Peršokti prie turinio


Nuotrauka

2.2 HDI turbina


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 46

#1 Dandy

Dandy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 204
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P3008, GT Line

Parašyta 2012 rugpjūčio 17 - 17:06

Sveiki,
Gal kuris gerai esate susipažinęs su 2.2 HDI variklio turbina?
Konkrečiai domina kintamosios geometrijos diafragma. Kaip suprantu pagal veikimo principą vaakuminis elektroninis varikliukas (esantis prie salono filtro, kartu su likusiais dviem varikliukais) reguliuoja turbinoje esančią diafragmą, t.y. reguliuoja slėgio parametrus išleidžiant slėgio perteklių.
Šio variklio atveju panašu, kad elektrinis varikliukas veikia nuolat, t.y. nuo užvedimo aktyvuoja diafragmą, o kai turbinoje yra slėgio perteklius diafragma nebegauna vaakumo ir tokiu būdu nuleidžia slėgį. Bet ne tame esmė.
Prašau, paaiškinkit, ar šiame paveikslėlyje pažymėta kojelė turi "vaikščioti" (slankioti), jei diafragmoje sudarome vaakumą?
Klausiu, nes turiu bėdą dėl per didelio slėgio turbinoje prie didelių apsukų, o pirmiausias įtarimas buvo el. vaakumo varikliukas (siurbliukas). Kadangi jis buvo sukeistas su gerai funkcionuojančiu ir jokių pokyčių dėl slėgio neįvyko, lendant giliau itarimas kilo dėl diafragmos. Ji pati išlaiko vaakumą (t.y. nėra kiaura), tačiau sudarant vaakumą kojelė, kurią pažymėjau paveiksliuke, nejuda iš vietos. Ar ji turi judėti, ar veikimo principas kitoks?
Ačiū už kompetetingus pasisakymus.

Šį pranešimą redagavo Dandy: 2012 rugpjūčio 17 - 17:07

  • 0

#2 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2012 rugpjūčio 17 - 19:07

Sveiki,
Gal kuris gerai esate susipažinęs su 2.2 HDI variklio turbina?
Konkrečiai domina kintamosios geometrijos diafragma. Kaip suprantu pagal veikimo principą vaakuminis elektroninis varikliukas (esantis prie salono filtro, kartu su likusiais dviem varikliukais) reguliuoja turbinoje esančią diafragmą, t.y. reguliuoja slėgio parametrus išleidžiant slėgio perteklių.
Šio variklio atveju panašu, kad elektrinis varikliukas veikia nuolat, t.y. nuo užvedimo aktyvuoja diafragmą, o kai turbinoje yra slėgio perteklius diafragma nebegauna vaakumo ir tokiu būdu nuleidžia slėgį. Bet ne tame esmė.
Prašau, paaiškinkit, ar šiame paveikslėlyje pažymėta kojelė turi "vaikščioti" (slankioti), jei diafragmoje sudarome vaakumą?
Klausiu, nes turiu bėdą dėl per didelio slėgio turbinoje prie didelių apsukų, o pirmiausias įtarimas buvo el. vaakumo varikliukas (siurbliukas). Kadangi jis buvo sukeistas su gerai funkcionuojančiu ir jokių pokyčių dėl slėgio neįvyko, lendant giliau itarimas kilo dėl diafragmos. Ji pati išlaiko vaakumą (t.y. nėra kiaura), tačiau sudarant vaakumą kojelė, kurią pažymėjau paveiksliuke, nejuda iš vietos. Ar ji turi judėti, ar veikimo principas kitoks?
Ačiū už kompetetingus pasisakymus.

tai ne varikliukai,o vakuuminiai salenoidiniai voztuveliai ,paprasciausia atidaro uzdaro vakuuma,,na elektro magnetiniai voztuveliai,,o ta asele tai turi vaikscioti,jai nevaiksto tai pastrigo,,kaip supratai turbinos perputima
  • 0

#3 Dandy

Dandy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 204
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P3008, GT Line

