Jump to content


Photo

2.2 HDI turbina


  • Please log in to reply
46 replies to this topic

#41 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • posts 1,736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Posted 2013 December 21 - 17:16

Šiandien pasitikrinau ar tas turbinos elektromagnetinis vožtuvas klaksi, pasirodo klaksi.
Pirmadieni bandysiu tikrinti su monometru.
Tik va nežinau koks vakuumo sistemoje turi buti slegis, gal kas žinot?
Visi solenoidai veikiantis( padavus 12v,klaksi) visos šlangutes pertikrintos, kelias net pakeičiau, kurios kele itarima.
Turbina vistiek nori ir perpučia.
Ka dar reiktu tikrinti, gal ko dar nežinau?

Sujungimus ir vakuuma po kiekvieno sujungimo, ar dideli nuostoliai gaunasi. Jei kur rasi, kad zymiai krenta arba "vangiai" renka (pvz kai stabdi nuspaudi/atleidi pora kartu), tai ziuri ar neblokuoja kur nors, ar nera uzglusinta kokia nors slangele netycia ir pan.
  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#42 tadusia

tadusia
  • Forumo naujokai
  • posts 19
  • Automobilis:Peugeot 607, 2.2HDi 98kW, FAP out.

Posted 2013 December 21 - 20:17

Šiandien pasitikrinau ar tas turbinos elektromagnetinis vožtuvas klaksi, pasirodo klaksi.
Pirmadieni bandysiu tikrinti su monometru.Klakset tai klaksi, bet ar jis laiko vakuuma.
Tik va nežinau koks vakuumo sistemoje turi buti slegis, gal kas žinot?
Visi solenoidai veikiantis( padavus 12v,klaksi) visos šlangutes pertikrintos, kelias net pakeičiau, kurios kele itarima.
Turbina vistiek nori ir perpučia.
Ka dar reiktu tikrinti, gal ko dar nežinau?

Elektromagnetiniai vožtuvai tik valdo vakumo padavimą į turbinos reguliatorių. Strigti gali mechaniškai pats turbinos reguliatorius, nes pritunka suodžių, rūdžių ir visokio kitokio gėrio. Sakau, lysk po mašina ir žiūrėk ar vaikšto turbinos reguliatoriaus ašelė laisvai. Ant turbos iš vairuotojo pusės yra vakuminė kapsulė trim varžtais prisukta. Tarp jos ir sraigės yra ašelė. Ji turi vaikščioti pirmyn/atgal patraukus ora per žarnelę užmautą ant tos kapsulės. Jei sunkiai vaikšto, stringa, tai kitur nebeieškok bėdų ir ruoškis turbinos valymui.
  • 0
I'm an engineer and that is the only reason i drive Peugeot.

#43 Gycius

Gycius
  • Senbuviai
  • posts 753
  • Vieta:Raseiniai/Kaunas
  • Automobilis:Liutas 607

Posted 2013 December 22 - 09:40

Renovacija??? Placiau kolega :-)

Na kadangi ir man buvo ši bėda, tai membraną renovavau su guminės pirštinės (geltonos tokios, storesnės ) lopu ir guminės valties klijais :D
  • 0

#44 Creator

Creator
  • Senbuviai
  • posts 708
  • Vieta:Panvėžs
  • Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.

Posted 2013 December 27 - 07:51

Sakau, lysk po mašina ir žiūrėk ar vaikšto turbinos reguliatoriaus ašelė laisvai. Ant turbos iš vairuotojo pusės yra vakuminė kapsulė trim varžtais prisukta. Tarp jos ir sraigės yra ašelė. Ji turi vaikščioti pirmyn/atgal patraukus ora per žarnelę užmautą ant tos kapsulės. Jei sunkiai vaikšto, stringa, tai kitur nebeieškok bėdų ir ruoškis turbinos valymui.

Vakar patikrinau ta ašele vaikšto gana normaliai, traukiant su burna per šlangele ją pritraukia ir staigiai ora atleidus gana laisvai sulenda atgal, slankioja koki 7 mm, nebus kad per mažai?
Pritraukus oro ir laikant ji atgal nelenda nei per milimetra, reiškia membrana laiko?
Itarima sukele tai kad žiurint per pp2000 i to vožtuvo parodimus ant laisvu, tai jis rodo 48-50 %, pažystamo 406-as ant laisvu 88% ir gazuojant nesikeičia.

Del stabdžio: kaip itakoja jo kietumas visa ta reikalą?
Čia kažkas klause ar ne kietas stabdžio pedalas, neužkurtai jis biški gal ir kietokas, bet ar jis ir neturi toks buti?
  • 0

#45 tadusia

tadusia
  • Forumo naujokai
  • posts 19
  • Automobilis:Peugeot 607, 2.2HDi 98kW, FAP out.

Posted 2013 December 27 - 14:17


Sakau, lysk po mašina ir žiūrėk ar vaikšto turbinos reguliatoriaus ašelė laisvai. Ant turbos iš vairuotojo pusės yra vakuminė kapsulė trim varžtais prisukta. Tarp jos ir sraigės yra ašelė. Ji turi vaikščioti pirmyn/atgal patraukus ora per žarnelę užmautą ant tos kapsulės. Jei sunkiai vaikšto, stringa, tai kitur nebeieškok bėdų ir ruoškis turbinos valymui.

