technikine
#21
Parašyta 2006 rugsėjo 13 - 12:33
#22
Parašyta 2006 rugsėjo 13 - 12:35
PraleisO TA be jo tikrai nepraleis
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#23
Parašyta 2006 rugsėjo 13 - 12:36
Čia kaip tik mačiau...dar klausimas - gal kazkas kur matete ardoma 306 liutuka? reikia galinio stiklo valytuvo, nes manasis uzrudejes jau perkant buvo O TA be jo tikrai nepraleis
Praleis
Aga, turetu:
Kodas 617 Stiklo valytuvai ir plovikliai
Techniniai reikalavimai
1. Valytuvai privalo veikti (priekinio stiklo bent nepertraukiamais režimais) ir gerai valyti stiklą.
2. Plovikliai turi purkšti skystį.
3. Draudžiama naudoti priekinio stiklo valytuvus, skirtus automobiliams su dešinėje pusėje įrengta valdymo sistema, išskyrus automobilius, kurie buvo Lietuvoje įregistruoti iki 1993 m. gegužės 1 d., ir specialios paskirties transporto priemones, įregistruojamas nustatyta tvarka.
4. Galinio stiklo valytuvas ir/arba ploviklis gali neveikti, jei įrengti galinio vaizdo veidrodžiai iš abiejų automobilio pusių.
Kontrolė atliekama apžiūrint ir tikrinant.
Techninės būklės vertinimo kriterijai:
-neveikia valytuvai arba blogai valo stiklą
-priekinio stiklo plovikliai nepurškia skysčio
-naudojami valytuvai, skirti automobiliams su dešinėje pusėje įrengta valdymo sistema
-neveikia galinio stiklo valytuvas arba ploviklis ir neįrengti išoriniai veidrodžiai iš abiejų automobilio pusių
Čia išsamiau jeiguką...
#24
Parašyta 2006 rugsėjo 13 - 12:48
o kam priesrukinius nusukinet ??? pas man neoriginalus lievakai uzdeti kurie velnias zino kur swiecia ir praleido nieko nesake... (aisq veiksmas vyko utenoj).ugi nugi va ex acidaliaus XSi prieš kelias dienas ėjo TA - irgi visas drebantis, bo antifryzą leidž - o detalės Žibinc dą neparvežė... nu ale pravėjo iš pirmo karto...
ps: blyn kaip tyngiu tuos priešrūkinius eilinykart nusukinėt, o reiks jau tuoj ...
pries savaite variau TA. praejau is 2 karto, buvo parejes sarnyras (laike gal 3 men) ir CO.
pasikeiciau sarnyra, CO nereguliavau variau su benzinu - ir TA yra... tik eilej apie 2 val laukt reikejo :mad: ...
Peugeot 306 break, 2.0 16v (Xu10J4R), 1998m.+LPGCitroen C5 II, 1.6HDI, 2005m
UTENA
#25
Parašyta 2006 rugsėjo 13 - 12:54
o tam, kad reflektoriai ishrudije... o del CO tai matyt su shilta mashyna nuvarei ontrakart...o kam priesrukinius nusukinet ??? pas man neoriginalus lievakai uzdeti kurie velnias zino kur swiecia ir praleido nieko nesake... (aisq veiksmas vyko utenoj).
pries savaite variau TA. praejau is 2 karto, buvo parejes sarnyras (laike gal 3 men) ir CO.
pasikeiciau sarnyra, CO nereguliavau variau su benzinu - ir TA yra... tik eilej apie 2 val laukt reikejo :mad: ...
#26
Parašyta 2006 rugsėjo 13 - 12:57
abu kartus silta buvo; tik pirma kart su dujom;o del CO tai matyt su shilta mashyna nuvarei ontrakart...
o antra kart benzinuko insipyliau.... vo teip...
p.s. visgi duju sureguliuot neina niekaip...
Peugeot 306 break, 2.0 16v (Xu10J4R), 1998m.+LPGCitroen C5 II, 1.6HDI, 2005m
UTENA
#27
Parašyta 2006 rugsėjo 13 - 13:02
Va-va. Ir beje - tada TA realiai galioja visus 2.2-2.5 metų, o ne 2 kaip teisės aktai neteisingai byloja Ekomomija.1) Mazhdaug 2006.11.15 prisimeni, kad kazhkada lyg ir technikine turejo baigtis.
2) Mazhdaug 11.20 pagaliau pasizhiuri i talona ir konstatuoji, kad akurat baigesi.
3) Mazdaug 12.15 nuvazhiuoji i centrine apzhiuros stoti. Sugaishes valandele kita gauni lapa su defektais.
4) Ilgai nelaukes automobili ir ta lapa nuvezhi i padoresni servisa.
5) Pasemes ish serviso (kol nespejo sugesti) nuvezhi i tech. apzhiura.
6) Ura! TA talonas kisheneje.
Tik Maestro listą papildyčiau punktu, kad 10.08 ryte nei iš šio nei iš to sustabdys Policija. Patikrinimui (be jokio KET pažeidimo). 20Lt ant alaus ir tęsi kelionę. Ir taip medžios kone kasdien, kol nesusitvarkysi
Šį pranešimą redagavo Maskolis: 2006 rugsėjo 13 - 13:03
#28 Svečias_WOVA_*
Parašyta 2006 rugsėjo 13 - 13:09
#29
Parašyta 2006 rugsėjo 13 - 13:14
Hmmm... gaila kad "Šimtas mylių" is panevezio, juk nesitrenksi ten zmogau del valytuvoČia kaip tik mačiau...