Parašyta 2012 rugpjūčio 17 - 20:07

Sveiki,
Gal kuris gerai esate susipažinęs su 2.2 HDI variklio turbina?
Konkrečiai domina kintamosios geometrijos diafragma. Kaip suprantu pagal veikimo principą vaakuminis elektroninis varikliukas (esantis prie salono filtro, kartu su likusiais dviem varikliukais) reguliuoja turbinoje esančią diafragmą, t.y. reguliuoja slėgio parametrus išleidžiant slėgio perteklių.
Šio variklio atveju panašu, kad elektrinis varikliukas veikia nuolat, t.y. nuo užvedimo aktyvuoja diafragmą, o kai turbinoje yra slėgio perteklius diafragma nebegauna vaakumo ir tokiu būdu nuleidžia slėgį. Bet ne tame esmė.
Prašau, paaiškinkit, ar šiame paveikslėlyje pažymėta kojelė turi "vaikščioti" (slankioti), jei diafragmoje sudarome vaakumą?
Klausiu, nes turiu bėdą dėl per didelio slėgio turbinoje prie didelių apsukų, o pirmiausias įtarimas buvo el. vaakumo varikliukas (siurbliukas). Kadangi jis buvo sukeistas su gerai funkcionuojančiu ir jokių pokyčių dėl slėgio neįvyko, lendant giliau itarimas kilo dėl diafragmos. Ji pati išlaiko vaakumą (t.y. nėra kiaura), tačiau sudarant vaakumą kojelė, kurią pažymėjau paveiksliuke, nejuda iš vietos. Ar ji turi judėti, ar veikimo principas kitoks?
Ačiū už kompetetingus pasisakymus.

tai ne varikliukai,o vakuuminiai salenoidiniai voztuveliai ,paprasciausia atidaro uzdaro vakuuma,,na elektro magnetiniai voztuveliai,,o ta asele tai turi vaikscioti,jai nevaiksto tai pastrigo,,kaip supratai turbinos perputima

Dėl tikslaus detalės pavadinimo tu turbūt teisus, tačiau abu suprantam tą pačią paskirtį.
Kaip supratau "perpūtimą"? Visų pirma išmetė klaidą, kuri ir pasufleravo per didelį slėgį. Tačiau ir važiuojant, gerai spūstelėjus greičio pedalą, turbinos slėgis pakyla ~2KMbars ir vėliau neženkliai krenta.
Gerai, kad tokiu atveju išmeta avarinį režimą, priešingu atveju galėtų oro žarnas sudrąskyt :wacko:

Beje, ar pačiam yra tekę ardyt šią diafragmą? Ar ji pritvirtinta šešiakampių žvaigždučių tipo, ar paprastais vidinių šešiakampių varžtais? Viliuosi, kad pačios turbinos neteks dėl šios diafragmos imti :ax: ...vistik, jei pastrigo labiausiai tikėtina, kad dėl suodžių, kurių gali būti pilna turbina :(

Šį pranešimą redagavo Dandy: 2012 rugpjūčio 17 - 20:08

  • 0

#4 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2012 rugpjūčio 17 - 20:48

Sveiki,
Gal kuris gerai esate susipažinęs su 2.2 HDI variklio turbina?
Konkrečiai domina kintamosios geometrijos diafragma. Kaip suprantu pagal veikimo principą vaakuminis elektroninis varikliukas (esantis prie salono filtro, kartu su likusiais dviem varikliukais) reguliuoja turbinoje esančią diafragmą, t.y. reguliuoja slėgio parametrus išleidžiant slėgio perteklių.
Šio variklio atveju panašu, kad elektrinis varikliukas veikia nuolat, t.y. nuo užvedimo aktyvuoja diafragmą, o kai turbinoje yra slėgio perteklius diafragma nebegauna vaakumo ir tokiu būdu nuleidžia slėgį. Bet ne tame esmė.
Prašau, paaiškinkit, ar šiame paveikslėlyje pažymėta kojelė turi "vaikščioti" (slankioti), jei diafragmoje sudarome vaakumą?
Klausiu, nes turiu bėdą dėl per didelio slėgio turbinoje prie didelių apsukų, o pirmiausias įtarimas buvo el. vaakumo varikliukas (siurbliukas). Kadangi jis buvo sukeistas su gerai funkcionuojančiu ir jokių pokyčių dėl slėgio neįvyko, lendant giliau itarimas kilo dėl diafragmos. Ji pati išlaiko vaakumą (t.y. nėra kiaura), tačiau sudarant vaakumą kojelė, kurią pažymėjau paveiksliuke, nejuda iš vietos. Ar ji turi judėti, ar veikimo principas kitoks?
Ačiū už kompetetingus pasisakymus.