Vakar patikrinau ta ašele vaikšto gana normaliai, traukiant su burna per šlangele ją pritraukia ir staigiai ora atleidus gana laisvai sulenda atgal, slankioja koki 7 mm, nebus kad per mažai?
Pritraukus oro ir laikant ji atgal nelenda nei per milimetra, reiškia membrana laiko?
Itarima sukele tai kad žiurint per pp2000 i to vožtuvo parodimus ant laisvu, tai jis rodo 48-50 %, pažystamo 406-as ant laisvu 88% ir gazuojant nesikeičia.

Del stabdžio: kaip itakoja jo kietumas visa ta reikalą?
Čia kažkas klause ar ne kietas stabdžio pedalas, neužkurtai jis biški gal ir kietokas, bet ar jis ir neturi toks buti?

Vaiksto - vadinasi gerai. Jei nepaleidus oro laiko pritraukta - irgi gerai. 48-50% ant laisvu ir turi buti. Vadinasi bus paciame valdyme - per mazas vakumas - nepritraukia tos kapsules = overboostas. Cia gali buti arba solenoidas pirmas is kaires, is priekio ziurint. Jie koroduoja ir drusku ir oro prisitraukia. Klakseti gali, bet klausimas ar tikrai atsidaro tiek kiek reikia, nes jie yra proporciniai - darinejasi tam tikru dazniu, o ne tai kad tiesiog uzdarytas ar atidarytas. Arba tiesiog neuztenka pacio vakumo darbui atlikti. Kietas stabdzio pedalas gali rodyti butent ta pati, kad mazai vakumo arba kazkur per vakumo spagetyna ora traukia, nes stiprintuvas stabdziu nuo tos pacios vakumo sistemos maitinasi. Ir aisku cia kalbama apie uzkurta masina. Uzgesintai masinai po keliu paspaudimu jis pasidarys kietas, nes niekas vakumo nesukelia apskritai.

Edited by tadusia, 2013 December 27 - 14:19.

  • 0
I'm an engineer and that is the only reason i drive Peugeot.

#46 Creator

Creator
  • Senbuviai
  • posts 708
  • Vieta:Panvėžs
  • Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.

Posted 2013 December 28 - 20:05

Na pagaliau beda išaiškinau tik atsitiktinai. Visa beda buvo tai SOLENOIDAS. O atsitiktinai gavosi taip kad nors ir buvau pakeites ta solenoida i kita, pasirodo ir anas buvo blogas, atvažiavus pas pažystama pabandem ant durniaus ideti jo mašinos 406-o turbinos solenoidą ir vualia, turbina pradejo rodyti apiligius rodmenis. Apsidžiaugiau iki ausu :) Bet klausimai dar nesibaigia: 1: gal galit pasakyti kokie buna užduoto/pamatuoto rodmenis tvarkingai veikiančiai turbinai? prie 2: Kuris turi buti didesnis, kuris mažesnis, ar jie turi buti vienodi visa laiką? 406-o užduotas yra visada didesnis nei pamatuotas, kokiu 100/150 mbar pradeda ligintis abu tik nuo kokiu 2600 rpm ir ties 3000rpm pamatuotas lenkia užduodama. Ir ant laisvu turbos reguliatorius rodo 88%. Mano 607-am turbos reguliatorius rodo ant laisvu 48/50 %, pasiekus 2400 rpm ten biški šokineja ties 35/40, bet užduodamas ir pamatuotas yra vienodi.

Edited by Creator, 2013 December 28 - 20:06.

  • 0

#47 tadusia

tadusia
  • Forumo naujokai
  • posts 19
  • Automobilis:Peugeot 607, 2.2HDi 98kW, FAP out.

Posted 2013 December 28 - 22:58

Na pagaliau beda išaiškinau tik atsitiktinai.
Visa beda buvo tai SOLENOIDAS.
O atsitiktinai gavosi taip kad nors ir buvau pakeites ta solenoida i kita, pasirodo ir anas buvo blogas, atvažiavus pas pažystama pabandem ant durniaus ideti jo mašinos 406-o turbinos solenoidą ir vualia, turbina pradejo rodyti apiligius rodmenis.
Apsidžiaugiau iki ausu :)

Bet klausimai dar nesibaigia:
1: gal galit pasakyti kokie buna užduoto/pamatuoto rodmenis tvarkingai veikiančiai turbinai? prie
2: Kuris turi buti didesnis, kuris mažesnis, ar jie turi buti vienodi visa laiką?

406-o užduotas yra visada didesnis nei pamatuotas, kokiu 100/150 mbar
pradeda ligintis abu tik nuo kokiu 2600 rpm ir ties 3000rpm pamatuotas lenkia užduodama.
Ir ant laisvu turbos reguliatorius rodo 88%.

Mano 607-am turbos reguliatorius rodo ant laisvu 48/50 %, pasiekus 2400 rpm ten biški šokineja ties 35/40, bet užduodamas ir pamatuotas yra vienodi.

Kai visi mazgai, davikliai ir kompas dirba normaliai pamatuotas ir teorinis turi beveik visada sutapti. Del kompo parodymu lago gali truputi uzveluoti per 100 koki vienas paskui kita. Jei yra skirtumas arba velavimas parametru tai rodo, kad kompas bando sudaryti tam tikra slegi bet kazkokie mechaniniai veiksniai nulemia arba nedaputima arba perputima. Tie procentai priklauso nuo to, kokia apkrova yra variklio, kiek gazas nuspaustas ir t.t. jei jie keitaliojasi prie skirtingu apkrovos rezimu ir slegio reiksmes atitinka, tai nebesuk galvos. Ant laisvu ir pas mane rodo 48%. Spaudziant tapke begejantis turi mazeti, pakilus apsukoms dideti, kad neoverboostintu.
  • 0
I'm an engineer and that is the only reason i drive Peugeot.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users