Aga, turetu:
Kodas 617 Stiklo valytuvai ir plovikliai
Techniniai reikalavimai
1. Valytuvai privalo veikti (priekinio stiklo bent nepertraukiamais režimais) ir gerai valyti stiklą.
2. Plovikliai turi purkšti skystį.
3. Draudžiama naudoti priekinio stiklo valytuvus, skirtus automobiliams su dešinėje pusėje įrengta valdymo sistema, išskyrus automobilius, kurie buvo Lietuvoje įregistruoti iki 1993 m. gegužės 1 d., ir specialios paskirties transporto priemones, įregistruojamas nustatyta tvarka.
4. Galinio stiklo valytuvas ir/arba ploviklis gali neveikti, jei įrengti galinio vaizdo veidrodžiai iš abiejų automobilio pusių.
Kontrolė atliekama apžiūrint ir tikrinant.
Techninės būklės vertinimo kriterijai:
-neveikia valytuvai arba blogai valo stiklą
-priekinio stiklo plovikliai nepurškia skysčio
-naudojami valytuvai, skirti automobiliams su dešinėje pusėje įrengta valdymo sistema
-neveikia galinio stiklo valytuvas arba ploviklis ir neįrengti išoriniai veidrodžiai iš abiejų automobilio pusių
Čia išsamiau jeiguką...
tai pala nelabai supratau, tai tipo gali ir neveikti valytuvas per tech apziura, jei yra soniniai veidrodeliai, juk jie visur yra
#30
Parašyta 2006 rugsėjo 13 - 13:21
Viskas ish patirties. Gi nestatysi kokio reminderio kada ji baigiasi ir nezhiuresi gi kaskart.Va-va. Ir beje - tada TA realiai galioja visus 2.2-2.5 metų, o ne 2 kaip teisės aktai neteisingai byloja Ekomomija.1) Mazhdaug 2006.11.15 prisimeni, kad kazhkada lyg ir technikine turejo baigtis.
2) Mazhdaug 11.20 pagaliau pasizhiuri i talona ir konstatuoji, kad akurat baigesi.
3) Mazdaug 12.15 nuvazhiuoji i centrine apzhiuros stoti. Sugaishes valandele kita gauni lapa su defektais.
4) Ilgai nelaukes automobili ir ta lapa nuvezhi i padoresni servisa.
5) Pasemes ish serviso (kol nespejo sugesti) nuvezhi i tech. apzhiura.
6) Ura! TA talonas kisheneje.
Tik Maestro listą papildyčiau punktu, kad 10.08 ryte nei iš šio nei iš to sustabdys Policija. Patikrinimui (be jokio KET pažeidimo). 20Lt ant alaus ir tęsi kelionę. Ir taip medžios kone kasdien, kol nesusitvarkysi
Vazhineji sau spakainas. Zhiuri saulute jau atkopdama budina svieta. Tada prisimeni, kad lygtais dar zhiema turejo technikine baigtis. Pasizhiuri - akurat, jau gal menuo, kaip nebegalioja. Tada dar kol prisiruoshi nuvaryti, tai taip ir isheina.
Phiu phiu phiu, bet policijai dar nebuvau pakliuves, nors paskutini karta kai taip prazhiopsojes buvau jau ir nuo numeriu lipdukai buvo nusilupe.
© J. Erlickas
#31
Parašyta 2006 rugsėjo 13 - 13:22
Va va. Kas čia kažkur apie kažką gudielino, kad dujos ekologiškiau?abu kartus silta buvo; tik pirma kart su dujom;
o antra kart benzinuko insipyliau.... vo teip...
p.s. visgi duju sureguliuot neina niekaip...
p.s. nieko asmeniško, čia visiems ;)
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#32
Parašyta 2006 rugsėjo 13 - 13:22
#33
Parašyta 2006 rugsėjo 13 - 13:32
#34 Svečias_WOVA_*
Parašyta 2006 rugsėjo 13 - 14:08
o tai jie patys nepajungineja?Iš mano asmeninės patirties - kokiais 2002m. pavasarį tik pasibaigus TA, iš karto puolė mane medžioti. Kirsdavo, dieną, naktį, iš eigos ir stovėdami. Be jokių pažeidimų - pavartydavo talonėlį - ir "praeieinam į patrulinį automobilį"
Na žinoma, daug ką galima paaiškinti. Naktį visus kerta, iš paskos važiuojant lipdukai kliūdavo ir pan. Kol per savaitę susitvarkiau, kokius 3 kartus užkirto. Tik išvažiavau iš TA centro su nauju talonu ir lipdukais - olimpinė ramybė. Manau dėdės Merfio dėsnių niekas dar neatšaukė.
Dėl CO, pas mane paskutinį kartą kai savo dvikurę variau, nesugebėjo ant abiejų kuro rūšių sureguliuoti. Galų gale dujininkai konstatavo - varyk su šilta ir ant bezo Pačiam TA kiek varydavau - neleisdavo kuro perjungti (tipo, jei netinka ant dujų - davai ant benzo pabandom).
#35
Parašyta 2006 rugsėjo 13 - 14:50
pabandytu pajunginet ... o jei bake ne laso benzino.... tai siurbliui xa...ao tai jie patys nepajungineja?
siap man per TA leido perjungt is duju i benza ... nors pagal ju taisykles "rasytas ar nerasytas" neleidzia...
Peugeot 306 break, 2.0 16v (Xu10J4R), 1998m.+LPGCitroen C5 II, 1.6HDI, 2005m
UTENA
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0