tai ne varikliukai,o vakuuminiai salenoidiniai voztuveliai ,paprasciausia atidaro uzdaro vakuuma,,na elektro magnetiniai voztuveliai,,o ta asele tai turi vaikscioti,jai nevaiksto tai pastrigo,,kaip supratai turbinos perputima

Dėl tikslaus detalės pavadinimo tu turbūt teisus, tačiau abu suprantam tą pačią paskirtį.
Kaip supratau "perpūtimą"? Visų pirma išmetė klaidą, kuri ir pasufleravo per didelį slėgį. Tačiau ir važiuojant, gerai spūstelėjus greičio pedalą, turbinos slėgis pakyla ~2KMbars ir vėliau neženkliai krenta.
Gerai, kad tokiu atveju išmeta avarinį režimą, priešingu atveju galėtų oro žarnas sudrąskyt :wacko:

Beje, ar pačiam yra tekę ardyt šią diafragmą? Ar ji pritvirtinta šešiakampių žvaigždučių tipo, ar paprastais vidinių šešiakampių varžtais? Viliuosi, kad pačios turbinos neteks dėl šios diafragmos imti :ax: ...vistik, jei pastrigo labiausiai tikėtina, kad dėl suodžių, kurių gali būti pilna turbina :(

na as kai buvau nusiemes turbo pas mane ten nebuvo suodziu,,tiesiog ten kazi ar atsuksi ta diafragma ,o jai ji nekiaura tai neverta jos sukti,tiesiog yra teke ja pramankstinti
  • 0

#5 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2012 rugpjūčio 20 - 13:06

Pezuku hdi-nuose ner kintamos geometrijos. Wastegate'as valdo ne turbinos aseles, o ismetamuju duju srauta - taip mazinamas ar didinamas slegis. Kiek paprastasne konstrukcija sakyciau. Ir taip, sukelus ten vakuuma (su burna galima is vamzdelio oro pritraukt) asele turi vaiksioti (gerai girdisi), jei ne - pastrigus.
  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#6 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Parašyta 2012 rugpjūčio 20 - 15:24

Sveiki,
Gal kuris gerai esate susipažinęs su 2.2 HDI variklio turbina?
Konkrečiai domina kintamosios geometrijos diafragma. Kaip suprantu pagal veikimo principą vaakuminis elektroninis varikliukas (esantis prie salono filtro, kartu su likusiais dviem varikliukais) reguliuoja turbinoje esančią diafragmą, t.y. reguliuoja slėgio parametrus išleidžiant slėgio perteklių.
Šio variklio atveju panašu, kad elektrinis varikliukas veikia nuolat, t.y. nuo užvedimo aktyvuoja diafragmą, o kai turbinoje yra slėgio perteklius diafragma nebegauna vaakumo ir tokiu būdu nuleidžia slėgį. Bet ne tame esmė.
Prašau, paaiškinkit, ar šiame paveikslėlyje pažymėta kojelė turi "vaikščioti" (slankioti), jei diafragmoje sudarome vaakumą?
Klausiu, nes turiu bėdą dėl per didelio slėgio turbinoje prie didelių apsukų, o pirmiausias įtarimas buvo el. vaakumo varikliukas (siurbliukas). Kadangi jis buvo sukeistas su gerai funkcionuojančiu ir jokių pokyčių dėl slėgio neįvyko, lendant giliau itarimas kilo dėl diafragmos. Ji pati išlaiko vaakumą (t.y. nėra kiaura), tačiau sudarant vaakumą kojelė, kurią pažymėjau paveiksliuke, nejuda iš vietos. Ar ji turi judėti, ar veikimo principas kitoks?
Ačiū už kompetetingus pasisakymus.

tai ne varikliukai,o vakuuminiai salenoidiniai voztuveliai ,paprasciausia atidaro uzdaro vakuuma,,na elektro magnetiniai voztuveliai,,o ta asele tai turi vaikscioti,jai nevaiksto tai pastrigo,,kaip supratai turbinos perputima

