pauliuxliux

pauliuxliux
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 163
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:peugeot 307 2.0 HDI

Parašyta 2012 rugpjūčio 02 - 06:54

Laukiam nesulaukiam nuotraukų :clap: pagarba :good:
  • 0

#9 evil

evil
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 367
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206 SW

Parašyta 2012 rugpjūčio 02 - 11:04

Turiu tik priekinių durų paruošimo foto, bet čia daugiausiai darbo ir trunka. Sorry už telefoninę kokybę, bet vat maždaug kaip darom vibro/garso izoliaciją "in high level".

1. Nulupam apdailas (pas 206 jos tvirtinasi plastmasinėm nesąmonėm, kurios turi polikį, lūžti, rekomenduočiau iškart kokį desėtką nusipirkt, ebay pigiau nei kokiam žėrutyje). Tada atsargiai nulupam esamą triukšmo/dulkių izoliaciją (ją dar naudosim) ir nuvalom/nuriebalinam visus paviršius prie kurių klijuosim bitumą:
Posted Image

2. Pastebim gamyklinę vibroizoliacijos užuomazgą - mažą lopinėlį ant skardos :)
Posted Image

3. Dengiam išorinę durų skardą bitumu. Bitumo lakštus patartina pašildyti fenu, nors kai lauke +30 tai pora minučių ant saulės ir bitumas paruoštas. Dėti lengviau mažais gabaliukais. Kumsčiu daužant per skardas žiūrime kas barška ir stengiamės tą barškejimą panaikinti paklijuojant papildomai bitumo (pvz. rankenėlės tvirtinimo sritis, langų pakėliklio tvirtinimai):
Posted Image

4. Klijuojame garso izoliaciją ant išorinės skardos. Sengiamės padengti viską ką tik įmanoma, kad gautųsi barjeras triukšmui iš lauko. Pastoviai tikriname ar izoliacija netrugdo langų pakėlimui, durų darinėjimui ir pan. Nes pvz. pas 206 stiklas vietomis nuo korpuso praeina vos per kelis mm. Uždėjus 5mm garso izoliaciją stringa ir tenka problemą pataisyti peiliuku.
Posted Image

5. Baigus išorines skardas imamės vidinių. Ten kur skarda yra, tai viskas kaip ir aišku. Tačiau jei į duris montuojami garsiakalbiai reikia uždaryti ir visas skyles, kad garso bangos sklindančios nuo garsiakalbio galinės dalies nesikirstų su tiesioginėm bangom sklindančiom iš priekio, todėl montuojam papildomas konstrukcijas ant kurių vėliau klijuosim bitumą. Tam panaudojau gipskartonio konstrukcijom naudojamas detales, čia jos visai gerai tinka. Bet galima naudoti ir poros mm plastiką ar net fanierą - pagal skonį. Jei garsiakalbių į duris nededam - vidinės sienelės aklinai dengti bitumu prasmės nelabai yra.
Posted Image

6. Išklijuojam viską bitumu, atkreipiam dėmesį į tai ar traukutės nestringa. Aš dėjau tokius plastikinius vamdelius, naudojamus elektros instaliacijose, ant traukučių tose vietose, kur jos kerta bitumo sluoksnį.
Posted Image

7. Uždedame originalią izoliaciją. Jei nelimpa originali lipni medžiaga - naudojam dvipusę ploną lipnią juostelę per visą perimetrą.
Posted Image

8. Viršutinis garso izoliacijos sluoksnis. Naudojau 5mm nelimpančia garso izoliaciją iš Žakonos, tad perimetru teko priklijuoti su dvipuse lipnia juostele.
Posted Image

9. Dedam durų apdailą ir paleidžiam bass test'ą, bei žiūrim kur dar bilda ar girgžda. Tvirtinam paildomai varžtais, pakišant porolono, pūsto politileno ir t.t. priklausomai nuo situacijos. Tada prasukam per kokį duobėtą keliuką, geležinkelio bėgius su išjungta radija, ventiliatoriumi ir uždarytais langais ir klausom ar dar kur kas nors triukšmauja. Čia ilgas ir varginantis etapas... Iki šiol neišgaudau visų girgždukų :(

Tai daugmaž tiek.
  • 0
Peugeot 206 SW 2.0 HDI Quicksilver Nuotrauka
Citroen Xantia 2.0i VSX
Peugeot 306 1.6 Summertime

#10 Aurik

Aurik
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 192
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2012 rugpjūčio 02 - 12:58

Manau, kiekvieną domina medžiagų kaina. Tai visgi, kiek viskas kainavo? :)
  • 0

#11 evil

evil
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 367
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206 SW

Parašyta 2012 rugpjūčio 02 - 13:17

Medziagos kainavo ~450Lt (visam automobiliui). Darant plana minimum (tik priekines duris) galima tilpt i 200-250Lt.
  • 0
Peugeot 206 SW 2.0 HDI Quicksilver Nuotrauka
Citroen Xantia 2.0i VSX
Peugeot 306 1.6 Summertime




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0