Matosi, kad gaila, jei žmogus žiūri filmukus Portugalų (iš kalbėjimo sakyčiau, kad brazilas kalba) kalba, kur tikrina 90tųjų laikmečio išorinius (su žarnele jungiamus) benzininius MAP sensorius ir bando pritaikyti šitą praktiką atvirkščiai dirbančiam dyzeliniam MAP sensoriui
Bent jau parodytų tam video kokią lentelę su reikšmėmis prie tam tikro vakuumo ir turėtų vakuumo pompytę su vakuumometru, tai būtų tinkamas tikrinimas. Šiais laikais deja paprasčiau pasijungti kompą ir pagazuoti. O tiksliau daviklis tikrinamas su vakuumo arba slėgio pompele.
MAFas, tai atsisėdi, pagazuoji. Išvažiuoji, pagazuoji. Pažiūri, ką ekrane rodo, ir jei niekas niekur ne kiaura ir EGRas dirba tvarkingai arba atjungtas ir sandarus, tai trauki ir plauni su specialia matuoklių plovimo chemija arba, jei matuoklė seno triperio ir pigi, tai su paprastu brake cleaner'iu, nes labai dažnai būna aplipusi tepalo iš alsuoklio ir Š mišiniu, ir nieko nebematuoja. Jei po šito vistiek neveikia normaliai, tai keičiama. Oro filtrą aišku pravartu pasižiūrėti visada, nes ir matuoklė gali rodyti nesąmones, kai ten pelių ir paukščių negyvų pilna
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 gruodžio 06 - 11:25