2.2hdi aprasyme tai raso, kad ne siaip uzdaro/atidaro, o proporcingai praverineja kiek reikia (The turbocharging pressure is regulated progressively and is controlled by a
cartographic map (injection ECU).) Taigi Dandy teisingai raso apie ta varikliuka

Panasu, kad pastrigus ta kojele uzdarytoj pozicijoj, padavus vakuma turi pasislinkt link diafragmos. Kai buna aukstos motoro apsukos kaip tik ja ir pritraukia, o tavo atveju nepritraukia ir ivyksta overboostas
  • 0

#7 devil

devil
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 530
  • Vieta:Marijampole
  • Automobilis:C8 2.2HDI 94KW + bvm6 + navi + el doors + .......

Parašyta 2012 rugpjūčio 20 - 18:53

o sitas 'daigtas 'ka reguliuoja? cia nesiskaito kintamageometrija?Posted Image panasios bedos buvo kai buvo pagedusi 8 nr pazymeta detale
  • 0
Citroen C8 2,2HDI

#8 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2012 rugpjūčio 20 - 19:42

o sitas 'daigtas 'ka reguliuoja? cia nesiskaito kintamageometrija?Posted Image panasios bedos buvo kai buvo pagedusi 8 nr pazymeta detale

8 detale ileidzia papildomai oro varikliui,tai yra prie tam tikru apsuku atsidaro
  • 0

#9 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2012 rugpjūčio 20 - 21:15

Pezuku hdi-nuose ner kintamos geometrijos. Wastegate'as valdo ne turbinos aseles, o ismetamuju duju srauta - taip mazinamas ar didinamas slegis. Kiek paprastasne konstrukcija sakyciau. Ir taip, sukelus ten vakuuma (su burna galima is vamzdelio oro pritraukt) asele turi vaiksioti (gerai girdisi), jei ne - pastrigus.

yra yra kintama geometrija pas 2.2 hdi ,,pas 2 hdi tai tas wasgetas valdo,,o pas 2.2 hdi kai varikli uzvedi vaakumas atidaro turbinos sparnuotei pilna duju praejima o prie apsuku jau pridaro taip turbo maziau pucia,,na pagoglinkit atrasit veikimo principa,,gal as truputi ne taip aiskinu
  • 0

#10 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2012 rugpjūčio 21 - 08:03

yra yra kintama geometrija pas 2.2 hdi ,,pas 2 hdi tai tas wasgetas valdo,,o pas 2.2 hdi kai varikli uzvedi vaakumas atidaro turbinos sparnuotei pilna duju praejima o prie apsuku jau pridaro taip turbo maziau pucia,,na pagoglinkit atrasit veikimo principa,,gal as truputi ne taip aiskinu

Kintama geometrija suprantu kaip aseliu pridaryma t.y. kaip pas VW/Audi 81kw arba pumpaduzus. HDi tokiu reikalu neturi, wastaget'as valdo ismetamu duju kieki kurios suka turba (nors velgi nesu 100% isitikines). 8nr. detale yra SWIRL'as, zemos apkrovos - 4 paemimo voztuvai uzdaryti, tam kad susidarytu sukurys cilindro viduje (taip geriau vyksta degimas), kai duodi gazo diafragma patraukia ji i save ir atidaro visus 8 paemimo voztuvus taip jau parupinant maksimaliai oro prie didesniu apsuku/apkrovimu.
  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#11 Dandy

Dandy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 204
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P3008, GT Line

Parašyta 2012 rugpjūčio 21 - 18:38

Iš tikro buvo užstrigusi kojelė, dabar ji vėl "vaikšto" kaip ir turėtų...tačiau bėda viena nevaikšto. Dabar SWIRL vožtuvėlis pradėjo grybauti. Keliant apsūkas jis nuo ~2Krpm aktvyvuojasi, t.y. alkūnė iškart tempia kojelę, tačiau jei gazuoji ne nuosekliai, o kartoji principu "pagazuoji atleidi, pagazuoji aleidi", tada ši SWIRL alkūnė (detalė nr 74,iš aukščiau pateikto paveiksliuko ) vis mažiau ir mažiau tempiama iki minimumo :( Beje, ar šią SWIRL membraną reguliuoja tik vaakuminis vožtuvėlis nr. 10? Ar SWIRL membrana turi bendrą vaakumą su wastegate membrana? (nes šis reikalas atsirado būtent pataisius užstrigusią wastegate kojelę?).
  • 0

