Nera traukos, patarkit.
#1 Svečias_kriaka_*
Parašyta 2012 rugpjūčio 16 - 20:24
#2
Parašyta 2012 rugpjūčio 17 - 06:52
#3 Svečias_kriaka_*
Parašyta 2012 rugpjūčio 17 - 12:02
#4
Parašyta 2012 rugpjūčio 22 - 20:58
#5
Parašyta 2012 rugsėjo 06 - 10:04
Šį pranešimą redagavo sstatkuss: 2012 rugsėjo 06 - 10:06
#6 Svečias_Gunis_*
Parašyta 2012 rugsėjo 06 - 18:00
#7
Parašyta 2012 spalio 08 - 04:00
#8
Parašyta 2013 rugsėjo 21 - 17:15
#9
Parašyta 2013 rugsėjo 21 - 18:13
Pakartosiu dar sykį, kaip ir visose temose. Pauliusj kaune diagnostikai. Gal net vietoj ir patvarkys.Sveiki,
Turiu Peugeot 307 2.0HDI 2002m. ir susidūriau su traukos bėda, jos nebeliko, tačiau keista yra tai kad ji dar ir atsiranda pati retkarčiais. Tai kai buvau nuvaręs žiūrėt meistram kas ten su ja negerai sakė kad reik imt lauk turbina, nes ji numirė, bet mano supratimu ji negali būt mirus, nes tokiu atveju traukos išvis nebeturėčiau, nes jis niekad neatsirastu.
Taip pat dar reik paminėt kad fap filtras yra išpjautas, ir dar prieš kelias dienas metė antipolution fault, bet tiesiog čia kaune spustelėjus ji ėmė ir pradingo, tuo metu ir trauka buvo sugrįžus, aišku ne tokia kokia turėtų būt, bet bent jau truputi buvo atgijus.
Tai mano toks prašymas būtų gal kas žino kokį gerą diagnostika kaune, kad būtų galima pažiūrėt kas ten negerai su ja, jei aišku ką nors galima bus pamatyt, nes net ir klaidos nebemeta.
P.s. kiekviena karta užgesinus mašina, kai būna atsiradus trauka bent šiokia tokia ar net ir tokia kokia pamenu kai tik įsigijau mašina, ją vėl užvedus mašina būna visiškai buka. Tai gal bent jau minčių kas duos kokių varant pas diagnostika, kad galėčiau prašyt kad bent jau kokius tai parametrus ten žiūrėtų.
Peugeot 307 SW 2.0HDi 2003m.
Peugeot 407 Coupé 2.2i 2007m.
#10
Parašyta 2016 gruodžio 04 - 20:52
sveiki, turiu bedu su Peugeot 207 (1.4HDi). Nera traukos , ypac jauciasi lipant i belikoki kalniuka, greitis nedideja nikiek. Ir norint isibegeti reikia daug apsuku duoti. Oro filtra ziurejau, svarus, naujas, nera tepalu pedsaku. Klaidu paneleje jokiu nemeta. Turbinos slanga pakeita nesenai nauja uzdeta, sena buvo suplysusi. Spaudziant gaza dumo nemeta nei juodo nei balto, jokio. Turbinos svilpimas lyg ir jauciasi nedidelis. Nezinau kieno cia gali buti beda. Gal kas patars.
#11
Parašyta 2016 gruodžio 04 - 21:02
sveiki, turiu bedu su Peugeot 207 (1.4HDi). Nera traukos , ypac jauciasi lipant i belikoki kalniuka, greitis nedideja nikiek. Ir norint isibegeti reikia daug apsuku duoti. Oro filtra ziurejau, svarus, naujas, nera tepalu pedsaku. Klaidu paneleje jokiu nemeta. Turbinos slanga pakeita nesenai nauja uzdeta, sena buvo suplysusi. Spaudziant gaza dumo nemeta nei juodo nei balto, jokio. Turbinos svilpimas lyg ir jauciasi nedidelis. Nezinau kieno cia gali buti beda. Gal kas patars.
O ko tu tikies iš 50kW varikliuko? Čia džiaugtis reik, kad išvis užvažiuoja į kalną
O šiaip jei ankščiau geriau buvo, tai daraisi diagnostiką.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#12
Parašyta 2016 gruodžio 04 - 22:02
O ko tu tikies iš 50kW varikliuko? Čia džiaugtis reik, kad išvis užvažiuoja į kalną
O šiaip jei ankščiau geriau buvo, tai daraisi diagnostiką.
Come on. To, kad tai dyzelis ir, kad toki mazyli kaip 207 turi traukti ir i kalna pakankamai gyvai. Tikrai nedustant. Su 307 vaziavau 1.4, vaziuoja, pakanka. Pas klubecius vaziuot ir tikrintis
#13
Parašyta 2016 gruodžio 04 - 22:21
Nu žmogus neparašė kokiu greičiu jis ten važiuoja. Jeigu daugiau nei miesto greičiais, tai paskutinėm pavarom turėtų labai sunkiai tempt. Vistik šitas, kad ir mažylis minimum 1200kg sveria
Arba elementariai sankaba buksuoja tada.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#14
Parašyta 2016 gruodžio 04 - 23:04
Nu žmogus neparašė kokiu greičiu jis ten važiuoja. Jeigu daugiau nei miesto greičiais, tai paskutinėm pavarom turėtų labai sunkiai tempt. Vistik šitas, kad ir mažylis minimum 1200kg sveria
Arba elementariai sankaba buksuoja tada.
