Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Variklis trukcioja


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 1

#1 Neider

Neider
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 31
  • Automobilis:Peugeot 406 coupe

Parašyta 2012 rugpjūčio 17 - 10:48

Sveiki, problema tame važiuojant laikas nuo laiko pasitampo variklis , kartais pradeda kelti apsukas. Ilga laiką neišėjo prisijungti prie pagrindinio kompo meistrai šaukė kad jis nusprogęs ir t.t. pakeitėm kompą vis tiek prisijungt nepavyko (Ilga ir nepigi istorija). Žodžiu galiausiai pavyko prisijungti prie ECU meta klaida (Purge canister solenoid valve/ circuit opened (klaidos kodas ar kažkas 1215)) kaip suprantu tai vožtuvas kuris nustatęs jog bake susikaupė benzino garai juos nukreipia į įsiurbimo kolektorių. Bet mano atveju jis tiesiog perduoda papildoma oro srautą kuriam ECU neskaičiuoja kuro nes tai turėtų būti degūs garai ir tuo momentu masina susitampo (prigesta)
O toliau viskas kaip karuselėje kuo toliau tuo linksmiau. Nes kai nutrini klaidas koki 3~5 km važiuoja netrukčioja tik laikas nuo laiko užsidega variklio lemputė skydelyje. Po kokiu 3~5 km vėl viskas prasideda iš naujo. Ieškojau internete kiek jis galėtu kainuoti bet niekur neradau. Todėl spėju nepigus malonumas. Sakau gal kas yra susidūręs su panašia problema? Gal galima kokia varža ar dar kaip ji apgauti?
Kaip aš suprantu čia greičiau perdėto saugumo, nei labai reikalingas variklio darbui elementas?

Dėkui už ,pasidalintas mintis. Nes diskusijose gimsta tiesa ;] Posted Image

Detalė apie kuria eina kalba.

Šį pranešimą redagavo Neider: 2012 rugpjūčio 17 - 10:50

  • 0

#2 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.178
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Parašyta 2014 sausio 16 - 16:11

Prikeliu tema, ar sis voztuvas reikalingas, ar galima jy uzglusinti, nes kol jis "neklaksi" variklis dirba idealiai, kaip tik jis ysijungia pradeda apsukos kvailioti, plius pacio variklio darbas pasikeicia :hmm:
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0