#12 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2012 rugpjūčio 21 - 19:30

Iš tikro buvo užstrigusi kojelė, dabar ji vėl "vaikšto" kaip ir turėtų...tačiau bėda viena nevaikšto. Dabar SWIRL vožtuvėlis pradėjo grybauti. Keliant apsūkas jis nuo ~2Krpm aktvyvuojasi, t.y. alkūnė iškart tempia kojelę, tačiau jei gazuoji ne nuosekliai, o kartoji principu "pagazuoji atleidi, pagazuoji aleidi", tada ši SWIRL alkūnė (detalė nr 74,iš aukščiau pateikto paveiksliuko ) vis mažiau ir mažiau tempiama iki minimumo :(
Beje, ar šią SWIRL membraną reguliuoja tik vaakuminis vožtuvėlis nr. 10? Ar SWIRL membrana turi bendrą vaakumą su wastegate membrana? (nes šis reikalas atsirado būtent pataisius užstrigusią wastegate kojelę?).

taip ja reguliuoja vakuminis voztuvelis nr 10 ,,toliaiu nesuprantu aprasimo,,duodant apsuku ji kazkur nuo 2000 aps atsidaro,,ir viskas
  • 0

#13 Dandy

Dandy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 204
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P3008, GT Line

Parašyta 2012 rugpjūčio 21 - 20:19

Iš tikro buvo užstrigusi kojelė, dabar ji vėl "vaikšto" kaip ir turėtų...tačiau bėda viena nevaikšto. Dabar SWIRL vožtuvėlis pradėjo grybauti. Keliant apsūkas jis nuo ~2Krpm aktvyvuojasi, t.y. alkūnė iškart tempia kojelę, tačiau jei gazuoji ne nuosekliai, o kartoji principu "pagazuoji atleidi, pagazuoji aleidi", tada ši SWIRL alkūnė (detalė nr 74,iš aukščiau pateikto paveiksliuko ) vis mažiau ir mažiau tempiama iki minimumo :(
Beje, ar šią SWIRL membraną reguliuoja tik vaakuminis vožtuvėlis nr. 10? Ar SWIRL membrana turi bendrą vaakumą su wastegate membrana? (nes šis reikalas atsirado būtent pataisius užstrigusią wastegate kojelę?).

taip ja reguliuoja vakuminis voztuvelis nr 10 ,,toliaiu nesuprantu aprasimo,,duodant apsuku ji kazkur nuo 2000 aps atsidaro,,ir viskas

Na, po truputį gazuojant jis vis mažiau ir mažiau atsidaro, nors pirmą kartą pagazavus ji labai tampriai įsitempia. Ar tai vaakumo trūkumas, ar tiesiog taip reaguliuojasi vaakumo vožtuvas, gaudamas neteisingus parametrus :wacko: Beje, pravartu dabar patikrinti slėgį, ar po wastegate aktyvavimo jis pasikeitė? Žodžiu, tyrimas tęsiasi...
  • 0

#14 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2012 rugpjūčio 21 - 20:21

Iš tikro buvo užstrigusi kojelė, dabar ji vėl "vaikšto" kaip ir turėtų...tačiau bėda viena nevaikšto. Dabar SWIRL vožtuvėlis pradėjo grybauti. Keliant apsūkas jis nuo ~2Krpm aktvyvuojasi, t.y. alkūnė iškart tempia kojelę, tačiau jei gazuoji ne nuosekliai, o kartoji principu "pagazuoji atleidi, pagazuoji aleidi", tada ši SWIRL alkūnė (detalė nr 74,iš aukščiau pateikto paveiksliuko ) vis mažiau ir mažiau tempiama iki minimumo :(
Beje, ar šią SWIRL membraną reguliuoja tik vaakuminis vožtuvėlis nr. 10? Ar SWIRL membrana turi bendrą vaakumą su wastegate membrana? (nes šis reikalas atsirado būtent pataisius užstrigusią wastegate kojelę?).