Tai rase, kad i belekoki, tai manau neissigalvoja. Turbut zino, kaip vaziavo pries tai, sakau, 1.4 yra pakankamai gyvas . Jeisankaba buksuoja, tei reik durnium arba moterai buti, kad nepastebeti
#15
Parašyta 2016 gruodžio 04 - 23:34
Tokia pati nesamonė buvo katik man nutikus... Aprašiau visą istoriją "Peugeot Klubas" temoje Feisbūkę. Man išsisprendė problema, kai pakeičiau oro srauto matuoklę. Atsisuka trys varžtai. Ir dabar važiuojant į kalną, jau greitis didėjo, o ne krito žemyn... Automobilis 206'tas, variklis 1.4 HDi. Oro srauto matuoklė buvo įdėta NE nauja, gaila pinigų. Puikiai veikia ir naudota.
#16
Parašyta 2016 gruodžio 04 - 23:40
Turejau pries tai 1.5D paprasta be jokiu turbinu, ir zinau kaip "traukia" tokio galingumo motoras. Tai palyginus isibegejima, su 1.4Hdi gaunasi beveik vienodi varikliu galingumai. Ar tikrai jie turi buti vienodi? Tai juk 1.4 turbo turetu eiti smagiau.
Tokia pati nesamonė buvo katik man nutikus... Aprašiau visą istoriją "Peugeot Klubas" temoje Feisbūkę. Man išsisprendė problema, kai pakeičiau oro srauto matuoklę. Atsisuka trys varžtai. Ir dabar važiuojant į kalną, jau greitis didėjo, o ne krito žemyn... Automobilis 206'tas, variklis 1.4 HDi. Oro srauto matuoklė buvo įdėta NE nauja, gaila pinigų. Puikiai veikia ir naudota.
Gal gali nupasakoti kur ji randasi?
#17
Parašyta 2016 gruodžio 04 - 23:53
Turejau pries tai 1.5D paprasta be jokiu turbinu, ir zinau kaip "traukia" tokio galingumo motoras. Tai palyginus isibegejima, su 1.4Hdi gaunasi beveik vienodi varikliu galingumai. Ar tikrai jie turi buti vienodi? Tai juk 1.4 turbo turetu eiti smagiau.
Tai aišku vienodai principe važiuot turi. P106 ant 200-300kg lengvesnis. Turba duoda tą "trukt" 2000-3000rpm ruože. Įsibegėjimas p106 su 1.5D ir p207 su 1.4HDi turi principe identiškas būt. HDi gal ten sekunde kita greičiau įsibegėt turi dėl turbos. Man atrodo viskas gerai pas tave
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#18
Parašyta 2016 gruodžio 05 - 18:46
Nuotraukoje pažymėta raudonai:
Tik vienas BET... Kaip sako kolega, tūrbyną įsijungia nuo 2000 apsisukimų ir duoda "trūkt"... Nors klausimas, o prie akseleratoriaus yra daviklis koks reaguojantis į paspaudimo stiprumą? Nors gal aš kažkaip per daug tikiuosi iš tokio mažo motoriuko... :b
#19
Parašyta 2016 gruodžio 05 - 18:47
Šiaip tai kompą pasijungus turėtų kažkas matytis. Nesimato tik purkštukai, jeigu nebesugeba išdozuoti pakankamai kuro gerai traukai. Tokiu atveju esu matęs tokį diagnozavimo būdą - diagnostiką darė čipuotojas, tai nusirašė ECU flash'ą ir įrašė atgal, uždidinęs kuro dozę dvigubai. Kompas ir rodo dvigubą kuro dozę, gazuojant. Trauka padidėjo vos vos, dūmas neatsirado. Daugiau nelabai kas gali ir būti tokiu ateju.
O jei ten oro srautas grybauja, ar turbina nepučia, tai standartiškai EGR, srauto matuoklė, sandarumai... EGR pas šitą elektrinis, tai klaidą turėtų mesti, bet nebūtinai. Nors interkūlerio ir nėra pas 1.4HDi, bet jis už tai ant žarnos turi turboslėgio (MAP) daviklį, pagal kurį puikiai matosi, kiek pučia.
O spėliojimas ir būrimas iš kavos tirščių kartais padeda, o kartais tik bereikalingi nuostoliai. Dažniausiai laiko, bet būna ir pinigų.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#20
Parašyta 2016 gruodžio 05 - 22:22
Per anksti apsidžiaugiau... Gal kas turi buldozerį paskolint? Taip ir norisi pervažiuot seną triperį. Žodžiu ir žaidimai su oro srauto matuoklės keitimu nepadėjo... Per anksti apsidžiaugiau. Tadai lauk svečiuose. Kada šią savaitę paskambinsiu rezervuotis vietą [:
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0