taip ja reguliuoja vakuminis voztuvelis nr 10 ,,toliaiu nesuprantu aprasimo,,duodant apsuku ji kazkur nuo 2000 aps atsidaro,,ir viskas

Na, po truputį gazuojant jis vis mažiau ir mažiau atsidaro, nors pirmą kartą pagazavus ji labai tampriai įsitempia. Ar tai vaakumo trūkumas, ar tiesiog taip reaguliuojasi vaakumo vožtuvas, gaudamas neteisingus parametrus :wacko: Beje, pravartu dabar patikrinti slėgį, ar po wastegate aktyvavimo jis pasikeitė? Žodžiu, tyrimas tęsiasi...

na gali ir blogus parametrus gauti,,bet gali buti kad diefragma suplysusi ar patikrinai to voztuvo sandaruma
  • 0

#15 Dandy

Dandy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 204
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P3008, GT Line

Parašyta 2012 rugpjūčio 24 - 09:51

Iš tikro buvo užstrigusi kojelė, dabar ji vėl "vaikšto" kaip ir turėtų...tačiau bėda viena nevaikšto. Dabar SWIRL vožtuvėlis pradėjo grybauti. Keliant apsūkas jis nuo ~2Krpm aktvyvuojasi, t.y. alkūnė iškart tempia kojelę, tačiau jei gazuoji ne nuosekliai, o kartoji principu "pagazuoji atleidi, pagazuoji aleidi", tada ši SWIRL alkūnė (detalė nr 74,iš aukščiau pateikto paveiksliuko ) vis mažiau ir mažiau tempiama iki minimumo :(
Beje, ar šią SWIRL membraną reguliuoja tik vaakuminis vožtuvėlis nr. 10? Ar SWIRL membrana turi bendrą vaakumą su wastegate membrana? (nes šis reikalas atsirado būtent pataisius užstrigusią wastegate kojelę?).

taip ja reguliuoja vakuminis voztuvelis nr 10 ,,toliaiu nesuprantu aprasimo,,duodant apsuku ji kazkur nuo 2000 aps atsidaro,,ir viskas

Na, po truputį gazuojant jis vis mažiau ir mažiau atsidaro, nors pirmą kartą pagazavus ji labai tampriai įsitempia. Ar tai vaakumo trūkumas, ar tiesiog taip reaguliuojasi vaakumo vožtuvas, gaudamas neteisingus parametrus :wacko: Beje, pravartu dabar patikrinti slėgį, ar po wastegate aktyvavimo jis pasikeitė? Žodžiu, tyrimas tęsiasi...

na gali ir blogus parametrus gauti,,bet gali buti kad diefragma suplysusi ar patikrinai to voztuvo sandaruma

Taigi, iš tikro SWIRL membrana kažkur įtrūkusi ir nebelaiko vaakumo. Galėtų kita memrana, kuri ilgą laiką gulėjo garaže apsikeisti vietomis (bandžiau prie jos jungti vaakumo žarnelę nuo vožtuvėlio - pagazavus slankioja idealiai), tačiau dar viena misija neįmanoma - kaip prieiti ir atsukti tą membraną <_< Beje, kažkam esu skaitęs, jau teko keisti - ar patogiau (lengviau) yra atsukti visą membranos rėmelį, ar lengviau tik nuo rėmelio atsukti pačią membraną? Klausiu, nes išsiėmus oro filtro dėžę ir užčiuopus SWIRL mechanizmą, patogiau būtų atsukti nuo rėmelio, tačiau iki tol dar reikia galybę visko atsukti (vamzdis, einantis į EGR; visas vaakumo žarnelių rinkinys, ir t.t.). O gal aš ne tuo kampu į tai žiūriu? ;]
  • 0

#16 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2012 rugpjūčio 24 - 19:09

Iš tikro buvo užstrigusi kojelė, dabar ji vėl "vaikšto" kaip ir turėtų...tačiau bėda viena nevaikšto. Dabar SWIRL vožtuvėlis pradėjo grybauti. Keliant apsūkas jis nuo ~2Krpm aktvyvuojasi, t.y. alkūnė iškart tempia kojelę, tačiau jei gazuoji ne nuosekliai, o kartoji principu "pagazuoji atleidi, pagazuoji aleidi", tada ši SWIRL alkūnė (detalė nr 74,iš aukščiau pateikto paveiksliuko ) vis mažiau ir mažiau tempiama iki minimumo :(
Beje, ar šią SWIRL membraną reguliuoja tik vaakuminis vožtuvėlis nr. 10? Ar SWIRL membrana turi bendrą vaakumą su wastegate membrana? (nes šis reikalas atsirado būtent pataisius užstrigusią wastegate kojelę?).

taip ja reguliuoja vakuminis voztuvelis nr 10 ,,toliaiu nesuprantu aprasimo,,duodant apsuku ji kazkur nuo 2000 aps atsidaro,,ir viskas

Na, po truputį gazuojant jis vis mažiau ir mažiau atsidaro, nors pirmą kartą pagazavus ji labai tampriai įsitempia. Ar tai vaakumo trūkumas, ar tiesiog taip reaguliuojasi vaakumo vožtuvas, gaudamas neteisingus parametrus :wacko: Beje, pravartu dabar patikrinti slėgį, ar po wastegate aktyvavimo jis pasikeitė? Žodžiu, tyrimas tęsiasi...

na gali ir blogus parametrus gauti,,bet gali buti kad diefragma suplysusi ar patikrinai to voztuvo sandaruma

Taigi, iš tikro SWIRL membrana kažkur įtrūkusi ir nebelaiko vaakumo. Galėtų kita memrana, kuri ilgą laiką gulėjo garaže apsikeisti vietomis (bandžiau prie jos jungti vaakumo žarnelę nuo vožtuvėlio - pagazavus slankioja idealiai), tačiau dar viena misija neįmanoma - kaip prieiti ir atsukti tą membraną <_< Beje, kažkam esu skaitęs, jau teko keisti - ar patogiau (lengviau) yra atsukti visą membranos rėmelį, ar lengviau tik nuo rėmelio atsukti pačią membraną? Klausiu, nes išsiėmus oro filtro dėžę ir užčiuopus SWIRL mechanizmą, patogiau būtų atsukti nuo rėmelio, tačiau iki tol dar reikia galybę visko atsukti (vamzdis, einantis į EGR; visas vaakumo žarnelių rinkinys, ir t.t.). O gal aš ne tuo kampu į tai žiūriu? ;]

as kai keiciau tai atrodo visa ta remeli emiau,,nes man ten ranka neitilpo atsukti jos
  • 0

#17 devil

devil
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 530
  • Vieta:Marijampole
  • Automobilis:C8 2.2HDI 94KW + bvm6 + navi + el doors + .......

Parašyta 2012 rugpjūčio 24 - 22:43

keiciau ir as ta voztuveli tik jau nebepamnu ka, nuo kur atsukinejau, bet ten viskas labai lengvai ir greitai pavyko .Gal del to kad pas mane autobusas?
  • 0
Citroen C8 2,2HDI

#18 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2012 rugpjūčio 27 - 18:38

keiciau ir as ta voztuveli tik jau nebepamnu ka, nuo kur atsukinejau, bet ten viskas labai lengvai ir greitai pavyko .Gal del to kad pas mane autobusas?

pas 807 lengviau pakeisti nei tarkim 607,406 2.2hdi,reikia virintis ilga ~0.5m strypa norint atsukti swirl ;]
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#19 Dandy

Dandy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 204
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P3008, GT Line

Parašyta 2012 rugpjūčio 27 - 19:38

pas 807 lengviau pakeisti nei tarkim 607,406 2.2hdi,reikia virintis ilga ~0.5m strypa norint atsukti swirl ;]

O tu teisus, arba virinti, arba tą pusę metro sudėti ir prailginimų ant atsuktuvo, svarbiausia, kad būtų plonas vamzdukas. Idealiausia (ką aš buvau pagalvojęs nusipirkti, tačiau kartui tikrai neverta) ilgą atsuktuvo tipo raktą, kur ant antgalio būtų galima uždėti žvaigždutės tipo antgaliuką.
  • 0

#20 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2012 rugpjūčio 31 - 12:17

Va va, reik gero prailgyntuvo. Idealiai dar ir duobes, kad jei ka is apacios pasikrapstyt, o dar idealiau - 4 ranku. 1-2h ir darbas atliktas :)
  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0